donderdag 12 augustus 2010

Klusprojecten.....

 

In onze vakantie die 4 weken duurde, hebben we ondanks dat we ook leuke dingen gedaan hebben zoals wandelen, fietsen, Scheveningen, Zeeland, markt bezocht enz enz ook geklust…

Want stilzitten gaat ons wel steeds makkelijker af, maar we genieten nog steeds enorm van iets opknappen of iets verzinnen. Zoals de deuren van de kastenkamer klik, die zaten er al wel in en het hele grove werk was gedaan maar de afwerking moest nog. En nu heeft manlief één voor één de deuren naar beneden gebracht en ze daar de behandelingen gegeven die ze nog nodig hadden. En ik moet heel eerlijk bekennen dat ik toch wel héél erg bof hoor met zo'n handige man. Al denken vele mensen dat ik met de zweep achter hem aan ga. Maar nee, we bedenken alles samen ik zoek de materialen en kleuren uit, en ja Manlief maakt het. En hij heeft zijn beroep natuurlijk mee.

020

En ze hangen er weer keurig in. En de slaapkamer was klaar, klik maar achter het bed wilde ik nog een kast hebben. Vooral in de winter ben ik nogal eens moe en dan lig ik in bed toch het lekkerst. Maar ja, dan wil ik ook een beetje comfort en voor mij is dat een heerlijk bed met uitzicht op een tv.  Nu had ik al een heerlijk verstelbaar bed, en nu dus ook de tv.

Kijk je even mee......en kun je je deze deuren nog herinneren. We hebben ze vorig jaar in November gekocht.

DSC08457_thumb3

En nu is het dit geworden......

008 

De deuren zijn dus van de foto hierboven en de rest heeft manlief er gewoon omheen gemaakt. We hebben in de vakantie op de markt in Apeldoorn nog een leuke deurkruk gevonden, en zelfs het stuk wat binnenin zit past goed qua kleur. En ja, ik ben er héél tevreden mee.

009 011

012

En dit is dan de binnenkant, een beetje luxe maar ook gezelligheid. Want als ik dan extra vroeg naar bed ga, wil ik ook gezellig liggen.

013 014

009 (2) kl

Welterusten......

Groet Lia

44 opmerkingen:

  1. Super! de kast is echt geweldig geworden.
    Ik herken dat wel, tegen mij wordt ook vaak gezegd;
    heb je je man weer naar het hok gestuurd om te gaan klussen voor jou.
    Maar ook wij bedenken vele dingen samen, en mijn man vind het geweldig leuk om te klussen.
    Voor hem is het echt geen straf.
    Wat is het toch fijn dat wij zulke handige & lieve mannen hebben!

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perplex kijk ik naar mijn eigen Ansje in jouw kast.
    Wat leuk, bij mij heeft ze jammer genoeg geen ledematen meer.
    Je kast is prachtig geworden en heel gezellig ingericht.
    Een man met gouden handjes moet je wel vertroetelen hoor en prijzen, dat geeft een extra stimulans ;)

    Geniet van alle mooie dingen en een lieve groet van
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kast en sober.
    Groetjes Karoline
    Een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hoor....."gewoon"zegt ze dan....heeft hij er GEWOON omheen gemaakt!!!!! *STAMPVOET*...het is zo niet eerlijk he, waarom hebben niet gewoon ALLE mannen een optie "KLUSSEN"in hun keuzemenu??????(ik heb de ALLERliefste man van de wereld, maar écht handig is ie niet;))))
    Je hebt een plaatje gemaakt van jullie slaapkamer, heerlijk rustgevend en fris....je hebt gelijk, als je er veel tijd doorbrengt moet het ook gezellig zijn!

    MOOI gedaan mannetje van Lia....beun jij ook???*grijns*

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOh Lia wat ben jij een grote bofkont zeg!!!
    wat is dat mooi geworden!!!
    en wat een kast zeg!! nou dat wordt ook heel wat avondjes samen genieten toch!! dat kan niet anders,
    Meid ik zou niet meer uit de slaapkamer weg komen hoor.
    lieve groet
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig resultaat! De complimenten voor je mannetje ;-)

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi het resultaat! En wat mooi die kast van deuren gemaakt! Mooie rustige sfeer. Het is genieten bij jou!
    Fijne avond,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk zo'n handige man, complimenten voor jullie allebei deurenproject is een succes, prima plekje geworden om af en toe bij te komen.

    Lieve groet van Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat is alles schitterend geworden. En die kast! Wat mooi gemaakt!
    Je mag in je handen knijpen met zo'n handige man (al mag ik niet klagen hoor! Hij is handig, maar vindt het niet leuk om te klussen dus dat is wat minder)
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjonge Lia, dit is echt spectaculair! Héél erg mooi geworden!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lia, welke kleur zit er op de (onderste) kast?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mazzelaar ben jij, een man die klust niet omdat t moet maar omdat hij t leuk vindt. En dan deze prachtige dingen maakt....verwen m maar lekker! Want wat zijn je kasten mooi! En wat zul je straks genieten van je tv en die heerlijke kast eromheen. Zomerse groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwwwww Lia ....wat is het mooi geworden........prachtig helemaal goed zo !! en jouw styl...prachtig!! slaap lekker welterusten....liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat hebben jullie goed voor elkaar! Wat een prachtkast is dat geworden (pluim voor je handige mannetje!!!) Dat worden heerlijke wintermaanden ;o)
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is gewoonweg prachtig...!!!! Ik kan er alleen maar (met een beetje afgunst) van genieten. Prachtige foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Onze pc doet vreemd, dus hier een tweede poging!

    Ik vind je kasten super gaaf Lia! Kan ik je huis niet een paar weken per jaar huren (incl. verzorging tuin en huis), dan ga ik er heerlijk om mij heen zitten kijken om te genieten van zoveel moois!

    Je hebt een gouden vent en samen zijn jullie een gouden klusteam!

    Helemaal geweldig! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inderdaad een droom!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eerst een compliment aan je man, het is echt super geworden.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super dat je o'n handige man hebt. Ik wt keurig afgewerkt allemaal! Dikke 10!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Lia, supermooi geworden, wat leuk dat jan die kast eromheen heeft gemaakt, echt een plaatje zo hoor !!!
    en die deurkrukken zijn leuk he, wij hebben pas een ook 4 van deze gekocht, ook met die achterkantjes er nog achter voor maar 5 euro P/stuk op de vlooienmarkt in Makkinga (dat is een paar kilometer lekker snuffelen, heerlijk!!)
    Vind het bij jullie super geworden Lia, heerlijk alles opgeruimd en achter de kastjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. pffffft het valt niet mee om bij jou te kunnen reageren, snap er niks van, hij zit telkens vast, dan maar in gedeelte, want ik wilde je nog even groeten hihi
    liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooh, mijn complimenten hoor, wat mooi!
    Ik heb er zelfs mijn man even bij geroepen om te komen kijken, hij is ook met een kast bezig.
    "Jaaaah, hier kan ik niet tegenop hoor" zei hij,
    "ik ben schilder geen timmerman" Haha ik hoop dat ik mijn mans ego niet gekrenkt heb door jullie prachtige kasten te laten zien.
    Lieve groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw! wat een beauty!
    knap hoor van je mannetje en natuurlijk ook voor jou ....alles ziet er weer zo super netjes uit! petje af.
    En lille we zitten nog in twijfel waarschijnlijk gaan we het toch in 1 dag doen...
    dubdub....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Werkelijk SUPER geworden Lia, jullie hebben samen gouden ideëen en gouden handjes...
    Wat zal jij je daar heerlijk voelen als je lekker comfortabel in je bed ligt en dan heerlijk TV kan kijken met al die mooie en gezellige accesoires er omheen. Je gordijnen staan ook zo prachtig bij het geheel. En dikke pluim voor jullie.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lia, het is weer prachtig geworden!!! En dat verhaal met die zweep, herken ik wel een beetje...hihi! Gelukkig is het echt z'n hobby..(en inderdaad; over zo'n hobby mopper ik niet, sraks de voetbal weer vind ik toch een stuk minder)
    Geniet van je prachtige kasten, Lieve groet, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kast is dit geworden! En zo gezellig ingericht ook. Daar zul je lang plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wederom sprakeloos.......
    Een man om te koesteren.....
    Prachtig, prachtig, prachtig.....
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig!! Echt vakmanschap, de kleuren, de kasten, echt super!!
    Geef je man (en jezelf natuurlijk) maar een dikke pluim....
    Lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow...Lia, wat moet ik nu zeggen...het is gewoonweg schitterend! Ik vindt dat zo knap hoe jullie van niets iets kunnen maken!! Ik zou iedere avond vroeg naar bed gaan geloof ik! En die kastenkamer is ook zoooo mooi! Ik sluit me aan bij de reactie van Bonjade...
    geniet ervan! fijn weekend, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je het toch mooi. Die eenvoud en rust in je huis, heerlijk om de foto's te bekijken. Geniet er maar lekker van samen met je handige man!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. O wat is het weer prachtig geworden en in de kast is het ook allemaal weer perfect !
    Nou laat de winter maar komen ,kan je lekker in je bedje tv kijken
    tja als je jezelf niet verwend ..........

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja wat moet ik nou nog zeggen????
    Goed gedaan samen, wat zul je een stuk makkelijker in je bed gaan liggen als het nu wat beroerder gaat, voor de gezelligheid hoef je niet meer beneden te blijven!!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik moest eerst even heel wat teruglezen Lia, maar geen straf, want het zijn allemaal leuke posten. Wat een heerlijke uitstapjes hebben jullie gemaakt. Zeeland is een prachtige provincie, ben er zelf een aantal jaren terug voor het eerst geweest.
    En wat wordt er heerlijk geklust in de vakantie, jullie zijn ook weer bezig geweest en met een prachtig resultaat, want wat zijn de kastdeuren mooi geworden en ook de tv-kast is een plaatje.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jullie hebben de vakantie goed besteed, lekker geklust en ook af en toe er even tussen uit. Alles is prachtig geworden Lia, ik moet zeggen dat ik de deuren in oude staat ook wel erg mooi vond maar dit past vele malen beter bij je. Mooie kleur ook. leuk dat je de kast ook wat nostalgisch hebt ingericht. Ik vind het oude popje zo leuk!!

    Fijn weekend, Liefs Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi lia, fijn dat je weer even op mijn blog bent geweest. wat een prachtige slaapkamer heb je, zo lekker en rustig en toch heel veel sfeer. knap hoor dat je man van 2 deuren zomaar een kast maakt. de oude deuren op zich waren ook erg mooi, maar dit past veel beter bij je slaapkamer.
    het fotobewerken lukt me al een heel eind, maar er valt altijd nog wat bij te leren en dat ga ik ook zeker nog doen.
    geniet van je prachtige slaapkamer en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Tolle Idee, toller Schrank, toller Mann!

    Gruß Melly

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wát mooi is jullie slaapkamer geworden...zwijmel,zwijmel.
    Lieve groet,Ster

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Lia,je slaapkamer is een plaatje geworden,wat is die kast gaaf en de inhoud ook,heerlijke dromen toegewenst in je slaapkamer,ik wens je nog een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een echte eyecatcher is ie geworden, je mooie kast! Je zal vast heeeeeerlijk slapen in deze prachtige slaapkamer. Welterusten voor straks! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik vind het geweldig.........in één woord prachtig..!!
    Wat een klus maar het resultaat mag er zeker zijn..
    En nu lekker er van genieten...!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtig! Net een hotelkamer. 5-sterren dan wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een knuffel voor je mannetje, wauw....
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia