zondag 2 januari 2011

Een nieuw jaar, 30 jaar geleden, en nog vele jaren erbij......

 

Iedereen nog een Gelukkig Nieuwjaar, en waar ga ik verder mee in het nieuwe jaar?

Met mijn gezin, want dat is voor mij nummer 1.

Met liefde, voor elkaar voor onze kinderen en dieren,  en omdat we die allemaal kunnen gebruiken.

Met familie, ook al kun je soms wel........(jullie weten vast wel wie ik bedoel hé zussen)

Met vrienden, ook al zijn er vrienden die langzaam kennissen worden en dan stilletjes verdwijnen. Maar gelukkig ook weer nieuwe verschijnen.

Met werken, gelukkig want er zijn vele mensen die in het nieuwe jaar hun baan niet verder kunnen uitvoeren door ontslag.

Met schoonmaken van huis en haard, en helemaal na de feestdagen. (gelukkig heb ik al heel veel gedaan)

Met hopelijk een mooie zomer, want die hebben we allemaal wel verdiend.

Met mooie blogs, want die slepen je soms door moeilijke dagen heen.

En natuurlijk met veel energie, geluk en gezondheid.

champagne_main

En ik start vandaag met ons 30jarig huwelijk. En vandaag de dag toch iets heel uitzonderlijks, want heb al vele huwelijken zien stranden om me heen. Volgend weekend gaan we het vieren door lekker te gaan eten met onze kinderen.  Want dit weekend is al zo hectisch met oud en nieuw. En ik vier het alleen, want manlief ligt al vanaf oudjaar op bed.

Als ik dan terug kijk hoe het ooit begon in 1976, verliefd op een jongen met blond en lang haar. Een jongen die geen spijkerbroek droeg maar een katoenen broek met wijde pijpen en dan met leren jasje. Alles waar ik eigenlijk niet voor viel. Maar wat was het een goede keus, iemand die je altijd steunt, iemand die alles voor je wilt doen, iemand waarmee je alles kunt delen, iemand waar je kinderen mee wil, iemand die een goede vader is, en iemand die onvoorwaardelijk van je houd. Ja, met hem wil ik oud worden.

Allemaal een goede start van het nieuwe jaar, en ik kijk uit naar alle leuke en mooie blogposten.

Liefs Lia

53 opmerkingen:

  1. Lieve Lia,
    gefeliciteerd met jullie 30-jarig huwelijk , ik wens jullie nog vele mooie jaren samen in goede gezondheid !

    Mooie plannen heb jij ook voor het nieuwe jaar ..........dat fotoboek wordt vast ook prachtig .
    Ik heb hem laten maken via onze Apple I-Mac, was erg gemakkelijk maar die moet je dan wel hebben natuurlijk ....

    Nou fijne week alvast , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk !!
    een flinke mijlpaal, en ik hoop dat er nog vele gelukkige jaren voor jullie mogen volgen!

    Wens jullie nog een gelukkig, gezond (ook voor je mannetjelief)en liefdevol Nieuw jaar toe

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gelukkig Nieuwjaar Lia en van harte gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk.
    Je schreef een mooie liefdes verklaring.

    Beterschap voor je man en ik wens jullie een zonnig jaar.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Lia, 30- jaar...van harte proficiat, wij vieren eind van dit nieuwe jaar pas ons 12 1/2 jaar....nog heel wat te gaan, maar net als jij het beschrijft, wil ik ook met deze man oud worden!!
    Nog de allerbeste wensen voor jou en je gezin.
    ik hoop nog lang van jou blog te mogen genieten..
    Lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een gezond 2011 en proficiat met jullie 30 jarig huwelijk wat een tijd al
    nu nog heel veel jaren erbij
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Lia,
    Prachtige voornemens voor het nieuwe jaar. De allerbeste wensen voor jou en je gezin!
    groetjes Yvet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, ik hoop dat ik dat ook ooit haal (al moeten we dan wel eerst trouwen).

    Leuk dat je trouwens zo'n prachtige post hebt geplaatst over de kerstknuffel, ik vond het erg leuk dat ik voor jou een pakje mocht maken.

    Liefs en veel goeds in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi geschreven. wat heerlijk dat je na 30 jaar nog zoveel van elkaar houd...gefeliciteerd.
    je hebt ook mooie voornemens...ik wil ook meer tijd met mijn kids doorbrengen want ik heb nu zo goed ondervonden hoeveel ze voor mij willen doen en hoeveel ze van me houden. geweldig gevoel.
    ik wens jullie een heel goed jaar en beterschap voor je mannetje
    veel liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met jullie 30 jarig jubileum!! En voor 2011 wens ik je een heel mooi, gelukkig, gezond en liefdevol jaar toe, samen met man en kinderen.

    En natuurlijk beterschap voor jouw man.

    Groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Lia,
    van harte gefeliciteerd met jullie 30-jarige huwelijk! En na 30 jaar nog zo'n prachtige omschrijving van je man!
    Veel sterkte voor hem en veel plezier met jullie etentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEFELICITEERD!!!! 30 jaar.....das niet niks!!! Ook is manlief ziekies, ook voor hem de felicitaties!
    Gelukkig nieuwjaar Lia, let's go with the flow;)!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk en vertrouwd he zo lang.
    Ja dat had ik nou ook ik viel op klein en donker en ben getrouwd met een soort van viking. Geniet van je etentje en dank je voor al je mooie blogs. Is altijd genieten bij jou. Liefs van hier en van harte . En beterschap voor de man. Knuf van Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 30 jaar getrouwd!! gefeliciteerd!! wat heerlijk dat je na 30 jaar nog zo vol passie over jullie liefde praat!! dat zie je toch helaas vaak heel anders.. hoop dat je mannetje snel opknapt zodat jullie het lekker samen kunnen vieren:) en volgend weekend lekker met de kids erbij!

    lieve groet van Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd Lia! Wat een mooie ode aan je man en aan de liefde. Wij zijn sinds 79 bij elkaar, ik ben iets jonger dan jij, maar geen 3 jaar, dus jullie (of jij) was nog een jonkie toen je verkering kreeg! Een opsteker dus voor iedereen die jong aan de ware liefde wil beginnen. Maak er een mooi feest van, iedere dag weer en straks ook met het etentje, beterschap voor je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 30 jaar,wat een eind hé...maar als het goed is vliegt het voorbij.
    Van harte gefeliciteerd met deze dag.
    Mannetje moet maar even lekker uitzieken en daarna feestvieren.

    lieve groet
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vraag gerust hoor ........de I Mac heeft I photo , dat is een programma van de apple zelf en daarin bewerk ik mijn foto's . Dat fotoboek komt daar ook vandaan, ik maak het via dat programma en bestel het dan als het klaar is .

    Hopelijk weet je nu voldoende.....er zullen toch ook wel andere aanbieders zijn waar je zo'n losse kaft kunt doen ?

    nogmaals groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bijzonder mooi om zo veel jaren al lief en leed te delen. Op naar de volgende 30 jaar!

    Een super 2011 gewenst!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De liefde voor je man spat van het scherm af Lia...geweldig dat je zo gelukkig met hem en de kinderen bent! Mijn hartelijke felicitaties met jullie 30-jarig huwelijk en voor dit jaar en alle jaren die nog gaan komen wens ik jullie alle goeds, veel romantiek :-) en heel veel gezondheid toe!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 30jaar..... wat een tijd maar ik lees heel veel liefde tussen jou en je man... wat geweldig!
    gefeliciteerd en verwen hem maar lekker nu hij ziek is.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Lia.......al het goede voor het nieuwe jaar natuurlijk met het belangrijkste een goede gezondheid !!...gefeliciteerd 30 jaar !!! geweldig dikke knuffel van mij...sterkte en beterschap voor je man.......liefs Ria....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met jullie 30-jarig huwelijk!
    Wat een mooie ode aan je man. Wens hem maar beterschap! En op naar 2011! (met heel veel mooi weer.. want daar zijn we geloof ik allemaal wel aan toe!)

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Lia, wat een lieve blog; 30 jaar samen is meer dan een feestje waard ... dat jullie er nog maar minstens 30 gelukkige jaren aan mogen plakken. Beterschap en hopelijk is hij snel weer op de been want dit soort momenten zijn eigenlijk te kostbaar om ziek te zijn.

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Allereerst wens ik je een jaar toe vol van Geluk, gezondheid en liefde en met die liefde zit het wel goed bij jullie. Een mijlpaal lieve Lia, van harte gefeliciteerd.
    En volgens mij knapt je man al wat op als hij dit prachtige stukje over hem gelezen heeft hihi.
    Verder hoop ik op weer een nieuw jaar vol blogplezier, want dit blijft toch wel bijzonder voor mij.
    Beterschap met je man.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd met je 30-jarige huwelijk! Dat is een mooi begin van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohhh wat mooi geschreven, gefeliciteerd met je 30 jarige huwelijk op naar de 40 !!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie start van het nieuwe jaar, gefeliciterd! geniet van elkaar en van het leven met alle mooie dingen die je noemt...lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte met je 30-jarig huwelijk idd echt iets waar je trots op mag zijn......
    En ik wens je een fijn nieuw liefdevol jaar toe.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte Lia met je 30-jarig huwelijk, dat is in deze tijd idd een hele presentatie:-) Dat jullie nog maar lang van elkaar mogen genieten...voor jou en je gezin een mooi, liefdevol en gezond 2011!

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. o lia wat mooi gezegd wens jullie nog heel veel mooie jaren toe samen met jullie kinderen
    geniet van elkaar geniet van het leven!!!

    sante!!!

    met groet Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lia proficiat met je 30-jarig huwelijk, goh daar kun je inderdaad trots op zijn maar nog mooier vind ik wat je schrijft erover.
    Heel veel plezier en een heel mooi blogjaar.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Lia,
    Allereerst een heel gelukkig nieuwjaar en wat een mooie voornemens heb je. Dat zijn de dingen waar het toch uiteindelijk om draait he. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie 30-jarig huwelijk! Er zijn er inderdaad genoeg die dat niet volmaken. (Ik ben het zeker van plan, nog 9 jaar tegaan hahah). Maak er iets gezelligs van en ik wens jullie zeker nog 30 huwelijksjaren erbij.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Lia,
    Van harte gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk! Ook nog een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 30 jaar, zeg! Pfoe, zo oud ben ik nog niet eens..! ;-) Van harte gefeliciteerd samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Lia,

    Van harte gefeliciteerd met die dertig jaar! En ik wens jou en je gezin het allerbeste voor 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Congratulations Lia! Thirty years and still happy together...a wonderful gift! We just celebrated 35 years and feel the same. Happy to be together. Wishes for a healthy, happy and prosperous New Year to you and yours!
    Carla in Santa Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte gefeliciteerd Lia met jullie 30 jarig huwelijk. Dat is zeker een mijlpaal tegenwoordig. Heb van de week ook net weer van twee stellen gehoord dat ze uit elkar gaan. Maar als ik het zo lees zit het bij jullie helemaal goed, geweldig is dat.

    Wens jullie een mooi en gelukkig nieuwjaar toe.

    Lieve groet Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Lia, van harte met jullie 30 jarig huwelijk, geweldig! En natuurlijk een gelukkig en gezond jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Lia,
    allereerst wens ik jou ook een heel gelukkig en liefdevol en gezond 2011 toe. En met de liefde zit het wel goed lees ik, van harte gefeliciteerd met jullie 30-jarig huwelijk.En ook beterschap voor je man.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Proost voor het Nieuwjaar en voor jullie 30-jarig huwelijk, want dat ik tegenwoordig eerder uitzondering dan regel!! En heel beterschap voor je man die op bed ligt!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat mooi omschreven, na 30 jaar nog zo gelukkig! Inderdaad heel bijzonder in deze tijd, Van Harte en het aller beste voor 2011!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Lia,

    Gefeliciteerd en natuurlijk de beste wensen voor 2011; je hebt het mooi omschreven.

    Ik ben nog niet zo ver (pas 19 jaar getrouwd) maar wel beregelukkig!

    groet, lavender

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Van harte gefeliciteerd met jullie 30 jarige trouwdag!
    Heel veel geluk in het nieuwe jaar!
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  43. 3o jaar lief en leed delen, en HIJ is dus veranderd, maar JIJ zal ook niet dezelfde zijn :) Is manlief al weer in de benen? Lekker genieten van de liefde voor je gezin, je huis en alle leuke dingen in je leven!! Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtige woorden en van harte gefeliciteerd,wow 30 jaar,ik neem mijn petje af,dat is tegenwoordig echt knap,nog heel veel geluk samen,fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met dit jubelium wij gaan naar de 37 jaar deze zomer en hoop ook nog lang bij elkaar te blijven.Hoop dat je man weer wat opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd Lia met jullie huwelijksdag! Toevallig kennen mijn man en ik ons ook al vanaf 1976. En ja dat is inderdaad het belangrijkste wat jij noemt!
    Nog vele gelukkige jaren samen!
    LG,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd Lia! Ik herken jouw gevoel...mijn lief is ook de man waar ik oud mee hoop te worden! Wat zijn we rijk hé!! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Lia,

    Van harte gefeliciteerd met je 30-jarig huwelijk!!! Wat een mooi woorden. Ik wens je nog heel heel heel veel gelukkige, gezonde en liefdevolle jaren samen toe.

    Lieve groet,

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Proost!
    van harte gefeliciteerd, wat fijn dat je al zo lang samen bent met je lief, daar ga ik ook voor! samen blijven en samen gelukkig oud worden...ooit in de schommelstoel op een veranda als twee hele oude mensjes terug kijken op een mooi en liefdevol leven. En oud zijn jullie nog niet dus.. op naar de volgende 30 jaar
    liefs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw, van harte gefeliciteerd! Wat een prestatie in deze tijd ja. Al 30 jaar gelukkig getrouwd.

    Toen lag ik nog in de luiers hihi...
    Jij ook de allerbeste wensen die je je maar kunt wensen.
    LIeve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Fijn dat je me opnieuw gaat volgen, dank je wel. Afscheid nemen van 213 volgers viel me zwaar maar afscheid nemen van de naam Bo Butiek was erg belangrijk voor me. Een nieuw jaar een nieuwe start. Mijn winkel heeft een mooi plaatsje in mijn verleden gekregen.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Helemaal gemist. Sorry.
    Maar als nog van harte gefeliciteerd !
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia