woensdag 8 april 2009

Lente / pasen

Eerst wil ik jullie bedanken voor de lieve en leuke reacties.
Soms krijg ik de vraag hoe het met het wandelen gaat.
Wel, dat gaat best wel goed. Vind ik zelf tenminste.
Moet zeggen dat het wat zwaarder is dan 5 jaar geleden, maar had dat ook verwacht doordat ik altijd gewrichts- en spierpijn heb.
Maar goed. Heb al aardig wat kilometers in de benen zitten.
Nu maar hopen dat mijn vriendin ook mee mag lopen, want het totaal van 45000 is bereikt en zij zit in de loting. Spannend dus.
Vanmiddag ben ik even gewoon bij ons in de buurt wezen lopen, en heb de eerste boomgaard in de bloesem ontdekt.
Het gaat nu reuze snel met dit mooie weer. Denk dat over 1 tot 2 weken alles wel in bloei staat.
Wil jullie even mee laten genieten.






Woon in de betuwe, dus hebben altijd een prachtig uitzicht met al die fruitbomen die in bloei staan. En later ook als je de appels ziet groeien en van kleur ziet veranderen.
Het is ook altijd zo mooi als het gaat vriezen, want dan gaan ze 's nachts sproeien om de knop te beschermen. En dat is zo'n mooi gezicht. Maar het hoeft van mij nu niet meer te gaan vriezen.
Want alles loopt zo mooi uit in de tuin.



Wil jullie ook nog even laten zien hoe het groen steeds zichtbaarder word.
Vond dit zo mooi, een boom die mooi groen word in het nog dorre gras.
En even later zag ik een schildpad op een boomstronk zitten in een beek.
Wist eerst niet of ik het nu goed zag, had mijn zonnebril op en die is niet meer goed van sterkte.
Moet toch maar eens een nieuwe kopen. We worden ouder hé............
En zet ook nog even de pony's erop. Zo'n klein schattig beestje.






Tot slot wil ik jullie allemaal hele fijne paasdagen wensen, met mooi weer.
Groetjes Lia

9 opmerkingen:

  1. Hello Lia,
    miraculous physical photos.
    I wish you and your family a sunny nice Easter party.
    Warm hugs,
    Elke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh wat een scheetje dat ponypaardje en wat bijzonder om zo een schildpad te zien !!!
    vast losgelaten of zo, of was het toch een nepperd hihi
    en die bloesem, prachtig !!! je woont precies op de goede plek !!
    wij wilden van het weekend ook even een eindje door de Betuwe (hoop mogen, kan ik even naar het spar winkeltje :-))
    Fijne Paasdagen gewenst!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes hoor. Wij hebben ook een fruitboom in de tuin, volop in bloei! Geniet van het wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een paar jaar geleden liep ik ook veel, door omstandigheden nu niet meer, ik mis het wel! Het is heerlijk hè, tijdens zo'n wandeling zie je ook veel moois! Geniet er maar van!
    Groetn, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia, prachtige foto's. Wij houden via internet ook de bloesem in de gaten, want we willen straks weer een bloesemtocht fietsen.
    Je woont er prachtig en wat leuk die schildpad.
    Petje fa voor de grote afstanden die je loopt, ik heb ook last van mijn gewrichten, maar kan beter fietsen dan lopen.
    Ik wens je ook hele fijne Paasdagen toe met je gezin en familie.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lia, prachtige prachtige foto's het paardje mag wel bij mij in de tuin...die is wel heel mooi...Ook voor jullie fijne paasdagen en heel veel zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat n enorme schilpad zeg!Vast ontsnapt uit n te kleine vijver!Ooit hadden wij ook 2 schilpadjes in de vijver op n dag zijn ze toch de wijde wereld in getrokken.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hALLO

    What a beautiful nature picture.And your dishes from the last post are gorgeous.I like your blog
    speak you german?

    Groetjes,Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige foto's!
    Die buxussen zijn echt super, ik ben er ook gek op. Wat ook helemaal geweldig is, is de zuil van stijgerhout. Die wil ik wel hebben, haha.

    Geniet lekker van je mooie tuin.

    Groeten,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia