donderdag 24 juni 2010

Maarrrr het komt goed…..

 

Mensen wat een klus. En ik denk soms  “Waar ben ik aan begonnen” Ik heb al mijn andere gordijnen ook zelf gemaakt op de vouwgordijnen na, die heeft mijn lieve zus gemaakt. Maar ik wilde ze NU hebben, dus dacht dan ga ik het ook maar weer zelf doen. Maar met een pilletje of twee,drie tegen de pijn is het me toch gelukt.  Ze hangen nog wel niet, want er is nog het een en ander te doen. Inmiddels is het schilderwerk klaar en de vloer ligt erin. Maar dan moet er nog 2 keer gelakt en geschuurd worden. De rails moeten nog worden gehaald en opgehangen. Maarrrr het komt goed….  De kamer en keuken zijn weer gesopt want wat een stof krijg je van gordijnen maken. Gisteren zijn de planken buiten gezaagd en geschuurd voor ze naar binnen gingen, dus de buitenboel zag er ook niet uit. Maarrr het komt goed….  Het slapen op de zolder word nu ook warmer en een voordeel van hard werken is dat je meteen in slaap valt, maar op de zolder is het ook een bende aan het worden. En straks moet daar ook weer grondig gesopt worden kan nu nergens bij, want ik kan nu net in bed, nou ja op de matras komen. Maarrr het komt goed… Na heel lang zoeken heb ik toch een overtrek gevonden die ik wel mooi vond. Ja, sorry ben niet snel tevreden. Heb al jaren geen beddengoed meer gekocht, dus nu wil ik het ook mooi passend hebben. En ook dat komt dus goed…..

Zo……

Dinsdag had ik een verjaardag en ging even een boeket halen. Toen zag ik weer die bloemen (sorry, ben weer de naam kwijt) die ik ook had op mijn feestje, en waarvan ik een trosje heb gedroogd. Dat vond ik van dat leuke spul, dus heb maar eens een flinke bos gekocht. En geprobeerd om een krans van te maken.

 

010

Weet alleen dat er een bijnaam was van dat spul. Het was …..baard.

Lekker duidelijk hé…..

   006 007

   008 009

Hij hangt nu nog even buiten, want weet nog niet echt waar hij komt te hangen. Een ding weet ik wel het was spotgoedkoop. Een grote tak voor 0,75 eurocentjes. Ik had 5 grote takken dus tel maar uit…

Verder reageer ik niet zoveel omdat ik dus erg druk ben, maar ik kijk wel hoor…. En ik wil ook nog genieten van het mooie weer.

Een hele fijne en zonnige week allemaal.

 

Liefs Lia

31 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,
    Nou het komt vast goed..jij hebt in iedergeval de moed er nog in! En ik ben reuze benieuwd naar het eindresultaat nu al wetend dat het weer SUPER zal zijn!!
    En wat een leuke krans heb je gemaakt!
    zonnige groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het komt vast.............. goed
    Heel veel succes en doe rustig aan, je huis loopt niet weg!
    Geniet ook een beetje van het heerlijke weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het komt echt goed!!!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is even hard werken inderdaad...en met dat mooie weer is dat misschien ook niet zo uitnodigend! Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat (al weet ik zeker dat ik het net als anders weer heel mooi ga vinden)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het huis is er voor jou (jullie) en niet andersom, er hangen nog genoeg dagen in de lucht, rustig aan en vanavond slapen als een roosje onder een fris dekbed.

    Nog een fijne dag, lieve groet van Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfff ik krijg wat van die veranderingen op blogspot! Ben ik mijn comments weer kwijt omdat ik te haastig ben, ok ok, komt allemaal goed mensen, zo ook bij jullie Lia. Man, man wat wordt er weer hard gewerkt. Ik ben ontzettend benieuwd naar het eindresultaat en je gordijnen al af, petje af hoor. Probeer tussen de bedrijven door ook nog van het mooie weer te genieten, dat reageren komt later wel, zet hem op, het komt allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt het enorm druk gehad en dat zal nog wel zo eventjes blijven. Maar blijf inderdaad ook lekker genieten van het lekkere buitenweer, want het kan zo weer over zijn!!

    Fijn dat je een dekbedovertrek hebt gevonden die helemaal naar je zin is. Ik vind het ook altijd lastig om er eentje te vinden, ik vind ze óf te druk óf de kleur niet goed óf nog iets anders wat ik niet wil... hahaha!!

    Ontspan ook af en toe, hè!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, alles komt goed zolang je maar positief naar de wereld kijkt. En een beetje "lijden" om later in een piekfijn huisje te zitten is het ook wel waard. Mooie krans trouwens! Lieve groeten, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. komt wel goed schatje!! *schuifteenglaslimonadenaarjetoe*;)

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat het allemaal weer goed komt,jammer is dat altijd als je wat moet doen in huis,dan je dan zo veel troep er van hebt,maar ja zoals je al tikt,het komt allemaal weer goed,ik heb wat posten gemist,dus ga even verder snuffelen op je blog,wens je een fijne avond,lieve groet Joke,ow ja geniet je tussendoor af en toe wel even van de zon en je krans is prachtig,maar hoe heet het nu precies haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan me voorstellen dat je niet veel reageerd, je heb geen tijd meer over. Wat heb jij het ontzettend druk meis, denk je wel goed om jezelf.
    Nog even volhouden en dan kan je genieten van de prachtige verbouwing. Ik ben zo benieuwd hoe alles eruit ziet als het helemaal klaar is.
    Ik weet ook de naam van dat plantje niet, maar je krans is wel prachtig geworden.
    Nou meis alles komt goed.
    Geniet ook een beetje van het mooie weer.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia,
    tuter-de- tuut, ijverig hoor!
    Als ik het zo lees, word IK er zelfs helemaal onrustig van! Maarrrr.....
    ik weet zeker dat het goed komt!!
    Geniet je ook nog even van het mooie weer???
    Lieve groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nieuwe gordijnen, nieuwe vloer, nieuw dekbedovertrek, en schilderwerk dat al af is. Zie je nou wel? Komt allemaal goed!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Komt allemaal goed, klopt als je eenmaal bezig bent..... hoop dat je toch nog wel geniet van het mooie weer hoor, naaien kun je van de winter ook.... de zon is nu zo goed voor je spiertje..

    liefs van mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. spiertjes bedoel ik natuurlijk ooooo het Nederlands lijkt soms nergens meer op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het komt allemaal goed!!!! Straks ga je genieten van het resultaat! Nog even moed houden!!!
    Liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo lieve Lia, denk jij wel een beetje aan jezelf meis? En natuurrrrrrrlijk komt het allemaal goed, daar twijfelen we geen moment aan, dat is jou wel toevertrouwd!
    Fijn dat je goed geslaagd bent voor je dekbedhoes, ik heb tegenwoordig alleen maar twee spierwitte sets, vind ik zo heerlijk schoon, vooral als ze net gewassen en buiten gedroogd zijn, zoals vandaag, mmmmm, ik verheug me er al op om tussen de lakens te kruipen!
    Vergeet je niet om ook van het mooie weer te genieten. Succes met alles, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Komt goed schatje.......!! geniet van alles.............liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hup nu even beentjes omhoog.... Het komt goed echt. Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog even en dan is het klaar, wordt vast super. Geniet ook nog een beetje van het mooie weer...lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zal het straks mooi zijn, en weer heerlijk om op je eigen :nieuwe stek te slapen.

    Maar wat een drukte he, maar het klinkt wel heel voldaan, wat ik mij voor kan stellen,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Lia,
    je maakt me wel nieuwsgierig nu naar je nieuwe gordijnen, maar ook af en toe even rust nemen hoor. Het weer is heerlijk en voor je het weet ook weer voorbij dus af en toe even lekker in je tuin genieten hoor. Je krans is trouwens ook mooi geworden.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Allemaal heel dapper, vergeet niet te genieten.
    En wat heb je die 4 foto's weer knap gemaakt, zucht..

    Succes met alles,
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zeker weten komt het goed, Lia, ga eerst ns ff van het lekkere zonnetje genieten, dan kun je er weer tegenaan gaan.
    Fijn weekend van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het komt allemaal zo bekend voor. Ik denkt altijd ook al zo vooruit.
    Maar het komt wel goed hoor lia. Eerst even doorbijten en dannn....

    Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. "krenten.baard" ???? :))
    Geniet van het zonnige weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Lia,

    Wat vervelend dat je steeds zo'n pijn hebt. Ik ben heel benieuwd naar je gordijnen. De krans mag er in iedergeval zijn!

    Fijn weekend!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het komt goed, Lia. Een fijn weekend. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je geeft aan dat er een heleboel verandert, laat je dit binnenkort ook nog aan ons zien. Je hebt me heel nieuwsgierig gemaakt.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh dit vraagt straks weer om heerlijke sfeerbeelden bij je......ik ben nieuwsgierig hoor....jou kennende;) wordt het wederom genieten....
    Succes met dit grote project
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je moet nog even doorbijten,maar... het komt allemaal goed,zeker weten en dan kun je dubbel en dwars ervan genieten.
    Sterkte en let wel goed op je zelf!!
    Lieve groet,Ster

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia