zaterdag 8 januari 2011

Een rustig dagje.

 

Vandaag is het een dag om even heerlijk uit te rusten van weer een week met werken en de dagelijkse dingen. Manlief is gelukkig weer beter, want natuurlijk is het niet leuk maar mannen zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn. Zelf ben ik de dans ontsprongen, voelde me ook niet zo lekker maar ben meteen spul met een hele moeilijke naam gaan halen o.......coccinum. En dat heeft dus echt gewerkt, niet ziek geworden. Of zou het toch nog een keer de kop opsteken, we zullen zien maar ik kan vanavond lekker uit eten.

Inmiddels zijn we probleemloos overgestapt van profider (telfort). Even werkte het niet en zoon 3 belde met de nieuwe profider en geen lange wachttijd, netjes geholpen, toen ze er niet uitkwamen doorgeschakeld naar een collega. En toen werd de verbinding verbroken, waarna zoon 3 weer ging bellen en wat denk je..... Ze belden zelf al terug....Nou ja, daar kunnen ze bij de kpn nog veel van leren.

En vandaag even met de camera door het huis gelopen en trof onze Miss Kitty aan in een relaxte houding op ons bed. En geef haar eens ongelijk met dit weer.

002

003 

Allemaal een heel fijn weekend.

Liefs Lia

39 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je man inmiddels weer beter is en ja...als mannen ziek zijn, weet iedereen het hi hi...is ook mijn ervaring hoor en niet alleen thuis!

    Miss Kitty heeft groot gelijk...ik zou er zo naast willen liggen :-)!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Lia
    Heerlijk zo'n rustig dagje. Hier een opruimdag vandaag. ben de hobbykast aan het uitzoeken wat een giga bergen verzamel ik toch! erugg!! en verder de tuin maar eens even aangeveegd nu de sneeuw hier sinds vandaag verdwenen is en nu staat de kelder op het program tja je moet wat te doen hebben toch? nee dan wil ik eigenlijk wel met jou ruilen hoor!
    heerlijk
    geniet ervan
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heej Lia heerlijk als alles zij gangetje gaat e ik zou zo naast poes willen kruipen ja mannen en ziek zij hihihi ohhh mijn lief heeft zijn gebit laten trekken onder narcosse en direct zijn nieuwe gebit erin echt heel veel pijn en zo zielig extra lief geweest kachel omhoog en heel veel rust ja ze hebben dan een klein hartje, liefs irma en een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ligt ze daar toch heerlijk relaxt, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij hebben alle mannen daar last van haha, wij lopen gewoon door en hun...nou ja laat maar, weet je wel
    lekker vanavond uit eten, heerlijk, veel plezier gewenst!
    Miss Kitty vermaakt zich wel op jullie bed :-)
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook een rustig dagje.. vanmiddag regent het onafgebroken en daar wordt ik niet vrolijk van.
    Dus ik rommel een beetje.. strijk een beetje.. computer een beetje.. en ga nu even met Eva een kopje thee drinken..
    Vik is vrienden van ons aan het helpen met verhuizen.. brrr.. daar is het ook geen weer voor..
    Ik blijf lekker binnen.
    Sterkte met de ziekenboeg en zelf niet ziek worden....
    Fijn weekend verder.
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt breek me de bek niet open over mannen die ziek zijn pfff. Die van mij is altijd zo zielig werkt altijd een beetje op mijn lachspieren.
    En heerlijk zo'n rustdagje en Miss Kitty die daar ook heerlijk van geniet.
    En het is prut weer ik heb lekker de kaarsjes aangestoken.
    Fijn weekend.
    Liefs Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O spul is super, de naam vind ik verschrikkelijk om uit te spreken, maar het is een echt paardemiddel.
    O Lia, de foto's van Miss Kitty, ik smelt hier achter de pc, wat een droppie zo en zo heerlijk is het om op bed te liggen.
    Tja en wat kunnen mannen zielig zijn.

    Fijn rustig weekend wens ik je

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig is je man weer opgeknapt. Miss Kitty vindt het vast jammer dat er geen zieke meer in bed ligt; samen is nóg gezelliger :)
    Geniet maar verder van je rustige dag, het is weekend dus het geeft allemaal niets.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja,dat is lekker met dit vieze weer zo op bed liggen.
    Wat een fijn leven hebben ze dan toch en nog fijner is dat je dit aan je poes kunt geven,hadden alle dieren het maar zo goed hé.

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o dus het werkt wel die coccinum?(wie verzint er nou zo n naam ,heb maar de t kruidvat gekeken want ik kan dus echt die naam niet uitspreken alsi k naar moet vragen )maar schrok me rot van de prijs en ik dacht als het homeopatisch is helpt het meestal niet snel en bij mij moet alles snel ,die griep kwam ook opzetten als K*kken ,heb mega liggen zweten in bed vannacht ,anyway ,t is antigriepinne geworden ,nou als ik het van jou hoor van die cocinum (grrrr)kan ik m toch wel kopen dan ,als het toch snel werkt is het geld het wel waard
    Kwil maandag wel gewoon weer mn gang kunnen gaan hoor ....
    Wat ligt poeslief weer heerlijk he ?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh een middel wat je in huis moet hebben dus...
    En wat een heerlijke plaatjes....je zou er toch zo naast willen liggen....
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige plaatjes van Miss Kitty..Ik wens je nog een fijn weekend!

    Lieve Groet Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waaaaaaaaaa vertel me wat. Mijn man had de "griep"en ik een lichte verkoudheid.;-) verschil moet erzijn toch......Wat een schattige poes ...... Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, die mannen als ze ziek zijn.....ZO zielig!!!
    En die poes.....zodra er ergens een lekker plekje is, nemen ze hun intrek! Heerlijk! En Miss Kitty past errug goed bij je kleuren van je huis! (heb ik wel eens op de radio wat over gehoord, dat ze dan iemand voor de gek houden weet je wel: "kunnen we onze kat inruilen? Mogen we dan een nieuwe uitzoeken, ik neem de kleurenstaal wel mee...")
    Eet smakelijk voor straks en fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hy Lia,
    Gelukkig is je man alweer beter, bij mij word het steeds een beetje beter maar ben er nog niet weer..veel hoesten, veel moe en af en toe ineens weer een uur echt misselijk..
    Heerlijk hoe je kat er ligt, ik wil er wel lekker naast liggen hihi
    Fijn weekend en lekker eten.
    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie plaatjes van Miss Kitty en die sprei is ook geweldig. Heerlijk dat je man weer beter is.

    Heel fijn weekend! Je nu vast al lekker aan je eten. Moeten wij ook gauw weer 's doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het relaxte straalt van je post af, heerlijk zo'n dag! Top dat de man niet zielig meer is en ik denk zo dat jullie nu lekker zitten te eten :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh....wat gezellig vanavond heerlijk uit eten. Wat fijn dat je man weer beter is en dat jij de dans ontsprongen bent Lia.
    Wat ligt Miss Kitty heerlijk te soezen, ze heeft er een mooi en warm plekje voor uitgekozen, ze lijkt wel een beetje op Turbo, die ik laatst te logeren had.
    Fijne avond.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goddelijk zo'n slapende poes, daar kan je uren naar kijken he.... :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige onthaastingsfoto! Mooie sprei ook! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oke.....het zal allemaal wel ;)..maar dat dekbedovertrek he....WAAR komt dat vandaan??(is dat wit met grijze streep???)..een kat leg ik er zelf wel op, maar dat overtrek lijkt super!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kijk... en zo'n man heb ik dus niet! Ik hoor het altijd overal om me heen, maar ik herken het niet. Niet bij mijn wederhelft, maar ook niet bij mijn kinderen: als de oudste (jongen)is, ziekt hij het gewoon braaf uit. Maar als de middelste (meisje) ziek is... hou je vast! Dus daar kan ik niet over meepraten (gelukkig maar, met 3 mannen om me heen haha).
    En dat middeltje... ik heb het een tijdje terug ook voor het eerst gebruikt en bij mij hielp het ook en nee, tis naderhand niet alsnog doorgezet. Dus hopelijk geldt dat voor jou ook!!!
    En die Kitty... Ze heeft groot gelijk!
    Groetjes en een heel fijn weekend, liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kijk die lieverd liggen.......zo schattig ....liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oscillococcinum bedoel je, ja dat werkt soms heel erg goed. Ik probeer momenteel Infludo van Weleda en ben ook nog niet bezweken :-)
    We doen maar een beetje rustig aan net als Kitty he?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi schrijfkistje is dat! En wat een wijze poes hebben jullie! Januari vind ik zo'n grijze saaie maand, ik zou het liefst ook maar in bed gaan liggen! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mannetje uit bed, katje erop. Heerlijk rustig.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijn dat je man weer beter is,ikzelf ben ook een beetje verkouden en hoop dat het daar bij blijft,anders moet ik ook dat moeilijke woord maar halen,ach heerlijk hoe poezebeestje zo lekker kan slapen,wat een dotje,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lief hoor je kat die er zo gezellig bijligt! Die van mij gaan nu de sneeuw weg zijn weer wat meer naar buiten!
    Fijne week wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is niet aleen een heerlijk, maar ook een mooi plekkie om je ogen dicht te doen. Mooie overtrek met tijkstreep!
    Beterschap (succes) met je man ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Even een tandje langzamer! Mannen die ziek zijn! Tja dat is een verhaal apart!

    Succes en een goede start van de week!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Lia,
    fijn dat de zieke weer beter is en dat je even heerlijk hebt kunnen genieten van een rustig dagje. Nu de kids weer naar school zijn heb ik het gevoel dat er nu weer rust heerst in huis, als ze twee weken op elkaars lip zitten...pffft (erg vermoeiend), gelukkig hebben we ook erg veel leuke dingen gedaan samen maar nu vind ik het 'gewone' ook wel weer fijn.
    Fijne week,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Lia,

    Wat een heerlijk ontspannende foto... lekker luieren kan zo heerlijk zijn. Fijn dat je man weer is opgknapt. Kunnen net als kleintjes als ze ziek zijn echte handenbinders zijn ;-)

    Lieve groetjes,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dus jullie hadden beiden een ontspannen dagje, ws door Miss Kitty iets anders ingevuld dan door jou.....zo op z'n tijd is dat heerlijk genieten ( en nodig).

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hai Lia,dankjewel voor de tip maar al die naalden die lukraak in je gestoken worden brrr.Gek he bloed prikken n infuus deert me niks maar ga nou niet met n naald bij mij aan de gang om maar n blaar door te prikken....Maar misschien moet ik er toch maar eens aan gaan denken.Zag op je vorige post je schrijft kistje wat n plaatje zeg.Zal morgen in de winkel al de inktpotjes eens opmeten wie weet zit er n goed formaat bij.Lieve groet,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  36. You have an amazing collection of beautiful images in your blog! So pretty! Everything about your style is so similiar to what I love and how I decorate in my own home. So glad I stopped by today!
    blessings
    deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Lia,

    Wat een prachtige foto`s maak je toch!
    Ik hoop dat je man weer de oude is. En dat jezelf niet ziek wordt. Ik begreep dat er een griepgolf aan zit te komen. Nu maar hopen dat die griep onze deur voorbij gaat. Maar dat middeltje wat jij gebruikt, kan je dat gewoon krijgen bij de drogist?

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Beste mensen, omdat Floor mijn reactie niet wil plaatsen op haar weblog wil ik alle reageerders op haar weblog van vandaag even iets vertellen. Het gaat over Ellen en over geld. Vorig jaar blogde ik over een sponsorloop die mijn zoon op school zou houden voor de slachtoffers van de watersnoodramp. Zo’n vijf bloglezers, waaronder Ellen uit Zwitserland, boden spontaan aan om mijn zoon te sponsoren. Na de sponsorloop mailde ik ze allemaal het bankrekeningnummer waar ze hun geld konden storten, bij Ellen duurde dit wat langer omdat ze nog wat bankgegevens nodig had, maar toen stond ook al het geld bij mij op de bank. In goed vertrouwen dat ik het zou doorgeven aan de school, wat ik uiteraard heb gedaan.
    Wat er hier is gebeurd weet ik niet, ik volg geen van jullie, en ik wil het ook niet weten. Ik denk dat iets kleins, een misverstand, is uitgegroeid tot een monster dat alles wat mooi was in blogland aan het vertrappen is. Dan zou je je kunnen afvragen of dat het nou waard is!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia