zaterdag 24 januari 2009

Hallo allemaal




Ik wil proberen mijn eigen blog te maken. Het zal gaan over mijn hobby's.

Wonen, wandelen, fotograferen. Mijn passie is alles wat met wonen te maken heeft en ga graag naar brocante markten e.d. Wandelen heeft het voordeel dat je veel ziet onderweg en ideetjes opdoet voor bijv de tuin. En thuis en onderweg worden dan ook veel foto's gemaakt.

Ik hoop dat er af en toe wat mensen kijken naar mijn blog.

Hoe het allemaal werkt weet ik nog niet helemaal, maar het komt vast goed.

2 opmerkingen:

  1. Even je allereerste berichtje gaan bekijken; zo drie jaar later ;-) Je wens dat af en toe eens iemand je blog zou bekijken, is meer dan uitgekomen. En ook dit eerste bericht kon toch niet zonder reactie blijven vond ik, vandaar....
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je viens de feuilleter cet album de merveilleuses photos et j'adore !!!! Je le mets dans mes liens pour pouvoir y revenir souvent...

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia