zondag 19 april 2009

De bloesemtocht. 25 KM


Zoals sommige misschien al wel weten, heb ik gisteren de bloesemtocht gelopen in Geldermalsen.
En met succes, mag ik weer 25 km noteren.
Het was zulk mooi weer en nog veel bloesem gezien,
wat waarschijnlijk wel het laatste weekend was.
En leuke dijkjes met nog leukere huisjes, en daar zijn zelfs de schuurtjes leuk.
Het was wel ontzettend druk, bijna 30.000 mensen.
Heb bewust geen camera meegenomen [dus geen foto's],
want je houd iedereen op met lopen en moet die camera ook meesjouwen.
En heb er nog een lekker kleurtje aan over gehouden ook.
O, en de verassingparty van Jan was ook heel geslaagd.
Wist eigenlijk van mezelf niet dat ik zo overtuigend kon "Liegen"
Hij had dus echt niets in de gaten.

Geen foto's van de tocht daarom maar van mijn laatste aankopen.


Zag bij ons in de buurt dit leuke speldenkussen.
Een mooi glazen potje met donkergrijze stof, ja en dat zijn mijn kleuren
en kon het niet laten staan.



En deze mooie oude cloche, kon ik toch ook niet laten liggen.
Het heeft nog niet echt een plekje gekregen in huis, te druk met andere dingen.
Maar dat komt vast wel goed.

Geniet komende tijd allemaal van het lekkere weer.
groetjes Lia

21 opmerkingen:

  1. Hoi Lia .
    Super hoor z`on loopprestatie , gefeliciteerd .
    Wat een geweldige cloche heb je gescoord , ik ben benieuwd naar het plekje wat die krijgt !
    Groetjes peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,

    Echt goed hoor die 25 km, pffff. Gefeliciteerd.
    En je hebt hele spulletjes op de kop getikt en het zal inderdaad best een leuke plek krijgen.

    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lia, gefeliciteerd met je man's 50ste verjaardag, wat leuk zo'n verrassingsparty.
    Ik heb vandaag de Bloesemtocht gefietst, of eigenlijk de Lingeroute. Ik hoorde al van een bewoner in één van die prachtige dorpjes dat het gisteren vreselijk druk was van de wandelaars. Wat weer een prestatie 25 km lopen.
    Je cloche vind ik prachtig.
    Fijne avond nog.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga ik doen hoor en jij ook toch?
    Genieten????
    En beide van harte met beide prestaties.
    Zoveel km's en zo'n leeftijd....een hele prestatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met jouw Jan! De mijne (mijn Jan dus) werd vandaag 53.
    Goed van je die 25 km! Ik doe het je niet na. En die cloche is prachtig; het speldenkussen ook heel apart. Leuk!
    Fijne avond nog
    Berna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo´n schitterende cloche zou ik ook nog wel eens willen vinden! Proficiat nog met de verjaardag van je man en allerbeste wensen voor hem! :)
    Tot gauw, groetjes,
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je reactie op mijn eerste blog.
    Wat een prestatie zeg, 25 km, maar het was er goed weer voor.
    Ach, wie weet word dat mijn volgende stap hopelijk ook, wat meer bewegen!!
    Ik volg je blog graag en vind het erg leuk om te zien dat er zoveel vrouwen zijn met dezelfde "verslaving": Huis / tuin / brocante/ etc.
    Nog een gezellige avond, en tot een volgende keer.
    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat het een geslaagd feest was voor je man !
    en ik heb gisteren nog zitten kijken op tv Gelderland, daar was nog een stukje over de bloesemtocht, het lijkt me schitterend om te lopen of te fietsen !!
    knappe prestatie hoor Lia !!
    groetjes en nu lekker genieten en uitrusten !
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. petje af hoor 25km lopen! wij hebben de route vandaag met vrienden die in ingen wonen gefietst maar het was ook vandaag megadruk met fietsers en wandelaars en trackers en motors noem maar op. maar wat vind ik de betuwe mooi!!

    alleen jammer dat foto`s maken dan niet zo goed lukt. ik heb wel een paar foto`s genomen. ik zal ze van de week wel posten. grappig dat ik vandaag mea misschien ongwmerkt ben tegengekomen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Lia ,
    heb respect voor je hoor dat je zomaar 25 km loopt ,wat een mensen doen daar ook aan mee zeg !
    Leuk ook dat het verrassingsfeestje voor je man zo goed gelukt is .
    Ik ben helemaal weg van je cloche (zie hem ook al wel in mijn keuken staan ......) en je speldenkussen is lekker nostalgisch , mooie
    aankopen !!
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je sportieve overwinning!!
    En wat heb je leuke dingen gekocht!! SUPER!!

    fijne week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dear Lia,
    first of all the best afterwards for the birthday.I have this properly understood 25km you have run?! Respect!!!!!!
    Warm hugs and a nice day,
    Elke,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo dat is een heel eind lopen, knap werk! Leuk dat het feestje van je man zo geslaagd was. Je aankopen zijn ook mooi!
    Groetjes Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia,
    nog van harte met de verjaardag van je man,leuk dat hij zo verrast is door jou.
    En superknap van je hoor die 25 km en dat zonder blaren.Ga je ook nog routes van 40km lopen voordat de vierdaagse begint?Heb ik toendertijd wel één keer gedaan alleen toen besefte ik pas goed dat 4x40 wel heel erg ver is.Succes met trainen verder.
    Fijne zonnige dag,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent goed bezig met trainen hè? En dan tussendoor ook nog stiekum een feest organiseren voor je man.. Drukke tijd! Die mooie nieuwe aanwinsten laat je maar gewoon staan, zo kun je er ook van genieten en je vindt vanzelf wel een keer de juiste plek. Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat goed dat je dat gelopen hebt zeg zal schelen of er onderweg iets leuks te zien was maar toch...knap hoor.En goed dat je geen foto's hebt gemaakt dat loopt wel zo ontspannen en de foto's van je laatste aankopen mogen er wezen leuke hebbedingetjes !Groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lia, er ligt een award voor je klaar, kijk maar even op mijn blog!
    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ieder jaar nemen wij ons voor om die bloesemtocht eens te lopen...maar helaas is het er nog nooit van gekomen.
    het lijkt me fantastisch, al die bloesems!!!
    goed gedaan van je, het is toch wel een heel eind
    gr. anna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Lia!
    Your blossoms are beautiful....love the sewing pin keep and the cloche...not really understanding your text but by reading others comments in English...it looks like I should be wishing you a Happy Birthday and Congratulations too!
    Be well, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kom je nog taart eten? hahaah... er is nog over hoor, hij was zo machtig, dank je voor je felicitatie, en sluit me bij de rest aan, wat een prestatie om trots op te zijn.

    Fijne dag en hej då!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. whow wat super je wandeling( tocht) knap hoor!
    en je aankopen........oh die cloche geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia