woensdag 1 april 2009

Op de markt...........







Vandaag ben ik weer eens na lange tijd naar een warenmarkt geweest.
Vroeger kwam ik er regelmatig, maar nu komt het er niet meer van.
Op de markt is je gulden een daalder waard, zeiden ze toen nu weet ik het eigenlijk niet.
Daar heb ik heerlijk vers fruit gekocht.
Een van mijn zonen wil altijd alleen Granny Smith. En die hebben ze niet overal.
En heerlijke koeken voorbij de koffie vanavond.
Heel gezellig, overal zitten meteen de terrasjes vol met dames.
Hoor veel van jullie altijd praten over de kringloop. Dus ook maar meteen naar de kringloop.
Maar nee hoor, niets bijzonders te vinden.





En natuurlijk bloemen, want die hebben ze daar ook in overvloed.
En voor een leuk prijsje.
Toen ik pas de kelder opgeruimd had, kwam ik nog een bloempot tegen.
Hij is eigenlijk wel heel mooi. Het is net grof linnen.
Die heb ik op de tafel staan vol met groen, rozen, ranonkels, roodbruine takken, en wat bloesemtakken.
En had nog wat rozen over en heb die maar op de vensterbank gezet.
Er is een nadeel van die bloempot, hij is zwaar. En met het eten moet hij even van de tafel af.
Maar daar heb ik mankracht genoeg voor in huis hihi.

13 opmerkingen:

  1. Hij ziet er prachtig uit die bloempot, ik dacht ook even dat het een stofje was en dan het boeket erin, echt prachtig en helemaal mijn kleuren.
    Fijne avond.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    your roses so nice.She has a beautiful colour.
    Warm hugs,
    Elke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms heb je geluk en soms heb je pech bij de kringloop! Maar dat maakt het ook weer spannend! Wat was het heerlijk weer vandaag! Gezellig als je dan al die terrasjes weer vol ziet! Je hebt mooie bloemen gekocht!
    Nog even een vraagje: De collage in je banner, doe je dat met picasa of een speciaal fotoprogramma?
    Groetjes en een fijne avond!
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een rondje markt-hoppen, hoelang is het alweer geleden dat ik dat nog gedaan heb? Vroeger - in Limburg - ging ik vaak met moeder van markt naar markt en we kochten daar alles vers, vooral vis, groenten, fruit. Prachtige rozen heb je uitgekozen! Laat ze maar stralen in je huis! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Lia, ik zou hier ook geen kringloop weten te vinden die echt leuk spul heeft, het is voornamelijk oubollige troep, helaas...
    vind die "linnen"lookvaas super, vooral met die roosjes erin, erg mooi, is toch lekker genieten he zo'n fris bosje op de tafel !!
    fijne avond gewenst!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik had ook graag een foto van je lekkere koeken willen zien:-) ik doe dan precies zo`n rondje ik ga hier naar de markt voor de kaas en de lekkere koeken en bloemen vind ik wel eg leuk in groningen op de markt maar hier in het dorp vind ik het minder. ik heb genoten van je prachtige rozenfoto`s en de koeken zullen vast heerlijk hebben gesmaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig boeket heb je daar in die pot staan en ook weer zo mooi op de foto gezet.
    Jammer dat je niets leuks kon vinden in de kringloop ,de ene bij de andere maakt wel verschil hoor ,hier in het dorp heeft Erwin vandaag nog weer een paar mooie tinnen schaaltjes gevonden.
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful flowers! Beautiful blog! I will return...Be well, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil ook wel nog ergens zo'n prachtige pot vinden in mijn huis hoor. Je rozen komen er prachtig in uit.
    En de kringloper, tja, daar moet je net even geluk hebben.
    Gewoon regelmatig gaan.
    Fijn zonnig weekeind toegewenst.
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lia,
    gezellig hè, lekker over de markt lopen.je bloemen zijn erg mooi en in de pot staan ze prachtig.Bij de kringloop moet je inderdaad wat geluk hebben maar vind het altijd wel leuk om even rond te snuffelen.
    Fijn weekend, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a sweet and pale pink blush color! Beautifully arranged in the zinc container and artfully photographed! Be well, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. GORGEOUS!!!! And your kitty cat is precious!!

    m ^..^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia,
    Prachtige foto's heb je gemaakt van je rozen.De kleur is ook erg mooi, hopelijk kun je er een tijdje van genieten voordat ze gaan hangen.Ik wil je nog even "zeggen" dat ik het erg leuk vind dat je mijn blog volgt.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia