zaterdag 5 december 2009

Kerstwens.

 

Bij Ingrid van Home en lifestyle was een Give Away met een opdracht. Ben al geruime tijd bezig geweest om een foto te bewerken of wat dan ook, maar het wil niet lukken en ben het nu zat. Heb een drukke week achter de rug met het klussen bij mijn zoon en allerlei dingen die opeens heel veel tijd van je vragen. Daarom heb ik gewoon een plaatje van het internet geplukt.

1566242256_3fc9474899

Maar ik wil toch even mijn kertswens hier neerzetten.

Als ik 1 dag zou mogen doen wat ik wilde, dan zou ik alle zieke kinderen beter maken. Dan zouden er geen kinderen zijn die worden mishandeld of moeten werken. Dan zouden er geen kinderen zijn zonder ouders. En zouden er alleen gelukkige kinderen zijn.  Maar ja, dat kan ik helaas allemaal niet. Daarom wens ik voor 2010 heel veel liefde, geluk en gezondheid voor alle kinderen.

 

Lieve Groet Lia

p.s  Je kunt nog mee doen met mijn Give Away tot 9 December.

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie wens ... raakt me des te meer omdat ik gewoon te veel zieke kinderen in mijn omgeving meemaak op het moment...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je ondanks alle drukte toch tijd hebt gemaakt om op jouw manier een kerstwens door te geven! Je hebt het prachtig verwoord en ik kan mij er helemaal bij aansluiten!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is het mooiste wat je kunt wensen Lia,ben het helemaal eens met je woorden.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige Kerstwens Lia, wat zou het mooi zijn als zoiets zou kunnen. Het raakt mij ook iedere keer diep en begrijpen kan je zoiets toch niet.
    Denk je trouwens ook een beetje om jezelf met al die drukke werkzaamheden?
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je plaatje is prachtig en mij lukt het ook niet geweldig hoor,denk ik dat ik het bijna voor elkaar heb en klik ik weer ergens op en weg het is het,je kerstwens is prachtig en kon het maar zo zijn,maar helaas en let idd ook eeb beetje opjezelf,het is toch al een drukke tijd,fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia,

    Wat een mooie kerstwens! Wat zou het fijn zijn als het uit zou kunnen komen. Ook ik ben niet zo handig in het bewerken van foto's. Dit plaatje is echter prachtig.

    Fijne zondag!

    Lieve groet,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve en mooie wens... dat is toch de kerstgedachte aan mensen/kinderen denken die het nodig hebben,(en ook als het geen kerst is)
    Ja, wat zou het mooi zijn he, als je zo'n wens kon doen en het het uit zou komen!!
    Maar denk ook aan je zelf en zo te lezen mogen jouw kinderen in ieder geval blij zijn dat ze zulke lieve ouders hebben die voor hun klaar staan!
    Lieve groet,Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi lieve kerstwens!
    je plaatje is er heel mooi bij, wat maakt het nou uit waar het vandaan komt, het gaat toch om de gedachte erachter.
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Lia,
    Moest bij je wens ineens heel erg aan een sprookje denken. Daarin mag je wat wensen en dat gaat dan in vervullig, vervolgens komt er nog een zin achteraan en in dat sprookje gaat dan ook die volgende zin in vervulling. Zet er in je blog post maar bij dat je in mijn wens (sprookje) die bijzin hebt moeten scharappen. 'Maar dat kan helaas allemaal niet' zou met een beetje bijgeloof althans in dat sprookje (een beetje ook mijn en jouw sprookje) misschien in vervulling gaan. Dat willen we toch helemaal niet. Zo gaat dat met sprookjes eind goed al goed, dat is toch onze wens. Kort gezegd: een hemel op aarde voor alle kinderen, toch?!
    Beetje sprookje, cq wens voor 'grote' mensen geworden, maar uit ons beider hart.
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook niet zo handig dat ik mooie kaarten met tekst en al kan maken. Maar jouw oplossing is oke en ik stem in met je kerstwens.
    Liefs,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige wens Lia, als dat uit zou mogen komen zou geweldig zijn. Je bijpassende afbeelding heb je goed gevonden, werkelijk beedschoon.

    Lieve groet Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal mee eens......
    Niets aan toe te voegen....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou Lia, zo'n wens recht uit het hart vind ik toch heel wat mooier dan alle gefotoshopte kaarten bij elkaar! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. als je niet gewend bent om foto's te bewerken valt het idd niet mee. ik heb ook heel wat afgegoogled en maar proberen en proberen. als je het eenmaal doorhebt dan valt het allemaal wel mee, hoewel ik maar een simpel programmatje heb, maar voldoende voor mij en hier houd ik het ook maar bij. liever zou ik ook wat meer kunnen, maar om dat allemaal weer uit te gaan zoeken heb ik echt geen zin in.
    maar je kerstgedachte is in ieder geval prachtig. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Lia

    Dit berichtje komt waarschijnlijk niet op de juiste plek in je blog te staan.
    Ik kwam toevallig op je mooie blog. Nooit heb ik het geluid bij mijn pc aanstaan, maar door toeval deze keer wel. Je had imagine door Eva Cassidy aan staan. Ik ben diep geraakt door deze muziek. Natuurlijk ben ik verder gaan zoeken. Ik had nog niet van haar gehoord (...)
    nu wel,

    dank je wel

    Groet van Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia