vrijdag 28 januari 2011

215 posten later.....

 

Twee jaar geleden heb ik de stap gewaagd om ook een blog te maken. En heb nu alweer 215 posten geplaatst. Ik weet dat het voor sommige helemaal niet veel is , maar met gemiddeld twee posten in de week, is het voor mij allemaal net te doen. Want het moet geen verplichting worden, en ik vind nog zoveel andere dingen leuk. Maar wat vind ik het nog steeds leuk om te doen. Een doel om wat met je foto's te doen, en gezellig virtueel op visite bij leuke huizen en gezellige dames. Al heb ik er nu drie in het echie gezien.  Zij is een speciale blogvriendin, en bij haar ben ik op een fair geweest en vandaag heb ik haar (en zus) mogen ontmoeten. En ook om de passie van wonen met elkaar te kunnen  delen. Wie had kunnen denken dat ik zoveel volgers zou krijgen en hoeveel mensen er op je blog kijken, en heel leuk mailcontact met enkele dames. En dan heb ik nog niet verteld hoe leuk al die reacties zijn. Want als je nooit reacties zou krijgen dan is er toch niets aan. Het is net de kers op de taart.

En daarom.......

een bloemetje voor jullie.

bloemen tot 2011 (52) 

En een heel fijn weekend.

Liefs Lia

46 opmerkingen:

  1. Je woorden zijn voor mij heel herkenbaar Lia...ik blijf het bloggen ook geweldig en bijzonder vinden. Aan de ontmoeting met Madelief denk ik nog altijd met veel plezier terug en het is zó leuk om je passie hier met anderen te delen.

    Twee posten in de week vind ik voor mijzelf ook genoeg....ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat iedereen vaak een post plaatst, want dan haak ik denk ik af om bij iedereen te reageren...ik ben tenslotte ook nog met iemand anders getrouwd ha ha!

    Ik maak een grote sprong maar toch...op naar de 500 posten Lia, want ik kom hier altijd bijzonder graag!

    Een fijn weekend en bedankt voor je mooie bloemen! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb precies hetzelfde. Ik vind het ook zo genieten, ook van het maken van een berichtje heb ik veel lol, ook mijn omgeving trouwens... er wordt hier wat afgegrinnikt als ze het nalezen.

    Ik kijk graag naar nieuwe creaties wat kleding betreft en bij voorkeur meisjeskleding. Maar ook van interieurblogs kan ik heerlijk genieten. Mijn huis is er wat dat betreft op vooruit gegaan!!

    Reacties vind ik ook de kers op de taart en ik reageer ook graag bij anderen, even een kletspraatje.

    Bedankt voor de witte tulpjes en een heel fijn weekend, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je boeket prachtige tulpen. Ik blog nog maar heel kort, maar vind het practig. Schitterende foto's, ontroerende verhalen, gewoon op mijn computer aan de keukentafel. Blijf je posts volgen. Anna Marie http://freya1976.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief berichtje,, ik kom er momenteel ook slecht aan toe..drukte van de verhuizing maar dat word vast snel beter :)
    Mooie foto, vet scherp
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar Lia, bloggen is gaaf en je doet leuke contacten op. Ik post meestal ook twee keer week, vaker zou ook kunnen natuurlijk, maar het moet wel haalbaar blijven.
    Fijn weekend, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige tulpenbos, Lia. dankjewel daarvoor.
    Ik geniet op de zelfde manier van het bloggen als dat jij doet en de meeste hier in blogland doen. Geniet van de creativiteit, de mooie foto's die voorbij komen en leuke contacten die er ontstaan. En natuurlijk genietend van de mooie muziek die hier nu uit mijn boxjes komt van jouw blog ;-)
    Lieve Lia, ik wens je een heel mooi weekend en geniet van het prachtige weer ☼
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar Lia. Ik ben nog maar een paar maanden bezig, maar geniet er ook zo van en sommige mensen leer je idd zo een beetje kennen. Ik heb door de week een drukke baan en kom dan niet zo aan bloggen toe, maar in't weekend lukt het vaak wel.
    Ik wens je nog heel veel blogplezier toe.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 215 posten later.....
    en... I found my home in boekvorm?...
    nee oh jammer...

    hij zou pronken op mijn tafel.
    Ik heb al veel inspiratie bij je opgedaan en hoop dat ik nog lang van je posten
    kan genieten!
    liefs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel herkenbaar verhaal! Bedankt voor de mooie bloemen en ik hoop nog lang van je mooie blog te mogen genieten...

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gaat snel he....215 posts, dat is een teken dat je er plezier in hebt!
    Helemaal met je eens dat 't geen verplichting moet zijn...ik blog ook als ik er zin in heb, plaatst een post als ik 't gevoel heb dat ik iets wil delen, ik lees overal en soms vergeet ik ook weleens iemand wellicht maar ja...er zijn nog zoveel meer dingen die leuk zijn..oa man én kinderen :)

    Ik wens je een heel fijn weekend en dankjewel voor de tulpen!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt precies de goeie kleur uitgekozen ,wit !
    Bedankt voor je tulpen en al je leuke stukjes op je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige tulpen en helemaal mijn kleur! Ik ben pas bezig met bloggen en ik vind dat het best verslavend werkt en veel tijd met zich meebrengt. Dus jouw gemiddelde van 2 posten per week vind ik heel wat! Fijn weekend Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 215 ... dat zijn heel wat blogjes en hoewel ik je natuurlijk nog maar een paar maanden volg (en even vermelden: jij was één van mijn allereerste volgers, zo leuk), geniet ik altijd van je blogjes en hoop dus het komende jaar weer van dik 100 nieuwe blogjes te mogen genieten.

    Prachtige tulpen, passen hier precies, leuk!

    Groetjes en fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh dank je voor de mooie bloemen! En inderdaad de reacties zijn altijd erg leuk om te lezen!
    Ik wens je n fijn weekend en nog veel blogplezier!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. CHERRY ON THE PIE!!! wat zou het naar zijn he...215 posten zonder reacties!!!!;)
    Gefeliciteerd, ik hoop dat je er nog vele zult plaatsen Lia, en wie weet wie er nog allemaal op je pad komen!;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Lia. Al 215 posten! Wow...voordat ik zover ben duurt nog wel even. Als ik het uberhaupt ga halen.;) Maar het is wel leuk om te doen he...en heel inspirerend. Dus Lia, blijf je lekker doorgaan want ik mag graag een kijkje nemen op je blog. Heel fijn weekend en dank je voor de mooie bloemen.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lia ik hoop dat we nog heeeel veel van jou mooie posten te zien krijgen want het is echt super genieten! Kan je al inschrijven voor dat boek van je want ik wil er absoluut ook 1!
    Bedankt voor je mooie bloemen!
    Fijn weekend, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. We zijn ongeveer gelijk begonnen lieve Lia, afgelopen maandag was het 2 jaar geleden dat ik met mijn blog begon. Wat herken ik veel in je woorden, ik geniet er ook nog steeds van en al heb ik jullie nog nooit in levende lijf ontmoet toch voelt het met heel veel zo fijn en vertrouwd.
    Ik hoop nog heel lang van je blog te kunnen genieten.
    Dank je voor die prachtige witte tulpen en een heel fijn weekend.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je wel voor de mooie bos tulpen, super mooi.
    Maar jij proficiat met je posten maar vooral met het plezier. Het is altijd lekker om bij je langs te komen Lia, als is het niet in het echie.
    Ik wens je een fijn weekend

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waarom ons bedanken, Ik wil jou bedanken,
    Je wil niet weten hoeveel inspiratie ideetje je mij geeft, daardoor ontstaan hier weer heel veel verschuivingen...

    Dank je wel lieve Lia voor elke x weer een superverzorgde inspiratieblog

    Een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt een geweldige blog Lia en ik hoop nog lang van je prachtige foto`s te genieten,je tulpjes zijn prachtig en helemaal mijn kleur,dus dank je wel,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk berichtje! ik vind het ook super leuk om te bloggen en ook erg leuk om overal te kijken (o.a. bij jou dus) en inspiratie op te doen!Ik geniet elke keer weer van jouw mooie blog.

    De tulpen zijn prachtig! geniet er nog van.
    Een heel fijn wekend,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja wat is bloggen leuk he Lia......ik zou niet meer zonder willen.....enne ik post ook twee keer in de week.....en dat vind ik al veel hoor!!! liefs fijn weekend van mij....enne bedankt voor de mooie bloemen !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dank je voor de prachtige tulpen!ik geniet van het bloggen én zeker ook van jouw blog. Dank je wel!! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bedankt Lia, voor al je 215 posten en al je inspiratie en gezelligheid elke keer weer. Ik ben blij dat jij een blog bent begonnen:-)

    je post met tak uit je vorige post vind ik ook zo Lia, heel erg mooi! Succes met het maken van een nieuw fotoboek!

    Fijn weekend, Liefs Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Lia, ik geniet altijd van je mooie posten en prachtige foto's. Ik probeer zoveel mogelijk te reageren bij iedereen naar gelang ik tijd heb. Nu wat meer en straks weer wat minder. Ik geniet zelf ook zo van de reacties en het lezen bij jullie allemaal, lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dankje voor de mooie tulpen !! Iedere keer als ik even "langs "bij je kom is het genieten van je mooie posten !!

    Het is heeel herkenbaar wat je schrijft !! Bloggen is zo leuk en idd het levert mooie vriendschappen op !! Ik heb HAAR en haar ZUS ook al diverse keren ontmoet , wat een lieve warme dames zijn dat !!

    ook heb ik gelukkig al meerdere dames mogen ontmoeten en omdat je allemaal dezelfde passie deelt is er met iedereen wel een leuke klik !!
    Heerlijk het bloggen !!
    Ik hoop nog lang van je mooie blog te kunnen genieten !!
    Fijn weekend
    Liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een klein feestje bij jou! Leuk hoor, ik kom natuurlijk ook even binnenwippen om een tulp mee te pikken :)
    Ik voel hetzelfde hoor, het fotograferen wordt nog leuker met het idee dat je ze op je blog kunt gebruiken!
    Fijn weekend! Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dag Lia, ik heb het bloggen nog maar een paar weken ontdekt maar ik ben er al helemaal aan verknocht. Je komt de mooiste dingen en mensen tegen! Gefeliciteerd met je jubileum en bedankt voor de tulpen!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ga vooral zo door.
    Je hebt erg mooie 'posten'.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi lieve Lia, ik sluit me helemaal bij je aan: bloggen is leuk, het plaatsen van foto's, een verhaaltje erbij, de reacties...Op andere blogs kijken vind ik ook heerlijk; mooie plaatjes, iedereen op zijn eigen manier met een eigen stijl, soms een heel andere leefwijze en fase van het leven. Je "ontmoet" mensen die je anders niet zou hebben leren kennen...Het bloggen heeft echt mijn blik verruimd!
    Ik geniet altijd erg van je posten en reacties; dus jij ook heel erg bedankt! Fijn weekend!
    Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat gaat de tijd toch snel....
    Het bloggen is een prachtig middel om je ideeën en inspiratie te delen met fijne " collega's". Ook lief en leed wordt gedeeld en dat is ook erg fijn. Ik hoop dat je nog heel lang blijft bloggen en dat ik mag blijven genieten van jouw prachtige foto's.

    Fijn weekend, lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  33. tjee best veel posten he..maar het is dan ook zo leuk. soms wel wat druk als je alles bij wilt houden maar het moet inderdaad geen verplichting worden. en de contacten zijn gewoon zo leuk
    ik hoop op nog heel veel mooie posten van jou
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een feestje om bij je langs te komen. Ik geniet iedere keer opnieuw bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo liebe Lia,
    schon so viele schöne Posts hast du eingestellt.....ist ja großartig und ich hoffe auf noch viele Weitere.
    Dankeschön für diese hübsche weißen Tulpen:o))))
    Einen gemütlichen Abend wünscht dir,
    Elke.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het bloggen heeft mij al heel veel opgeleverd. En ik zie het als een stukje ontspanning in mijn drukke leven. Dankzij andere blogdames doe ik leuke ideeen op voor mijn interieur. (en dankje voor je mooie bloemen)

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Lia,

    Gefeliciteerd met je 215 posten! Zo ver ben ik nog lang niet maar ik denk (nee ik weet zeker) dat ik het bloggen nog lang niet zat ben dus hoop ik over een jaar zo'n zelfde soort post te kunnen schrijven...
    Bedankt voor je geweldige bos witte tulpen!!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Pfft 215 posten, je hebt goed je best gedaan, zover ben ik nog niet in ruim 2 jaar :-)
    en tuurlijk zijn de reacties, het toefje slagroom op je post.
    hoop dat je nog lekker lang doorgaat met bloggen!!
    wij vonden het erg leuk en gezellig om jullie ontmoet te hebben, maar we schrokken wel van de tijd, had het helemaal niet in de gaten dat het al zo laat was.
    Groetjes en een fijne dag !
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ha Lia,

    Inderdaad.... wat zoveel andere al zeggen, ik kan elke keer weer genieten van je blogs. Zo'n mooie eigen stijl! Hoop dat je voorlopig nog even door mag gaan. En inderdaad de reactie's zijn ook zo leuk om te krijgen als je een blog plaatst. En vooral zoveel...... ( zover ben ik nog lang niet). Maar ik geniet ook al van die enkele hoor!!!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Lia,

    Tja, wat kan ik daar nou op zeggen? Ik blog nog niet eens een jaar maar geniet er ook intens van ook al heb ik er ook niet altijd tijd voor...
    Het is natuurlijk altijd fantastisch om bij anderen "binnen te kijken" en ideeën op te doen.
    Het is ook altijd genieten bij jou en ik hoop nog lang van je te mogen genieten!!!

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. VAN HARTE HOOR MET 215 POST!!
    IK HOOP DAT JE OOK LANG BLIJFT BLOGGEN!!
    HET IS TE LEUK OM BIJ JOU TE NEUZEN!

    FIJNE WEEK ,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een aantal zeg, jij was de eerste die op mijn allereerste post reageerde..., dus jij bent voor mij erg speciaal...en dus hoop ik nog héééél lang van jouw leuke posten mét mooie foto`s te mogen genieten...
    Doei Lia, fijne avond verder!!! Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Bij deze een felicitatie!215 postjes is toch wel heel wat.Enja bloggen blijft leuk.Ongelovelijk hoe mensen met elkaar in contact komen via deze weg.Internet is zo groot en toch zo klein.Kwam toevallig laatst in een hobbywinkel in gesprek met de verkoopster en zij kende mij natuurlijk niet maar wel mijn blog toen we het over bloggen hadden!Zij was ook geen onbekende want zij maakt voor hobbyboeken werkstukken die ik weer kende.We vonden deze ontmoeting allebei erg leuk en zo toevallig!En dat door bloggen.Dus we gaan gezellig verder!!
    Groetjes,Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat je zegt is zo herkenbaar. Het bloggen is zo leuk, maar moet ook zeker geen verplichting worden. Ik vraag me soms wel af hoe anderen dat toch allemaal plooien, want vaak heb ik zoveel andere dingen te doen.
    Bedankt voor deze prachtige tulpen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik weet nog dat ik je blog ontdekte....dat dit alweer twee jaar terug is.. tjonge. Nou op naar de volgende 215 posten. En ik neem een tulpje mee hoor ;-) Dank je wel!

    Groeten van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. hoi Lia,
    Prachtige tulpen,een hele mooie site,groot genieten als ik hier even ben !!!!
    Van harte Lia met je 215 posten.
    Groeten van Elly.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia