dinsdag 11 mei 2010

Zoals beloofd……

 

Het is al weer ruim 4 weken geleden dat zoon 2 zijn eigen huisje betrok, met zijn vriendin. En ze hebben het heel goed naar hun zin daar. Maar ze wonen dan ook heel leuk.

En het huis is van binnen wel klaar maar buiten moet nog veel worden gedaan. Huis en tuin.

Ik kan jullie geen voor foto’s laten zien, zou wel mooi geweest zijn, want het is zo veranderd.

DSC08268

Wat ik wel heb laten zien is het huis. En bij het kleine raampje naast de dakkapel, is dus een grotere dakkapel geplaatst. En daar hebben ze de badkamer geplaatst. Blijft moeilijk om in sommige ruimtes foto’s te maken.

         020  

 

Mooie oude deuren, zoals wij ze gekocht hebben zaten hier dus wel in. Maar de kleurencombinatie die hier was. brrrr  

             030  023

             029 027

Kamer en keuken lopen in elkaar over.

034

Het is een mooi en rustig huisje geworden. Met mooie lichte kleuren en hier en daar wat oude spulletjes van mij.

En natuurlijk ben ik ook op deze zoon supertrots. Hij is nu heel druk aan het verzinnen wat te doen met de tuin.  Van 35 bij 10.

040

Hier ligt Kyra op een tak te knabbelen met op de achtergrond een bankje waarvan mijn zus er 4 van de vuilstort heeft meegenomen. Ze was daar en zag dat iemand heel veel van die bankjes weggooide. Ze hadden gestaan op het kasteel in Wijk bij Duurstede.  Ze heeft er zelf 1, ik heb er 1, en mijn zoon heeft er 2. Die heeft ze meteen geschilderd, bij mij moet dat nog gebeuren. Maar het zijn echt leuke en zeer stevig bankjes.

&

De komende dagen ben ik wat minder actief, omdat ik nog veel te doen heb. We willen nog even de vloer leggen op de kastenkamer en de muren sauzen. Vrijdag ben ik jarig en omdat je niet ieder jaar 50 word, wil ik het deze keer iets specialer doen. Dus morgen boodschappen doen, want Donderdag is het hemelvaartsdag.  Ik vier het Zaterdag met een tuinfeest, dus please….. ik wil zon…..

 

Liefs Lia

49 opmerkingen:

  1. Een prachtig huis heeft je zoon.Ook zo mooi van binnen,prachtige keuken en alles zo mooi in de verf.Mijn oudste zoon gaat volgende maand ook samenwonen,wel een raar idee als hij er niet meer zo vaak is.Maar ja,eens is de tijd daar.
    Ik lees dat je vrijdag vijftig wordt.Zelf ben ik ook nog niet zo lang geleden vijftig geworden.Ik wens je een heel leuk feest met een warm zonnetje erbij.
    Groetjes Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit Lia!!!!!
    Ik wens jou zon!!!! WAnt mijn dochter is vrijdag ook jarig!!!;)
    Dus ene hele fijne ZONNIGE verjaardag!!!!
    Gefeliciteerd en nog heeeeeeeeeeeel veel jaren!!!

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig huis heeft je zoon! En een tuin van 35 bij 10!? Wauw! Alvast gefeliciteerd en een fijne dag vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden Lia! Leuk om te zien dat zij ook zo'n beetje jouw stijl aanhouden.. sober en gezellig! En die bankjes!! Ongelooflijk dat mensen dat zomaar weggooien hè?!
    Ik duim ook heel hard voor mooi weer zaterdag, want ook Gert z'n '50-feest' wordt dan gevierd :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig huis en wat een sfeervolle inrichting! Heel mooi!! De keuken is ook prachtig! Daar zullen we zeker blij en trots op zijn! En die bankjes.... zijn die andere nog te redden haha.. heeeel leuk!! Wie gooit nou zoiets weg he, zet het dan op mp ofzo!
    Maar goed jullie boffen ermee!
    En ik wens je natuurlijk een heeele fijne verjaardag met super veel zon! Alvast van harte en geniet ervan!
    liefs, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh en ik vergeet helemaal te zeggen dat die wastafel zoooo mooi is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk knus huisje. Het ziet er prachtig uit. En het bankje, wat een treffer. Als ze daar niet gelukkig worden....
    Alvast een hele fijne verjaardag.....Sara!
    Geniet ervan, ik duim voor mooi weer!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap werk geleverd Lia,heel mooi...en voor zaterdag wens ik je een dag met zeven zonnen.......

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig huis is dat. Als ik zie hoe jonge mensen nu wonen. Jeetje wat is dat anders dan toen wij uit huis gingen. Heerlijk wat er zo veranderd is. Wij hadden een inboedel die wel nieuw was maar hooguit 1000 gulden kostte. En moet je nu eens zien ... ja ja ik weet het was in de vorige eeuw. Lijkt wel een echt oma verhaal. Ik hoop dat de kinders genieten van hun bezit en vooral gelukkig worden. Dat is heel belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig huis!!
    Complimenten hoor wat een prachtige inrichting!!
    Jullie hebben een prachtige kroon op jullie werk wat een mooi resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt schitterend Lia, het huis van je zoon en zijn vriendin, ziet er heel sfeervol uit. Wat raar dat iemand zulke mooie bankjes wegdoet....
    Voor het weekend wens ik je heel veel plezier en zonneschijn, ik ga voor je duimen, of het helpt is de vraag natuurlijk, maar ik zal in ieder geval mijn best doen!
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk huis, van binnen en van buiten, en zo'n grote tuin erbij ze boffen maar.
    Lia ik duim voor 'n droge zonnige zaterdag.

    Nog een gezellige avond, lieve groet Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh wat mooi geworden zeg!! En die badkamer in 1 woord geweldig!!!
    Ik hoop voor je dat je super weer hebt zaterdag!!

    Fijne avond!
    Liefs Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk huis!! Zo beginnen er niet veel.
    Sterkte met klussen en de voorbereidingen en een hele fijne verjaardag Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een sfeervol huisje!!!En zo mooi ingericht!
    Vind de deuren prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig huis !!! echt geweldig de rust die het uitstraalt heerlijk..............en wat een schat Kyra en mooi ook..en dan die banken wowwwwww!! dat mensen dat zomaar wegdoen !! en leuk daar is mijn vader geboren..vaak geweest ook !!

    Nou meid geniet van je verjaardag alvast gefeliciteerd !! 50 !! geweldig !!!

    Ik hoop echt op een mooie zonnige dag zaterdag !! ik gun het je zo !!!.......


    Fijne dag morgen ! lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lia,
    50????? O,o; jij bent straks aan de beurt!!
    Ik help je hopen dat er veel zon komt!
    Het huisje van je zoon is supermooi geworden! Trotse moeder?? Ja, dat hoef ik eigenlijk niet te vragen, dat "lees"je zo wel!
    Veel plezier met de voorbereidingen van je feest!
    Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi om te zien dat de smaak van ouders overgaat naar de kinderen, ik zie echt een stukje Lia in het huis:-) M`n complimenten, heel erg mooig geworden, vooral de keuken en natuurlijk de stoeren planken erop...

    Lieve groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig en net zo sfeervol als bij moeders thuis !!!!
    Jij alvast succes met de boodschappen doen en ik wens je een heel fijn feest aanstaande vrijdag .
    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dan ben je als moeder toch supertrots op je kind!
    *fluiter* Lia bijna Sarah....oeioei :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia,

    Wat een prachtig huis heeft je zoon...moet hij toch ook maar een woonblog beginnen (of is dit het werk van een schoondochter...)

    50 is toch wel een hele speciale leeftijd....Ik wens je een hele zonnige dag toe met de mensen om je heen die speciaal voor je zijn!!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi huis, je zult wel trots op hem zijn, en hij op jou voor al je hulp.

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat super mooi geworden, een plaatje: Maar staat hun nieuwe huisje misschien in L...... kastanje dwars of H. Postel.... oooh ik zou sferen, ach waarschijnlijk heb ik het helemaal mis hahaha......

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zweren werd hier natuurlijk bedoeld hahaha... ik met mijn gebrekkige nederlands hahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zie een hoop van jouw stijl terug, erg mooi.
    Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag!
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hier is zeker mooi werk geleverd Lia,wat een gezelligheid....

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het huis is prachtig geworden. Echt een plaatje, wat kleur wel niet kan doen in huis, hè!! En die bankjes waren weggegooid, wat zonde zeg. Gelukkig dat je zus het zag!!

    Hm, wat de zon betreft plaats ik graag een bestelling voor zaterdag èn maandag. Ik wordt maandag 40 en ik wil het héél graag buiten vieren!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw.....wat een prachtig huis heeft jullie zoon en schoondochter en wat een sfeervol interieur. Dat hebben ze niet van een vreemde, want ik zie er echt heel veel 'Lia' in, echt prachtig. Ook de keuken vind ik een juweeltje.

    En wat een mooi bankje, wat een geluk dat je zus er een paar redden kon uit het vuil. Je snapt toch niet dat mensen dit zomaar weggooien.

    Nog even en dan kan ik je ook verwelkomen bij de club van 50ers hihi. Ik zal duimen voor heel veel zonneschijn aankomende zaterdag.

    Bedankt dat we even een kijkje mochten nemen in het huis van zoon 2.
    Het huis van Nick schiet ook al aardig op, het dak zit erop en nu gaan ze binnen aan de slag. De planning is dat ze na de bouwvak de sleutel krijgen. Stiekem hopen we op daarvoor, dan kunnen we klussen in de vakantie. De keuken is al besteld, zij kiezen voor een modern interieur.

    Ik wens je hele fijne dagen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hai Lia

    Hebben je schoondochter en je zoon een beetje dezelfde smaak als jij?
    T is prachtig ,een heerlijk huis
    Nou ik zal voor de duimen zaterdag ,t is nu nog bar koud maar je weet maar nooit?....
    Fijne dagen hoor
    x Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig zeg.....Je kunt wel zien van wie hij die schitterende smaak heeft......
    Wat een heerlijk huis is het geworden zeg. Oh hier kun je wel oud worden......
    Mocht ik je voor die tijd niet meer "spreken" dan bij deze alvast een hele fijne gezellige verjaardag gewenst......doe Sarah de groeten van me;))
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een heerlijk en prachtig huis geworden, leuk dat we het mochten zien. En die bankjes... gelukkig let je zus goed op onderweg.

    Alvast een hele fijne (zonnige) verjaardag
    toegewenst.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo moeder, zo zoon....dat is wel duidelijk en in beide gevallen vind ik het super mooi! En die bankjes...ik denk dat ik elke dag maar bij de stort ga staan hi hi!

    Het weer zou beter worden dit weekend....ik moet na een weekje Rome wel erg wennen aan de temperatuur hier! We hebben wel regelmatig regen gehad en konden lang niet altijd buiten zitten, maar meestal was het tussen de 17 en 22 graden! Het leek vanmiddag wel herfst bij aankomst in Weeze!

    Een hele fijne verjaardag Sarah...en alvast mijn hartelijke felicitaties en een hele fijne dag!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is een beetje of ik bij jou binnen kijk Lia.
    Je zoon heeft dus de goede smaak van thuis meegekregen.
    Ik snap best dat je je ook trots voelt.

    En alvast een super 50e verjaardag vrijdag toegewenst en we gaan duimen voor zon op zaterdag!

    Liefs,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dear Lia, your home is so beautiful! Your kitchen , a dream!
    Have a nice day,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo ik weet niet hoe oud je zoon is, maar daar mag je dus wel heel trots op zijn dat hij dit nu al heeft bereikt, mijn eerste huisje was een zolderetage van een paar meter met rommel erin hahahha....Prachtige badkamer ook, echt heel mooi.
    Wens je hele fijne dagen,
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Lia,
    ooh wat een prachtig huisje Lia, en de inrichting is echt heel mooi, heel rustig en sfeervol. En wat een gelukje met die bankjes,dat die zomaar worden weggegooit hè.

    Ook alvast van harte met je 50ste verjaardag morgen, ik zal voor je duimen dat de zon tevoorschijn zal komen. Veel plezier en geniet ervan.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Lia,
    Het huis van je zoon&schoondochter ziet er heel knus uit en wat een toppertje die banken!
    Morgen ben je jarig dus bij deze alvast de beste wensen voor weer een jaartje erbij in goede gezondheid en zaterdag een super gezellige feestje>ik zal duimen voor een zonnige dag :) !!
    Lieve groet,Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi en gezellig huis heeft je zoon!!
    Gefeleciteerd met je 50ste verjaardag en een hele mooie dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Lia,

    Het is heel mooi geworden hoor, leuk dat we daar ook even mogen binnenkijken.
    En die bankjes, wat een schatjes!
    Dat is nog eens een mazzeltje.

    Ik ben blij dat ik je weer gevonden heb, want ik was je weer kwijt.
    Ik snap daar helemaal niks van, ik volg je al heel lang en zo af en toe ben ik je kwijt tussen m'n lijst met blogs die ik volg in dashboard.
    Raar he?
    Maar ik heb me nu gewoon weer aangemeld als volger.

    Fijn weekend en lieve groet,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Goeiemorgen Sarah.........van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag. Welkom bij de Club hihi.
    Hoop dat je morgen een heel mooi feest zal hebben, de vooruitzichten wat het betreft zijn gelukkig iets beter.
    Geniet ervan.

    Dikke kus en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd lieve Lia, en een heerlijke verjaardag gewenst!! Veel groetjes van je trouwe blogbezoekster Ingrid 1967.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hi Lia,
    Het posten gaat mij idd steeds beter af,haha.Wil nu graag nog weten hoe je een collage maakt met foto's want daar ben ik nog niet echt uit.
    Wens jou alvast een gezellig weekend toe!
    Lieve groet,Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige en stoere sfeer in het huisje van je zoo, mooie kleuren en toch de rust die het uitstraalt, schitterend!

    Volgens de weerberichten wordt het morgen een zonnige dag en dat gaan we ook zo houden natuurlijk, heel veel zonnstraaltjes voor jou knallende feest op jou bijzondere verjaardag!
    Gefeliciteerd!

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Lia, GEFELICITEERD! O,o meid wat een leeftijd :)
    Alles klaar voor je tuinfeest morgen? Wij hebben vanmiddag voor de zekerheid toch een partytent opgehaald, ik hou niet van die dingen, maar het is bepaald geen zomer hè?! Veel plezier! Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi feestvarken!

    Ik had na het lezen van je bericht op mijn post (gezellig dat je meedoet aan mijn give away) mijn blog al afgesloten...het is tenslotte bedtijd, nu zo tegen 0.20 uur...toen ik mij bedacht dat je jarig bent (geweest). Balen...ik ben net te laat...maar alsnog

    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 50e VERJAARDAG!

    Ik wens je over een paar uurtjes een hele gezellige dag toe...ik hoop dat je het lekker buiten kunt houden! Een heel fijn en feestelijk weekend gewenst Lia!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  46. SARAH!!!!!!!!!!!!!!!! ;)....ik hoop dat je ene leuke dag hebt gehad!!!! Dat het een speciale dag was voor een speciale dame met een speciale leeftijd!!!! dankjewel voor je felicitatie!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lieve Lia,

    bedankt dat je steeds weer even "langs komt".

    Van harte gefeliciteerd met je 50e. uit duitsland en nog en keer zo veel jaartjes in goede gezondhijd er bij. Ik woord dit jaar 40, het is toch steeds bezonder als het en nieuw zijver word find ik.
    Geniet er van!

    Groetjes
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh dat ziet er prima uit allemaal mooi zeg.
    Enne Gefeliciteerd , jij 50? nou ja zeg dat had ik never nooit niet gedacht , je ziet er veel jonger uit , Nou ja das alleen maar mooi meegenomen toch ! HAPPY BIRTHDAY !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hello Lia,
    You wrote this post on my 65th birthday! I don't often admit that...but I feel young and fit. My friends gave me a surprise party for my 50th. Even though I live in sunny Santa Barbara, California, that day there was a huge and unusual storm. My husband also got a tent to cover hour garden. Then the power went out and we put out candles. We had a great time and still laugh about it. Wish I were 50 again. You must be very proud of your son. What a darling house. My son is back in University! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia