donderdag 13 januari 2011

Was even druk bezig....

 

Ik ben deze week met verschillende dingen bezig geweest. Ik heb de kelder opgeruimd (echt een kelder waar ik kan lopen van ruim 3 bij 2,50) En daar kun je een hoop kwijt op de schappen, maar er staat ook veel wat ik niet meer gebruik. Dus foto's maken en een hoop op MP zetten. Maar daar gaat best veel tijd inzitten. En de kamerkast weer eens even helemaal uitgepakt en opnieuw ingedeeld, want ook daar staan spullen in die ik nooit gebruik. Dus kortom een productieve week. En dan ben je met die kast bezig en besef je weer dat je die kleur zo zat bent. Dus manlief even lief aangekeken, en de kamerkast is inmiddels al van kleur veranderd. Ik heb het over deze kast...

2010 (5)

049

Hij was ooit na het schilderen ingewassen met lak, en dan kreeg je van die bruinige randjes. Mooi voor toen, maar ik was het zo zat. Dus nu zijn we hem aan het schilderen.

Hoe zie je later.

En wil je ook nog kijken wat ik zoal uit mijn kelder heb gehaald.

http://verkopers.marktplaats.nl/9414368

Liefs Lia

50 opmerkingen:

  1. Deze week keek ik eens rond in de schuur en daar had ik hetzelfde gevoel als jij...er staat heel veel wat nooit gebruikt wordt en dus opgeruimd zou moeten worden!

    Ik ben benieuwd naar je kast...maar je man 'kennende' wordt dat super mooi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,

    Heerlijk he zo af en toe even goed opruimen, en marktplaats is super leuk om spullen te verkopen (en weer te kopen :-)).

    Ben benieuwd naar de kast!

    groetjes en een fijne avond,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk is dat opruimen,wij hebben in de vakantie de zolder opgeruimd en alles naar de kringloop gebracht,het waren geen oude spullen,ben benieuwd naar je geverfde kast en wat een lieve spulletjes heb je op MP,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben heel benieuwd naar de kast vind hem zo al erg mooi.

    En de taken die jij al gedaan hebt staan ook nog op mijn to do list kelder opruimen en de kamerkast opruimen maar ben er nog niet aan toe gekomen.

    prettige avond.

    groet Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier net zo'n kelder en daar past héél veel in... ik ben dus nog steeds moed aan het verzamelen om dat uit te zoeken en schoon te maken. Want dat is niet in een uurtje bekeken!
    Ben benieuwd hoe de kast wordt.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig.. een opgeruimd huis is een opgeruimde geest..
    En als je spulletjes verkoopt.. geeft dat weer ruimte en geld voor leuke nieuwe spulletjes.. toch..;-)
    Succes met de verkoop en ik ben benieuwd wat er met de kast gaat gebeuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia,

    Wat een prachtige kast...ik vind hem zo toch ook nog mooi hoor maar ik ben wel benieuwd wat de nieuwe kleur wordt...

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je bent inderdaad lekker bezig.. ben benieuwd wat voor kleur het wordt
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nog eens actiefaxie!! Lekker nieuw jaar, nieuw jasje voor de kast. Ik ben heel benieuwd wat voor kleur het wordt!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk he een beetje opruimen, ik ben benieuwd hoe jullie kast wordt.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk Lia alle kasten en kelder weer schoon en opgeruimd. Wat heerlijk trouwens dat jullie zo'n ruime kelder hebben.
    Ik ben benieuwd hoe de kast gaat worden, wordt het een heel andere kleur?
    Wij gaan dit weekend een start met de zolder maken en daarna kan mijn werkplek worden aangepakt, ik heb er al zin in.
    Fijne avond.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niets zo fijn als een lekker opgeruimd huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi lia
    ben ook al druk aan het opruimen. heerlijk he. daar krijg je rust van in je hoofd zeg ik altijd maar
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, heerlijk hè..opruimen! En wat is mp dan makkelijk! Jij je spullen kwijt, een ander blij en jij weer wat geld voor andere vondsten :)
    Ideaal toch?! Ik maik je van de week nog, heb je al een tijdje niet 'gesproken'!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja hoe meer ruimte je hebt, hoe meer spulletjes je bewaard. Ik herken dat wel.
    En dan moet zo nu en dan de bezem er eventjes door he?

    Zoals ik al schreef in mijn laatse bericht;
    Opgeruimd huis, geeft opgeruimd gevoel!

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wat heerlijk lijkt me dat zo'n grote kelder!!
    maar ja dan bewaar je ook meer hè.. opruimen vind ik ook fijn, het is net of mijn hoofd dan ook wat leger wordt..
    en je kast hoe zal die gaan worden.. ik gok ook grijs;)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Opruimen geeft ook een opgeruimd gevoel in je hoofd. Wij gaan binnenkort de zolder op om het een en ander op te ruimen. Moet weer even gebeuren.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oohh wat herkenbaar allemaal,alles vol overal spullen die wel weg kunnen maar ja,dan moet je er ook nog even zin in hebben en eehhhhh..
    Tjaaa phoe.. :-) hé daar ontbreekt het vaak aan.
    De zolder o jee als ik er aan denk,nog even uitstellen hoor,eventjes nog..

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk he dat opruimen, ben er ook mee bezig.
    We krijgen hier een kringloop, dus ik heb nu een goed adresje om het naar toe te brengen.
    En de mooie dingen gaan op M.P

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk is dat hè, alles weer lekker opruimen en een nieuw plekje geven. je kast gaat vast een grijs kleurtje krijgen. WIj gaan volgende week klussen, bij ons worden alle rode muren groen en de vitrine kast krijgt ook een ander kleurtje. F&B krijgt in februari nieuwe kleuren en daar zit een hele mooie mauveachtige tint bij en daar ga ik even op wachten...Succes met de kast verven want dat is altijd een hele klus:-)

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik denk ook aan grijs voor de kast.
    Ik zie op je blog ook andere spullen in grijs.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie spullen heb je op marktplaats staan, helaas heb ik er geen plek voor, want ik vind ze wel erg leuk.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hallo wat een mooie kast zal vast erg mooi worden ben benieuwd
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Lia,

    Wat ben je actief geweest! Het valt mij op dat dit bij meerdere blogdames het geval is. Ik hoop dat ik ook nog zo'n energie burst krijg :-)!

    Ik ben heel benieuwd naar de kleur van je kast. Hij ziet er nu ook al prachtig uit.

    Een gezellige avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wens Jan maar succes met het verven van de kast. Goed zeg dat je gelijk al je overtollige spullen op MP gezet hebt, bij mij ligt het er dan altijd nog wel 'even' ahum. Veel succes met de verkoop, maar ik zag (moest natuurlijk even kijken of er wat bij zat, maar ja heb zelf ook veel te veel) dat je de eerste spullen al kwijt bent, dat geeft de burger moed! Lekker zo doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heerlijk zo'n huis-opruiming. Hier staat ook een servieskast, nog altijd in de kleur die ik zo mooi vindt, maar toch past het hier minder goed dan in het vorige huis ... nu nog even de durf om er een verfkwast aan te wagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou jij bent lekker actief geweest Lia, heerlijk opgeruimd gevoel zal dat geven. Heb uit nieuwsgierigheid wel even op Marktplaats gekeken, en het zijn allemaal leuke dingen, ben je vast snel kwijt. Heb mezelf maar ingehouden, want ik moet eerder van spulletjes af dan dat ik er bij koop...... ben heel benieuwd naar de kast! Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat is toch heerlijk om af en toe even lekker op te ruimen! Ik ga zeker even op je marktplaatsje kijken, leuk! Enne die kast, ik ben echt heel benieuwd......

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Volgens mij staat er op het moment heel wat te koop van alle blogdames.....iedereen heeft de opruimkriebels; het werkt besmettelijk!
    Ik ben benieuwd naar je kast! Grappig toch dat wat je een paar jaar eerder prachtig vond, nu niet meer voldoet....en wat fijn dat je dan zo handig bent en je man ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is wel een heel mooie kast hoor! Ben wel benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. OOO wat een prachtige kast ik ben de keuken aan het opfrissen en ben naar zoiets opzoek.
    Maar wat ik tegen kom is te klein of weer veel te groot. Maar ik ben benieuwd naar je eindresultaat dus heb me aan gemeld als volger.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heerlijk, lekker opruimen! Ik kom er echt van tot rust! Mooie kast...super! En dat zal alleen maar mooier worden! Groetjes., Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heerlijk opruimen! Geeft ook weer een beetje lucht en ruimte! Mooie kast! Ik ben benieuwd hoe hij gaat worden!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Die Lia ......helemaal aan het opruimen......goed hoor!! ben benieuwd hoe je kast word......liefs van mij....xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Benieuwd naar de kast! En ik ga zekr ns kijken op marktplaats, maar nu eerst werken...
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lekker he dat opruimen, wij zijn ook al begonnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Je bent lekker bezig Lia ! heerlijk zo'n opgeruimd huis
    je spulletjes op mp zijn ook erg leuk, mooie blikjes heb je erbij staan, en dat kastje is ook super :-) maar die kan ik geloof ik eerdaags bij mijn zus bewonderen of niet ?
    ben heel benieuwd naar je kast, wat een klus, maar voor je man waarschijnlijk een peuleschil hihi
    fijn weekend gewenst
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh ik ben benieuwd, heb de mijne van de week ook al geschilderd. Van wit(tig) naar lichtgrijs. Ik heb het met muurverf gedaan wel lekker mat maar ik ben wel benieuwd als ik weer iets anders wil hoe dat dan moet. Als ik het nog moest doen zou ik deze kleur toch niet nemen. De muren mogen van mij ook wel weer wat minder grijs, of zou het aan het weer liggen?

    Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat kun je dan lekker druk zijn in huis. Ben benieuwd naar je verkoopspullen, ga even kijken.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh zeg....al druk met de voorjaars schoonmaak?
    ;0)
    Vind je kast nu al een plaatje...maar jouw "kennende" wordt ie vast nog mooier.
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dus een druk weekje zo te horen,maar als alles weer netjes is ,wel zo fijn.
    Ben benieuwd hoe je kast gaat worden....ik ga ff raden oke.......ehhhhhhh donker grijs??
    of zit ik er nu helemaal naast?
    oooooh heb ik het goed,ga ik nu door voor de koelkast?? hahaha
    fijn weekend groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Lia,
    fijn hoor alles weer op orde te hebben, gisteren deden wij hetzelfde met de garage. Had van een kennis een vrieskastje gekregen dus daar moest even plek voor gemaakt worden. En ja, als je dan toch bezig bent dan maar gelijk alles aanpakken, heerlijk gevoel nu als ik de garage inloop.
    Ben ook benieuwd hoe je kast gaat worden, vond hem al erg mooi maar hij word vast nog mooier.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jij bent goed bezig, je moet ook bij de basis )(kelder) beginnen...haha...
    Ben benieuwd naar je kast en ga een kijkje bij je restjes nemen.
    Fijn weekend, warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi lia, heerlijk hé opruimen en misschien iemand anders blij maken met de spulletjes...staan leuke dingen tussen hoor!!!Zag dat je ook echt in Lienen woont, MMmmmmm geweldig , vlakbij......en d`r zus,.... was pas nog bij de stamkamer, wat blijft dat toch mooi hé en wat is die man toch handig...
    Groetjes Lia, ben erg benieuwd hoe je kast wordt...Lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat kan opruimen soms toch heerlijk zijn. Weer ruimte én nieuwe mogelijkheden :)
    Ben benieuwd naar het resultaat van de kast.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lia, van harte.... je hebt het OOZOO horloge gewonnen...mail je je adres even en laat weten welke kleur je graag wil!! dan komt hij naar je toe!
    liefs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jij bent goed bezig zeg. Ben benieuwd naar het resultaat!

    Ik wens je een fijne dag.
    Lieve groet,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Zijn dat vage lentekriebels? Veel plezier bij het schilderen, ik ben heel benieuwd naar de nieuwe kleur!

    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  49. I just discovered your great blog & loved it. I'm just new into blogging & have just finished off my own blog on fashion & interior design.
    scrapbook-melissah.blogspot.com
    I had a lot of fun putting it together. I would love your feedback on it if you've got a spare minute.
    x
    Melissah

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia