zaterdag 21 augustus 2010

Bootjes kijken in Amsterdam.

 

Nou ja, bootjes????

Sail 2010 (6)

We waren gisteren uitgenodigd om met een boot langs die mooie schepen van de Sail 2010 te varen. En mensen wat een mooie boten, Donderdag toen ze naar Amsterdam voeren was het natuurlijk nog mooier. Maar ook nu een hele belevenis, en wat een bootjes met mensen die net als wij op het water. Werkelijk schitterend. Met een notarisbootje hebben we 's middags van 2 tot 5 over het water gevaren.

Sail 2010 (21) 

Sail 2010 (34)

Sail 2010 (54) 

 Sail 2010 (46) Sail 2010 (79)

Sail 2010 (58) Sail 2010 (87)

Daarna zijn we heerlijk wezen eten om vervolgens in een andere boot (een sleper) weer even terug te varen en te kijken naar het vuurwerk.

Kortom een heerlijk dagje op het water met heerlijk weer. Dus eigenlijk een vrolijke vrijdag.

Sail 2010 (142)

Sail 2010 (157)

Fijn weekend

lieve groet Lia

30 opmerkingen:

  1. Lijkt mij ook prachtig om dat eens in het echt mee te maken!
    heerlijk zo'n dagje op het water
    Mijn zwager was afgelopen Donderdag geweest, die vond het ook al zo mooi !
    Nou lekker even nagenieten van de mooie foto's !
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig zeg!! oooh wat gigantisch zijn die schepen! dan voel je je waarschijnlijk heel klein als je er zo tegenaan kijkt!
    Echt genieten hoor! bedankt voor je schitterende foto's
    en ik geniet een beetje met je mee!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf toch al die giga schepen en dat je daar dan met een bootje langsgevaren hebt, heerlijk zeg!

    Colin noteert in agenda: volgend Sail erbij zijn :-)

    Groetjes en fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een belevenis lijkt me dat, en vooral dan zelf ook op het water, super leuk!!
    En wat een mooie foto's heb je gemaakt!
    Leuk, zo konden we ook een beetje van dichtbij mee genieten!
    fijn weekend, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, je waant je even in de gouden eeuw..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er schitterend uit, bedankt voor het voorproefje;morgen storten wij ons ook in het gekrioel om "bootjes" te kijken.

    Fijn weekend, groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oo heerlijk. lijkt me helemaal geweldig om dat vanaf het water te beleven. prachtige fotos ook
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende foto's!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk Lia, leuk om het van zo dichtbij mee te maken. Wat een evenement is het hé?
    groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwwwww......Lia dit is echt gaaf !!!!.....zo mooi je foto's !!!! heerlijk bedankt voor het delen......fijne avond liefs Ria.......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige belevenis zoiets Lia en vooral als je dit alles vanaf het water mag meemaken, zit je echt eersterang hihi.
    En wat een imposante schepen, je heb er mooie foto's van gemaakt.
    En je heb helemaal gelijk hoor, ik ga ook gewoon door hihi, dus het kastje is af en ja net als met het helpen bij de bestrating moet ik het dan weer bekopen en wordt die werklust genadeloos afgestraft. Maar de voldoening is dan nog groter.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Flinke boten zo te zien!zal best prachtig zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bof jij even!....ik denk dat je de boten beter op een boot vanaf het water ziet dan dat je aan de kant staat, door al die drukte zie je toch ook geen boten meer? Prachtig als je al die schepen in het echt ziet, ik vind het nu al joekels laat staat in het echt.

    Mooie foto`s. vooral de laatste 2...erg mooi!

    Fijne zondag, lieve groet Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia,

    Wat een belevenis! Bof jij even dat je mee mocht varen en dat met dit prachtig weer :-)! Je hebt mooie foto's van het 'botenfeest' gemaakt.

    Fijne zondag!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Lia wat geweldig meevaren met sail wauw echt leuk, prachtige plaaejes en wat een geweldig weer ghadden jullie, lieve groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's!! Wat een belevenis en dan ook nog zelf op het water, super! Ik was vandaag op de verjaardag van mijn vriendin en reed per trein terug met allemaal Sail gangers, allemaal vonden ze het schitterend. Nog een fijne zondag, geniet nog maar lekker na!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige plaatjes en dan te bedenken dat jij gewoon in het echie ACHTER die camera zat....En wat hebben jullie het getroffen met het weer...
    Heerlijk!
    Liefs, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. GE-WEL-DIG! Wat een prachtplaatjes en wat zal het een fijne dag zijn geweest!

    Fijne dag!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om in een notaris bootje en een sleper mee te varen. Twee totaal verschillende ervaringen lijkt me. Ja Sail is een spektakel en heel leuk om mee te maken.

    Groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het lijkt me heerlijk om dit spektakel vanaf het water te zien, toch anders dan op het vasteland denk ik! Ik kan me voorstellen dat jullie ervan genoten hebben!
    Fijne avond,
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jemig, zo vanaf het water is goed te zien hoe enorm groot die schepen zijn! Prachtig gezicht zo.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo, wat een enorme schepen dan van zo dichtbij. Mooi gefotografeerd. Ik had er ook wel een kijkje willen nemen.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat lijken die boten groot in het echt! Mooie foto's.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Voor iemand die midden in het Sail gebeuren woont heb ik bitter weingi foto;s haha.. maar t is een leuk idee dat we naar hetzelfde vuurwerk hebben gekeken gisteren... mmm over 10 minuten begint het weer.. ik loop nog even de hoek om om te kijken denk ik ! Morgen ochtend ga ik ook kijken Het afscheid nemen is altijd erg leuk en erg stilletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wij waren er vrijdag. We zaten met 20 man op een sloep. Onze eigen boot lag in de jacht haven. (die houden we liever heel). Maar wat was het mooi he vanaf het water. We waren al om tien uur op het IJ. Gelukkig maar want ik hoorde dat het in de middag bootje aan bootje varen was. Maar genoten hebben we ...... SAIL tot over vijf jaar........

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie foto's. Ik zei het ook al tegen Michaja, wat moet het indrukwekkend zijn om die indrukwekkende schepen van zo dichtbij te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk zeg , ik heb er op tv ook al van genoten , werkelijk prachtig zijn ze .

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig he ?
    Ja heel indrukwekkend vindt ik het
    Het heeft wel iets
    Prachtige fotos heb je er van
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterend! Ben natuurlijk wel benieuwd naar de foto's van jouw, haha... ik zie je met een hoedje zitten, heerlijke rose in je hand en natuurlijk genieten :)

    Dank je voor je lieve berichtje :) heb je een mail gestuurd.

    Kramar Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia