woensdag 9 december 2009

Tromgeroffel.

 

DSC08535

De hoge hoed heb ik even uit de doos gehaald en gevuld met de briefjes. Jee dat was even schrijven. En wat is dit moeilijk, want ik gun het iedereen.

Het waren er 53, waarvan trouwe lezers, nieuwe lezers, en lezers die wel keken maar nooit reageerde. Wil iedereen bedanken voor de lieve reacties en bij de nieuwelingen kom ik zeker een keer kijken.

Maar nu komt het, het is trouwens heel moeilijk foto’s maken hoor met een hand.

DSC08537

DSC08538

Gefeliciteerd Yvon, je bent de winnaar. Dit kado komt naar jou toe zodra je me even je adres mailt. Een tipje van de sluier [zie rode letters] Hoop dat je tijd hebt ivm je vader om het even aan iedereen te laten zien.

Misschien hebben de andere succes bij Karin, Ingrid of Heidi.

Lieve Groet Lia

9 opmerkingen:

  1. Dat kan ik mij voorstellen dat dat moeilijk fotograferen is, met één hand! Maar het is je gelukt!

    Mijn felicitaties voor Yvon (van harte!!), ik hoop inderdaad dat ze laat zien wat voor moois zij van je gekregen heeft en wat er aan onze neus voorbij is gegaan hi hi!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh, wij zijn nu wel heel nieuwsgierig geworden, gefeliciteerd Yvonne! We gaan haar Blog in de gaten houden de komende tijd.
    Tsja, bij Heidi was het ook niets dus misschien moet ik mijn hart maar houden..hahaha. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, altijd handig zo'n hoge hoed bij de hand! Felicitaties voor de prijswinnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou net of het dan ook zo moet zijn. Iemand die wel even iets leuks kan gebruiken wint dan een mooi cadeau......
    Proficiat Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het dus teveel werk om al die briefjes te maken! hahaha
    Ben nu wel benieuwd wat het eigenlijk was maar dat krijgen we vast nog wel te zien!
    En Yvonne gefeleiciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Lia, wat gaaf dat ik heb gewonnen !!
    Ik heb je net een mailtje gestuurd hoor, ben erg benieuwd (ik die nog nooit wat heeft gewonnen ha!)
    En meiden, ik besteed er zeker aandacht aan hoor, dat laat ik echt niet voorbijgaan !
    Alvast heel erg bedankt, dit is tenminste leuke spanning :-)
    lieve groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia,

    Ik ben ontzettend benieuwd wat er in die mooie doos zit. Ik hoop dat Yvonne het ons laat zien! Yvonne gefeliciteerd!

    Een gezellige woensdag toegewenst!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd Yvonne en snel een foto please want ik ben HEUL benieuwd wat er in the box zit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou we zijn erg benieuwd hoor wat Yvonne gewonnen heeft.
    Je houd het spannend he Lia.
    En Yvonne gefeliciteerd met je verdiende kado want je kan wel een opsteker gebruiken!

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia