dinsdag 8 juni 2010

Comfort en warmte……

 

Zondagmiddag toen het wat somber begon te worden, en het er naar uitzag dat het ging plenzen  hebben we het bed naar de zolder verhuisd.Dus helemaal niet erg dat het iets minder warm is, want ook al heb ik wel een airco op de zolder vind het toch wel erg warm daar. Ach, die arme zoon heeft daar 18 jaar geslapen en dan de meeste tijd zonder airco. Moet maar niet klagen waar hij bij is…… En vandaag gaat het feest beginnen, de kasten worden gesloopt, en het behang kan van de muren. Stof stof en stof.

Zondagavond hebben we na de regenbui nog heerlijk buiten gezeten. We hadden dus pas geleden twee stoelen [voor onszelf hé] gekocht voor onder het afdak. Maar vorige week belden ze dat ze pas over 5 weken verscheept werden. Nou daar ga ik dus niet op wachten hé. Ik wil NU buiten zitten. Dus weer naar die winkel met tuinmeubels, en weer alles proberen. Want hoe leuk sommige stoelen er ook uitzien, wij willen wel lekker zitten. Dus we gaan voor comfort, en dus hebben we ook meteen een terrasverwarmer gekocht. En daar zaten we dus gisteravond tot 11 uur buiten. Heerlijk…….warm en comfortabel.

058

 

          033 036

          031 034 

Achter de stoelen staat het bankje wat zus lief vond op de stort, en moet nog geschilderd worden. En links de deur van het achterpad, en rechts de deur van het domein van Jan.

 

035

En hier zit Miss Kitty in de betonnen bak, waar de warmte van de terrasverwarmer ook nog net komt.

024

En verder wil ik de nieuwe volgers welkom heten. En iedereen die regelmatig een berichtje achterlaat bedanken, want dat maakt het bloggen toch net iets leuker. En als je het anoniem doet ook prima hoor, geniet ervan..

 

Lieve groet Lia

38 opmerkingen:

  1. Dat lijken me heerlijke stoelen Lia !
    groot gelijk dat je niet nog 5 weken gaat zitten wachten...
    die miss Kitty, weet ook alle lekkere plekjes te vinden he, zie haar nu lekker genieten
    fijne dag !
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal gelijk om zolang niet te wachten want dan mis je hele mooie dagen die je daar al kon zitten. Deze stoelen zien er mij ook suuuupermakkelijk uit en bovendien heel erg mooi.
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stoelen zien er heel comfortabel uit, ik had ook geen 5 weken gewacht. Lekker hoor om met zo'n terrasverwarmer de mooiste tijd van het jaar te verlengen.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je het weer prachtig voor elkaar, heerlijk. Als je weer aan het zwoegen bent boven en dan even lekker pauze in een lekkere stoel en prachtige tuin. Dan heb je vast weer moed om verder te gaan.

    Geniet er van,
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke plek daar in je tuin, da's echt heerlijk vertroeven of het nou koud is of niet.
    Ik ken de warmte van de zolder, heb zelf jaren op zolder geslapen toen ik nog thuis woonde en nu nog steeds. Wij hebben een eigen verdieping in ons huis :) geen airco, maar wel een flinke wenkelwiek aan het plafont en ook dat scheelt ietswat in de warmte. Ik vind dit een van de fijnste plekken in mijn huis, onze slaapkamer.
    Succes met klussen op zolder, dat al vast een mooi plekkie worden.
    Fijne dag
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh dat ziet er prima uit bij jou....ga dat bankje nou eens schilderen...en als zus weer zoiets vind , ik wil er ook wel ....
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou daar graag even willen zitten.. even de rust ervaren die je tuin uitstraalt. Het was gisteren nog heerlijk in de tuin. Ik stond om half 10 nog in de moestuin tomaten te planten :-) Heerlijk! Je stoelen zien er iig uitnodigend uit! Geniet ervan!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke buitenplek daar bij je...
    En wat een lief plaatsje voor miss Kitty....
    Ze is ook een echte Miss om te zien.....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Lia,eindelijk gevonden dus je heerlijke stoelen :-)
    Groot gelijk ga ook geen 5 week wachten,wat ik wil wil ik nu hihi ofschoon ik tegenwoordig geen inpuls aankopen meer doe maar beter na denk.
    Zo wilde ik een maand geleden een lounch set leek me zalig zitten......maar tja het probleem waar zet je het neer.....
    Dus toch maar niet....
    Geniet lekker van je lang gezochte stoelen
    fijne dag groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet van je tuin! Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk relaxed setje daar zo onder het afdak.
    Groot gelijk, comfort gaat voor mooi, ( al is dat stiekem ook wel belangrijk)

    En... na gedane arbeid is het goed rusten!

    Fijne dag toegewenst, groetjes Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk overdekt zitje heb je daar!! De stoelen staan er prachtig, en het bankje daar achter met het beeldje erop!! Schitterend, ik zou daar ook wel een avondje kunnen doorbrengen, zeker met een terrasheater erbij!!

    Geniet er van!! En succes met al het stof en rommel van je slaapkamer!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke plek om te genieten van het leven zeg... enne begeleid door heerlijke muziek!!!
    Groetjes Madelon
    PS succes natuurlijk met het opknappen wordt vast heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia,
    omdat ik het een beetje druk heb gehad de afgelopen week kwam ik niet echt aan bloggen toe, maar vandaag is de jongste de hele dag op schoolreis en ben ik lekker aan het bijlezen bij je. Zie dat jij ook van Bonnie nog een leuk kadootje had gekregen, lief hè... en je nieuwe stoelen zien er wel heel uitnodigend uit. Zelfs als het regent kun je daar heerlijk relaxen.Miss Kitty heeft haar plekje ook al uitgezocht, slimme poes. Succes met jullie kluswerk,ben benieuwd hoe het gaat worden...
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo ik ben ook één van de volgers ,ik vind je intrieur zo mooi dat ik graag even een kijkje bij je neemt .
    Gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh...wat heb je daar een prachtig plekje om te zitten Lia! Het ziet er allemaal zo verzorgd uit en ook nog eens heel sfeervol! Je stoelen zijn ook al zo mooi!

    Ik ben benieuwd wat voor soort terrasverwarmer je hebt. Een staand exemplaar op gas of op electriciteit? En daardoor hou je het er echt een stuk langer vol? Je ziet het, ik ben een beetje nieuwsgierig...want we overwegen al wat langer om er ook één aan te schaffen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig plekje hebben jullie daar, ik kan me voorstellen dat je er tot laat in de avond (lekker warm) kunt genieten!
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha....die Miss Kitty. Die weet de fijnste plekjes wel te vinden!!! Mooie stoelen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er fantastisch uit bij je Lia, lekker zo'n beschut plekje of uit de warme zon of uit de regen, heerlijk.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lia,

    Wat een heerlijk zitje! Kan me voorstellen dat het daar goed verblijven is!

    En wanneer het wat frisser is gewoon de kachel aan!

    Nog heel veel fijne uurtjes toegewenst!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia, wat een prachtige stoelen heb je gekocht. Wat is het zo een sfeervol overdekt plekje voor jullie geworden. Je heb echt een fantastische smaak.
    Hier valt het weer ook heel erg mee. De berichten zijn zoveel slechter, maar nu schijnt hier de zon aan een helderblauwe hemel.
    Hopelijk wordt het niet al te war daar op de zolder.
    Ik wens je veel succes met alle klussen. Ben uiteraard weer heel nieuwsgierig naar het resultaat.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lastig hé, stoelen uitzoeken die een beetje lekker zitten....ik heb ze nog steeds niet gevonden en zit regelmatig op een oude campingstoel, geen gezicht, maar hij zit prima.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Lia,
    Prachtig die stoelen zeg,volgens mij zitten ze zaaaaalig !!
    Lieve groet,Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Daar zijn ze dan..ziet er relaxed uit, rust onder het afdak! En idd jij zit niet te wachten op warm weer, boven op zolder niet maar ook in de tuin niet, handig met een terraswarmer:)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk zo'n veranda, vooral in ons klimaat hè, waar het het ene moment zonnig is en het volgende is het koud en regent het, maar niet bij Lia dus! Geniet van jullie fijne plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijk zitje heb je,ziet er sfeervol en rustig uit,dus nu ga je een poosje naar zolder,ben benieuwd wat je gaat doen allemaal,ik ga even naar eerdere posten van je kijken,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Lia,
    Balen is dat dan he ,heb je iets gezien..wil je t hebben ..moet je lang wachten!
    Maar dit setje ziet er ook super uit hoor ,geniet er maar lekker van!

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia,
    Wat een mooi plaatje, zo onder het afdak. Terwijl de regen nu met bakken uit de hemel valt verlangen we allemaal weer naar het moment dat we weer heerlijk buiten kunnen zitten en genieten en jij weer 's avonds onder het afdak kunt genieten.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ach gossssssss kijk dat schetebeestje zitten!!!! Wat een snoetje!!!!
    WIj krijgen ook een terrasverwarmer......althans...dat is wel de bedoeling..maar éérst moeten de muren onder het afdak geschilderd worden.....wit of grijs???? Wat gaan we doen?

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtig plekje en die mooie stoelen zien er heel comfortabel uit.

    Succes verder met het klussen.

    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi hoekje heb je zo in de tuin
    Ja stoelen die lekker zitten ?
    Die kunststof stoelen zitten nog het makkelijkst ,kan je lekker in standen zetten maar ja ......zo mooi zijn ze niet ,kwilde 3jr geleden al een loungeset kopen ,op de een of andere manier komt het er niet van ,ach t is nu toch geen weer
    geniet jij maar van je nieuwe stoelen ,samen met miss Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dag Lia, wat een heerlijke stoelen lijken dat zeg, in een heerlijk hoekje! En dat Miss Kitty dat ook weet te vinden, vind ik niet gek hoor!
    Veel succes met het slaapkamerproject, het wordt voorlopig geloof ik niet warm, dus jullie kunnen je gang maar gaan. Ik verheug me nu al op de foto´s!
    Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zooooo Lia, dat zijn nbog eens comfortabele stoelen, en wat heb je daar een heerlijke plek om te zitten genieten. Mooi overdekt en nog verwarmd ook zonodig. En kijk Miss Kitty toch, ze weten ook altijd de lekkere plekjes te vinden, zo schattig. Ben benieuwd hoe de zolderruimte er uit gaat zien, en wacht geduldig af...

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig zeg, wat zitten jullie er chique en warmpjes (hihi) bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je stoelen zien er erg comfortabel uit Lia.
    En oh, wat ziet alles er toch netjes uit bij jou en alles straalt zo'n rust uit. Er staat niets teveel en niets te weinig en grrr..daar kan ik weleens jaloers op zijn dat je dat zo consequent volhoud.
    Jullie zullen vast nog avonden genieten van deze mooie plek.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het is weer een prachtig geheel geworden Lia, mooie stoelen hoor !
    Lijkt me heerlijk zitten daar en zo'n terrasverwarmer , daar hebben wij het ook wel eens over gehad , wie weet ooit nog eens .........

    geniet van je nieuwe zithoek ! Liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een heerlijk plekje hebben jullie daar Lia!! Hier moet nog heel veel gebeuren, maar nu ik dat niet meer allemaal alleen hoef te doen, gaat het ook hier helemaal goed komen ;-)

    Fijne woensdag.

    Liefs
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat ziet er strak uit, Lia. Heel mooi! Is je buxus helemaal geknipt? En anders gewoon morgen hoor! ^_^

    Een gezellige avond ! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia