zaterdag 8 mei 2010

Je hebt bloemen en….

 

Je hebt bloemen in je tuin, die je dan ook op de vaas kunt zetten. En soms heb je groenten in je tuin die je dan op kunt eten. Maar ik zet de groenten deze keer op de vaas.

050

Weten jullie al wat het is???

 

        048 054

                   En……..ja. zeg het maar….

        049 051

 

Het is de bloem van rabarber. Kitty kijkt ook even wat het vrouwtje nu weer op tafel heeft gezet.

068

064

 

Ik vind het wel apart, en  heb er natuurlijk weer even een kleine perentak bij gestoken.

Het vaasje heb ik trouwens afgelopen week bij de Potstal gekocht. Daar waren High Tea dagen.  Gezellig en erg druk.

Echt zo’n potje met een mooie stoere uitstraling en waar je van alles mee kunt doen. Heb er ook nog een glazen kannetje gekocht.                

062056

 

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, en Yvon jij heel veel sterkte meid.

Liefs Lia

29 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel een beetje op een mislukte bloemkool, grappig.

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,
    lekker stoer potje en weer prachtig en origineel gevuld , echt "Lia".
    Altijd als ik op jouw blog kom dan wil ik het ook leger hebben in de kamer maar op de een of andere manier komt er toch steeds weer wat bij ...................
    Fijn weekend , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia, ik dacht eerst dat het een soort van bloemkool was haha. Ik wist niet dat rabarber zulke aparte bloemen gaven, weer wat geleerd vandaag. Ik vind het een heel mooi en apart bloemstuk geworden, lekker stoer.
    Je nieuwe aanwinst vind ik ook heel mooi.
    Geniet van het weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heeft de rabarber een aparte bloemen, nooit geweten. Ik dacht dat het bloemkool ofzo was. Je hebt er mooie foto's van gemaakt.
    Fijn weekend!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gemaakt Lia en je kannetje vind ik ook weer super!!!

    Geniet van je weekend
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zeg..mijn eerste gedacht was ook dit is een bloemkool ofzo..ik wist ook helemaal niet dat rabarber zulke bloemen had, maar ja ik hou ook niet van rabarber dus..dat zal het wel zijn! Staat wel leuk in die vaas, weer eens iets anders dan anders!
    Geniet er van en fijn weekend! lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik herkende het wel, ik hier ook eens een bloem in de rabarber gehad, die wordt zo groot en zo mooi. Ik heb vorige week een flinke schaal rabarber moes gemaakt en samen met mijn zoon opgegeten, wij zijn de enige hier in huis die het lusten :)
    Mooie combi met die perentak erbij!!
    Fijn weekend
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat apart zeg de rabarber bloem Ik heb het nog nooit gezien!
    Wel een hele mooie combie met die grillige peren takken.
    Heb je weer heel bijzonder samengesteld
    Ik wens je een heel fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooooh lekker rabarber! en wat zijn die bloemen stoer! ik wist niet dat rabarber zulke bloemen had, ik zie het ook altijd alleen maar netjes gesneden en gebundeld in de winkel..grappig.
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi potje en kannetje, ik hou ook wel van die aparte bloemen. Lekker eenvoudig en toch mooi!!
    En de Potstal daar moet ik echt eens een keertje naar toe, ze stonden ook al met een super reportage in de WLS. Ben echt benieuwd naar deze winkel.

    Fijn weekend!!
    Liefs Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Lia,
    Mijn antwoord op jouw berichtje (aan mij) staat op mijn blog....weet niet of dat wel goed gaat??
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heej Lia, wat mooi wat heb je dat gaaf gestyld zo robuust en apart die bloem geweldig ik had hem nog niet eerder gezien.

    lieve groet irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia, wat staat dat leuk zeg. Ik vind de kandelaar ook een plaatje die erachter staat. Gaat het weer een beetje met je oog?
    prettig weekend, groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel bijzonder , maar je hebt het wel heel erg goed en mooi gedecoreerd...
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geen idee wat het is, haha, ik ben absoluut geen keukenprinses. Maar het ziet er super uit Lia, heel mooi gedaan.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. LIA!!! Dat vindt ik super!!!!! Je groenteboeketje!!!!!! Helemaal gaaf!
    Ik ben vandaag naar het Jagershuis geweest...........moet je niet doen..neh...niks aan....stom...vreselijk....yek......*fluit*

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gemaakt met die rabarber.Ik heb ze ook wel eens in mijn winkel als ze weer op de veiling zijn.Mooi in z'n eenvoud.
    Fijn weekend,groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goh wat gaaf zeg.....
    Had nog nooit een bloem van de rabarber gezien......zo zie je maar weer.......
    Prachtig boeket heb je er van gemaakt.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia...............wauww mooi hoor deze bloemen................goed gedaan met de takjes erbij !! leuk leuk !!!

    Een heel fijn gezellig weekend enjoy !! lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wist helemaal niet dat de rabarber zulke mooie decoratieve bloemen had, prachtig! Geniet ervan en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat apart! Je moet maar op het idee komen! Staat heel leuk zo op tafel!
    Fijne zondag!
    Groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel deceratief zijn de rabarberplanten. Ik heb ze ook al eens als stokken in vazen gehad. Mooie geheel heb je ervan gemaakt met je peretak!

    Fijn weekend!
    groetjes, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O? ik dacht een mini bloemkooltje ,goh wat grappig ,heel leuk gedaan zo
    Leuk he die poezenbeesten ,zijn zo heerlijk nieuwsgierig
    Fijne Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Lia,

    Mooi plaatje heb je er van gemaakt, staat gezellig zo.

    Fijne zondag verder en een leuke moederdag

    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat heb jij een prachtige blog!! Ik ga je meteen toevoegen aan mijn blogroll!! groetjes, sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ohhhh,wat vind ik dit weer mooi Lia en zo origineel!
    Mooie stoere pot ook.

    Fijne zondag verder.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Lia,
    Mmm...I love rhubard! You can make everything look beautiful! Have a wonderful Sunday!
    xoxo Laura :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wij hebben onze rabarber ook in bloei..
    Ik wist(stom he) niet eens dat rabarber ook gaat bloeien.
    Ik zal ook eens een foto maken, als ik weer batterijen heb in mijn camara.
    Groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  29. In een woord: Prachtig.. die eenvoud die het uitstraalt....

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia