vrijdag 27 maart 2009

Getagged.

Ik ben getagged door Gonda van The Old and the Beautiful.
Wist eerst niet wat taggen inhield. Maar lees nu bij vele anderen dat ik niet de enige ben.
Maar de 6e foto uit het 6e mapje van picasa lijkt veel op degene die ik net heb gepost.
Daarom gebruik ik de 6e foto uit het 6e mapje van mijn afbeeldingen.
Dit is de hobby van Jan. Het restaureren van oude brommers.
Oude tijden herleven voor sommige onder ons. Stoere puch, en jongens met lange haren.
Als hij dit ziet, zegt hij vast ga je ook voor mij een blog maken?
Ik moet het eigenlijk nog 6x doorgeven, maar ik heb zo'n druk weekend dat ik daar later waarschijnlijk op terug kom. Had al niet verwacht dat ik vandaag nog deze foto zou plaatsen.
Maar goed Gonda jij bedankt voor het taggen, en verder iedereen een prettig weekend.

8 opmerkingen:

  1. wat een leuke hobby is dat Lia !!
    kan me best voorstellen dat hij daar een boel voeldoening in vind
    Ik vind zelf een solexje erg leuk, daar zou ik er wel 1 van willen hebben hhihih
    doet denken aan oma !
    Fijn weekend en rustig aan met de drukte :-)
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig van je man!
    Die puch ziet er superstrak uit, wat heeft hij die mooi gemaakt zég!
    Een fijn (druk) weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lia, ja dat is jeugdsentiment, de Puch ziet er prachtig uit. Ik heb ook ooit eens op een Puch met zo'n hoog stuur gezeten, die was van een vriend van mijn buurjongen en dat was super-stoer. Volgens mij had je toen de jongens op de Kreidlers en die op de Puch en natuurlijk met de lange haren in de wind, want een helm was die tijd nog niet verplicht.
    Leuke foto.
    Wat woon jij in een prachtig gebied, het is daar heerlijk fietsen, we gaan dat zeker nog eens doen. Vanuit de Mariënwaerdt zo het Appeldijkje op en dan fiets je zo door een haag van bloesem.
    Fijn weekend.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn mannetje doet dit ook zeg......maar dan oude Hondaatjes....P50 ofzoiets.....je ziet ik heb er weinig verstand van.
    Ik heb ook al eens gezegd, kun je een mooi blog mee vullen...
    Zo zie je maar er zijn er meer.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is toch echt wel heel grappig hoor dat taggen. Zo zie je nog eens foto's bij iedereen die je anders nooit te zien zou krijgen.
    Die foto is pure nostalgie he?

    Fijne zondag nog!
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende brommer!! Daar zou ik wel op willen rondrijden hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op zijn manier heeft je man dus ook iets met spullen met een verleden, gelukkig maar..je zult als brocanteliefhebber maar een hypermoderne man hebben:-)
    Het is trouwens wel een plaatje, is het puur een verzamelobject of gaat hij er ook mee toeren? (En jij natuurlijk achterop!!)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zie je maar komen we stiekem toch van alles te weten. Wat een mooie Puch! Heb er lang, lang geleden, uren mee gereden. fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia