vrijdag 10 september 2010

En nu mag ik.....

 

In Maart kreeg ik een mail van Francisca of ik mee wilde werken aan de column van de brocante blogsters. Vond het wel leuk maar ook eng, omdat er nu misschien veel mensen gaan kijken die het helemaal niet weten. Want eigenlijk is het begonnen als iets heel persoonlijks. Maar ach, aan de andere kant ben ik ook wel trots dat ze me gevraagd hebben. En dan nu 7 maanden later......

004

Na het insturen van diverse teksten en foto's hebben ze er een mooie pagina van gemaakt. Het geeft volgens mij mooi weer hoe mijn sfeer is, sober en sfeervol.

Inmiddels zijn er al dames die het hebben gezien, en idd ik heb het even lekker geheim gehouden. En ga het nu op een bekend plaatsje zitten lezen.

fijn weekend,

Liefs Lia

56 opmerkingen:

  1. Ja hoor het geeft echt helemaal jouw sfeer weer! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig doe jij er HIER geen 7 maanden over voordat het wordt gepubliceerd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tussen de middag viel hij binnen, maar moest weer vlug terug naar het werk. Heel benieuwd dus nu!!

    Groetjes en fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat leuk Lia!!! Ik heb de Ariadne nèt binnen, maar wilde hem nog even 'bewaren', ik ben benieuwd hoor. Geniet van een heel bijzonder moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb het al gelezen Lia, want het is altijd het eerste waar ik naar kijk als de At Home door de bus valt. Hartstikke leuk stukje is het geworden en ja, het geeft heel goed jouw sfeertje weer! Fijn weekend, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh....Lia wat leuk dat je ook in de Ariadne staat. Helemaal op z'n plek hoor, want ik geniet iedere keer van jou zo mooie stijl.
    Ik ga dinsdag natuurlijk gelijk naar de winkel, heb geen abonnement, dus moet nog even wachten.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lia,
    Wat onwijs leuk voor jou.
    Ik las op je blog dat je er in stond.
    Ik heb hem gelijk uit de brievenbus gehaald door de stromenede regen.
    Het is ook een droom van mijn om in de Ariadne at Home te staan.
    Lieve groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je verdient vind ik niet alleen een plekje op deze bladzijde, maar wat mij betreft maken ze een reportage bij je thuis...een gedachte die de afgelopen weken regelmatig door mijn hoofd speelde! Je huis is er zo geschikt voor!

    Van harte gefeliciteerd...ik vind het super dat je er in staat en het is helemaal Lia!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk lia, je weet wel dat ik erg gecharmeerd ben van jouw huis dus zeker verdiend!
    Ik hou van je sobere sfeer, ga de Ariadne deze keer maar weer eens in huis halen.

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh gaaf Lia helemaal verdiend ook !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk toch...je huis en foto's zijn ook geweldig!Nu kunnen er meer mensen mee genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super Lia!!!
    en zeker verdiend...heb het toevallig net gelezen...

    Wees maar trots!!!

    fijn weekend
    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor om medebloggers tegen te komen.
    Dan komt het allemaal zo bekend voor.

    GRoeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk!! Ben benieuwd....wat een eer meid. Je hebt het verdiend.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Lia,
    jaaa, vanmiddag viel hij in de bus en ik vind het geweldig dat je in de Ariadne staat, daar mag je zeker trots op zijn meis. Je huis is prachtig en het stukje is helemaal Lia!!
    Super hoor! liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Whaaaaaaaaa stoutertzo iets geheim houden voor je blog vriendinnetjes. Maar wat een leuk helemaal jij stuk is het geworden.
    Lieve groet
    Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oH tof!!
    Maar ja...je hoort er gewoon in, klaar!
    ze kunnen echt niet om je heen!
    @ariadne Op naar meer bladzijdes zou ik zeggen !
    (ze lezen nu echt wel even mee)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lia, ik was even verrast toen ik net de nieuwe Ariadne doorbladerde. Jouw mooie stijl past er perfect in.
    fijn weekend! groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Lia, wat leuk!! Ik ga meteen de Ariadne kopen!!Hadden ze geen zin om een reportage van je huis te maken??
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk Lia !! Ik moet hem nog even kopen en dat ga ik vanavond dan ook direct doen , ben veel te nieuwsgierig naar jouw bladzijde .......
    Vast erg mooi, je weet dat ik helemaal weg ben van jouw stijl , dus wie weet ook ooit nog een reportage in jullie huis(kun je ook gaan poetsen , dat is het minder leuke deel)
    Nou geniet heerlijk van deze leuke ariadne met jouw aandeel erin .
    fijn weekend , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat geweldig leuk, Lia. Ja jij verdient het hoor, je hebt een pracht blog en nu je huisje nog. Ofuhh...zijn daar ook al foto's van gemaakt, stiekempjes dat wij het niet weten... :-))
    Als ik de Ariadne in bezit heb ga ik gauw lezen.
    Fijn weekend
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk voor je Lia, jouw sfeer is zo mooi. Jammer dat ik de At Home niet meer kan kopen, wij gaan dinsdag weg en ik denk dat hij woensdag pas in de winkels ligt.
    Hoe is het mogelijk dat je je mond kon houden;)
    Ik lees je graag en jij bent altijd zo trouw met je reacties, ik vind je echt een lieverd.

    Geniet van je reacties,
    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk dat je erin staat. Ik zag het zonet. Je huis is dan ook prachtig en je blog ook.
    Jij kan goed geheimpjes bewaren zeg!!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ontzettend leuk dat je erin staat. Ook heel terecht vind ik. je blog heeft helemaal dezelfde sfeer. Proficiat meid!

    fijn weekend, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heel erg leuk...ik ga maar eens een abonnement nemen!!! Nu moet ik wachten tot volgende week om je blog in de Ariadne te lezen.
    Ik lees en kijk je blog met veel plezier.

    Fijn weekend, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig zoals gezegd.......inderdaad gewoon om trots op te zijn. Een echte opsteker en zo verdiend........jullie die alles tot zo in detail perfect maken........ook een pluim voor je man.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ga morgen eens even bij de bieb neuzen en het artikel lezen. Ik heb het net wel even vergroot maar lezen kon ik het nog niet.

    In ieder geval heel erg leuk en zeer terecht dat ze je uitgekozen hebben, je hebt zo'n mooi sfeertje in je huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte gefeliciteerd, Lia, ik kreeg vandaag de Ariadne en inderdaad het is erg mooi geworden!
    Wat leuk voor je!
    Groetjes en fijn weekend van,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk, dat je dat 7 mnd. geheim hebt kunnen houden!! Nou, ik ga van de week gelijk de Ariadne kopen om het bekende plekje waar jij zit te lezen te bewonderen!
    Fijn weekend, lieve groet, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd Lia, wat een eer. Ik hoop dat mijn moeder hem deze maand koopt en hem aan me doorstuurt!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat geweldig Lia! Gefeliciteerd! Ben heel benieuwd........!
    Fijn weekend,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ooo sta je erin ?
    Wat geweldig leuk ! (geweldig leuk? bestaat dat ook ? nou ja .whatever........)
    nou ik ga m gauw kopen hoor ,echt leuk voor je
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk Lia, het ziet er prachtig uit...net als je blog!
    Het eerste wat ik tegenwoordig doe als de Aiadne op de mat valt is kijken welke blog er is gekozen...en nu sta jij in t zonnetje!
    Je hebt het verdiend, dit smaakt vast naar meer, BB-er!
    Lieve groetjes en geniet lekker na, na 7 maanden zwijgen:)
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Proficiat met het leuke stukje in Ariadne.Geniet er maar van.

    Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Lia,

    Ik heb zojuist je stukje gelezen in de At Home. Wat een gezellige tekst en mooie foto's. Helemaal jij! Ik geniet met je mee :-)!
    Je verdient het!

    Een heel fijn weekend!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Lia, Wat leuk om te tegen te komen in de Ariadne! Ik zat hem net door te bladeren!
    En ik ben niet de enigste die vind dat je eigenlijk een reportage zou moeten! Je hebt het echt verdient! Geniet ervan!

    Liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat Lia, zeker een verdiende plek in de Ariadne. Zo mooi jou stijl en zo heel persoonlijk, vind het geweldig voor je...

    Een heel fijn weekend,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. WEL TOMME NOG EENS AAN TOE!!!!! op het moment dat ik dit tik, zit ik achter de laptop van mn vriendin,(zij is feesten en ik pas op haar jongens), tv staat aan en de nieuwe ariadne heb ik mee, steeds wel vastgepakt maar ook weer even weggelegd....en nu om jij doodleuk vertellen dat JIJ erin staat!?!?!?!?!?!!? TOMME TOMME TOMME!!! ga meteen kijken!!!
    gefeliciteerd met je "artikel"....PAGINAGROOT!!!:D

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. gisteren kwam de ariadne.... en ik meteen kijken bij de blogs.
    ik ben net begonnen met bloggen en ik dacht... he die ken ik, ik had me blijkbaar al bij je aangemeld voordat het artikel uitkwam...
    wat een voortschrijdend inzicht... en wat leuk voor jou dat je in de Ariadne mocht staan.
    gefeliciteerd het is een heel mooi artikel geworden
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ooo wat gaaf voor je. en ook super verdiend hoor. ik ga straks naar mijn zus en daar zal ik het even lezen.
    fijn weekend
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jaa, ik zag het meteen! Wat leuk! Gefeliciteerd meid

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Las net je blog, toen dacht ik heeeej maar die ken ik! Leuk stukje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh dan moet ik de Ariadne eens snel gaan halen...het wordt toch maar weer eens tijd voor een abonnementje geloof ik ;)

    Je hebt 't dubbel en dwars verdiend, je blog is prachtig en stijlvol!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ah...ik zag dat ik nooit op jouw volg 'button' heb geklikt dus verschenen jouw berichtjes ook niet op mijn dashboard...daar is nu verandering in gekomen hoor! Tot snel weer!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Lia,

    Toevallig zat ik net heerlijk door mijn Ariadne te bladeren en toen zag ik dat je erin stond!
    Wat superleuk!!!
    Vind jou stijl ook geweldig..dus ik heb genoten!
    Fijne zondag nog..

    Lieve Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik heb er al mee in de handen gestaan maar werd afgeleid door mijn zoon. Ik ga weer terug naar de winkel om de Ariadne alsnog te kopen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jaa gaaf hoor,ik zit op mijn gemakje te bladeren en zie ik opeens je blog erin staan,super om zoiets te bewaren,fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik heb 'm gelezen vandaag - heerlijk met een kopje thee en een quilt in mijn ochtendjas - en ik herkende al het e.e.a. maar wist niet precies meer de link te maken. Heel erg leuk! Zoiets is natuurlijk een groot compliment! Fijne zondag en een mooie week, groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat leuk zeg , had net de september uitgave gekocht , maar ga ook die van volgende maand kopen , wil het zekers lezen .

    groetjes Roos
    nieuweling in blogland

    BeantwoordenVerwijderen
  50. hee, wat leuk! Ik koop de Ariadne niet altijd meer, maar ik zal deze de volgende keer bij een winkelbezoek toch maar weer eens kopen.
    heb je dat 7 maanden geheim kunnen houden? knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Lia....zit net je stukje te lezen !! wat geweldig !!! erg leuk hoor......ik gun je dit zo !! geniet er maar van je ben beroemd nu !!! hahahah!! fijne week liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Lia, ja.....ik wist het natuurlijk al maar niet dat je er deze maand in kwam, voirige week lag die al in huis en heb het natuurlijk al bekeken en gelezen en wil je complimenten geven voor alles. mooi foto`s en een mooi verhaal erbij. Marloes heeft er weer iets prachtigs van gemaakt

    Lieve groet, jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Jaaa ik heb het gezien. Wat ontzettend leuk Lia!!!! Prachtig gedaan vind ik.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat leuk zeg!!! Ik denk dat ik maar een abonnement ga nemen, want van elk mooi blog komt er wel iets in de Ariadne te staan, hahaha!! En dat wil ik natúúrlijk wel even bekijken en lezen!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd Lia! Ik heb net je artikel in Ariadne gelezen. Wat een eer!!

    Je naam kende ik en volgens mij ben ik hier ook wel eens een keertje geweest. Schijnbaar niet aangemeld als volgster.
    Vanaf nu ga ik dat zeker doen..ik heb me al aangemeld hihi

    Geniet van al je reacties...leuk hoor?!

    Fijn weekend, lieve groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Goed dat ik het lees, want ik koop de Ariadne de laatste tijd niet meer zo vaak... Maar DEZE wil ik natuurlijk niet missen hè :-)
    Dus ik ga 'm van de week kopen en genieten van jouw stukje! Geniet van alle leuke reacties, liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia