donderdag 17 februari 2011

Een bloemetje voor mezelf.........

 

Vanmorgen was ik alweer om 06.15 uit mijn heerlijke bed. En na wat rommelwerkjes die iedereen wel kent. Nog even een kop koffie en de mail checken voor ik naar het werk ga.

En toen stond er hier een bericht dat ik inmiddels verwijderd heb. In eerste instantie was ik even uit mijn doen maar nu ben ik er eigenlijk helemaal klaar mee ben. En voortaan ga ik ziekmakende reacties meteen verwijderen. De bloemen die mij niet gegund zijn laat ik gewoon staan.

001 (2)

Een beetje kleur staat wel leuk.

 

009 (2)

Morgen en Zaterdag druk in de tuin verder, en heb al enige ideeën voor de tuin opgedaan. En denk dat ik de schutting nog maar iets hoger maak, want je zult maar zulke buren krijgen als anoniempje.

Fijne dag, en geniet allemaal van de zon.

Liefs Lia

66 opmerkingen:

  1. Gewoon verwijderen die anonieme mopperkont! Ook laf om het anoniem te doen....lekker makkelijk!

    Geniet van je bos bloemen en van het zonnetje dat schijnt vandaag en vergeet die mopperaars! :-)

    lieve groet Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Lia, als het een troost voor je is, ik had er bij een vorige post ook eentje, gewoon lekker verwijderen, negatieve ballast moet je verwijderen.

    Mooie je bos met tulpen, daar kan ik helemaal vrolijk van worden. Zit hier achter mijn bureau en dan geeft zo foto even een heerlijk gevoel. Bedankt Lia.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OEI,Lia...
    Dat valt even rauw op je dak s,ochtens vroeg zeg.
    Eerst je mooie blauwe regen weg en nu dit en wat moet je ermee ????.....
    Gaat nergens over dus,natuurlijk is het erg dat zoiets moois weg is maar ja,de schutting is zo te zien echt wel aan vervanging toe hé.
    En wat zeurt diegene nu dan....je zet er vast weer mooie boompjes en struiken voor in de plaats voor de vogeltjes en andere dieren toch,je gaat vast niet tegen een kale schutting aan zitten kijken,ook weer opgelost.
    Bahhh hoe vervelend dit...
    En uhhh die mooie bos.........VERDIENT hoor !!
    Geniet jij er maar fijn van.

    lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lia , je heb helemaal gelijk. Prachtig boeket, geniet er van. Groeten Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon jaloezie, weet niet beter en laat ze maar lulluh.
    Heel laf om dat anoniem te doen
    Heel goed zo een heerlijke bos bloemen voor jezelf. Je verdient het.

    Liefs
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Lia,

    Ik heb dan wel geen blog (wel picasagirl) maar lees wel vaak jouw blogs. Ik geniet van jouw manier van schrijven. En natuurlijk geniet ik ook van je woonstijl en mooie foto's! Ik snap niet waar anoniem het over heeft! Snel verwijderen die reactie.Trek je er niet te veel van aan en doe wat je wilt doen.
    Je hebt voor jezelf een prachtig boeket gekocht en je hebt het zeker verdient!

    nog een fijne dag en een lieve groet van Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van mij krijg je er nog een virtuele bos bloemen bij. Die heb je dubbel en dwars verdiend. Had je vorige post even gemist, maar wat jammer zeg. Anoniempje maar gauw deleten en vergeten...zulke mensen verdienen het niet eens om genoemd te worden. Pure jaloezie, eigenlijk zielig en je moet er maar gewoon om lachen.

    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tsjonge zeg, wat een bericht op je nuchtere maag... Kan me voorstellen dat je er vanmorgen over hebt lopen nadenken. Maar vergeet het maar weer heel gauw, want het is het niet waard! Het slaat namelijk helemaal nergens op.
    Heel goed dat je jezelf hebt opgevrolijkt met een mooie bos bloemen, geniet er maar van...!!

    groetjes, Marlotte (picasaLotte)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou moe??? Hoe haalt deze persoon het in zijn/haar hoofd! En dan nog anoniem ook! Getuigt niet van persoonlijkheid.

    Ik zou me er maar niet teveel van aantrekken hoor!
    Gewoon lekker genieten van die bos bloemen!!
    (Ik heb toevallig de zelfde combinatie staan)

    groetjes, Marielle
    (al lang op picasa en pas in blogland)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was net het 'steuntje' in de rug wat je gisteren nodig had lieve Ria.......dat raakt echt kant noch wal en nou begrijp ik je reactie hihi.....ik ben ook in ernstige overtreding....heb gisteren een groene bak vol gestopt met tuin'afval'. Ik hou op dat kleine stukje grond ook liever zelf de regie in handen.
    Snel vergeten en genieten van je prachtige boeket tulpen en de vele reacties van mensen die wel begrijpen hoe verdrietig je was om die prachtige blauwe regen die je nog zo graag had willen behouden.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kinderachtig hoor en dan ook nog anoniem... De bloemen zijn je van harte gegund; geniet ervan! Succes met de tuinplannen.

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik word er zo moe van....
    gaat me toch al meer tegen zitten het bloggen en helemaal door dit soort mensen...

    een hele dikke knuf voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh lieve Lia die bos heb je dubbel en dwars verdient hoor !! Wat triest iemand die anoniem reageert ...laf hoor ..
    Maar wij weten beter , dat je een lieve vrouw bent met oog op de schoonheid van de natuur !!
    Geniet van je bosje bloemen en ga een mooi weekend tegemoed !!!
    ( zit ondertussen heerlijk te luisteren naar katie melua bij je, ik heb net gisteren van me vriendin een kaartje gehad van haar concert in juni in amsterdam !)

    liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jemig, wat zijn sommige mensen zuur.. Maar inderdaad: dat bloemtje heb je zéker wel verdiend! Het zal wel een hele tijd duren voor je weer terug zo'n enorme bloemenzee hebt. Wees lief voor je zelf; en dat doe je! Jeuh!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je had in ieder geval 48 lieve reacties. Trek je niks aan van die ene. Geniet lekker van je bos mooie bloemen en het zonnetje. Snel vergeten (en verwijderen). Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat je je zo uit 't veld laat staan door dit soort anonieme reacties, kijk naar alle mooie reacties die je krijgt meid, daar kan deze éne negatieve echt niet tegenop!
    Iedereen heeft weer andere ideeën en gedachten en sommige willen dat anoniem uiten op deze manier, dat zegt niets over jou maar over die ander...vind ik

    Goed dat je jezelf heb getrakteerd op bloemen, het gaat namelijk niet om de waardering van anderen maar ten eerste over de waardering die je voor jezelf hebt, dat telt!
    Alvast een fijn weekend en geniet van je tuintje...

    Liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die ene meneer of mevrouw die ipv te genieten van zonnestraaltjes liever een fles azijn leegdrinkt ... en dat nog anoniem ook. Lekker laten gaan zo'n zuur bericht.

    Geniet vooral van je prachtige bos bloemen en al die andere reacties die jouw blog wel waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. IK VIND JE TULPEN PRACHTIG!!
    IK HEB WAT POSTEN VAN JE GEMIST VANWEGE WAT FAMILIE OMSTANDIGHEDEN.
    MAAR BEN HELEMAAL WEER BIJ.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou ja, wat een malloot...rare mensen lopen er toch rond. De blogwereld lijkt soms net de gewone wereld:)
    Gewoon vergeten en lekker genieten van je blommen en plannetjes maken voor je tuin. Geniet van de zonnestralen...lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een sneu type zeg, 't is wat als je zo jaloers bent. Nou geniet maar lekker van al je echte fans en van je mooie bos. Wij genieten allemaal enorm van je mooie blog. Ga zo door!


    Dikke kus van mij hoor, smak!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Lia,
    Ik sluit mij graag aan bij mijn naamgenote hierboven. Word zelf altijd erg verdrietig van dit soort mensen en had niet verwacht ze hier tegen te komen, jammer..
    Veel liefs,
    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. LIA HIER BEN IK WEER!!
    IK HEB EVEN REAGEREN OP JE REACTIE VAN anonieme
    NATUURLIJK IS HET ZIELIG VOORAL DIE DIERTJES.
    MAAR DIE VINDEN WEER EEN ANDER ONDERKOMEN.
    DE DIEREN WERELD IS OOK NIET LIEF VOOR ELKAAR.
    IK BEN IN MIJN TUIN ALLE BOMEN AAN HET OM HAKKEN.
    DAAR ZAL ZE OOK NIET BLIJ MEE ZIJN.
    VERJAAG DAARMEE HEEL WAT DIEREN ZOALS HEEL VEEL VOGELS.
    DIE STRAKS GEEN PLEK HEBBEN OM TE BROEDEN.

    MAAR DE BOMEN VAN MIJN ZIJN ROT EN STAAN OP OMVALLEN EN TOCH WONEN ER DIEREN IN.
    MAAR OOK JIJ HOU VAN DIE DIEREN EN IN JOU TUIN KOMT OOK WEER HEEL VEEL GROEN TERUG.
    NET ALS MIJN BOMEN WEER TERUG KOMEN.
    ZO VINDEN OOK DE DIEREN WEER EEN WEG NAAR ONZE TUIN.

    ONZE TUINEN BESTAAN NIET UIT ALLEEN UIT STRAATSTENEN.

    TREK JE ER NIETS VAN AAN.

    HELE LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  23. LIA, GENIET VOORAL VAN JE HUIS EN TUIN, DAN DOEN WIJ DAT ALLEMAAL MET JE! JE HEBT HET ZO MOOI IN EN OM HUIS, MAAR BEDENK WEL DAT HEBBEN JULLIE WEL GEDAAN DOOR ZELF HARD TE WERKEN OM HET ZO MOOI TE MAKEN!

    DAGELIJKS GENIETEN WE HIER MET VELEN VAN JE BLOG, EN LAAT DIEGENE DIE HET BETER WEET EN JALOERS IS LEKKER ACHTER JE!
    ER ZIJN ALWEER VEEL TE VEEL WOORDEN AAN VUIL GEMAAKT!

    LIEVE GROET ALIEN EN GENIET LEKKER VAN JE BLOEMEN! FIJN KLEURTJE HEBBEN ZE!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk dat Mea je Ria noemt...schattig maar we zijn allebei lief toch ?? whahahahaha...wat een k** reactie ik zou hem weghalen......Lia je hebt een mooi huis mooie tuin geniet ervan laat je niet kleineren door zo'n reactie...gewoon WEGHALEN !!!...liefs dikke kus van mij...xxx...wat heb je toch een zielige mensen !!...bah.....naar....!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gewoon van je rug laten glijden zo'n vervelende reaktie.Geniet van je mooie tulpen meis, en straks van je mooie nieuwe schutting!!

    Virtuele knuf van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige bos.Heerlijk van genieten....
    en zie het zonnetje schijnt ;0)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige bos tulpen mét voorjaarstakken ertussen! Geniet ervan!!!!
    Niets aantrekken van die vreemde reactie, totaal ongepast gewoon.
    Groetjes,
    Marian²

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia,
    Nou heb ik weer een stukje gemist, heb die reactie niet gezien. Maar een schoonheidsprijs verdiende het dus niet. Dat is weer het mooie van de computer..1 druk op de knop en weg!!! Ook gauw uit je hoofd. Zo...en nu lekker van je prachtige tulpen genieten!
    Alvast een fijne avond.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben al tijden groot fan van je prachtige blog.Trek je op aan al die lieve bloggers met hun reacties en laat de nare berichten voor wat ze zijn. Net als in de echte wereld kom je in blogland ook vreemde figuren tegen. Gewoon negeren, verwijderen en niet op reageren.

    Geniet van je prachtige tulpen ze zijn je zo gegund.

    Lieve groetjes,
    Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Lia, wat een prachtig lenteboeket!Ja gelukkig hebben we met de pc een "delete" knop, laat je niet opjutten en geniet des te meer van de leuke reacties!Je had daar wel een mooi hoekje, maar ik ben er vast van overtuigd dat je er alles zal aan doen om het weer net zo gezellig te maken!
    Lieve groetjes, An

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De reactie zelf is inmiddels verwijderd, maar uit bovenstaande kan ik de richting wel ophalen waarover het moet zijn gegaan! Ze moeten je wel hebben hè...het is niet de eerste keer, misschien is het wel dezelfde zeur! Geen aandacht aanbesteden, ik geniet altijd van je prachtige huis mét tuin! Vooral lekker doorgaan hoor Lia en genieten van het prachtige boeket op je vaas!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is dat toch met die laffe anonieme reacties? Je bent een lieverd en ik vind dat je die bos dubbel en dwars verdiend x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Haha, tot voor kort kon ik niet over zulke negatieve reacties meepraten, maar hey... ik had er laatst ook eentje én ook maar meteen verwijderd zonder er al te veel bij stil te staan, want sommigen zóeken volgens mij gewoon naar iets om over te zeiken... tja, je kunt je maar ergens mee bezig houden, maar ik doe daar niet aan mee en besteedt daar dus ook liever zo min mogelijk aandacht aan!

    Mooie bos Lia en die takken... die maken het hélemaal een Lia-bos!
    Fijn weekend alvast, groeten uit den Bels

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik had de reactie gelezen ja. Stond boven die van mij. Gewoon jaloers en ook de intentie van het verhaal totaal niet begrepen. Geniet van je prachtige boeket en prettig weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Sjonge, sjonge, sjonge...en ook nog anoniem.
    Mijn man attendeert mij hier al vaak op. Ook op de virtuele snelweg heb je mensen die niet "sporen".
    Geen aandacht meer aan besteden Lia, het is de moeite niet en....zoals je met je tulpen, die trouwens prachtig zijn, jezelf maar even verwennen. Werkt bij mij ook altijd goed.
    Lieve grioetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik snap er niets van Lia,wat moet je hier nou voor nare reactie bij tikken,heel knap als je dat kunt,het is een gewoon alledaags babbeltje met prachtige tulpen,maar goed ja overal lopen zieke geesten rond,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gelukkig heb ik de reactie niet gezien, zoiets laat je toch niet snel los terwijl diegene dan precies krijgt waar die op uit is.

    Geniet lekker van je bloemen en hopelijk schijnt morgen het zonnetje weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. huh waar slaat dit nu weer op. hebben mensen niets anders te doen dan een ander te kwetsen. nou dat verdien jij echt niet hoor...je bent een reuze lieve meid. en ik hou van je bloggie. ik vind je bloemen prachtig....ik zag net ff je post over je blauwe regen..slik jammer zeg..maar wie weet kan je wel een nieuwe zetten. en met een beetje geduld bloeit ie zo weer hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat vervelend Lia, ik heb het niet gelezen, maar je snapt soms werkelijk niet wat mensen bezield en wat ze allemaal ventileren... Probeer er maar niet teveel bij stil te staan.
    Lieve groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik leef met je mee Lia, die blauwe regen was zo mooi!!! En zo'n lelijk bericht maakt het er niet bepaald beter op. Maar in een land met 15 miljoen inwoners zijn er altijd mensen die er andere gedachten op na houden......vooral niet mee zitten!!! Je hebt jezelf op een prachtig boeket getracteerd, heerlijk...geniet ervan.

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Ria...

    Ik ken je niet...kom toevallig via,via op jouw prachtige site...kijk wat lees wat en denk...wat die anonieme schrijver ook schreef...onthoud het zegt altijd meer over die geen!!!en ik denk heid waarom laat je dat niet achter...dus dat doe ik:-)
    geniet van je bloemetjes...mijn Omaatje van 89 zegt altijd als kan genieten van bloemen,als je ziet dat ze groeien en je ze ook nog ruikt...ben je een gelukkig mens!!! Ik geniet van mijn blauwe druifjes die uitkomen en ruik mijn witte rozen...groetjes een gelukkige volger zonder eigen blog:-)...oh laat ik nou ook niet zo anoniem blijven...Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik zal je nooit meer Ria noemen haha....hoop niet dat de echte Ria met die k**reactie mijn berichtje bedoelde hahaha.
    Maar jullie zijn allebei lieverds hoor.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Grappig, net als Heidi kom ik ook via-via op jouw blog en ben blijven hangen. Leuk om mee te mogen lezen en te genieten van dat mooie boeket. Ik heb me gelijk aangemeld als volger.....

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heyy
    Heb het niet kunnen lezen maar wat het ook was het sloeg vast nergens op! Jij verdient elke dag een bos bloemen met je lieve berichtjes en opfleurende woorden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Groot gelijk Lia, dit prachtige bos heb je zeker verdiend hoor. En tsja.....van die ontevreden gefrustreerde kikkers moet je je gewoon helemaal niets aantrekken. Wij komen allemaal graag bij je op bezoek, maar dat je even uit je doen was toen je het las kan ik me ook heel goed voorstellen hoor. Je gelooft gewoon niet als je zoiets leest dat er mensen zijn die zo misselijk doen, BAHhhhh!!!

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Geachte Anoniem, ik neem aan dat je nog een keer komt lezen of je reactie verdwenen is. En dit is de enige manier om jou te bereiken. Als je mijn stuk goed gelezen zou hebben, dan had je geweten dat ik er ziek van ben. Maar ook ik moet me aan de regels van de wet moet houden. En ik mag geen grond van de buren gebruiken voor mijn bomen. En iedereen is vrij om zijn/haar mening te geven. Maar opmerkingen die mij ziek maken of mij beschuldigen van iets daarvan heb ik het recht om die te verwijderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtige bos Lia, GENIET ervan! En groeten aan manlief!

    Knuffel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik weet niet waar het over gaat, maar doet er niet aan toe.
    In ieder geval... hendig àn en laat je de kop niet gek maken.
    Gewoon lekker bloggen net als anders!
    En zo is het en niet anders.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Lieve Lia, ohh...meid wat heb ik met je te doen, je bent er ziek van dat je blauwe regen weg moest en dan ook nog zo`n gezeik daarover, erhhgg...kan die mensen wel wet doen:-( Je gaat toch niet voor je lol zo`n prachtige rank kapot maken? helaas...zo kon het niet meer, je hebt de beste keuze gemaakt hoor, het kan toch niet anders?? Geniet van je mooie bloemen Lia, je hebt ze echt verdiend:-)

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Beste Lia,

    Al een tijd volg ik je blog en ik wil even zeggen dat ik enorm van jullie bloggers geniet. Geniet van de creativiteit , de verhalen en de foto's. Het feit dat jullie dat in de openbaarheid met ons willen delen vind ik ontzettend leuk.
    Dat wil ik graag tegenover een vervelende anonieme reactie zetten.

    Hartelijke groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik geef je gewoon even een enorme KNUFFEL
    komtie xxx
    Pluk de dag lief mens en trek je nergens wat van aan.
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Laat je niet gek maken en geniet van je heerlijke voorjaarsbloemen.
    Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Lia
    ik lees het op de blogs die ik volg wel regelmatig, ook gisteren nog bij n duitse blog, dus jij bent gelukkig niet de enige! Diegene is gewoon jaloers op al die mooie blogs!
    Trek het je niet aan en geniet van je bloemen EN het zonnetje!
    Liefs,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Lia,

    ik zou zeggen sta hier boven, trek het je niet aan. Wij genieten van je blog en jij gaat fijn genieten van je mooie bos.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. he bah wat naar Lia.. jij had het zelf ook graag anders gezien.. leg het naast je neer en geniet van je mooie bos bloemen en de wederopbouw van je tuin!!

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Lia,

    Ik durf bijna niet meer te reageren als anoniem....
    Laat de moed niet zakken hoor, sommige mensen vervelen zich volgens mij!!!


    Fijn weekend,
    Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Haha, zie je het!!!!
    Het is ook niet meer anoniem....

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Lieve Lia, wat schrik ik hier nu toch van. We lezen deze blogs om te genieten van al het moois en om dingen te delen. Jullie besteden zoveel liefde en tijd aan deze blogs. Trek je niks aan
    van al het negatieve, er zijn mensen die het niet kunnen aanzien als mensen het goed hebben en genieten. Deze mensen zijn jouw zorgen niet waard. En ik weet zeker dat jouw tuintje weer heel mooi gaat worden met andere planten, het is jammer van de blauwe regen, maar die dingen gebeuren nou eenmaal, dat is de natuur. Heel veel liefs en een dikke knuffel van Ingrid 1967

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Lia, nog even een berichtje van mij. Die anonieme "gast" is wel erg gedreven hè? Ik kreeg ook even een berichtje van hem/haar op mijn reactie aan jou. Ik zie dat je meerdere berichtjes hebt verwijderd, heeft deze persoon niets beters te doen.....? Het is maar waar je prioriteiten liggen, ik heb gelukkig zinvollere dingen te doen en jij w s ook.

    Fijn weekend, lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Lia, lieve schat,....het zegt meer van hem/haar.....maar ik begrijp dat dit iets met je doet...Ik ben altijd blij met jouw oprechte berichten...en mooie foto`s..
    Liefs, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  64. hoi Lia,
    Ik geniet steeds (in stilte) weer van je mooie blog en net toen ik dacht even kijken wat Lia er weer voor moois op heeft staan...las ik het berichtje over de anonieme reactie van één of ander onverlaat.....Lieve Lia laat je alsjeblieft niet van je stuk brengen door zulke jaloerse mensen.....!!! Ik snap het heel goed hoor, ik zou het ook heel naar vinden....maar elke minuut besteed aan zo'n onverlaat is heeeel erg jammer van de tijd.....geniet van je prachtige (welverdiende) bloemen!!! Heel fijn weekend!
    Groetjes Angélique36 (picasa)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Nou ja, wat bezielt iemand om dat te doen!? Ik geniet steedsweer van je mooie stukjes en foto's. Nu ook weer van je mooie boeket. Lieve groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Gelukkig heb ik die droefneus gemist.
    Geniet van je mooie bloemen. Heel mooi zo in die vaas.
    Je weet trouwens dat je wel kan achterhalen wie dat is geweest he. Vraag maar aan Floor . Die speurneus komt overal achter. Nou meid fijn zondag verder...

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia