woensdag 24 juni 2009

Wat waren we druk

 

Ik wil jullie even laten zien waar wij de laatste tijd druk mee waren. Zoals jullie weten was dat het huis van mijn oudste zoon. Hij heeft een pracht van een maisonnette. Omdat hij alleenstaand was en erg moeilijk om vandaag de dag een huis te kopen, heeft hij een huurhuis kunnen bemachtigen. Helemaal gloedje nieuw, dus geen rommel van een ander. En wij zijn nu eenmaal mensen die ook daar een eigen draai aan geven.

DSC02511

Dit is nog tijdens de bouw genomen, en is een enorme troep omdat het een hele nieuwe wijk betreft. Onder zijn huis zit trouwens een seniorenwoning.

15-04 042 Voor

24-06 011

En dit is de keuken nadat we er het een en ander aan veranderd hebben. De bovenkastjes zijn inmiddels verhuisd naar de wasruimte boven. Mijn man heeft een strakke schouw gemaakt, en alle muren zijn tich keren gerepareerd. Sommige mensen zeiden jullie zijn gek, zwart doe je niet op de muur. Wij dus wel.

15-04 029 15-04 030

Dit is voor.

24-06 017 24-06 018

En na al het schuren plamuren, weer schuren en nog eens gronden etc etc etc. Alle ramen en kozijnen waren binnen net zo oranje als aan de buitenkant. Dus je kunt wel nagaan wat een klus dat is geweest. En dan ook nog de vloer leggen, heel wat keertjes opruimen en weer schoonmaken. En dan kan het leuke werk beginnen. Soms moet je het even loslaten, want het is per slot het huis van je zoon. Maar je bent daar zo vaak dat het voelt alsof het van jezelf is.

15-04 047 

Ik heb niet de zelfde foto als hierboven, maar hier kun je goed het oranje zien.

24-06 028 

 24-06 027 

24-06 013

Nog even wat foto’s van zijn heerlijke loungebank. De eethoek en een overzicht van de kamer naar de keuken. Er moeten nog wel overal lampen geplaatst worden en kleine dingen. Maar ik ben zo trots als een pauw, dat hij zo leuk komt te wonen. En  heb hem met alle liefde geholpen. Ik wilde het toch even met jullie delen.

Groetjes Lia.

20 opmerkingen:

  1. Wauw,die keuken die kan zo de bladen in net als de rest wat hebben jullie er n paleis van gemaakt echt heel erg mooi.Wat zal je zoon blij met z'n paps en mams zijn!En nu lekker even van t weer genieten?Zag dat je nog t eea. moest verhuizen.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW Lia, wat hebben jullie daar iets moois van gemaakt! Je mag met recht trots zijn, je zoon ook natuurlijk!
    Wat zal die heerlijk thuiskomen op zijn nieuwe mooie stekkie!
    grtjzz Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lia ,
    nou ik kan me voorstellen dat je hier wel even druk mee bent geweest !
    Wat een mooie woning heeft je zoon gekregen en wat een geweldig leuke inrichting is het geworden , mede dankzij de hulp van een handige vader en de goede smaak van een betrokken moeder........
    Mijn complimenten aan jullie allemaal hoor en wens je zoon heel veel plezier in z'n nieuwe woning.
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je zoon boft maar met zulke ouders...mijn complimenten hoor! het ziet er fantastisch uit!
    Daar kan hij nog lang genieten..
    Gr. Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er echt super uit zeg!!! Mooi hoor dat zwart in de keuken, wat een verschil!
    En je zoon heeft wel smaak hoor, ik vind die loungebank echt heel mooi!! Heerlijk om thuis te komen en daar lekker te kunnen "neerploffen". Geniet ervan.
    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhhh wat hebben jullie keihard gewerkt! Het resultaat is een plaatje, terecht dat jullie trots zijn. Die keuken! Wat een verschil zeg! Wat hebben jullie daar iets moois van gemaakt. Nou ja alles is mooi! Geniet ervan, allemaal! Voor je zoon: heel veel geluk in zijn nieuwe huis, de perfecte start is er al.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, wat hebben jullie een hoop gedaan zeg! Ik kan me voorstellen dat je er zowat zelf in zou willen wonen! Echt super. En dat zwart is hartstikke mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,
    wow,wat is dat mooi geworden en wat een hoop werk hebben jullie verricht,petje af hoor.
    Heel veel geluk voor je zoon in zijn nieuwe huis toegewenst,aan het interieur zal het niet liggen,ziet er echt super uit.
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou jaaaa, wat een gaaf huis is dat geworden zeg. echt cool! Je zoon mag er trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een luxe starterswoning.. Het resultaat van jullie harde werken is super! Een lekker stoer huis heeft je zoon zo.. hij zet jouw sobere stijl hier mooi door! Ik wens hem toe dat hij er met veel plezier zal wonen en zich er "thuis" zal voelen!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit, je kunt de nieuwigheid bijna ruiken! Lekker, hoor! Je zoon zal zich er best in thuis voelen. Wens je zoon heel veel goeds in dit prachtige huis. Leuk dat we mee mochten kijken.
    Vriendelijke groeten, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar hebben jullie echt een plaatje van gemaakt, een heerlijke plek voor jullie zoon. Ik wens hem daar heel veel woonplezier en geluk. Het is ook wel echt een stoere mannen woning geworden, het zwart in de keuken staat mooi.
    Groetjes Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je zoon heeft smaak en stijl zeg.....van wie heeft ie dit nou....? Dit zit toch niet in de familie:)) ?
    Het is een prachtig thuis geworden....om heel veel leuke uurtjes te beleven......en om mams maar heel vaak op de koffie uit te nodigen...
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia, wat bedankt voor je reactie, ja ik mis ook weleens een post hoor hihi.
    Wat heb ik genoten van deze foto's, wat hebben jullie een werk verricht en je zoon kan trots zijn op jullie. Zijn appartement is een plaatje geworden, mooi hoor die zwarte muren, echt mijn kleur.
    Geniet van het weekend.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Lia, wat een schitterende plek heeft jouw zoon gekregen. Een droom!! (zou ik stiekem ook wel willen) Dochterlief krijgt donderdag of vrijdag de sleutel en dan zullen wij eens kijken wat er met haar kamer moet gebeuren, volgens haar niet zo heel veel, we zullen zien.

    Fijne zondag!!
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een werk is dat geweest! maar wat is het prachtig geworden! wat zal hij en jullie natuurlijk ook, daar trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohh wat geweldig mooi geworden!! En die zwarte muur wat staat dat chic en stoer tegelijk. Mijn complimenten hoor super!!

    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie trouwens al een paar keer de winkel De Stamkamer voorbij komen, volgensmij is die helemaal geweldig. Moet ik maat eens een keertje gaan bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gedaan het ziet er heel stylisch uit !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ken het gevoel mijn dochters zijn allebei in 2007 in een flatje gegaan ze kregen 1 dag na elkaar te horen dat ze een flatje kregen.
    Dus daar moest ook van alles aan gebeuren daar zijn we dus ook flink zoet mee geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia