donderdag 2 juli 2009

Even er tussen uit.

Wij gaan zaterdagmorgen al vroeg op pad naar Brugge. Dit weekend hebben we kado gekregen van onze zoon, voor het helpen met zijn huis. Mocht zelf een weekend kiezen, en is dus 4, 5, en 6 juli geworden. Als ik het geloven moet gaan we van dit soort plaatjes zien.

Brugge-6b

Ik heb er enorme zin in. En op zondag is daar ook nog eens een grote antiekmarkt. Dat had ik van Peet gehoord, dus dat ga ik eens allemaal bekijken.

Moet nog even wat wassen en strijken. Want een van mijn thuiswonende zonen gaat morgen op vakantie en wil nog graag het een en ander mee nemen. Dat kennen jullie misschien wel. Dat shirt  en juist die korte broek, mam wil je het aub nog even doen. Ja, natuurlijk…….

Dus dames, ik wens jullie ook een fijn weekend.

Lieve Groetjes Lia

15 opmerkingen:

  1. Hey Lia, een heel fijn weekend. Brugge lijkt me echt prachtig om eens te bezoeken en je valt met je neus in de prijzen met de antiekmarkt, of is die er ieder weekend?
    Geniet ervan.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg veel plezier in Brugge,maak je wel wat foto,s zo dat wij ook kunnen meegenieten..
    groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fijn weekend! Lekker genieten met mooi weer.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief om zoiets van je zoon te krijgen, Brugge is een geweldige stad !
    Heel fijn weekend , geniet er van.
    groetjes, trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, Brugge is nog veel mooier!! :D
    Ik woon er vlakbij en kan er zelf nooit genoeg van krijgen om er naartoe te gaan. Het is er echt prachtig, gezellig, gemoedelijk, fijn, leuk, charmant... kortom: alles in superlatieven! :)
    Een fijne tijd toegewenst in Brugge, misschien kom ik jullie wel tegen! :)
    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellig weekend met z'n beiden.. Wat een leuk kado van je zoon! Veel plezier.
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik Ga je misschien wel tegen kpmen hoor , ik ga ook !
    Veel plezier en geniet ervan !

    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zeg, even er tussenuit. Geniet er lekker van!!
    Groetjes Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach ik zei toen al je zoon boft maar met zo'n moeder....maar nu.......jij boft maar weer met zo'n zoon zeg......
    Geniet er maar heerlijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geluksvogels! Brugge is altijd leuk maar dit weekend met de eerste grote brocante van 2009 is het helemaal hartstikke leuk! Het stadspark is het allerleukst qua aanbod vind ik altijd! Heel veel plezier en ik wens je ook nog eens heel veel leuke koopjes toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van jullie weekend Lia!!

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh,wat een heerlijk weekeind heb je voor de boeg!
    Hebben jullie ook wel verdiend want je hebt natuurlijk ook wel hard gewerkt in zoons huis.
    Geniet er lekker van en ben jaloers op de markt die je gaat bezoeken.
    Gewweldig!

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geniet maar fijn van je heerlijke weekeinde.ja Brugge is heel erg mooi, heel veel te fotograveren.Naar de antiek markt wil ik wel mee hoor,en beurs dicht houden,geld vlieg eruit.
    oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. misschien lees je dit niet meer maar ik wil je een paar hele fijne dagen wensen in Brugge, het is er prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Lia,
    eine wunderbares Wochende wünscht Dir Elke.........hast du was auf dem Antikmarkt gefunden????
    Liebste sonnige Grüße,
    Elke.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia