zondag 15 maart 2009

Moeder en kind

Vandaag laat ik jullie een foto zien van mijn paspop moeder en kind.
Heb ze maar eens samen gevoegd, met de hoedendoos op de voorgrond.
Heb weer een druk weekend achter de rug.
Begon zaterdag weer met een dagje shoppen met zoonlief. En 's avonds hadden we een feestje. Dat was gezellig en lagen pas om 3 uur op bed. Dus vanmorgen eerst even lekker uitgeslapen.
Nadat ik wat gegeten had ben ik meteen aan een stevige wandeling begonnen.
Vandaag toch weer ruim 3 uur gelopen, en alleen want mijn vriendin heeft haar teen gebroken en kan dus voorlopig niet mee. Sneu voor haar en jammer voor mij.
Ja en natuurlijk weer even bloggen.
En Jan roept nu dat hij koffie heeft, dus nu de beentjes omhoog.
Tot de volgende keer allemaal.

12 opmerkingen:

  1. leuk zeg die paspoppen....ik hou er van.
    Ik heb er nog maar 1. Tja ik spaar ze wel maar tja het budget hè. Ach ja wat spaar ik niet denk ik wel eens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia , leuk stelletje zo met z'n twee ,die hoedendoos staat er ook leuk bij !
    Heb nog even weer je voortuin bekeken ,die is ook mooi , je huis en tuin doen me wel een beetje aan die van mezelf denken qua stijl .
    Geniet van je koffie en rust,groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    Gezellig setje zo, moeder en kind. Geniet nog even van je zondag en tot de volgende keer.

    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat staat erg gezellig zo bij elkaar, moeder & kind.
    vind je hoedendoos ook erg mooi !
    je hebt een gezellig weekend gehad zo te lezen, alleen jammer dat je nu alleen moet oefenen met lopen, red je vriendin het dan wel om Nijmegen te gaan lopen ??
    Fijne avond !
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia, wat een lekker muziekje heb je op je blog staan, ik heb meestal het geluid uit maar nu dus niet!! haha
    Je moeder en kind zijn prachtig én je hoedendoos vind ik ook geweldig!
    Heel je huis eigenlijk, het is zo sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag deze foto's al in je picassa fotoalbum's en blijf het prachtig vinden.
    Zo'n leuk stelletje zo bij elkaar.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Lia, een prachtig plaatje van moeder en kind.
    Het ziet er heel sfeervol uit.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,
    ze staan erg leuk zo bij elkaar, ik heb zelf geen paspoppen maar dit ziet er toch wel erg leuk uit, misschien toch maar eens naar gaan zoeken.
    Fijne week, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig hoekje zo lia, ik vind het het mooiste om ze te groeperen daar versterk je het beeld mee echt prachtig ook met die hoedendoos, plaatje klopt gewoon. ik heb zelf 1 pop maar dat is een buste op voet. en ik heb een op de slaapkamer maar die past ook alleen daar. ik wil dus ook nog wel eens een staande in de woonkamer maar ik heb er op moment het geld en ook de ruimt niet voor. wie weet in de toekomst...jij je koffie op? ik ga nu achter een bakje thee...fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,these dummies are a dream.They are really a great decoration.Supernice!!!!!!!Love greetings,Elke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoekje heb je zo gemaakt hoor! Drie lopen, dat is behoorlijk pittig. Groetjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een heel gezellig hoekje heb je ervan gemaakt. het zijn ook prachtige paspoppen.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia