zondag 6 juni 2010

Genieten…..

 

Maar voor hoelang??

 

Hier is nu momenteel de zon al een poosje weg  en ook word het hier in rap tempo bewolkter en het begint te waaien. Alles wat straks bij een bui naar binnen moet, heb ik maar vast weggelegd. Dus……maar nu heb ik even tijd om eens overal te kijken en te lezen. Want met al die mooie dagen, en drukke dagen achter de rug komt er niet veel van terecht om bij iedereen langs te komen. Maar zal echt niet de enige zijn. En wat een lekkere dagen waren het, dat is toch echt genieten.

Ook Miss Kitty geniet van het weer, maar ook van mijn beker die naast me stond. Het mag niet, maar heb er even haar gang laten gaan.

006

007

009

 

Een fijne week allemaal,

Liefs Lia.

34 opmerkingen:

  1. Och Lia, wat is Miss Kity toch een schatje, echt schitterend deze foto's. Ze heeft er in ieder geval lekker van gesmikkeld.
    En hier is het ook vreemd weer, helemaal bewolkt en erg benauwd, denk dat we straks zeker water krijgen...jakkes daar hebebn we helemaal geen zin in. Maar we hebben wel een aantal voortrefelijke dagen achter de rug en daar hebben we allemaal heerlijk van kunnen genieten...

    Fijne zondag nog verder...
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's van Miss. Kitty.
    Ja ik was ook even wat minder actief in Blogland, heb lekker genoten van het prachtige weer. Zonde om dan binnen achter de pc te zitten.
    Hier is het nu ook behoorlijk bewolkt en het begint al licht te spatten. Ik heb net ook alles naar binnen gehaald en de tuin....die wacht op een verfrissend buitje.
    Fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer he Lia ,dat het weer om gaat slaan het zonnetje was zo lekker!
    En hihi koddig he Miss kitty ,leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben we genoten afgelopen dagen..Je kunt aan het weer niks veranderen en het heeft zo ook wel weer z'n voordelen; even afkoelen....Fijne dag verder! En wat een heerlijke ondeugende poes!
    Lieve groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owww wat een geweldige fotos weer ,heerlijk toch ?lekker ondeugend ,kwas vanmorgen Queenie weer es kwijt .......ja hoor ..gevonden !(zie blogje)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij komen net van Peet terug (naif nostalgie)
    heerlijk gesnuffeld en leuke spulletjes gekocht:-)met goed weer dus, nu regent het hier, grote druppels en het begint te waaien
    nou drinken we de thee maar gezellig binnen...
    wat heb je miss Kitty schitterend gefotografeerd!
    heerlijk he zoals ze met dat pootje in die kom zit, om hem daarna eens lekker af te likkebaarden
    fijne dag Lia !
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier is het ook bewolkt, maar echt waaien...neuh, dat (nog) niet. Van mij mag het droog blijven, en om eerlijk te zijn, we hebben ook heel vaak geluk hier....vaak gaat het net langs ons heen.
    Miss Kitty, doet het wel netjes he...onze Bruce steekt metene zn hele snoet erin....om er dan achter te komen dat ie dat beter niet kan doen!!! De "rotzakken";)

    Ik zit nu even lekker onder het afdak met mn laptop...af en toe een briesje(maar GEEN WIND hahahahaha)......muziekje aan.....*ZUCHT*......heeeeeeeeeeeeeerlijk!

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je hem niet geleerd dat hij niet met zijn handen mag eten?

    Wat een leuke foto's!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Lia, wat een prachtige foto´s van Miss Kitty, inderdaad, het mag natuurlijk niet, maar soms is het toch wel heel leuk om ze even hun gang te laten gaan..... Ik denk dat iedereen zo langzamerhand wel binnenzit, het regent hier nu ook gestaag door, en ach, ik vind het niet zo erg, komen we weer even toe aan andere dingen! Fijne nieuwe week, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook hier geen zon meer, helaas.
    We hebben ook al een beetje regen gehad maar dat stelde gelukkig niet zoveel voor.

    Wat een leuke foto's van Miss kitty!

    Fijne zondag verder,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's! Ik heb dat soms bij de kids ook hoor dat ze eigenlijk iets niet mogen maar heeeel soms...je krijgt dikwijls de leukste foto's he!
    Fijne week! lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Lia,

    Wij hebben de zon niet gezien vandaag, het is wel de hele dag warm geweest. Om een uur of 3 begon het te spetteren, nu is het weer droog.
    Miss Kitty vindt de inhoud van je beker wel erg lekker, er zit vast iets in met melk.

    Een mooie komende week en een lieve groet van,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh wat een leuke foto's van Miss Kitty. Ik zag net ook al z 'on leuke poezenfoto op Amy's blog.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Er is hier weinig gevallen...verder dan een paar spetters kwam het niet!

    Miss Kitty is zo wel erg grappig...ze weet vast wel dat het niet mag, maar de onschuld zelve likt ze lekker haar pootjes af hi hi! Tja...als je bazinnetje het goed lijkt te vinden deze keer, waarom dat lekkers aan je neus voorbij laten gaan!!

    Een fijne week Ria! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig!!! zo lief met dat pootje....groot gelijk dat je d'r even haar gang liet gaan!
    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Lia,
    Dat geldt ook voor mij. Ik kijk regelmatig op je blog, maar laat niet altijd een berichtje achter omdat de tijd mij ontbreekt. Sinds we met het Magazine maandelijks uitkomen hibbel ik van deadline naar deadline. Dat is af en toe beste dodelijk moet ik je zeggen. Maar ik klaag niet hoor, want het werk dat ik doe is uiteindelijk heerlijk! Vandaag inderdaad veel regen. Wij zijn toch maar naar de boeken- en antiekmarkt op het Lange Voorhout in den Haag gegaan. Onder de bomen had je er nog niet eens zo heel veel last van. Door dat het zo donker was, hadden al de kraamhouders hun lampjes aan, dus het zag er ook nog eens super romantisch uit. Ook nog eens twee boeken gescoord. Lekker in het naastliggende café, waar het gezellig druk was, in mijn boeken gekeken onder het genot van een cappuccino, dus dat maakt mijn weekend wel weer goed! Dus weet dat ik je blog echt wel bezoek, maar niet altijd een berichtje achterlaat. Hoop mijn leven te beteren... maar die tijd hè... een mens is zo oud. Hi.hi,nou, ja wanneer ik met pensioen ben wellicht zeeën van Blogtijd, kan er af en toe naar verlangen!
    Fijne avond nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh het is hier nu 20.00 uur en we hebben nog geen wind of regen......is dit stilte voor de storm.....???
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha, die miss Kitty toch , onze katten doen het ook hoor en als ze eenmaal bezig zijn laten wij ze ook maar even hun gang gaan , moet kunnen af en toe.....

    Was echt genieten met het weer hè, heb gisteravond lekker twee uur met collega's een solextocht gemaakt , vandaag naar twee verjaardagen geweest en lekker buiten kunnen zitten , wat wil een mens nog meer !

    Wat vond Jan van "het idee" gaat ie ook beginnen ?

    fijne week alvast , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijke foto.. en ik heb vandaag en gisteren genoten..heerlijk....het is mij niet snel te warm..Ik hoop dat jij ook hebt genoten
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OO...ja, zo herkenbaar dat die beesten eerst het pootje erin steken dan ruiken en slikken en als het dan lekker is dan pas het tongetje erin. Mooie foto`s heb je van miss Kiity gemaakt. hier is het nog steeds droog op een paar druppen na, maar volgens mij krijgen we ook niets meer, m`n tuin is er wel weer aan toe;-)

    fijne week lia en lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige foto`s..hihi. Heb dat nog nooit gezien...(althans bij onze kat..)
    En jammer hé, dat het regent... had graag vanavond nog lekker buiten willen zitten.

    Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog.

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is hier vanavond pas gaan regenen, we hebben nog heerlijk buiten kunnen eten en daarna een stuk gelopen..
    Nu mag het van mij de hele nacht regenen hoor, de tuin kan wel wat gebruiken! Maar voor komende week voorspellen ze wel erg veel regen, dat is dan wel weer jammer!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke foto's van Miss Kitty! Echt zo'n mooi verhaaltje! Hier regende het ook, maar de tuin kon wel een buitje gebruiken. Zo maar eens naar het weerbericht kijken of het morgen weer mooi weer wordt, want ook ik heb genoten de afgelopen dagen. Heerlijk! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb ervan genoooooten de laatste dagen, er mogen er nog heel veel volgen. Wat een brutale aap uuhh poes is dat zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke foto's van jullie poes! Wat was het lekker in zonnetje....wel weer een stapje terug met die regen!

    Groetjes en een zonnige start van de week gewenst!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke foto's van Miss Kitty!!!! Mij lukt dat dus nooit he om onze katten er zo leuk op te krijgen. Zodra ik een foto toestel pak zijn ze heel vaak foetsie.
    Het waren inderdaad prachtige dagen en ik heb er zo goed als mogelijk was van genoten.
    Zat vanmorgen dan ook al vroeg in de tuin (9 uur) om de eerste zonnestralen die de tuin inkwamen op te vangen. Na 11 uur was het gebeurd met de zon helaas.

    Fijne week verder weer.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha daarom hou ik zo van katten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hay Lia,

    ook hier is het nu slecht weer,maar het voordeel is als het dan weer mooi weer is geniet je er twee keer zoveel van :-)
    Fijne dag hoor groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk, Miss Kitty. Wij hebben er hier ook zo eentje, het liefst kruipt ze half in de waterkan om onderuit te drinken. Mag niet, maar wel heel grappig om te zien.
    Fijne week.
    ps: hier nog steeds geen regen gehad..

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ach wat lief....echt heel mooi deze fotos
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat pootje! Zit er zo lief uit, maar is natuurlijk niet iets wat je haar aan mag leren.
    De storm is hier heel erg meegevallen, hopelijk bij jullie ook.
    Fijne week en geniet van de zonnestralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schat van een poesje. Ik vind je blog sober-mooi met de nadruk op het laatste en ga je graag volgen. Je bent ook van harte welkom op mijn blog. Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohh wat een snoetje zeg,haha het mag niet,bij mij ook niet,maar toch gebeurd het whahaha,ik kan ze niet echt wat weigeren,maar je hebt een pracht poezenbeestje,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een dotje! Die van mij zouden dat niet doen maar owee, die hebben weer andere kluchten!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia