dinsdag 16 november 2010

Was even weg......

 

Maar ik ben er weer.

Gisteren heb ik dus mijn mail adres veranderd. Op aanraden van iemand deed ik het op een manier die eigenlijk niet hoefde. En doordat het een beetje omslachtig was ben ik toen fouten gaan maken. Ik kan het allemaal wel gaan uitleggen maar ik snap zelf amper hoe het is gegaan. Het feit was dat ik mijn account had verwijderd en daardoor dus ook mijn blog.

Alles weg, het klinkt misschien stom maar ik kon wel janken. Ik moest denken aan de post dat ik vertelde dat wij het huis gekocht hadden, en al die lieve reacties die ik daar op kreeg. Alles, alles weg ( ik lijk de moeder van Jan Smit wel).

Maar goed zoonlief heeft vragen gesteld op het helpforum en daar was een aardige meneer (Kobus heel heel erg bedankt) die ons een link stuurde waar we terecht konden. En vanavond had ik nog een aantal vragen beantwoord en daarop moest ik weer 24 uur wachten. Maar na 1 uur had ik al antwoord, en mijn zoon heeft het meteen even helemaal voor zijn moeder opgelost.

Dus ik ben er weer, en die link zit heel veilig in een mapje. Want je weet maar nooit wie ik er blij mee kan maken.

Was vandaag nog even anoniem in blogland maar dit is toch veel beter hoor.

011 (2)

Miss Kitty was even in slaapstand net als het blog.

Liefs Lia

46 opmerkingen:

  1. Nu kan ik vanavond tenminste weer met een gerust hart gaan slapen hi hi!

    Proost...op de goede afloop!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pfff, net zoiets als een dagboek die kwijt is....

    Gelukkig maar.
    welterusten,
    groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug Lia!!! Groeten, Corine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, dat was het dus. Maar gelukkig, I've found you again.

    Ook al een poes in de hoofdrol bij jou. Wat kunnen ze toch heerlijk dutten.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las je reactie al op mijn blog en dacht dat kan toch niet waar zijn? gelukkig ben je er weer, je moet er toch niet aan denken dat je alles kwijt bent? Ik kan me heel goed voorstellen dat je wel janken kon:-) Als ik ooit eens iets kwijt raak dan meld ik me bij je:-)

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lia wat erg !! wat een drama.....daar droom ik wel eens van......gelukkig je bent erweer!!...liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh gelukkig maar Lia wat een ramp zeg!!!
    oooh ik kan me helemaal voorstellen hoe je je gevoelt moet hebben! zomaar alles kwijt het is toch een soort van dagboek toch!! zo ervaar ik het tenminste wel hoor!!
    Neem er maar een heerlijk stuk taart om het te vieren! hihi
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gelukkig ik kan ook slapen...
    hulde voor kobus en zoonlief...
    is het nu wel gelukt een ander emailadres?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig ben je er weer. Ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent.
    Slaap lekker voor straks en hopelijk geen dromen over verdwenen blogs.
    Lieve Groet Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lia, het lijkt mij echt een drama als zo iets gebeurt, ben erg blij voor je dat het goed is gekomen...erg fijn zo`n handige zoon!!
    Vanavond weer met een gerust hart naar bed.
    Hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje Lia, ohh wat zal jij je ellendig gevoeld hebben. Moet er ook niet aan denken dat zoiets zou gebeuren. Heerlijk dat alles weer is opgelost, geweldig dat je zoon zo handig is, geef hem maar een compliment van mij.

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh wat zul je je rot gevoeld hebben, je mooie blog zo ineens helemaal weg!Al die berichten, reacties en foto's...
    Gelukkig ben je er weer met blog en al!
    Hulde aan je zoon en die aardige meneer van het forum.
    Lekker slapen vannacht ;)
    groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh..gelukkig je bent er weer. Wat een schrik zeg, je blog opeens foetsie, oh, ik moet er niet aan denken! Wat zul je blij zijn dat alles weer in orde is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. PFIEUW!!!!! dat is met een sisser afgelopen zeg!!!! Poeh, ben blij dat je er weer gewoon bent! stel je toch eens voor, maar goed....weer wat geleerd, NIET sleutelen, wat goed is goed laten!
    Opgelucht??;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pfew, zeg!! Dat is schrikken!!! Gelukkig dat het terug te draaien is... Foto's kan je wel terugplaatsen, maar de reacties krijg je daar niet mee terug en dat vind ik zelf persoonlijk wel héél erg leuk om zo af en toe eens terug te lezen...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij hebt 'een link' voor zo'n situaties! Staat genoteerd! Ik mag er ook niet aan denken zoiets tegen te komen, vandaar dat ik voorlopig nog niet echt veel aangepast heb aan mijn blog, al zou ik dat wel eens willen. Blij dat je er weer bij bent!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat erg als je er niet meer was met je mooie blog.

    Lieve groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkig dat je een zoon hebt die dat even voor zijn moeder oplost!
    Het is goed afgelopen, want dat lijkt me inderdaad niet leuk om alles kwijt te zijn!
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat lijkt wel een nachtmerrie...wat zul je je rot hebben gevoeld. Gelukkig dat je zoon en het helpforum je kon helpen. Nu goed bewaren die link. Fijn dat je er nog/weer bent....fjoeh!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gelukkig....je bent er weer!
    Nu alles maar weer snel vergeten.

    Fijne dag toegewenst, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat het weer is opgelost, lijkt me heel vervelend om alles kwijt te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ohh gelukkig maar ik ben blij dat je er weer bent
    PS mijn give away loopt nog tot 22 november
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O Lia, nu hoop ik maar dat het niet door mijn tip was waardoor alles in de war is gegaan?

    Maar ben blij dat het weer opgelost is voor je,lekker dat je een pc-dokter had.
    Fijn dat je er weer bent, en ik vind Miss Kitty wel heel lief op de foto, mooi die snorharen op de foto.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Pfffffffff.....wat een toestand lieve Lia, maar gelukkig ben je weer terug. Ik zou ook een potje janken hoor als alles weg zou zijn.
    Gelukkig ben jij de moeder, nee niet van die, van een hele lieve en handige zoon die alles voor je heeft opgelost.
    Fijne dag en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een schrik..gelukkig ben je er weer :)
    En fijn zo'n zoon !!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooh Lia... daar moet ik toch echt niet aan denken... alles weg!!!! Wat een geluk dat het achteraf meeviel en dat je toch nog eens terug kunt kijken op je 'oude' berichtjes hé?
    Eigenlijk zouden we voor de zekerheid een backup van ons hele blog moeten hebben ergens.
    lieve groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat fijn dat je je zoon je geholpen heeft! Groetjes en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. pfff wat een opluchting moet dat zijn. Nu exporteer ik mijn blog regelmatig naar mijn harde schijf, zo ben je in noodgevallen niet alles kwijt, misschien ook een tip. Dit kan gewoon via het blogger menu.
    Ha, een kopje thee op de goede afloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en ben je er weer! groetjes Yvet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Lia, gelukkig je bent er weer en met jouw je prachtige foto's en verhalen,
    groeten Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja dan ben je even radeloos.Heb vorige week ook dingen per ongeluk gwist in een map op mijn computer en ben er ook nog niet achter hoe ik het weer goed moet krijgen.
    Maar fijn dat alles weer goed gekomen is bij jouw.Want we willen je niet missen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O ik schrok al ,ik dacht ik ga even bij Lia buurten en "alles was weg"
    Ik schrok al ,zou er wat ergs gebeurd zijn?
    Je bent er gelukkig weer,pffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi lia
    nou ik kan me voorstellen hoor. ik zou ook gejankt hebben als het mij was gebeurd. gelukkig ben je er weer. had je vorige post ook nog even gelzen. prachtige paspop heb je toch. mooi zo met dat lieve kettingkje
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Lia, getsie wat een toestand zeg, kan me heel goed voorstellen dat je daar van in paniek raakt (zou ik ook doen!). Maar gelukkig, dankzij die aandige meneer en je zoon, is alles weer voor elkaar en ben je weer bij ons!
    Hele fijne avond, lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Lia,
    Gelukkig dat je het allemaal weer voor elkaar hebt! Kan me voorstellen dat je wel kon huilen, ik moet er ook niet aan denken om alles kwijt te zijn....

    Fijne avond,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh daar zou ik helemaal kriegelig van worden, fijn dat je er weer bent en het opgelost is!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Fijn dat je weer terug bent. Ik heb inmiddels een testblog aangemaakt zodat ik mijn "echte" blog niet kan "vernielen". En dat werkt heel goed.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Goh Lie gelukkig maar jij en je blog er weer gewoon zijn , stel je voor dat we dat moesten missen en al je mooie foto's niet meer te zien waren.....

    Nou , je zal inmiddels wel weer net als Miss Kitty lekker tot rust gekomen zijn na al die stress en nu kun je weer lekker verder op deze mooie blog met de prachtig nieuwe banner-foto.

    Tot de volgende keer maar weer, lieve groet gea

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Lia....ik heb geen blog of picasa maar kijk iedere dag bij je,en ik dacht dat je gestopt was. Fijn dat je weer terug bent.Ik geniet iedere keer weer mee. Wens je veel succes met alles. groetjes Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Schri, hele grote schrik. Maar jij hebt de boel tenminste weer allemaal terug dankzij je lieve zoon (in tegenstelling tot Gerda S.)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hahaha sorry ik moet even lachen Lia, maar Gerda S. is Gerda Smits, moeder van Jan Smits hahaha, die mag haar eigen boontjes doppen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Lia,
    goh dat is zeker schrikken zeg, je zal toch maar ineens alles kwijt zijn, moet er niet aan denken.Gelukkig is alles goedgekomen. Ik las ook eens ergens dat je je blog in boekvorm kan laten afdrukken,lijkt me heel erg leuk alleen weet ik niet meer waar ik het nou gelezen heb. Maar weer eens naar zoeken want het lijkt me toch wel een leuk idee.
    Je blog is toch ook een beetje een dagboek vind je niet.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gelukkig, eind goed al goed!!!
    En nu weer lekker doorgaan met bloggen op je (bijna) eigen plek onder de zon :)

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi,
    dat is balen zeg je hele blog weg...maar gelukkig is alles weer goed gekomen!
    Gr. Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh wat moet dat een rotgevoel geweest zijn. Iemand had je nog gewaarschuwd volgens mij. Zou mij waarschijnlijk ook net gebeuren.


    Maar gelukkig ben je weer heelhuids terug.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia