woensdag 19 mei 2010

Kastenkamer in gebruik……

 

De kastenkamer is klaar op wat kleine dingen na, de verwarming moet nog gespoten en aangesloten worden. En de deuren van de kast moeten nog verder klaargemaakt worden.

003

Maar die blijven even zo, omdat we eerst aan onze slaapkamer gaan beginnen. We moeten namelijk onze matrassen op de zolder leggen, want slapen in een kamer met bouwstof  kan natuurlijk niet. En verderop in de zomer word het daar eigenlijk best warm, want ik vertrouw erop dat we nog een zomer krijgen. En die deuren kunnen altijd nog.

005 

039 

Er ligt een vloer in van vurenplanken van 19 cm breed die Jan heeft geschilderd.

 

          018 014

                lia 50 128 030

Wat ik bij de paspop om de hals heb hangen, had ik tussen de roosjes. Heel apart spul, maar weet  de naam niet. Ik heb wat gebonden aan een touwtje en heb het laten drogen.

37 kl 

035

Weten jullie nog die krant die ik kreeg van Bellemietje… Die staat nu hier in een oude lijst, en daarvoor een familieportret van 50 jaar oud. Je ziet me niet maar ik lig in de armen van mijn moeder.

 

           027 017

Het oude stoeltje heb ik ooit gekocht voor vijf euro, en er zit rood spul op de rug maar dat heb ik lekker laten zitten. Het is natuurlijk wel oud.

Zo, nu op naar het volgende project.

 

Liefs Lia

41 opmerkingen:

  1. Prachtige kast Lia.....knap werk geleverd hoor!

    fijne dag nog
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Lia, wat een heerlijke luxe, zo'n kastenkamer!
    Mooi helemaal in stijl, simpel en toch sfeervol.
    Ik mis alleen een grote spiegel..of komt die in de slaapkamer? Je wilt toch wel even weten of alles goed zit voordat je ons ontmoet tijdens het bloggen :)
    Helemaal top meid! Complimenten voor Jan voor de uitvoering en voor jou voor het plan!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

    ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben..
    mooi plaatjes...

    fijne dag!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia
    een prachtige kastenkamer en veel plezier met de spulletjes:)
    Fijne dag
    Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kastenkamer! Geweldig met die oude deuren erin. En je paspop en stoeltje staan er zo mooi bij. Helemaal in stijl...

    Succes met de start om aan je slaapkamer te gaan beginnen en ik hoop inderdaad dat er nog een zomer aan komt!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het mooi geworden!!!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Lia, Prachtig zeg! Je kastenwand is mooi, wat een heerlijke ruimte zul je nu hebben.
    Mag ik vragen welke kleur je op de vloer hebt?
    Mooi ook dat je lekkere brede planken genomen hebt. Complimenten voor Jan!

    Geniet ervan!
    Liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend geworden Lia,
    Kasten, de vloer, de spulletjes, supermooi !!
    Succes met het volgende project
    Lieve groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is prachtig geworden Lia. Een sfeervolle kamer met die prachtige kastdeuren. Ook de verdere aankleding is een plaatje. Mooi zo met de paspop en de krant in de oude lijst.
    Geniet ervan.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lia,

    Heel erg mooi geworden. Lekker rustig en stijlvol. De vloer maakt het helemaal af.
    Mooie kleuren, we willen best weten welke dat zijn!

    Fijne dag,
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! Nou meid je hebt eer van je werk en zo leuk gestyled!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig...wat ziet dit er mooi uit! Alleen om naar de kamer te kunnen kijken zou ik al vaak extra heen en weer lopen! De verdere aankleding is ook al zo smaakvol, maar dat is jou ook wel toe te vertrouwen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is echt geweldig. een droom van idereen denk ik. in ieder geval van mij...
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook een droom van mij zeg......wauw Lia wat is het mooi geworden....zo stijlvol ook.....ach ja ik blijf hier simpelweg genieten......
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig geworden zeg en al de lieve spulletjes erbij,maakt het helemaal af,succes met de slaapkamer,ik wens je nog een fijne dag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zit er gelikt uit zeg!!!
    Het lijkt de inloop van de koningin wel! hihih
    Super wat zul je je rijk voelen met zo'n ruimte!
    Chique de la frique hoor!!
    Fijne week en niet te lang tutten hoor in die prachtige kamer. Een staande passpiegel zou niet mistaan daar en dan de hele dag ervoor rondje draaien! hihiihi wat ben ik nou weer verschrikkelijk bezig.
    Dochterlief op dit moment aan het zweten op haar groen examen dus ik zoek even wat afleiding ben volgens mij nog zenuwachtiger als zij!! OOOOh wat is dit errugggg!!
    Zal blij zijn als ze zo weer thuis komt.
    fijne week hoor
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heerlijk zo'n kastenkamer. En al staan er dan alleen maar kasten, hij ziet er nog heel gezellig uit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lia...het is een plaatje!!! Wat ben je er toch goed in om altijd de juiste sfeer te creeren! ZO knap!! Het ziet er echt prachtig uit, ga je soms niet eens even op dat leuke stoeltje zitten om zomaar te genieten...?
    fijne dag, liefs Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. tjeeeeeeeeeeeeeee wat een tof project Lia!!! en ik moet eerlijk zeggen dat ik de deuren ook wel leuk vindt zo voor een tijdje...:)....jullie zijn lekker bezig......go with the flow!!! Wij kijken wel mee ;)

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,
    Ook al zo lekker bezig... en wat een mooie deuren zijn het zeg waanzinnig. Je hebt helemaal gelijk hoor zou ze ook later doen. Succes met alles heen en weer slepen!
    Groetjes en geniet van de zon, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet het er mooi uit !!!!......Lia..............leuk hoor!! je zult wel trots zijn...weer een klus geklaard..........fijne avond lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is prachtig geworden wat een geslaagd project.....
    Super, wat zal je hier blij mee zijn.
    Geniet ervan
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Lia, echt heel erg mooi!!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk zo'n kastenkamer. Heel sfeervol door de mooie details. Met vriendelijke groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een plaatje van een kastenkamer. De paspop staat er ook zo mooi te zijn! Helemaal geweldig!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw dat is prachtig geworden!!
    Wat zul je hier blij mee zijn, complimenten hoor en ook voor Jan!!
    Geniet ervan, enne succes met het volgende project...

    Liefs Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig Lia , ik vind alles mooi in die kamer , het kleurgebruik , de vloer , paspop en natuurlijk de mooie deuren .
    Dat heeft je mannetje weer mooi gedaan , hij werkt ook alles keurig af zie ik al wel.
    nou , zonnige dagen gewenst , geniet ervan , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kamer zeg! Echt heel mooi en op die kasten ben ik echt verliefd! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Lia,
    Oma eh nee dat hoop ik niet zeg mijn zoon is 14 hihihih.
    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Lia,

    Wat hebben jullie dat mooi gemaakt zeg!!
    het ziet er heel sfeervol uit en dat voor een kasten kamer
    Je vloer is ook Super
    Ik kijk vol verwachting uit naar jullie volgende project, daar zijn wij nu ook mee bezig

    Lieve groet,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtig project Lia, heel erg mooi geworden en wat eb je de ruimte ook mooi sereen gestyld. Ik weet ik ben zelf meer van kleur maar wat kan ik die rust ook mooi vinden, vooral bij jou, toch rustig maar wel een warme sfeer...ja, k`hou ervan. Mooie stoel ook en dat voor 5,- euries!!!

    groetjes,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mijn complimenten Lia, het is prachtig geworden. Wat een heerlijke kastruimte hebben jullie nu. De vloer vind oik ook erg mooi geworden. En wat heb je dat leuk gedaan met die kant vol herinnringen, staat helemaal geweldig in die lijst. Zeer geslaagd allemaal.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat prachtig Lia, zo´n kastenkamer, en het ziet er allemaal zo super mooi en verzorgd uit. De deuren (ik vind ze zo al prachtig), het stoeltje, de paspop, en niet te vergeten dat mooie schilderij met die oude krant, ik kan wel doorgaan, echt helemaal geweldig.
    Succes met de slaapkamer, enneh....die zomer gaat vast komen hoor!
    Lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het is een prachtige kamer geworden, de paspop staat daar prachtig.
    Heb je de kasten al vol? ( alles keurig gestapeld en op kleur gehangen....?)
    Ik zie net dat jij een leuk tuinfeest hebt gehad ter ere van jouw 50e verjaardag, alsnog van harte gefeliciteerd!!

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig, prachtig, prachtig!!!!!
    En ook heel leuk die krant in die lijst en die familiefoto ervoor...MMM
    Ik ga aan de studie, maar laat je muziekje lekker aan....
    Groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Lia,
    wat is het mooi geworden zeg, alles klopt gewoon zo bij elkaar. Leuk ook die oude ingelijste krant en familie portret. Geweldig ook het oude stoeltje, nou geniet er maar lekker van nu.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ho Lia,

    Val zomaar even bij je binnen.... wat een mooie kastenwand en wat heb je het kamertje leuk gestyled.. Lekker van genieten!!

    Groetjes en fijne Pinksteren
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jeetje, mineetje, Lia, wat een geweldige kastenkamer. Wanneer kan ik mijn garderobe inschepen? Hihi... heel heel mooi!

    Een gezellig Pinsterweekend, het weer werkt alvast mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Goh wat ziet dat er mooi uit zeg wordt er helemaal een beetje jaloers van, dat wil ik ook!!!!
    Hele mooie kamer geworden

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hi Lia,
    Het project met de oude deuren is helemaal TOP geworden! Succes met de volgende klus :)
    Lieve groet,Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Kijk, ik zoek me suf naar een passende kast voor in een nis bij ons thuis. Maar zoiets kan manlief ook maken denk ik, dus helemaal geïnspireerd door hiero! Dankjewel...

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia