woensdag 4 februari 2009

Oud vliegenkastje.




Maar weer eens even op de web-log. Ben zo druk met het kijken bij diverse picasa dames.
Heb vandaag met mijn jongste zoon er even een muziekje bij gezet.
En wilde jullie nog even mijn vliegenkastje laten zien.
Eerst had ik het op de aanrecht staan, ook leuk. Maar je bent zoveel werkruimte kwijt.
Dan ga je zoeken, en het is naast de bank terecht gekomen.
Meteen een plekje om mijn woonboeken in te bewaren.
Ik vond het wel kunnen.


Die mooie dadeltak heb ik ooit kado gekregen van mijn zus. En die blijft toch mooi.
Ook zo'n ding wat je overal neer kunt leggen.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Lia, ben je al verslaafd aan alle foto`s ?
    Het is zo ontzettend inspirend! Yvonne (van Englisch Style) tipte mij op jouw blog. Je maakt schitterende foto`s en je kleurgebruik vind ik ook erg mooi. Je staat idd bij mijn favorieten en ik blijf je volgen!
    Dit kastje is ook erg mooi! Ga even verder kijken naar de andere foto`s! Groeten van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,
    Het vliegenkastje is idd supermooi, ik had hem al gespot op andere foto's :-)
    handig voor alle woonbladen he, heb je ook zoveel favoriten bladen (weet soms zowat niet waar ik het allemaal laten moet)
    mooie miniatuurbrandweerautootjes trouwens (leuk scrabblewoord :-))
    Zag dat je je in de Betuwe woont, ken je ook het spar winkeltje in Ingen ?? daar ben ik afgelopen zaterdag nog geweest (bij het woonwinkeltje ernaast dan...)
    en de stamkamer ken je vast ook wel
    in jouw omgeving komen we nog wel eens (het brocante tafeltje wat ik ook op de blog heb staan, hebben we in Kerkdriel opgehaald (jaja we komen nog wel eens die kant op hihi)
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    Ik heb je blog gevonden via de blog van Wil.
    Je hebt een mooi huis. Ik zet je blog in m'n RSS feed, dan ik kan ik je blijven volgen.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is ook nog een kleine wens van mij! Je hebt trouwens een heerlijk huis en je blog.....dat spreekt voor zich!!!
    xxxxDesi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi
    via via kwam ik op je blog
    en wil je even complimenteren!
    het ziet er prachtig uit...vooral je paspop
    die zijn ook mijn favoriet!
    groetjes, Anna
    Ik zet je bij mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is idd een groot kastje om op je aanrecht te hebben staan en naast de bank staat hij ook leuk en nog makkelijk ook, zo'n bewaarplaats voor tijdschriften. leuk ook die dadels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben weer even wezen genieten op jou blog !
    Heerlijk huis heb je toch !!!
    en de mooie fotos van poessie .....heerlijk !
    Knuff Amy!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia