zondag 27 juni 2010

Heerlijk slapen……

 

Ooooo, wat ben ik blij dat we nu met deze hitte niet meer op de zolder hoeven te slapen. Benieuwd……

Kom binnen…….

015

De trap zit precies tegenover de slaapkamer, dus als de deur openstaat zie je dit.

016

Er is veel rust in de slaapkamer, niet teveel frutsels. Maar dat herkennen jullie nu vast wel van mij.

014

De vloer is weer hetzelfde als op de kastenkamer, alleen nu hebben we de muren met kalkverf van Carte Colori bewerkt. En de kleur is Zinco. En heb nu een heerlijk spierwitte overtrek op bed, van prachtige katoen met een subtiel grijs streepje. En de lamp is ook weer dezelfde als op de kastenkamer alleen een vierkante. Dat moderne vind ik juist weer zo verrassend staan.

       005    006

De lampjes had ik nog (die hebben ooit in de kamer gestaan) en zijn voorzien van een nieuw kapje. En aan alle twee de kanten een krukje maar dan wel verschillend.

007

           013  011 

           008 024

Aan de wand staat een oud bankje en de paspop die ik vorig jaar voor een prikkie op de kop tikte in Lille. Die heeft dan weer voor deze keer een spierwit oud blousje aan.  Op het bankje liggen een plaid en drie hele kleine oude zalfblikjes, en ernaast staat een oude Eau de cologne fles.

Aan de muur achter het bed, waar dus die kastenwand uitgebroken is, komt nog een kast. Maar die moet nog gemaakt worden, en met deze temperaturen heb ik Jan vrij gegeven. Die schat staat de hele week al hoog op een flat in de zon. En heeft het wel gehad als hij thuis komt.

Maar dan hebben jullie nog wat tegoed.

Een hele fijne week ondanks de warmte die voorspeld word.  En succes voor degene die ook moeten werken en dan last van de warmte hebben.

 

Liefs Lia

52 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit! Een heerlijke rustige relaxte slaapkamer, waar je lekker in slaap kan vallen!!

    Het is nu inderdaad te warm om te gaan zagen en timmeren...!!

    Fijne zondag nog.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d-e slaapkamer! Werkelijk helemaal mijn smaak. Alles klopt, en die kleur op de muur.. prachtig!
    Jullie zullen heerlijk slapen zo..
    Ontzettend mooi bankje, en een heel leuk krukje/tafeltje naast het bed.
    Nog een fijne zondag verder!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het mooi geworden Lia!! Prachtige kleur zit er op de wand, en ook de vloer vind ik supergeslaagd.De schemerlampen naast het bed vind ik ook heel mooi, aan de spotjes moet ik wennen hihi, maar dat komt omdat ik z'on enorme kroonluchterfan ben :-)
    Het is echt een "Lia slaapkamer" geworden ;-)
    O ja, z 'on stoere grote takkenkrans zou dat niet leuk zijn boven het bed?
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia, wat is het mooi geworden zeg. De lampjes vind ik echt heel gaaf. grove voet en klein kapje. Dat zal lekker slapen zijn.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw.....Lia, wat is jullie slaapkamer prachtig geworden, het straalt zoveel rust uit met die prachtige kleuren. Het wit van het beddengoed geeft weer net het verfrissende aan de grijzen.
    Mooi ook je lampjes en oude paspop.
    Nu kun je weer heerlijk slapen in een koele kamer en genieten van het prachtige zomerweer. Gelijk heb je dat Jan daar nu maar even van moet genieten.
    Fijne zondag nog, ik hoor beneden de Vuvuzela's al dus ga nu voetbal kijken hihi.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit mooi geworden zeg. Heerlijk rustig. Wat een prachtige kleur op je muren. Een kamer om in weg te dromen..........
    Groetjes .... leni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind je muren en je slaapkamer helemaal mooi.
    Ga ook gelijk op zoek naar die kalkverf,mooi voor in de hal...
    xx Kari

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,

    Eén en al rust straalt je slaapkamer uit. Echt heel fraai zo bij elkaar.

    Kan me voorstellen dat dit echt genieten is.

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het prachtig geworden!!
    Heerlijk rustig allemaal.
    Vind de kleuren op de muren en vloer echt heel mooi.
    Ook de spotjes vind ik heel leuk...kan ook niet anders want ik heb ze ook.

    Wat zullen jullie hier heerlijk slapen.
    Ben erg benieuwd naar het volgende project!

    Fijne zondag verder,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow sweet slaapkamer
    Fijne zondag:)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is nog 's binnen komen. Het is echt geweldig geworden. Ik vind dat jullie dat snel gedaan hebben. En nu lekker genieten!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi!
    De rust straalt ervan af..
    Dat wordt heerlijk slapen.

    fijne dag nog!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw!
    wat een super mooie rustige sfeervole slaapkamer!
    petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heerlijke rustgevende slaapkamer !
    ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die kleur op de muur is echt helemaal top.
    Wat zullen jullie lekker slapen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is je slaapkamer mooi geworden.Wij zijn druk bezig met het toilet beneden maar het is bijna geen doen met dit weer.
    O,ja ben pas volger geworden en wil nog even zeggen dat je een hele mooie blog heb.
    Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie frisse slaapkamer is het geworden, ziet er heerlijk koel uit (zalig met deze warme klamme nachten).

    Nog een fijne avond, groetjes van Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zullen jullie heerlijk slapen in deze kamer. Het straalt veel rust uit, mooi het bankje en de paspop ook.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Iemand schreef het al: een echte Lia kamer! Zo zou ik hem voor je ontworpen kunnen hebben! Heerlijk nu in je koele bedje, heel wat beter dan op zolder idd. net op tijd! Prachtig werk hebben jullie geleverd en ik moet zeggen dat ik het heel aardig van je vind dat je Jan vrij af gegeven hebt ;-), dat had hij ook wel verdiend hè? Mooie accessoires heb je ook neergezet, en nu maar dik genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig! Wat een heerlijke mooie serene sfeer, echt heel erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg mooi!
    Inderdaad een rustige kleurencombinatie, echt top gedaan hoor.

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Lia,
    Complimenten (ook voor je man;-), heel rustig gedecoreerd, erg mooi. Vele rustige nachten toegewenst!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ongelooflijk Lia, wat een prachtig resultaat, en zo echt Lia. Werkelijk schitterend die eenvoud , zo enorm stijlvol. Wou dat ik dat kon, bij mij komen er altijd weer teveel tuttemeruttels en dan is het lang zo mooi niet meer. Alles komt zo prachtig uit, echt genieten om te bekijken. En wie weet, misschien leer ik het nog eens.

    Een fijne week,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige slaapkamer waar je volgens mij heerlijk tot rust komt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. echt geweldig zeg. heel erg mooi. en zo heerlijk rustig ingericht. je hebt mij echt geinspireerd!!!!
    veel liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben al een tijd een groot fan van jouw kleurgebruik, jouw manier van stylen en decoreren! Ook jullie prachtige slaapkamer vind ik helemaal geweldig...wat straalt het een rust uit (dan slaap je ook lekker hi hi) en wat een mooie kleuren! Lia, ik vind je slaapkamer super...ga dit echt onthouden voor onze eigen slaapkamer-metamorfose!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Lia,

    Wat een beeld van een slaapkamer, meer hoeft er echt niet in, het is genoeg zo.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat mooi.....er straalt rust van uit !!!! fijne week geniet van de zon...we zijn net thuis uit Zeeland....dagje met Karmann gereden...............warmmmmmmmmmmmmmmmm......leuk....truste,.......slaap lekker in je mooi kamer !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hee ik heb ook zinco in de slaapkamer en ik ga het witten bij ons is het heel donker nl en dan dat grijs , is mij te donker maar het is wel mooie kleur , je kamer is prachtig en helemaal lia weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OOhh...lia wat zal je daar heerlijk slapen en lekker uitgerust wakker worden. Ik ben in tegenstelling met de rest van het huis juist ook voor rust op de slaapkamer. Daar moet ik ook geen drukte en kleur om me heen hoor...Ik vind je slaapkamer een plaatje, mooie kleur op de wand, wij hebben ook kalkverf mooi is dat hè? geeft wat een stoer randje vind ik....

    Bedankt weer voor de mooie foto`s.....ik heb (weer) genoten!!!

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh, Lia, het is prachtig geworden!!!! Echt helemaal geweldig! Ik zou willen dat ik het wat soberder kon houden,maar uiteiendelijk lukt me dat nooit....
    Groetjes en complimentjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo" dit echt mooi geworden ,de kleuren echt gaaf !
    Je hebt smaak hoor lia prachtig !
    gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen
  33. heerlijk rustgevende sobere kamer, zul jij lekker slapen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Lia, je slaapkamer is er eentje uit een boekje geworden! Helemaal zen!! Ik ben ook helemaal weg van die leuke zalfblikjes! Zoals steeds bij jou, weer een geslaagde onderneming! Groetjes, an

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je slaapkamer is werkelijk schitterend, Lia. Kan zo in de Ariadne!!
    Een heerlijke, warme, zonnige zomerweek. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh wat is je slaapkamer mooi geworden, zo strak, dat lukt mij niet. Ik heb altijd wel frutsels of iets anders wat ook weer een plaatsje krijgt en dan is het strakke effect weer verdwenen. Als “bijna” Zeeuwse vind ik Blof wel leuk maar afgelopen zaterdag bakten ze er niet veel van, het zal de hitte wel geweest zijn.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh vind het toch weer mooi......Zo knap ook die kunst van het weglaten van je.......
    Ik koop dan steeds weer bij en voor je het weet heb ik het weer vol.....grrr......
    Maar als ik dit weer zie........ik ga er weer voor!!!!
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nou Lia, wat ik tot nu toe gezien heb is het al prachtig. Wat een rust en een eenvoud. Ja,dat zijn we al van jou gewend maar toch blijf ik me erover verbazen dat iemand dat zo consequent vol kan houden.
    Jan heeft echt even rust verdiend met dit tropische weer en wij houden zo nog wat tegoed.

    Liefs,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow,het is heel mooi geworden en wat zal je idd blij zijn dat je nu niet meer boven hoeft te slapen.
    Sterkte met het niet goed kunnen eten momenteel!
    Lieve groet,Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Lia,
    wat een prachtige slaapkamer, mooi ook je witte dekbed met grijs streepje, hopelijk is het niet te warm om te slapen of hebben jullie airco. Vannacht geen ook dicht gedaan door de hitte maar vannacht slaap ik vast wel weer,(ben nu zo moe....)
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mooi!!! Ik had het natuurlijk verwacht, maar het is weer zo mooi sober..
    En dat bankje is precies goed en die lampjes op de krukjes.. ja.. mooi!
    Die kalkverf, dat vind ik ook mooi, maar ik durf het zelf niet aan, ben bang dat ik het te vlekkerig vind..
    Lief dat je Jan even vrij hebt gegeven :))
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. In één woord: prachtig!!
    Stoer, eenvoud, rust alle ingredienten voor een slaapkamer waar het heerlijk slapen is!

    Slaap lekker!

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtig werk geleverd Lia,het was zeker de moeite waard he?

    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Helemaal mijn smaak, wat mooi Lia....... wat zul jij lekker slapen :)

    dank je voor je link, liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ohhh Lia wat een prachtige slaapkamer,het ziet er ook rustgevend uit vind ik,de kleur op de muur,woww,ja ik vind het een plaatje je slaapkamer,mooi gestijld,pfff nou zo`n zolder is warm he,ik wens je fijne dromen en truste voor straks,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. What wonderful bedroom you have!!! Beautiful!
    have a nice weekend,

    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hele mooie slaapkamer, de muren zijn prachtig. Wij hebben ook een kalkverf in de keuken en woonkamer. Maar dan van de karwei, lekker goedkoop en toch prachtig! Het geeft zo'n mooie sfeer! Mooie sobere sfeer

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een prachtige inrichting heb je!!! Heel mooi en ook knap om deze stijl door te trekken in je hele huis. Ik ben sprakeloos, zo mooi vind ik het! Goede kleuren en mooie eenvoud.
    En de kerstfoto's zijn geweldig. Ik kijk al uit naar dit jaar, want wat zal je het mooi hebben! Een huis waar je zo eens even zou willen kijken.
    Groetjes en alvast een fijne zondag! Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi lia
    Ik vind dat uw muur met kalk zijn prachtige.
    Is het makkelijk te schilderen met kalkverf?
    heeft twee verschillende kleuren?
    Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een rust, slaap lekker....
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Goedemiddag,

    Ik vind de muren prachtig, wij hebben krijtverf op de muur van ptp ik zou ook wel graag over gaan op zinco kalkverf is dit een bewerkelijke klus?
    Graag hoor ik van u.
    Groet E.
    (reageer als anoniem omdat ik geen blog oid heb)

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia