maandag 27 april 2009

Fijne koninginnendag en Meivakantie




Nog even snel een post op mijn blog zetten, voordat mijn pc me weer in de steek laat.
Wat ben je zonder pc als je wilt bloggen hé.
De pc doet de laatste tijd een beetje vreemd, lijkt een eigen leven te leiden.
En mijn zoon is degene die altijd zorgt dat alles blijft werken, maar zijn eigen pc doet ook al vreemd.
En hij krijgt morgen de sleutel van zijn huis, dus je raad het al.
Kan nog weleens even duren. Maar goed voorlopig doet hij het weer.
En kan ook nog op de pc van mijn jongste zoon als hij naar school is.
Dat is wel weer een voordeel met al die mannen in huis, die computerexperts zijn.



Hier staan mijn oudste en jongste zoon op het dakterras van zijn huis.
Hij krijgt een Maisonnette en staat nu op zijn inpandig dakterras van 5x5.
Vorige week was er open-dag, en vanaf morgen kunnen we dus klussen en schoonmaken.
Geen meivakantie voor mij.
Maar ieder die wel gaat, wil ik alvast een prettige vakantie en een fijne koninginnendag wensen.

16 opmerkingen:

  1. Stoer hoor zo'n echt huis voor je zoon..Enne na klussen en schoonmaken komt inrichten.. en dat doen we graag, toch??!! Dus succes en veel plezier samen met je mannen.
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een klus , maar wel een dankbare klus !
    Succes ermee !
    Ik hoop dat je pc het snel weer doet !!
    De mijne moet ook terug maar ik stel het steeds uit omdat ik niet zonder wil zitten ...

    Werkse groetjes peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig he zulke zoons, ik heb er ook een die mij altijd helpt met de P.C. de andere zit er haast nooit achter. Dus een eigen huisje voor je zoon, leuk ik hoop dat hij het naar zijn zin krijgt daar. Veel plezier bij het klussen en schoonmaken.
    Groetjes Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lia,
    Sterkte met klussen. Het is er in elk geval wel weer voor.
    Wat een mooi terras zal dat worden. Best groot en dat voor een starter! Ik wens je zoon veel geluk in zijn eigen optrekje.
    Berna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij gaat je dus niet vervelen deze week,mag jij je ook een beetje met zijn inrichting bemoeien? Ik wens jullie in ieder geval veel klus- en verhuisplezier!
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. voor mij ook geen mei-vakantie hoor. wat gaaf dat je zoon iets voor zich zelf heeft en daar wil je graag je handen voor uit de mouwen steken, nu ff niet poetsen bij je gescheiden mannen maar bij je eigen zoon. veel succes en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oef,verhuizen en schoonmaken. Tja,dan rekenen ze toch ook echt nog wel op mam he?
    Maar wij hebben ook geen meivakantie hoor misschien troost je dat wat ;-)
    Mooie nieuwe blogkop foto ook!
    Fris weer allemaal.
    Veel succes met alles!
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia, wat een drukte brengt dat met zich mee zo'n verhuizing, maar wel heerlijk dat je hem kan helpen met alles.
    Hopelijk zijn de kuren die je pc heb snel verholpen, ik baal er altijd enorm van als ik even niet op de pc kan, wat heet verslaving haha, maar gelukkig heb ik hier ook uitwijkmogelijkheden.
    Ondanks alle drukte wens ik je toch fijne dagen toe en hopelijk kun je ook nog even genieten van de Koninginnedag.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtknullen zeg....daar kun je trots op zijn...
    Dat ben je vast en zeker ook.
    Nou fijne klusvakantie dan maar.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie "fluitekruid" foto heb je bovenaan gezet !
    balen van je pc, hier hetzelfde verhaal, al van vorig jaar zomer heeft ie kuren, en inmiddels hebben we een laptop besteld, ik hoopte dat ie voor de vakantie zou komen, maar hij wordt 11 mei pas geleverd.
    het opstarten van mijn pc duurt inmiddels een 45 minuten, en de mail binnen halen ook een 20 minuten, dus das nie goe...
    leuke foto van je zoons ! succes met klussen, schoonmaken en inrichten :-)
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super handig zulke grote knullen.
    Zo helpen ze jou en nu mag je hun helpen..
    Veel succes met klussen en schoonmaken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Handig zulke computerjongens in huis. Mijn pc doet ook raar helaas ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig Lia, de schoentjes die je op mp hebt gezien, die hebben wij (mijn zus & ik) verkocht.
    wij verkopen dit soort spulletjes op mp, kwamen de foto's niet bekend voor haha
    groetjes Yvonne

    ps. als je pc het nog doet, heb net een post met een klein antiek kinderdekschaaltje geplaatst":-) als je het leuk vind, ben je dus welkom !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahah... wat komt me dit bekend voor, zeker balen, hier kun je gelukkig grattis in de bieb internetten helemaal super, veel geluk gewenst met het huisje voor je zoon, is het de eerste die het nest verlaat! Fijne dagen en liefs uit Zweden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Lia,
    jij verveelt je dus niet deze week , ik wens je dan oook succes met het klussen.
    Vervelend dat je pc het niet goed doet ,daar kun je dan toch niet meer zonder he............
    Toch nog veel plezier gewenst deze week ,groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Lia,
    Nou veel succes met het klussen deze week, toch een leuke klus om een plekje voor je eigen zoon te maken! Het balkon ziet er in ieder geval al veelbelovend uit! Prachtig dat fluitekruid, het groeit hier ook vlakbij en ik denk dat ik maar een met mijn snoeischaar op pad moet een dezer dagen.
    Fijne week en klus ze,
    Groetjes Bertina

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia