zondag 18 april 2010

De laatste foto……

 

Die ik neem met mijn oude camera, want………

DSC09948

Voortaan neem ik mijn foto’s met mijn Canon 550D.

Het was een raar weekend, om te beginnen is vandaag Jan jarig. Wij vieren niet echt onze verjaardag met de hele familie, maar gisteren zijn onze boys gezellig geweest. Ik heb lekker Indisch gekookt en we hebben lekker nagetafeld. Toen ik opeens een doos onder mijn neus toegeschoven kreeg. Maar, ehhhh ik ben niet jarig.

Nee, maar aangezien jij over 4 weken jarig ben. Ja, duhhh… Ik word dus 50 jaar dames, en word extra verwend door mijn mannen en lieve schoondochters. Maar waarom dan nu al een kado…. Omdat ik al een poosje aan het sparen ben voor een camera en ze bang waren dat ik opeens iets zou gaan kopen. En, er komt nu zo’n mooie tijd aan dat ik vast nu al wel foto’s wil gaan maken.

Wat een schatten toch, ik ben zo blij als een kind.

Vanmorgen dus veel aan het proberen geweest, en vanmiddag naar zoon 2 geweest. Want die is morgen jarig en vierde het vandaag met een klein gezelschap en een lekkere barbeque. Met dit zomerse weer een grandioos succes.

Ik moet nog even kijken hoe ik de foto’s op de computer krijg. En heb een drukke week voor de boeg, omdat ik een aantal keren naar Utrecht moet met mijn schoonmoeder voor onderzoek en die donderdag geopereerd word. Maar ik probeer om deze week mooie foto’s te maken, want de Betuwe bloeit. Daar wil ik met deze camera toch voor op pad.

fijne week allemaal.

 

Liefs Lia

30 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met manlief en alvast met zoonlief!
    Sjonge wat ee prachtig cadeau Lia, maar wel heel attent om het nu al te geven, want idd de Betuwe begint nu prachtig in bloei te staan (wij zijn vandaag naar de tuinen van Appeltern geweest) alleen het ritje al, heerlijk !!!!!
    Heel veel plezier gewenst van je nieuwe camera, maar ook succes gewenst met je schoonmoeder deze week (ik hoop niets ernstigs)
    Lieve groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schrok me een hoedje toen ik de titel zag...dacht even dat je ging stoppen! Maar gelukkig...het was iets heel anders! Allereerst mijn felicitaties voor Jan en je zoon, wat hebben jullie geboft met dit mooie weer tijdens de verjaardagen! En die camera...wat een verrassing en wat een prachtexemplaar...dat belooft wat!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia, wauwww meid wat een kado en nog wel een canon, de beste camera`s die er zijn zegt ze die zelf een sony heeft;-)het is altijd even weer uitvogelen een nieuwe camera maar oefenen is geen straf juist leuk om al die knopjes etc te gebruiken. lief van je familie om je dit alvast kado te doen. Ik wens je alvast heel veel plezier met foto`s maken en wij worden natuurlijk getrakteerd op de mooiste plaatjes'-)

    Lieve groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,

    Gefeliciteerd met je man en alvast met zoon 2. Wat zijn jullie vlak bij elkaar jarig zeg....kan handig zijn of niet natuurlijk.
    Wat een ontzettend lief kado zeg, helemaal super geweldig.
    We wachten vol spanning af wat voor prachtige foto's je gaat maken in de Betuwe
    Sterkte met je schoonmoeder en tot blogs
    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lia gefeliciteerd hoor!!
    Wat een prachtig kado
    Ik wens je er heel veel creatieve uurtjes mee
    dan kunnen wij ook meegenieten!!!
    Ik wens je een hele fijne week! hoor en al die jarigen bij jou ook gefeliciteerd!!
    Lieve groet
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dubbel gefeliciteerd. Dus jullie hadden ook een feestelijke middag, met dit weer kon het niet meer stuk hé. Wat ben je heerlijk verwend alvast. Nu komen er nog mooiere foto's op je blog dus! En het was al zo mooi........
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van Harte Gefeliciteerd!
    Wat een super kado terwijl je nog niet jarig bent...ze kennen je goed ...:)
    volgens mij heb ik het al eerder gevraagd maar wat voor merk was je andere toestel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow wat gaaf,je hebt een prachtige camera gekregen,niet dat ik er verstand van heb,maar als ik naar de foto kijk,is het een super camera en je het zijn echte schatten dat je zoiets geweldigs hebt gekregen,maar je zult zelf ook wel een lieverd zijn anders had je het vast niet gehad en dat zegt toch wel wat,veel plezier ermee en wij zullen van je foto`s genieten,een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat Lia...wat een prachtig cadeau. Maar je wordt dan ook Sara dit jaar.
    Dat wordt genieten straks van al die mooie foto's op je blog!!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je man en zoon. En alvást gefeliciteerd met je mooie camera!!!!! Ik kan me voorstellen dat ze dachten, laten we alvast het cadeau geven, want stel je voor......!!

    Ik vind het een prachtige camera en maak er prachtige foto's mee van de Betuwe!! Geniet ervan!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig al die verjaardagen. Mooie tijd om je nieuwe camera uit te proberen en de natuur laat zich ook van haar mooiste kant zien.
    En 50 jaar joh Lia iedereen wil oud worden maar niemand wil het zijn.
    Hoop dat onderzoek en operatie van je schoonmoeder mee zullen vallen.

    Groetjes van Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verjaardagen Lia, gefeliciteerd met "het spul " en jij dan nog over een aantal weken 50 , mooie leeftijd toch ...!
    En wat een verwennerij zeg , prachtige camera hoor , ben nu al benieuwd naar je foto's.............

    Veel plezier met fotograferen en sterkte met je schoonmoeder.
    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Lia,

    Zag bij Renny dat je zoon morgen jarig is en lees hier dat je man vandaag jarig is. Wat een feestelijk weekend! Van harte gefeliciteerd met beiden natuurlijk! Jullie hebben maar geboft met het prachtige weer! En wat een fantastich kado heb je gekregen...echt verassend! Wat ontzettend lief!

    Ik zou zeggen ga lekker de Betuwe op en maak ons blij met je mooie resultaten;-)

    Heel veel sterkte met je schoonmoeder.

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Lia...bijna 50 !! geweldig meid..............en je zoon morgen jarig je man vandaag !!! nou 3 maal hoera !! voor jouw dan !! een nieuwe camera.....tja...........mooi hoor!! ben benieuwd naar je nieuwe foto's..heel veel sterkte met je moeder deze week !!!


    lieve groetjes van mij........

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Felicitaties zijn hier wel op zijn plaats met al die verjaardagen. (GEFELICITEERD!!!)
    En ja,jij wordt binnenkort 50 en je hebt alvast een prachtig kado in de wacht gesleept.
    Ben benieuwd hoe je foto's daarmee gaan worden.

    Fijne (fotogenieke) week!
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een feest! Ik verheug me nu al op alle mooie plaatjes die we de komende tijd hier te zien gaan krijgen. Bofkont!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou jouw verjaardag kan al helemaal niet meer stuk! Maar we moeten nog even geduld hebben. Voor nu gefeliciteerd met je man en je zoon en heel veel sterkte voor je schoonmoeder (en voor jou als begeleidster). Ik verheug me al op je bloeiende Betuwe foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia,
    Haha ik ken dat wel; heb je HET cadeau, kun je niet wachten om het te geven!!! Heel veel plezier ermee! Lief dat ze iets hebben gekozen dat zo goed bij je past en zo met je meedenken. Kom maar op met de Betuwe-foto's!!!
    Jullie hebben ook de verjaardagen dicht op elkaar, zeg! Van harte! En strakjes dan die van jou; een mijlpaal!!! Ga je nog iets bijzonders doen of laat je je verrassen??? Ik neem aan dat we er nog wel iets van te zien krijgen....
    Succes van de week met het begeleiden van je schoonmoeder.
    Lieve groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lia,

    Wat een feestelijkheden allemaal, gefeliciteerd met je man en je zoon morgen. En wat een geweldig idee van je lievelingen om jou nu al dit werkelijk PRACHTIGE kado te geven. Ohhhhh een Canon 550D, iets mooiers kun je toch niet wensen. Maar het is ook wel een mijlpaal natuurlijk 50 jaar worden. En inderdaad juist nu in deze tijd komt hij zo goed van pas. Ohhhh, ben wel heel benieuwd wat je ons allemaal voor moois gaat laten zien. Wel even vreemd in het begin, maar als je enthousiast bent leert het snel.

    Sterkte met je schoonmoeder, hoop dat alles naar wens verloopt.
    Een fijne blogweek gewenst,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia, van harte met je mannen en wat heb je een mooi kado gehad. Geweldige camera zeg. Heel veel plezier ermee en sterkte met je schoonmoeder

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat een prachtig cadeau!! Dat is goed aan jou besteed. Ik ben nu al benieuwd naar je foto's. Gefeliciteerd met je man en zoon en succes van de week met je schoonmoeder.
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super cadeau, daar gaan wij allemaal van genieten! haha
    Oefen maar flink en laat je mooiste kiekjes hier zien, veel plezier ermee!

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En je foto's waren al zo mooi. We wachten in spanning af, lijkt me nog best moeilijk om uit te vogelen. Gefeliciteerd met man en zoon. Maar ook sterkte van de week met je schoonmoeder. Dat het allemaal maar goed mag komen.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo hey! wat een prachtig kado zeg!
    Gefeliciteerd met je man hoor
    Nou geniet maar van je mooie camera ,dan kunnen wij misschien wel meegenieten ,ihhii

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou nog van hartje met je man en zoon hoor!
    En wat leuk dat JIJ het kado krijgt! En wat voor kado...je maakt al van die mooie foto's maar wat we nu te zien krijgen overtreft straks alles natuurlijk!
    Hee succes met je schoonmoeder!
    lieve groeten Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Door allerlei gedoe zit ik niet veel op de diverse blogs en o wat komt er dan snel veel bij!
    Ik kan het niet allemaal nog nalezen, maar jouw blog staat natuurlijk wèl op m'n leeslijstje.. en ik zie dat je heerlijk verwend bent door je gezin! Nog gefeliciteerd ook natuurlijk voor Jan (51 hè?) en voor je zoon! wat een feestelijke tijd hebben jullie vanaf nu :)
    Succes met fotograferen, ik ben nog niet veel verder met me erin verdiepen, en ik moet toch erg wennen aan de zwaarte van het ding, helaas.
    groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een verwennerij!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd en wat een gaaf kado alvast voor jou! Echt een mooi ding, ben heel benieuwd hoe die bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb zojuist de foto's gezien en ze zijn prachtig. Nog van harte met de verjaardag van jouw man en zoon.

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia