donderdag 9 december 2010

Nog iets meer kerst......

 

Inmiddels is er nog meer kerst in huis ontstaan. En wel in de gang. Ik heb pas geleden een bak met zilvermos gekocht. En heb daarvan een krans gemaakt die in de gang op de oude spiegel hangt. Dat lichte zilvermos heeft een mooie uitstraling op de zwarte spiegel.

070

Op de lange tafel die in de gang staat even een extra kaars bijgezet. Dit is een vaas die je omgekeerd als kaarsenstandaard kunt gebruiken. En samen met de twee kleine windlichten een mooi plaatje.

071

En hier op de tafel liggen straks de kerstkaarten opgestapeld. Ik vind het leuk om kaarten te krijgen en verstuur ze ook (al zijn er ook veel mensen die ermee gestopt zijn)  maar ik ben niet van het ophangen van de kaarten, dat is me te druk.

En boven hebben de paspoppen een mooie kerstketting gekregen.

111

Als ik in de kastenkamer loop waar deze paspop staat gaan de belletjes van de hartjes rinkelen, en dat maakt net zo'n geluid als uit een kerstfilm waarbij je de kerstman hoort (gewoon leuk)

110

En deze staat op de slaapkamer en zie je als je naar boven loopt, en heeft simpel 3 kleine kerstballetjes aan een mooi doorschijnend lint.

Morgen word onze jongste zoon alweer 19 jaar, en er komt niet zo heel veel visite dus de boom mag ook wel gezet worden.

Tot de volgende ronde.

Liefs Lia

41 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit Lia en alvast gefeliciteerd met je zoon! Fijne dag morgen,

    groeten Yvet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie krans gemaakt zeg.
    En leuk de belletjes die gaan rinkelen als je binnenloopt.
    Lieve groet,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je het gezellig! vind die krans erg mooi, ben ook niet van die drukke dingen, hij is mooi door zijn eenvoud.
    ik hou ook van kerstkaarten, heb ze ook wel eens in een mooie schaal of mand op tafel gelegd.
    alvast gefeliciteerd met je zoon!

    fijne avond, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stijvol...
    Alvast een fijne dag morgen.
    Mijn jongste is 4 jaar, dat vind ik al zo snel gaan..
    19 jaar wow...fijne avond,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha Lia, ik kom zo uit m'n werk even bij jou binnenwippen met een kop thee.. ziet er al aardig 'kerstig' uit bij jullie! Ik ben echt nog helemaal nergens aan toegekomen, misschien dit weekend eens beginnen, als het lukt..want er is al van alles gepland.. Gefeliciteerd met jongste en een gezellige dag!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk rustig en prachtig kerstsfeertje...ik ga dit jaar voor less is more dus ik hoop het ook rustig te houden! Je krans is ook mooi en je paspoppen heerlijk subtiel ook in sfeer...helemaal geweldig!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig je krans en slim om het windlicht om te draaien,ziet er gaaf uit,super je paspoppen enne gefeliciteerd met je jongste zoon,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie krans zeg! Ik wil er zelf nog eentje maken van gipskruid, maar pfff, kom er niet aan toe momenteel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik ben in the mood......
    Jingle bells....jingle bells ben dol op tinkelende belletjes.....
    Alvast van harte met je zoon......
    Mooi weer hoor.........zucht.......zo stijlvol!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw prachtige krans!
    en de andere decoratie weer zo bijzonder...
    hoe zo'n grote strokrans heb je gebruikt als ik mag vragen?
    En alvast van harte gefeliciteerd met jullie jongste zoon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LIA,
    IK ZIE DE LAMP IN JE HAL HANGEN EN DIE HEB IK OOK.

    JE KRANS VAN MOS IS PRACHTIG!!
    HET GEEFT ZO EEN RUST GEVEND GEVOEL.

    MAAR IK VIND JE PASPOPPEN PRACHTIG EN DIE BELLEN OOK.

    ALVAST GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN JULLIE ZOON.
    MOOIE DAG TOEGEWENST SAMEN.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige krans ,en leuk die paspoppen met "kettinkjes"
    Fijne dag morgen !
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is vaak een kwestie van weglaten...en jij hebt dat helemaal in je vingers...goed gedaan, heerlijk sfeertje weer.
    Ik frutsel vaak nog te veel...maar ja, ieder het zijne..
    Van harte zo vast met je zoon, maak er een fijne dag van...
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia, ziet er weer prachtig uit, mooi die krans op de spiegel..heb je nog steeds schik met de spiegel in het zwart??
    Leuk ook de paspoppen in kerststijl!
    Fijne dag morgen met je jongste zoon, alvast van harte !!
    Lieve groet, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo, der Kranz ist ja der Hammer und die Schneiderpuppe um die beneide ich Dich ein wenig, gglg Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi !!!! heeel sfeervol en heel Lia weer

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is prachtig bij je Lia!

    En al vast gefeliciteerd met jullie jarige zoon, een hele fijne dag morgen!

    groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterende krans Lia. Het is erg sfeervol bij je.
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige krans Lia, wat is dat mooi hè dat zilvermos. Wat leuk ook zo'n vaas die je omdraaien kan en dan gebruiken kan voor een kaars, staat erg mooi.
    Ook je paspoppen zijn kerstmis-proof hihi. Mooi van eenvoud.
    Alvast gefeliciteerd met jullie jongste zoon. Fijne dag morgen.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat simpele versiering een grote uitwerking kan hebben, dat bewijs je hier maar weer, het ziet er heel prachtig uit, proficiat met je zoon morgen , geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige krans! Heel sfeervol alweer bij jullie. Alvast gefeliciteerd met je zoon! Gezellige dag. En ben benieuwd naar de kerstboom.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi zo Lia! wat een heerlijke sfeer heb je in je huis! zo sereen! prachtig
    dat is genieten bij jou hoor en veel plezier met de verjaardag van je zoon. Wat gaat dat snel hé mijn dochter is in oktober 19 geworden.
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi zo je krans aan de spiegel, je hebt een mooie blog echt een eigen stijl, ik blijf je volgen!

    Een fijne dag morgen,

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je 2e ronde is weer helemaal geslaagd, mooi zo!
    Fijne verjaardag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er prachtig uit weer Lia. Bij jou sluipt de kerst ook langszaam aan je huis binnen. Mooi sfeertje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat mooi Lia, en ik weet ik val in herhaling maar ik kan echt eindeloos genieten van de sfeer die je foto's uitstralen. Die krans op je spiegel en dan de tafel, echt super mooi.

    Proficiat met je zoon, maak er een mooie dag van.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi Lia.....en ja kleintjes worden groot......geniet ervan morgen...ben benieuwd naar je kerstboom.......liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig weer. Leuke dag morgen en van harte he....

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooie krans en wat zijn de paspoppen heel stijlvol 'aangekleed'. Proficiat voor de zoon!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. je krans is prachtig met alleen mos, mag ik je vragen hoe jij het vast maakt? Het ziet er heel sfeervol bij je uit, toch sober wat ook bij je past maar voor jou doen toch redelijk uitgepakt hoor:-) leuk dat je je belletjes hoort, word je toch vrolijk van:-)

    liefs, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige sfeer! En dus toch weer die boom??
    Van harte gefeliciteerd met je zoon!
    Liefs, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie krans Lia en nee geen kerstkaarten aan de muur, ze zijn meestal veel te bont van kleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk die belletje hangers om de paspoppen, kerstkaarten aan de muur heb ik wel vaak gedaan maar dan in de gang mijn voornemen dit jaar is ook om ze niet op te hangen het geeft inderdaad gouw een rommelig effect en de kerstdagen zijn vaak al druk genoeg :)

    Groetjes Joke en van harte met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ha ben blij dat ij dat ook niet doet,kaarten ophangen,ik wordt daar onrustig van al die kleurtjes bij elkaar brrr,,bij mij liggen ze in een mandje braaf bij elkaar,en die krans is super mooi,,,
    groetjes Kari

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Die belletjes....
    Ik heb ze ook in de hal, zo gezellig.
    En i.d.d. zo'n lief kerstbelletjes geluid

    Groetjes, Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat prachtig weer zeg, echt een geweldige krans. ik ga maandag met een stel vriendinnen een krans maken. ik wil ens iets anders...heb er een gezien van alleen tirlantia en rozebottels....wie weet..
    je gan en je dames zien er weer prachtig uit
    gefelicteerd met je zoon. ik heb er ook van 19...heerlijk joch
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Lia,
    wat een heerlijk subtiele kerstdecoraties , maar dat is jou wel toevertrouwd.
    die krans is erg mooi op de spiegel en wordt zo echt een blikvanger, die franse spiegel is trouwens erg mooi in het zwart , ik heb de mijne nog steeds niet geverfd maar denk na over een grijs-tint maar ja welke tint dan he , er zijn ook grijs-tinten die ik niet mooi vind dus dat wordt nog even zoeken.
    fijn weekend alvast , lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een prachtige krans. Staat heel gezellig in de hal. En je hebt schitterende paspoppen.
    Ik wens je een heel fijn weekend en gefeliciteerd met je zoon.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Lia,

    Wat ontzettend sfeervol allemaal zeg, heel mooi.

    Nog gefeliciteerd met je zoon trouwens

    Lieve groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gezellig ziet het eruit! Fijne verjaardag voor je zoon!
    En n fijn, gezellig weekend natuurlijk!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia