zaterdag 7 februari 2009

Een beauty van een hoedendoos.



Ben net in het bezit van een mooie hoedendoos.
Deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje en nu heb ik er een gevonden die aan mijn wensen voldoet. Hij is van zwart linnen, maar door de tijd wat verbleekt naar donkergrijs.
En je kunt zien dat hij oud en gebruikt is.
Er zit ook een sleuteltje bij maar dat durf ik niet te gebruiken. Veronderstel dat ik hem niet meer openkrijg. Dat zou toch zonde zijn.
Hij heeft voorlopig een plekje op de vensterbank gekegen en voor de foto heb ik hem even naar voren gehaald.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Lia, Ik heb net je blog ontdekt en hou van de sfeer die hij uitstraalt, dus zal ik in de toekomst nog wel eens "binnenspringen"! Ik zag dat je de verwarming van het muurtje aan je keuken knap hebt weggewerkt, maar ik vroeg me af of je niet veel verlies van warmte hierdoor krijt? In welke materialen is het gemaakt? Groetjes en tot blogs An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad een beauty Lia !
    en wat leuk dat het sleuteltje er nog bij zit !
    ik heb mijn hoedendoos toen ook verkocht, achteraf wel een beetje spijt, maar ik vind het model wat jij hebt mooier (ik had zo'n ronde, wel uit begin 1900)
    dus wie weet loop ik weer eens een mooie tegen het lijf (ja Iet heeft hele mooie, maar dat laat mijn beursje nog niet toe hihi)
    Grappig trouwens dat jij weer bij Ingrid hebt gekocht, zo blijf je elke keer weer in hetzelfde circeltje terugkeren
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ziet er prachtig uit. Ik ben een nieuwkomer in blogland en heb van je site vernomen via Casa Nostra. Ik ga je zeker volgen, het ziet er nl allemaal heel mooi en inspirerend uit.

    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia, wat een schitterende hoedendoos! Ik vind die hoedendozen zo gaaf! Mischien toch maar eens overwegen....

    Groeten van Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia