vrijdag 30 januari 2009

keuken





Dit is de plaats waar ik vanaf de eethoek de keuken en de kamer kan inkijken.
De keuken staat nu bijna 4 jaar en heb er nog steeds veel plezier van. We hebben zelf het ontwerp gemaakt en gezet en geschilderd {Jan is schilder ha ha}. En je ziet een klein gedeelte van onze blikkenverzameling. Die is door de jaren wel uitgedund hoor. Want in ieder blik zit nog wel een blik, en er zijn er ook al wat verkocht. En al ben ik ze soms weleens zat, op een beurs wil ik er toch steeds weer naar kijken en soms kopen.

5 opmerkingen:

  1. Hoi lia.
    Volgen mag je zomaar doen.. het houd eigenlijk in dat je graag wil weten wat er op een blog gebeurd.
    Voor die gene die gevolgd wordt is het dus een eer.. hoe meer volgers hoe meer mensen er gedesinteresseerd zijn in je blog en dat is alleen maar leuk. een compliment eigenlijk.
    Ik vind je keuken trouwens ook erg mooi...
    Fijn weekend.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moet dus zijn geïnteresseerd en niet gedesinteresseerd,..hahaha. sorry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende keuken, later als ik groot ben....dan mag mijn keuken er ook wel zo uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    Ik vind je woonkamer en keuken erg mooi!!
    Eerlijk gezegd hebben wij ook een beetje hetzelfde idee keuken. Geen bovenkastjes, zelfde soort frontjes, geen tegeltjes op de muur maar grijs geverfd. En op de keukenvloer belgisch hardsteen en de woonkamer dezelfde overgang naar hout!! Zo grappig om te zien.
    Alleen zie ik dat jouw hardstenen vloer behandelt is, ik wil mijn vloer denk ik ook wel behandelen want elk spettertje zie je er op, hij heeft nu zo'n lichtgrijze matte uitstraling. Nou is mijn vraag waarmee heb je deze behandelt en hoe heb je dit opgebracht? Ik hoorde van iemand anders dat deze het met groene zeep had gedaan maar volgens mij word dat dan spekglad?
    Alvast bedankt,Anne.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia