zaterdag 4 december 2010

Paard in de sneeuw.....

 

Ja, even iets anders op de foto. Geen wonen,  geen Sinterklaas, geen kerst maar sneeuw en een paard.

Mijn schoondochter vroeg of ik wat foto's wilde maken van haar paard, en dan zeg je toch geen nee. Dus donderdag op pad maar moeilijk was het wel, want dat beest staat niet gewoon even stil voor je. Heb je hem net goed in beeld dan gaat de kop omhoog of opzij. En is het plaatje mooi dan kwam er weer sneeuw op de lens, dus een witte vlek op de foto. Maar goed er zitten toch wel enkele mooie tussen.

031 

Hallo, ik ben Whisper...

En heb even mijn jasje uitgedaan voor de foto.

032

101

Hij is dan wel niet Black maar wel een beauty.

089

 025 

En het sneeuwt, waarschijnlijk vertel ik geen nieuws. Want ik denk dat iedereen wel wat sneeuw heeft. Maar wat valt er toch veel in een middag. Vooral op plaatsen waar het door de wind ook nog eens naartoe word geblazen. Ben er niet op uit gegaan voor foto's, want had een verjaardag en vanavond weer een abrahamfeest. Als het weer het tenminste toelaat. Maar morgen misschien even op pad. Want ook al heb je vorig jaar al mooie foto's gemaakt, je wilt ze toch weer maken.

Voorzichtig voor degene die nog de weg op moeten. En Piet goed uitkijken op het dak.

Prettig weekend

liefs Lia

37 opmerkingen:

  1. O wat n prachtig paard en wat een mooie fotos zijn het geworden
    Ja t is bar met het weer ....geef mij maar de lente

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zo in zijn eentje wilde hij best graag eventjes fotomodel zijn! En een fotomodel ... dat is Whisper ten voeten uit!
    Een heel kneuterig zaterdag avondje toegewenst, lieve groet van Doortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig paard is dat, zou Joëlle wel graag even op willen rijden denk ik, die is gek van paarden en heeft al jaren les ....

    Jij hebt allemaal leuke dingen te doen , lees ik al wel , veel plezier vanavond en zelf ook voorzichtig aan doen he ......

    lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,

    Wat zal je schoondochter blij zijn met deze foto's. Ik ben geen paardenliefhebber, maar Whisper mag er zijn hoor! Je hebt haar prachtig vastgelegd!

    Een heel fijn weekend!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's voor je schoondochter, ik kan morgen mijn paardjes ook wel eens gaan fotograferen..maar die van mij willen helemaaaal niet stil staan met zijn 2tjes haha
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Sinterklaascadeautje voor je schoondochter! Nog veel plezier dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia...wat een prachtig paard zeg !! geweldig....ja wat een sneeuw he?? hier ook heel veel gevallen hoor........geniet van een heerlijk weekend .....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht exemplaar...en ja, dieren fotograferen duurt vaak iets langer voor een mooi exemplaar, dat was mijn ervaring ook met de apen in de dierentuin hi hi! Maar deze foto's zijn erg mooi geworden, daar zal je schoondochter vast blij mee zijn!

    Veel plezier vanavond bij Abraham! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toevallig..Ik kom net bij Monique vandaan die het over een paard had, en nu jij dus ook..wel een heel ander beestje :) Prachtig hoor die sneeuwfoto's!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig paard, mijn opa had vroeger ook van die prachtige paarden, geweldig! Hele mooie foto's!

    Geniet van 't weekend!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een geweldig paard.en hele mooie fotos zeg. daar zal ze blij mee zijn. ik ben er gek op. zo mooi. mijn zoon heeft een nieuwe vriendin en die hebben paarden en een arreslee. morgen gaan ze het bos in met de slee...iieeek ik wil ook mee..maar ja eerst komt hier sint en wie weet krijg ik nog wel een keer een kans
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's Lia! Haha, daar kan de Sint nog jaloers van worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, wat zijn het mooie elegante beesten!

    Al was het geen wonen of sinterklaas..evengoed enorm genieten!
    Geniet van deze mooie witte wereld en nog een heel gezellig, knus weekend gewenst!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geweldig van je lia, mooi gedaan hoor, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. persoonlijk heb ik helemaal niets met paarden, ook nooit gehad. Vind het best grote en enge beesten"-) Maar ik vind wel dat je er hele mooie foto`s van hebt gemaakt, je schoondochter zal trots op je zijn en zij blij met plaatjes van foto`s....Wil ze nog iets met je foto`s doen?

    Fijne sinterklaas morgen als jullie het gaan vieren? Lieve groet van Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's Lia. Je schoondochter zal trots op haar paard zijn maar óók op jou! En ja, je weet nooit hoe lang die sneeuw duurt en al heb ik ze vorig jaar ook gemaakt er gaat niets boven verse sneeuw, hahaha.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi foto's hoor en inderdaad niet makkelijk om dieren te fotograferen en dan nog met dit sneeuwweer maar prachtig gelukt! Prettig weekend ook voor jou!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een plaatje van een paard heeft je schoondochter!!! Mooie foto's zo in de sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Werd ie even uitgelaten? Hij staat toch wel lekker binnen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. en dan gauw terug het jasje aan! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige foto's !! Hier zal je schoondochter heel blij mee zijn. Het is een beauty die Whisper!!
    groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige adembenemende winter witte beelden.
    Genieten......
    Prachtig.
    Fijn warm weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn prachtig mooi...en ook al heb ik niets met paarden, het plaatje is een beauty....
    Het dooit hier nu heel errug, en heb inderdaad teweinig foto's gemaakt....
    Warme wintergroetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig paard is Wispher en je heb het ook heel mooi vastgelegd op de foto Lia, lijkt me inderdaad niet gemakkelijk.
    Hier viel gisteren ook behoorlijk wat sneeuw en door de harde wind waren er van die hoge sneeuwhopen.
    Maar vanmorgen regen en het verbaasde mij hoe snel de meeste sneeuw weer verdwenen was.
    Ik wens je een fijne zondag, het is volgens mij een mooie dag om er op uit te gaan, de zon schijnt hier nu volop.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie foto`s Lia...ben benieuwd, gaat je schoondochter ze ergens nog een plekje geven??
    Fijne zondag, groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie foto's Lia, vooral die met de sneeuw in zijn snor, geweldig mooi paard, en ik vind ook zijn naam Whisper heel erg mooi.

    Fijne zondag
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie foto's, daar zal je schoondochter vast heel blij mee zijn!

    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. HORSE WHISPER! Van jou kom ik in goede sferen,maar laat het warm water regenen zodat die sneeuw zo snel mogelijk kan verdwijnen.Bevallen de snowboots Lia,die heb je dan op het juiste moment gekocht alsof jij meer wist.........

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben niet zo van de paarden, maar de foto's zijn mooi geworden. Arm paardje, zo in de sneeuw...
    Fijne 2. Advent!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige foto's Lia. Nee het valt niet mee om foto's te maken als het sneeuwt, maar het is jou super goed gelukt.
    Fijne week, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Lia,
    de foto's zijn erg mooi geworden, ik bekijk paarden het liefst op een afstandje. Durf er niet dicht bij in de buurt te komen, vind ze gewoon te groot denk ik.
    Fijne week,lieve groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel knap Lia, deze foto's zijn echt adembenemend mooi geworden. En wat een beauty van een paard, schitterend!!!

    Fijn week wens ik je,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie foto,s
    Mooi paard
    Wel groot.

    Tja wat een raar verhaaltje van mij,ik vind paarden prachtig hoor maar ben er altijd een beetje bang voor na een flinke trap ervan vroeger als kind zijnde.

    Maar wel heeeel lief natuurlijk.

    groetjes

    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige foto zeg van het paard van je schoondochter. Mijn dochter is ook helemaal weg van paarden.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een lieverd.
    En prachtige foto's hoor.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Lia zeg maar tegen je schoondochter dat ze een prachtig paard heeft,ik ben dol op paarden,maar sneeuw is even leuk als je een paard hebt,maar dan niet meer,die van mij word er wild van en kan er niet op lopen omdat ze dan sneeuwklompen onder haar ijzers krijgt,je foto`s zijn super,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia