maandag 6 juli 2009

Het is weer voorbij.

 

6-7-2009

Zo’n weekendje is toch zo snel voorbij. Voor je het goed en wel beseft ben je weer thuis, en aan de was ofzo. Maar het was een heel lekker weekend. Veel mooie dingen gezien. Het is werkelijk sprookjesachtig. Hierboven een collage gemaakt van een aantal foto’s.

brugge juli 2009 (16)

We hebben ook een rit gemaakt in de paardenkoets en een rondvaart, dus hebben brugge van allerlei kanten gezien. Zaterdagavond zijn we ook nog heerlijk uit eten geweest, dus het was een waar feest. Helaas zijn mijn darmen nogal snel van slag en zaterdagnacht…… ja hoor, de hele nacht op het toillet. Zondag begon dus een beetje gammel, maar er was dus die markt. Ik was er al om 9 uur, maar goed ook want later kreeg ik het toch weer iets te pakken. En door de warmte en de drukte van al die mensen werd het niet beter. Maar goed, heb natuurlijk wel veel gezien. Alleen geen foto’s gemaakt van de markt. Er was zoveel, van echte rommel tot hele mooie dingen. En je ziet natuurlijk ook veel dingen waarvan je denkt “leuk, maar waar laat ik het” dus dan maar niet. Wat ik gekocht heb laat ik een dezer dagen nog zien. Dat moet ik nog even op de foto zetten.

brugge juli 2009 (53) brugge juli 2009 (40)

De volgende foto’s zijn gewoon grappig en leuk. Die hond die je daar ziet liggen, lag daar iedere keer als we er langs kwamen.  En keek dan naar al die mensen die voorbij kwamen. Dit zijn nou ook van die dingen die mij altijd opvallen.

brugge juli 2009 (67)brugge juli 2009 (69) brugge juli 2009 (99)

Nu ga ik straks even kijken bij jullie, en vanavond vroeg naar bed. Want slapen doe je toch nergens zo lekker als thuis.

Groetjes Lia

14 opmerkingen:

  1. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Je hebt prachtige foto's gemaakt. Ik ga denk ik de volgende keer. De eerste brocante valt altijd gelijk met de boekenmarkt hier in Dordt en die vind ik ook altijd leuk. Helaas of zal ik zeggen: gelukkig kan ik me niet in 2-en delen. Stel je voor zeg!
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n weekeindje gaat snel he maar door alle indrukken die je op doet lijkt het soms toch ook wel weer langer.
    Jammer dat je je niet optimaal voelde. Hopelijk heb je toch nog wel goed kunnen genieten van al het moois en vooral van de Brocante markt.
    Ben benieuwd wat voor moois je nu weer gescoord hebt.
    Mooie foto's van een mooi weekeind in ieder geval.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach...wat hebben wij vrouwen toch altijd wat met onze darmen! drukte en warmte daar raken we van -op slot- om het zo maar te noemen, zijn altijd blij weer thuis te zijn zodat we weer lekker in ons eigen bed kunnen slapen, hihi...fijn dat je er weer bent lia en je foto`s zijn echt zoals brugge is, romantisch en super sfeervol. ik kijk uit naar je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is Brugge mooi ,hè ? Prachtige foto's heb je gemaakt.
    .....ben erg benieuwd naar je aankopen.
    Beterschap , hopelijk heb je een goede nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie plek is Brugge, ik ben er nog nooit geweest maar het ziet er erg leuk uit. Jammer dat je last kreeg van je darmen, maar gelukkig heb je er toch nog van genoten.
    Groetjes Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, Brugge is zo'n geweldige stad, ik ben er al een aantal malen geweest het is zo sfeervol! Jammer dat je je niet zo lekker voelde en en warmte doet er natuurlijk ook geen goed aan. Beterschap ermee!
    Ik wens je in ieder geval een hele fijne zomer toe!
    Groetjes Bertina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's Lia, dat zal zeker genieten geweest zijn (zo'n foto als van de hond, dat soort dingen valt mij ook altijd op, we hebben oog voor detail haha)
    Wel jammer dat je darmen gelijk zo van slag waren (heb zelf een chronische darmziekte, dus weet er helaas alles van) maar het is wel balen als je lekker een paar daagjes weg bent, dat er dan een nacht tussenzit waarin je niet lekker in bed kan liggen...
    Ben zeer benieuwd naar je aankopen :-)
    Hoop dat je snel weer de oude bent!!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtbeelden....net even terug in de tijd.......
    Nu je weer in je eigen nestje slaapt, ben je vast snel weer de oude......
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia, wat een prachtige indruk geef je ons van Brugge, een mooie collage. Jammer dat je darmproblemen wat roet in het eten gooiden, lees hier dat er meerdere dat probleem hebben, bij mij is dat ook altijd zeuren, zou het echt een vrouwenkwaal zijn?
    De foto van de hond vind ik ook geweldig, wat leuk dat jij daar oog voor heb.
    Ik ben benieuwd wat voor moois je allemaal gekocht heb.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat je inmiddels iets bent uitgerust, het was dus een heel mooi kado! Aan de foto's te zien is het er prachtig, ik ben benieuwd naar je aankopen.
    Fijne dag.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt heel mooie foto's gemaakt. Ik kom vaak in Brugge (woon in de buurt) en daardoor ben ik zo gewoon om dat alles te zien dat de schoonheid soms wel eens aan me voorbijgaat als je haastig boodschappen moet doen in deze mooie stad... Ik hoop dat je leuke spullen gevonden hebt! Groeyjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's hoor Lia.Brugge vindt ik de meest romantische stad van heel Belgie.Kom er heel graag.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia,
    wat een mooie foto's heb je gemaakt in Brugge.Ben er twee keer een weekend geweest maar dat is inmiddels alweer heel wat jaartjes geleden.Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt,weet helaas zelf ook al heel lang wat darmproblemen zijn,blijft erg vervelend.
    Ben benieuwd naar je aankopen,snel foto's laten zien hoor.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je mooie sfeerplaatjes gemaakt.. ik zet Brugge ook maar op mijn lijstje van te bezoeken plaatsen! Ben je al wat opgeknapt?! Neem maar lekker even wat rust na al de drukte van de afgelopen tijd, want straks moet je de 4-daagse ook volbrengen! Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia