zaterdag 11 december 2010

De kamer.......

 

In de woonkamer is de kerst ook gearriveerd. En bij de eethoek boven de bank hangt weer een mooie grote krans. Een krans die ik vorig jaar al gemaakt had van een ijzeren ring. Die ring is aan 1 kant opgevuld met fyberfill tot een mooie bolle ring en daar had ik van dat groene band omheen gewikkeld die je ook wel in rouwkransen ziet. En daar dan de plaatmos opgelegd en omwikkeld met ijzerdraad. De achterkant van de krans is dan ook helemaal plat en schoon en beschadigd de muur niet.

072

In het midden hangen twee kerstballen aan linten van wol. Grijs en bruin afgewisseld met het doorschijnende lint.

073 

 

068067  064063

Op de tafel staat een soort van tinnen schaal die is opgemaakt met, hoe kan het anders mos, dennenappels en dennentakken.

140

 142 144

154 153

Zo, en nu heerlijk genieten van het weekend, ook al is het propvol met allerlei feesten en partijen. Vanavond zijn we lekker thuis en dat word een avondje bank hangen, heerlijk......

Fijn weekend allemaal

Liefs Lia

34 opmerkingen:

  1. Prachtig in al hun eenvoud.
    Fijn weekend.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige krans...
    enne lekker op de bank hangen..
    wij ook, met de kerstboom en de kaarsen aan.
    Gezelligeheid op en top..
    geniet er maar van..
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie krans Lia, maar de kerstballen die erin hangen vind ik echt supermooi, je schaal is ook heel erg mooi.
    Geniet van je avondje bankhangen, voor mij hier hetzelfde. Was een drukke dag bij kindlief maar het zijn de laatste loodjes die het zwaarste wegen.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Lia,

    Dank je wel voor al je lieve woorden, berichtjes en zelfs een “echte” kaart. Heel af en toe werp ik een blik in blogland maar ik kan me nog niet echt ergens op concentreren. Ga er binnenkort weer echt de tijd voor nemen om lekker bij te lezen.

    Heel veel liefs,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg die kerstballen aan dat dikke wol !!
    Weer eens iets heel anders maar wel lekker knus ook.

    Fijne avond verder en lekker bankhangen !!!
    Ik hang ook al lekker haha...

    Groetjes Dicky Marie

    DE LORELEI BROCANTE.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie moskrans! En de schaal is ook een plaatje.
    Nu lekker op de bank, ik duik zo ook in mijn hoekje.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat weer prachtig Lia die grote krans van mos en ik vind de ornamenten ook zo mooi.
    Jij kan vanavond heerlijk genieten van de kerstsfeer bij je in huis.
    Wij gaan hetzelfde doen.....heerlijk bankhangen, film en borrel erbij, kan mijn avond niet meer stuk.
    Fijne avond en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,

    Wat ziet je krans er stijlvol uit! Je kerstballen/pegels heb ik nog nooit eerder gezien. Erg mooi!

    Een gezellig weekend! Geniet van al het moois om je heen.

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige krans. Eenvoudig maar straalt zoveel uit!

    Heerlijk even hangen op de bank! Ik moet nog naar een verjaardag maar ik zou het wel weten!!

    Groetjes en geniet van je weekend!

    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een megamooie krans zeg. ik ga er maandag 1 maken met eens tel vriendinnen. ik denk veel tirlantia maar heb nog niet veel inspiratie....
    bij jou is het al prachtig hoor. heerl sfeervol
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige krans en die 2 schitterende kerstballen maken het helemaal compleet.
    Geniet van jullie avondje thuis.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sober maar erg mooi!

    Groetjes Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige krans en wat origineel om de ballen aan wol te hangen.
    Ik heb je vorige posten gemist maar nu heb ik alles weer gelezen en gezien.
    Je grijze krans is ook heel mooi.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je krans is mooi lia en wat leuk dat jij ook met wollen linten werkt. Ik heb net een post geplaatst van de boom en daar heb ik een hele streng in van wol, leuk spul is dat hè?

    veel plezier met al je feesten! je huis is helemaal in sfeer nu kan je gaan genieten!

    ps...de overburen van je schoonmaakadres hebben een zoon gekregen:-)

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi in zijn eenvoud Lia...daar hou ik wel van! Ik had een kerststuk met lampjes gemaakt voor aan mijn luiken, maar ik heb de lampjes er al weer uit gehaald...ik vond het veel te druk!

    Morgen de kerstboom opzetten...hoewel een zondag bankhangen mij ook wel trekt!

    Nog een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal mooi Lia......prachtig !!!!...liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er bijzonder mooi uit. Mooie aparte kerstballen heb je, lijken wel antiek.
    Mooi weekend, gtjsBenona

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat prachtig in al zijn eenvoud!!! DFijn weekend met al je drukke feesten en partijen!
    Liefs, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! anders kan ik niks zeggen...
    Wens je n fijne zondag toe!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige krans!
    Mooie kleuren,houd ik van :-)
    Genieten dus!
    fijne dag groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi Lia, eenvoudig maar heel mooi...Ook dat lint van wol, erg leuk...waar koop je zoiets??? Lijkt wel op hetgeen mijn moeder vroeger uit het spinnewiel maakte..
    Fijne zondag, lieve groet, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schitterende kerstballen!! en wat een leuk idee met wol!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk sfeertje weer Lia...
    Ik ben ook druk met de versieringen, niet te veel en een beetje voor de kids, zo gaat het er bij mij uitzien.
    Ik ga daar denk ik wel een post van aanmaken, zooo lang geleden alweer!!!

    Fijne zondag!!
    Groetjes Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi zo Lia de krans met ballen. De "ballen" verkocht ik vorig jaar ook maar nu heb ik ze in het wit in de winkel. Ook al zo mooi!



    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou meid je pakt toch nog aardig uit hè?! En de boom? Krijgen we die ook nog te zien?
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig, die sobere maar oh zo mooie kerstversieringen Lia. Ook ik houd het dit jaar klein, geen grote bomen en veel tierlantijnen voor mij! Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig hoor...en je hebt direct de ultieme kerstsfeer......
    Fijne nieuwe week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig, heerlijke kerstsfeer!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Lia,
    wat mooi weer,vind het wollen lint ook erg mooi. Hier is het nu ook helemaal versierd en toch ook weer veel rood gebruikt,kan het niet laten.
    Fijne week,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lia, wat een mooie eenvoudige versieringen. Toch is het meer dan ik had gedacht. Wel mooi!
    Leuk..dat wollentouw heb ik ook..de krans buiten hangt er mee aan de muur. Die grijze is ook erg mooi van jouw! En de zilverenmoskrans..top! Zie ik je boom ook nog?
    Fijne week en groetjes van Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia