woensdag 28 oktober 2009

Een heerlijke wandeling.

 

Na een zware start vanmorgen ben ik vanmiddag even heerlijk wezen wandelen. Het was niet ver, want dat lukt me gewoon nog niet. Maar het scheelt enorm dat mijn omgeving op geringe afstand zo mooi is. En wil jullie even laten mee genieten, als je van natuur houd. Kan jullie nog niets laten zien wat met wonen te maken heeft, want heb daar nog geen inspiratie voor. Maar zeg nou zelf dit is toch ook gewoon mooi.

DSC08321

DSC08326

DSC08315 DSC08320

We hebben hier een heerlijk dijkje waar geen auto’s mogen komen en daar kun je je hoofd even heerlijk leeg maken.

DSC08329

En kijk dan eens wat een lief huisje.

En de dieren die je allemaal tegenkomt. Nou ja “tegenkomen” ik loop op straat en zij netjes in de wei.

 

 DSC08310 DSC08331   

DSC08332 DSC08319

 

Ik kijk steeds naar jullie posten maar kan nog niet overal reacties geven, wil dat toch nog even laten weten. En graag tot een volgende keer.

Lieve groetjes Lia

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige omgeving om te wandelen! Dat huisje is om verliefd op te worden, het ligt daar zo mooi! Mooie post hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je daar niet rustig van wordt...

    Veel goeds gewenst!

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je dat zo op loopafstand hebt. Ik vind dit toch ook super genieten hoor, het hoeft voor mij zeker niet altijd IN huis te zijn, dit heeft toch ook met jouw wonen te maken en bovendien mooie plaatjes zijn mooie plaatjes. Ik zit gelijk stiekem te kijken waar jij ergens woont, ik ben nl. dol op van die mooie wandelingen. Ik wens je het allerbeste!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous photos on a pretty landscape.
    Take care,
    Rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig zijn je buitfoto`s en idd wat een lief huisje mooie natuur hebben jullie daar in de betuwe. even een vraagje ik zoek mooie stevig kronkeltakken weet jij zo of ze bij jullie daar de fruitbomen snoeien? ik zou best op een zondag naar de betuwe willen rijden om snoeiafval te halen maar moet natuurlijk wel weten of het er is.

    wil ik je nog even zeggen dat ik je nijmegeese 4-daagse helemaal een prestatie vind, toen wist ik nog niet van je fybromyalgie. heel knap hoor!

    lieve groet,
    jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je zo heerlijk in de buurt kunt wandelen en genieten van die prachtige omgeving. Dat mooie huisje doet me aan vroeger denken, kan niet goed uitleggen waarom.

    Fijne avond, groetjes Marjan ( natuurlijk alle begrip hoor dat je niet overal een reactie kunt achterlaten)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Lia,

    Meid wat een prachtige omgeving daar bij jou, heerlijk om daar te wandelen. Het komt heel rustgevend over, super mooie foto's heb je er van gemaakt. Een mens krijgt daar echt energie van. En dan al die dieren die je tijdens de wandeling tegenkomt, enig. En doe maar lekker rustig met reactie's geven, denk maar eerst aan je zelf dat is veel belangrijker. Ben heel blij voor je dat je al weer een aantal keren fijn hebt kunnen wandelen en er van genoten hebt. Sterkte met alles.

    lieve groet Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia, natuur op je blog is heerlijk hoor, kan heel insprirerend zijn! Fijn dat je ondanks je klachten toch een mooie wandeling hebt kunnen maken vandaag.
    Lieve groet Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia,

    Wat ziet dat er rustgevend uit zeg, kan me voorstellen dat je hier heerlijk loopt.

    Veel lief en gezondheid gewenst
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lia, wat een heerlijk stukje natuur en dat zo dicht bij huis. Ik hou vreselijk van de natuur, dus je doet me daar een groot plezier mee. Bedankt ook voor je lieve woorden en ik hoop voor jou dat het snel iets beter gaat.
    Lieve groet Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke foto's weer, ik kan me voorstellen dat je hiervan geniet!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello Lia, it´s so nice walking around and finding so much beauty, you live in a privileged area, how wonderful is everything!!
    Muchos cariños
    María Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia,
    wat fijn om zo dichtbij zo'n prachtige foto's te kunnen maken en er zo van te kunnen genieten.Ik geniet met je mee hoor want ik ben ook erg graag buiten. Doe het maar lekker rustig aan dan komt de energie vanzelf wel weer om ook weer andere dingen te doen.
    Groetjes en alvast een fijn weekend,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia,

    Wat een mooie wandeling heb je gemaakt. Heerlijk om zo'n mooi gebied zo dicht bij huis te hebben. Fijn dat je er ook weer van hebt kunnen genieten! Het huisje komt mij bekend voor....volgens mij ben ik daar tijdens een wandeltocht in de zomer langsgelopen...!!

    Fijne avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Lia,
    lees net pas (weer eens problemen met de pc) wat er met je aan de hand is en ik wil je daar heel veel sterkte mee wensen. het is wel genieten daar waar jij woont zeg! mooie foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben even met je mee gewandeld! Mooie omgeving,dieren in de zon.. lekker hè als je er al is het zwaar toch even uit kunt.
    Ik heb ook weleens huilend mezelf ertoe gezet even de deur uit te gaan, en meestal knap je daar echt van op! Sterkte! Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lia, via deze link moet het lukken:
    www.freewebs.com/atelierdecampagne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij hoeft inderdaad niet ver voor al dat moois. Heerlijk als je zo dichtbij zo'n lekkere wandelroute woont. En dat deed je toch het allerliefste, wandelen. Wat is het dan een grote domper als dat niet meer kan. Heel veel sterkte gewenst.
    Lieve groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia