woensdag 22 december 2010

I Wish You....

 

144

A Merry Christmas.....

 

Nog drie dagen te gaan en dan is het alweer Kerst 2010. Nog drie dagen voor de laatste kadootjes, de boodschappen, en nog even het huis opruimen. En verder genieten van de vrije dagen en de mooie natuur, zoals maandag toen tijdens een wandeling opeens de mist opkwam.

023

Ik wens iedereen hele gezellige dagen toe met familie of vrienden.

Zelf ga ik eerste kerstdag naar mijn zus en tweede komen de kinderen thuis en gaan we lekker gourmetten. Deze kerst hoef ik dus niet echt een kerstdiner te bereiden. En dat is ook weleens lekker.

Liefs Lia

41 opmerkingen:

  1. Ook voor jou, Lia, hele fijne en liefdevolle Kerstdagen toegewenst, samen met je familie en de mensen die je lief zijn..
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen gewenst...lekker genieten van elkaar en van de natuur!

    Een warme kerstgroet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia, ik wens je fijne feestdagen. Ben zelf nog niet aan het rennen en vliegen met boodschappen en cadeautjes, maar heb zojuist een pot krijtverf gehaald omdat ik vandaag m'n vitrinekast ga schilderen. De kerstboom staat zonder ballen en lampjes in de kamer haha, geen tijd om hem op te tuigen, eerst de kast verven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jullie ook héle fijne dagen! Hier nog geen boodschap in huis en moet voor 3 dagen een diner bereiden dus...druk druk!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto lieve Lia.
    Ook weleens lekker om niet de hele tijd in de keuken te hoeven staan.
    Wij gaan Kerstavond eten bij zoonlief en de 1se Kerst komen mijn schoonouders hier eten. 2e Kerstdag gaan we met de hele familie van mijn kant brunchen. Ook een heerlijk vol programma.
    Ik wens jou en je gezin hele warme en gezellige Kerstdagen toe.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Lia,
    Ik wens jou en jouw gezin ook hele fijne feestdagen, geniet er van!

    groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je een hele fijne gezellige kerst toe.
    Geniet ervan.
    Liefs Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto van die opkomende mist. Het is op onverwachten momenten zo mooi de laatste dagen!
    Hele fijne dagen en de beste wensen voor 2011!
    lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Lia,
    Jij ook hele fijne kerstdagen toegewenst, en een heel goed en gelukkig 2011.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele gezellige dagen met je familie ♥ Ik ben eerste dag bij vriendin A en haar gezin/familie...lekker uit eten. Tweede dag alleen thuis uitbuiken hahaha ;)en maandag?? gewoon werken denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lia ik zie het al, jullie kerst wordt heerlijk rustig :) geniet er maar van! En doe je de groeten aan zus A.??!! Fijne dagen!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ongelooflijk hoe vlug kerst er is dit jaar! Prettige kerst ook voor jou en een goed nieuwjaar!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik wens jullie hele fijne & mooi Feestdagen..En een mooi,gezond & liefdevol 2011 toe Lia..

    Warme Kerstgroetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto! Ik wens jullie fijne en gezellige feetdagen toe...

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En ik wens jou hele fijne dagen,wij hoeven dit jaar ook niet voor ons zelf te zorgen,dus dat word zeker genieten,krijgen wij echt eten haha,ik vind je kerststuk echt prachtig en je winterse foto`s ook,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lia,
    Ook voor jullie heel fijne dagen toegewenst...
    Mooie foto`s ook!!
    Lieve groet, Marieke
    PS, je moet je stukje "over mij"even aanpassen, het is geen huurhuis meer...maar trots huisbezitser!!! toch???
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens jou een hele mooie kerst, geniet maar lekker.

    Mooie foto met de mist,

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heerlijk om je niet zo druk te hoeven maken om het kerstdiner, ik hoef dat dit jaar ook niet en geniet er stiekem toch wel van!
    wens je hele fijne dagen!!

    lieve kerstgroet van Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  19. IK WENS JOU EN JE GEZIN EEN MOOIE WARME SFEERVOLLE KERSTDAGEN TOE.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele fijne dagen toegewenst en een goed en gezond 2011.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi lia
    hele fijne dagen toegewenst voor jullie gezin. lekker genieten met elkaar..
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Lia,
    Ik wens jou en je familie ook een hele gezellige, warme en gelukkige kerst toe.
    Geniet ervan. Gourmetten staat hier 2e kerstdag ook op het programma :)

    De foto met de mist vind ik prachtig!
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jullie ook allemaal een hele gezellige en fijne Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. lieve Lia, fijne feestdagen, met vele bijzondere genietmometen :)

    liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele fijne, gezellige dagen voor jou en je gezin Lia, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bij zo'n mistfoto kan je een heel verhaal verzinnen...Heel mooi.

    Hele fijne dagen toegewenst voor jou en je familie! Wij gaan ook gourmetten, dat vinden ze nou eenmaal het leukst en wij vinden dat ook heel gezellig!

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Bedankt Lia, voor je mooie Kerstwens.
    Jou wens ik samen met je gezin heerlijke dagen toe. En al het goede voor 2011...

    Wat een prachtige winterfoto met de opkomende mist, SUPER!!!

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bedankt voor je lieve kerstgroet lia, ook ik wens jullie hele fijne dagen en een mooi maar vooral gezond 2011!

    lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geniet van twee heerlijke kerstdagen lieverd......liefs van mij...xxxxx......xxxxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele fijne (witte) kerst toegewenst

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele fijne dagen Lia ,voor jou en je gezin
    En een heel gezond 2011!
    Lieve gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige foto heb je gemaakt Lia. Mist en vorst is het recept voor prachtige plaatjes, hoewel het natuurlijk voor het verkeer geen goede combi is.
    Ik wil jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen wensen en het allerbeste voor het nieuwe jaar!
    Lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Lia,
    Ik wens jou en je familie hele fijne kerstdagen toe! Geniet van elkaar.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Christmas is forever, not for just one day,
    for loving, sharing, giving, are not to put away
    like bells and lights and tinsel, in some box upon a shelf.
    The good you do for others is good you do yourself...

    Hele fijne dagen voor jou en je gezinnetje..
    dikke knuf...
    dank je voor al je lieve berichtjes....
    ik hoop nog vaak bij je langs te komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi lieve Lia,
    natuurlijk ook van mij een persoonlijke groet aan jou , een van mijn favorieten wat betreft het neerzetten van een mooie sobere sfeer , ik blijf komen in het nieuwe jaar hoor ...

    Je kerstdagen klinken gezellig , ik wens je heel veel plezier met kinderen en familie !

    Lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  36. lieve Lia, ook voor jou en je gezin héle fijne dagen gewenst en al het goede voor het nieuwe jaar!
    liefs, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik wens je hele fijne feestdagen toe! Geniet ervan!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtig foto van de bomen in de sneeuw... hier ligt ook een lekker pak sneeuw, het zonnetje schijnt Mooier kan het haast niet
    Fijne kerstdagen,
    desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Lia, wil je even een prettige jaarwisseling wensen en natuurlijk niets dan goeds voor 2011.Joan

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia