maandag 18 oktober 2010

Niets te melden..........

 

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel te melden, heb een beetje rust genomen het afgelopen weekend. Daar was ik gewoon aan toe. Dus lekker uitslapen, en het hoognodige doen en verder niets.... Ook zaterdagavond lekker lui in mijn huispak op de bank een film kijken. En zondag eigenlijk niet veel anders.

Dus alle tijd gehad om eens uitgebreid bij verschillende blogs te kijken, want het zijn er wel veel. Ik wil altijd bij iedereen kijken en als het kan ook nog een reactie achter laten, maar dat is echt niet meer te doen. Ik heb natuurlijk nog mijn werk en thuis gaat ook alles door. En ik heb nog meer dingen die ik graag doe. Zoals het wandelen, fotograferen, winkelen en lekker op bezoek bij een vriendin.

2010 (65)

Deze foto maakte ik gisteren, toen er een mooi licht naar binnen viel en mooie schaduwen maakte op de muur.

 

Bedankt...........

Ik wil toch ook even mijn anonieme volgers bedanken voor de leuke reacties die ik soms per mail krijg, die zijn echt hartverwarmend. Want als je nooit een reactie kreeg dan zou je toch meteen stoppen.

Morgen is weer een gewone werkdag en woensdag komt ZIJ  gezellig op de koffie.

Liefs Lia

41 opmerkingen:

  1. Oh lekker zo'n weekend zo heel af en toe doen wij dat ook wel eens, en soms denk ik dan moet ik niet... of.... Maar het doet zo goed om soms even lekker niks te doen alleen maar luieren. Een prachtige verstilde rustige foto!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n weekend relaxen!
    Wat een mooie foto, de spuitflessen zijn echt prachtig!
    Werkse voor morgen en veel plezier woensdag!
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto Lia, de rust en het vergrijsde. Echt heel mooi.
    Lekker hoor zo'n lui weekend, dat is altijd even lekker bijtanken, soms heeft een mens het gewoon even nodig.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk Lia, en die tijd voor jezelf heb je soms echt even nodig. Ook ik was dit weekend niet erg actief..... En wat dat bloggen betreft, ik begrijp wat je bedoelt en snap ook niet hoe sommige dames dat doen, het lijkt of ze de hele dag achter de compu zitten, en dat zal toch niet zo zijn.....??? Ik probeer ook een beetje selectief te zijn, maar er komt zoveel leuks voorbij! Hele fijne avond, lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niets te melden, nou dat is ook wel eens fijn hoor. Ik heb altijd wel iets te melden haha, er liggen alweer zes nieuwe(b)logjes klaar. Het wordt tijd dat ik ook eens in m'n huispakje op de bank kruip :-)
    Lieve groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is altijd lekker als niks moet, zeker een weekend lang. Lekker even bijtanken. Dat heeft een mens gewoon af en toe nodig!
    De foto van de spuitflessen vindt ik prachtig!
    Hugs van Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou noem het maar niets! Leuk zo'n medeblogger op de koffie, heel veel plezier dames! Mooie foto Lia! Tsja het blijft ontzettend tijdrovend hè reacties schrijven, maar aan de andere kant ook zo leuk (om te krijgen zeker!). Ik ben er nog altijd niet helemaal uit hoe ik het evenwichtig verdeel. Nou ja, ik doe ook maar wat. Nogmaals veel plezier met Corinne thuis(!).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh I love these siphon bottles!!!They are gorgeous! Hughs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk rustig je blog.... wordt er helemaal zen van..
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker toch in je huispak op de bank film kijken.
    Zaterdag was het daar ook helemaal weer voor.
    Groetjes Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om gewoon even niets te doen...even bijtanken en dan weer lekker er tegen aan.
    Veel plezier woensdag! Nu maar hopen dat het lekker weer is zodat je nog even buiten kan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia,
    Tja, ik ben natuurlijk nog vers in blogland,...dus nog razend nieuwsgierig naar alles, het zijn er inderdaad ook veel, de meeste ook erg leuk! Maar ik las ook zeker af&toe een hang en luidag in...Heerlijk.
    wel weer een mooie foto geplaatst van de flessen Lia!
    Groetjes en fijne week, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia.....niks te melden...maar toch een heerlijke post.....we moeten niks in blogland hoor........alles mag.....je bent vrij om te doen hoe jij het doet......nou dat zijn nog eens wijze woorden he??.....relax......hele fijne week liefs van mij......is zij je zus??? of vriendin??? daag !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lummeldag in huis en op de bank niks mis mee,weer even energie opdoen.
    Leuk een blogvriendin op de koffie, veel plezier.

    Lieve groet, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi...nouja, nu had je toch wel wat te melden :)
    Leuk he die anonieme volgers, zo nu en dan krijg ik ook van die lieve mailtjes...echt hartverwarmend!
    En ja...ik denk dat iedereen graag bij alle blogs wil kijken en reageren maar pfff mij lukt het ook niet...steeds neem ik me voor om weer op mijn dashboard te gaan kijken en dan zijn er alweer 6 of 7 nieuwe posts...en dan gaat de bel en dan moet ik de kinderen halen en dan moet je weer koken, werken...enz enz, dus heel herkenbaar...niks aan te doen, bloggen moet leuk zijn en geen moetje!

    't Gezin op één he!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niks te melden ... sjucht dat lukt mij nou nooit. En ondanks dat je eigenlijk niks te melden had, kwam er toch weer een gezellig blogje.

    Veel plezier morgen aan de koffie!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk hè zo'n weekendje niets doen...ik vind het nooit erg als we een hele zondag geen afspraken hebben staan en lekker kunnen doen wat we willen!

    En het reageren...het is een beetje dubbel...er komen zoveel lieve reakties binnen en dan wil ik sowieso mijn trouwe volgers niet overslaan. Gelukkig doe ik het met heel veel plezier, zo ook hier (dat rijmt hi hi)!

    En toen ik "zij" zag staan, wist ik meteen wie je bedoelde...doe haar de groeten maar van mij ha ha! Niet vergeten hè...!!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige foto, de lichtval is super!

    Heerlijk toch, doen wat je zelf wilt...

    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig om deze vriendin op bezoek te krijgen woensdag. En je hebt gelijk bloggen kost veel tijd, maar je krijgt er ook iets voor terug.
    Ik geniet altijd van je logjes en de prachtige foto's van je huis.
    Bedankt hoor en liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lia, niets moeten is ook wel eens lekker, je bent altijd zo'n actief persoon. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zelfs al heb je niets te melden is je post nog adembenemend....dus lekker doorgaan hoor.
    Liefs en groetjes aan Corine vandaag, wat gezellig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Lia, nog even voordat ik naar m'n werk ga bij jou binnenwippen..niks te melden?? Hmm...geloof ik niks van :)
    Tot morgen!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo eens in de zoveel tijd voeren wij ook zo'n weekend in zonder verplichtingen... maar eerlijk gezegd brengt té veel rust bij mij juist onrust, dus vaak ga ik dan toch wel weer dingen zoeken om te ondernemen... niks doen is voor mij gewoon ontzettend moeilijk! Maar een weekend zonder verplichte afspraken is ook al heel wat, niet dan:-) Hopelijk heb jij je batterijtje dit weekend weer lekker opgeladen! Fijne week Lia, liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zeker een mooie foto!
    Doe lekker rustig aan, is toch ook een keer fijn!?
    groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhh....heerlijk zo'n weekend, daar ben ik ook aan toe, want wij zijn nog steeds aan het klussen bij zoonlief.
    Prachtige foto van het licht en schaduwspel Lia en je spuitflessen vind ik ook geweldig.
    Ik heb even bijgelezen en zag dat de overloop en trappenhuis nu ook klaar zijn en wat is dat mooi geworden. Ook je spiegel in de hal vind ik prachtig zo in het zwart. Ik heb ook zo'n soortgelijke spiegel in een goudkleur en dacht er ook over deze te schilderen, wit....maar nu ik de jouwe in het zwart zie begint het eeuwige getwijfel weer hihi.
    Ik heb vanmorgen de tweede trap afgeschilderd in zoonliefs huis en had thuisgekomen geen zin meer om hier de boel ook nog eens aan kant te maken, dus nu maar weer eens gezellig bij jullie op bezoek.
    Wat gezellig dat je Corine morgen op visite krijgt, ik wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi! I can not read your blog, but I love all of them.
    Super Beautiful.
    L.-

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heerlijk helemaal even niets doen, helaas zit dat er voor mij deze week niet in, maar duik vanavond gelijk naar Desperate Housewives in mijn eigen nestje en dat verwende hondje duikt eerst in zijn eigenbedje en dan s nacht kruipt hij stiekem bij mijn man aan het voeteneind onder de deken, verwend varkentje hhahaha..

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wordt vast heel gezellig morgen , veel plezier gewenst.........
    doe lekker rustig aan meid, lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja heerlijk hoor een weekendje niets doen
    Nou ja ......dat zeg ik dan ,we doen een weekendje niets en dan ben ik toch weer bezig ,kan het niet laten ......

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beste Lia,

    Ik ben per toeval op jou blog terecht gekomen, Ik vind jullie huis er superleuk uitzien, en wat blijkt je hebt op paar dingen na(bloemen serviesjes potjes) dezelfde smaak als ik, maar wat ik wil vragen, wat voor kleur verf heb je op je muur, en van welk merk? Dit is juist de juiste kleur die ik zoek voor mijn nieuwe huis!!! zou je me dat alsjeblieft willen mailen naar paul1984arnhem@hotmail.com ? alvast bedankt ps je hebt echt een mooi (rijtjes) huis gr Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk toch zo'n relax weekendje. In het bloggen kan aardig wat tijd gaan zitten!!
    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goede morgen Lia,
    vandaag is woensdag, dus krijg je bezoek...heel veel plezier!
    En je hebt gelijk, soms is het wat veel...ik wil ook altijg overal iets achterlaten, maar als je twee dagen niet gekeken hebt, heb je heeeel veeeel gemist, maarja nu vakantie, dus ik zit ook nog in m'n ochtendjas...hi hi
    Lg,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mooie fotos hoor. en inderdaad soms kom je gewoon ff niet aan het reageren toe. geeft toch niks....
    fijne week verder
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. En ondertussen heb je toch maar even gemeld dat je bij haar op de koffie ging. Hoe was het?
    Jij hebt wel een ijzersterk geheugen. Dat je dat nog wist, ik en m'n vakantiestrijk :)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. En...heb je er nog aan gedacht hi hi...?

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Lia, ennnn nog geslaagd bij Clary ? het zal vast wel ik heb vrijdag weer de verleiding niet kunnen weerstaan dus bleef er weer iets kleven in mijn handen, geniet je ook van je aankoop en show het met mooie foto's !
    Kom je voor de kerstshow nog een keertje ? parkeer dan bij mij voor de deur lopen we naar de PS toe, groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heerlijk , zo'n weekend niksen...en nu alweer weekend. Ik ga ook echt helemaal niks doen dit weekend, alleen maar genieten van het niks hoeven doen.
    En ja, met zoveel blogs kun je onmogelijk overal meer reageren. Heb ik ook.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een prachtige foto, Lia, mooie muziek, een heerlijke dag!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jij weet toch ook altijd van iets simpels zo iets moois te maken. Wat een schitterend plaatje. En die spuitflessen, jammie!
    Ik heb dit weekend ook lekker he- le- maal niets!! Heeerlijk!!!
    Geniet van je weekend!
    groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gave foto en je hebt gelijk,het worden er teveel om helemaal goed bij te houden,soms denk ik,zo heb overal gekeken en dan staan er weer een berg nieuwe posten haha,maar goed ik doe mijn best,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia