maandag 6 september 2010

Een plekje geven...

 

En ook al was het niet veel, je bent er wel weer lekker mee bezig. Meestal weet ik altijd wel waar ik de gekochte spullen wil plaatsen. En ik had ook nog een glazen pot staan die ik in de vakantie gekocht had in Apeldoorn. Maar samen met de andere spullen in de keuken werd het me te druk en was het net niet wat ik voor ogen had. Dus vandaag alles eruit en samen met de spullen uit Lille ben ik meer dan tevreden.

003

De schaal van hotelzilver staat achter mijn verzameling met zwarte doosjes. Waarvan ik nu ook een grote heb. En ernaast ook een schaal op een oude mangeldoek met een donkere cloche.

007

De houten bakken heb ik weer van de aanrecht gehaald, en de grote ronde erbij gezet. Net als de glazen pot, die ik weer gevuld heb met de oude bakvormen.

005

En vanuit de gang krijg je dan dit doorkijkje. Want het moet vanaf alle kanten leuk zijn.

011

015 012

006 010

Alleen haal je weer iets uit de kast en dan is die ook niet helemaal meer naar mijn zin, maar dat gaan we de volgende keer weer oplossen. En ach, zo blijven we lekker bezig.

Fijne week

Lieve groet Lia

49 opmerkingen:

  1. Niks aan veranderen, al hoewel, dan wordt het ook zo saai. Af en toe geeft dat bij mij een enorme rust, rommelen in huis.
    Maar het ziet er goed uit.... maar het kan altijd weer anders.
    Vertel mij wat...
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je lekker bezig geweest! Wat ziet het er toch allemaal gezellig en sfeervol uit bij je! Leuke spullen!
    Ik ben van plan de muren een ander kleurtje te gaan geven in de kamer en keuken. Mag ik weten welke kleur jij hebt gebruikt? Vind het zo moeilijk....
    Alvast bedankt en een fijne avond!
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo blijf je lekker bezig he!!
    Maar je hebt er weer sfeervolle mooie hoekjes van gemaakt.
    En wat een mooie kruk heb je in je keuken staan!
    Lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weet jij het altijd prachtig neer te zetten Lia. Het straalt een rust uit. Leuk zo al je nieuwe aanwinsten bij elkaar en dat zwarte 'ding' wat ik niet kon thuisbrengen was dus een grote doos hihi, je heb daarvan al een mooie verzameling.
    Ook de oude glazen pot met de bakvormpjes vind ik super. Een prachtige doorkijk vanuit de gang.
    Fijna avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. staat erg mooi zo en past echt bij de keuken .

    een nieuweling in blogland .
    groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij kunt het zo prachtig combineren allemaal ziet er super uit en helemaal niet saai.Als je te veel spullen heb wil ik je mijn adres wel even doorgeven hoor hihi helemaal geen probleem
    :-)Groetjes Joan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi, een donkere wasbak! Nog nooit gezien, maar vind het heel apart.
    Leuk gedecoreerd met je nieuwe spullen.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je het weer leuk gestyled Lia. Ik moet soms wel eens even wennen als ik iets veranderd heb. Heb jij dat ook?
    Bij jou staat het weer van alle kanten bekeken erg leuk.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha en dat krukje had je zeker nodig om de plank mooi gestyled te krijgen..?! Ziet er weer super uit meis! Vandeweek de kast??
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, zo val je van het een in het ander. Ik mis alleen je lepel nog.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd leuk om een beetje te stylen en te veranderen. Ik vind die donkere cloche prachtig!
    groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is je prima gelukt...van alle kanten vind ik het helemaal geweldig! Heerlijk om zo met je spullen te 'slepen' en er weer andere combinaties mee te maken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig stijlvol weer allemaal Lia, prachtige kleurbalans en zeer rustgevend. Dat heeft je weer een aantal fijne uurtjes gekost. Heerlijk altijd, en vooral omdat hat van alle kanten aantrekkelijk moet zijn, zeer geslaagd!!!

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk, gezellige, knusse en toch stoere keuken!
    Super!

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is vanuit alle hoeken niet goed maar geweldig Lia , echt mooi hoe jij zo rustig en tegelijk sfeervol alles aan weet te kleden .
    Veel plezier in je toch weer een beetje "nieuwe" keuken .
    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er heerlijk rustig uit,..........ik krijg dat niet voor elkaar hoor.........en vooral niet in de keuken die is het volst !! hahahahhah!!..........dagje Maarssen...hellup !!....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat kun je daar dan lekker mee bezig zijn.... Het ziet er weer super uit....Mooi hoor..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk is dat hé? Je verandert hier wat en daar wat en ineens ziet alles er weer heel anders uit. Sommige dingen die je eigenlijk al bijna vergeten was, vallen ineens weer extra op!
    Ja hoor, ik hou er wel van om zo nu en dan eens alles lekker te veranderen.
    Het ziet er bij jou in ieder geval weer heel sfeervol uit.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig!
    het staat heel mooi in je keuken.

    gr, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er zo heel erg gezellig uit Lia.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke spullen, maar dan moet het wel weer passen in jouw interieur. Leuk gedaan weer hoor!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig zo Lia met al die nieuwe spulletjes, heerlijk (doorkijk)sfeertje in je keuken!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige vondsten, en je hebt het weer prachtig gestyld! Heerlijk om zo even bezig te zijn...

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. EN ze keek van alle kanten...en het was...perfect!! Wat ben je daar toch goed in om van weinig zoiets sfeervols neer te zetten!
    Het is echt prachtig!
    geniet ervan en ga nog even lekker door met verschuiven..mogen we dan ook meegenieten? ;-)
    lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk hoor om zo lekker in huis bezig te zijn en dan ook nog deze foto's als resultaat, helemaal goed!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lia wat een prachtige decoratie!!! echt soms ben ik jaloers op mensen die niet alles vol pakken! hihi
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lia,
    Wat ziet het er weer onwijs gezellig uit bij jou.
    Lekker warm huis heb jij.

    Lieve groet,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lekker he om zo lekker bezig te zijn en te rommelen..ik vind het prachtig geworden!

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hihi, bekend..soms race ik om half 11 savonds nog door huis heen, oeeh als ik dit daar zet en dat daar, maar waar moet dat dan staan? en wat is het daar nu leeg..

    Zo blijft het leven en je huis leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi, rustig en sereen...je hebt er een mooi geheel van gemaakt.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja dat kennen we heeel goed! Ziet er heeeel leuk uit zo, ook vanaf de hal...hi hi
    Nog n fijne weeek wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dag Lia, het levert in ieder geval weer heerlijke plaatjes op.....Wat kun je daar dan lekker druk mee zijn he, en van het een komt het anders, heerlijk vind ik dat ook.
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heeeerlijk toch dat gerommel??? Het is weer ( van alle kanten!!) prachtig, Lia!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het ziet er weer mooi uit zeg! Complimenten!
    En leuk dat je naar Lille bent geweest. Als ik dat zo lees krijg ik bijna spijt dat ik niet ben geweest deze keer, haha.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Lia,
    heerlijk hoor om zo lekker bezig te zijn, je hebt alles weer geweldig neergezet, leuke nieuwe aanwinsten ook. Nu we weer thuis zijn ben ik ook weer bezig het weer gezellig te maken. Het enige wat ik nog mis zijn planten in huis, dus straks eerst naar het tuincentrum voor wat groen.
    Fijne dag, liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. lekker he zo rommelen maar het is inderdaad prachtig geworden. ik ga zo ook ff met de lile spulletjes aan de slag. gezellig
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hallo Lia
    Bedankt voor je berichtje
    wat een leuke reportage over Lille
    ikzelf ben er nog nooit geweest
    Lijkt me erg leuk,
    fijne dag verder, hier regent het
    groetjes uit Zeeuws Vlaanderen
    Manja

    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Haha, en zo blijf je rommelen he, maar het staat vast van alle kanten leuk :-)
    zag dat je naar Lille was geweest, wat leuk !!
    zou er ook graag een keer naar toe gaan, maar tot nu toe is het er nog steeds niet van gekomen
    groetjes Yvonne

    ps. heb je al mp advertenties ?? zo ja wel ff laten weten waar ik je kan vinden he :-)
    las het bij Hetty op de blog dat je ook wat weg wil gaan doen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hey Lia,

    Wat heb je een leuke blog zeg, ik heb me net aangemeld als je volger.
    Je keuken ziet er heel mooi uit!!!

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ja, zo blijf je lekker bezig, maar ik vind jouw sfeertje prachtig. jij weet met maar weinig spullen toch een heel gezellige sfeer te maken en dat is iets wat ik erg knap vind. dat krukje vind ik ook helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Liaaaaaaaaa, wat leuk dat ik jouw blog in de ariadne tegen kom !!!!!!
    heel leuk stukje heb je geschreven, met bijbehorende prachtige foto's
    geniet er lekker van !!!
    lieve groetjes en een fijn weekend gewenst!
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Lia, ik heb net, zo'n 5 minuten geleden de postbode gehoord, en de nieuwe ariadne at home ontvangen: en je staat er in, WAT GAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFF.

    Je staat er mooi in, leuk.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Lia,
    Ik plof hier even op de bank om de nieuwste Ariadne door te kijken..en kom in plotseling JOU tegen!!! Wat ontzetten leuk, en jij HOORT gewoon in die rubriek te staan!!
    Fijn weekend, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heeeeee Lia, ik zag je net uhhh las je net uhhh genoot even van je blog in de Ariadne. Helemaal leuk en helemaal Lia, ik zag het meteen. Weet je dat ik voortaan eerst naar het "brocanteblog" zoek sinds al die leuke blogbekenden daar hun plaatsje krijgen.
    Gefeliciteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Nou Ja; Sta je zomaar in de Ariadne...(volgens mij heb je het stiekem stil gehouden.....)
    Wat leuk! En wat een goed stukje en ja, die foto vind ik altijd zo mooi die met dat krukje! Leuk!!!!!!!!
    Fijn weekend, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wow Lia....VAN HARTE ZEG!!!! Kreeg net mijn woonblad binnen en wie zien we daar......
    Ohh en wij wisten nog niets......knap hoor.
    Super zo verdiend wat een heerlijke opsteker voor je.
    Moest denken aan je verhaal van laatst bij de laatste zin in de Ariadne.....;0)
    Geniet er fijn van...je zult het hier druk krijgen.....
    Dikke knuf en liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia