vrijdag 4 februari 2011

Fotoboek......

 

Vandaag zag ik achter het huis een pakketje liggen. De TNTman legt hier altijd alles meteen achter het huis, of ik nu thuis ben of niet. Op deze manier zijn we alle twee geholpen, ik heb meteen mijn pakje en hij hoeft niet een tweede keer terug. Maar goed, ik dwaal af... Het pakje....meteen kijken want mijn fotoboek zit daarin.

Zijn jullie ook nieuwsgierig en willen jullie een glimp van mijn boek?

passie voor wonen 001

Misschien ook een paar bladzijde bekijken?

passie voor wonen 012

passie voor wonen 008

passie voor wonen 004

passie voor wonen 015

passie voor wonen 005

passie voor wonen 006

passie voor wonen 010 

passie voor wonen 014

passie voor wonen 020

passie voor wonen 019

passie voor wonen 013

passie voor wonen 017

De stijl (mijn stijl) die je in het boek ziet is sober, warm, leefbaar, en met veel verschillende grijstinten, en natuurlijke materialen zoals hout, linnen, wol. En omdat je deze stijl door het hele huis terug ziet, geeft het mij een gevoel van pure rust.

Dit boek bestaat uit 43 bladzijde en 108 foto's. En misschien kom ik nog eens terug met een paar.

Voor nu een heel fijn weekend.

Liefs Lia

70 opmerkingen:

  1. ohh wat een mooi boek heb je gemaakt
    echt heel erg mooi!!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh Lia wat mooi!
    Je kunt het wel uit gaan geven joh!!
    Zo mooi gemaakt.
    Wat kan jij toch geweldig fotograferen
    en wat zul je genieten dit weekend
    fijn windjewaai weekend
    jij op de bank met je nieuwe boek
    heerlijk plaatje!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw!! super mooi...
    beentjes omhoog,lekker koppie erbij en genieten!!

    fijn weekend!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MOOI, leuk idee. In plaats van een vakantie album...een woonboek van je eigen huis. Thanx voor het idee...ff opslaan in mn harde schijf (lees mn hersentjes hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kijkboek van je eigen huis.

    Mijn zusje heeft dat jaren geleden ook gedaan, ze is nogal vaak verhuisd en door middel van dat boek heeft ze al de sferen uit de verschillende huizen vastgelegd. Lang leve de computer.

    Groeten
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Lia, wat een mooie foto's heb je erin staan. Leuk zelfs Miss Kitty staat erin, helemaal leuk.
    Wat heerlijk om in je eigen boek te bladeren.

    Fijn weekend
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er super uit zeg Lia.......ja deze kan zeker in de verkoop toch....?
    Enne zie je nu veel verschil met 2008?
    Ben er ook ooit mee begonnen....maar tjonge wat een werk en de tijd ontbreekt me echt....
    Zal wel 10 jaren plan worden....maar toch...als ooit je computer crasht......;(
    Jij hebt het nu tenminste zwart op wit......

    Echt prachtig.
    Fijn weekend
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OO....Lia, wat is dit mooi!! oo..wat begint het bij mij ook te kriebelen om weer eens een boek te maken:-) prachtige foto`s, veel ken ik maar ook veel onbekend. Dit zou zo in een boekhandel kunnen liggen hoor. Je hebt me enorm geinspireerd ik ga ook aan de slag. mag ik je vragen bij wie jij het maak? ik heb het eens bij AH gedaan maar mwa...vond de kwaliteit van de foto`s niet zo...

    Geniet van je prachtige boek Lia!
    Fijn weekend! Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh wat mooi Lia! Ben zelf ook al eens aan de slag geweest met een fotoboek, maar had er niet genoeg tijd voor, ben gewoon te druk met alle foto's voor mijn webshop en weblog. Maar het blijft een superleuk idee z'on eigen fotoboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat een mooi boek geworden. Echt pracht foto's! Leuk idee ook. Fijn weekend Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw !!!! mijn compliment wat een mooi sfeervol foto boek.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooh Lia...wat mooi!!!! Dát is echt een heerlijk boek om met een kop thee lekker op de bank door te kijken. En dan van je eigen huis, je eigen spulletjes...heel mooi!! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een boek om trots op te zijn; prachtig!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Lia ...wat mooi !!! wat een prachtig boek helemaal van jouw !!! .....liefs fijn weekend van mij.......heb je er echt maar 1 ???....zuchttttt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi lia...allemaal mooie foto's bij elkaar
    in je eigen stijl!
    Geniet ervan!

    fijne weekend.

    grtjss Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat mooi.
    Wat kost dat... kopen...dan wil ik hem wel hebben (wie niet?)
    Alleen al verlekkerd plaatjes kijken, op zo'n manier krijg je mij wel rustig.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Lia, als dit boek bij de boekhandel zou liggen zou ik het kopen! Als fan sta ik op de (misschien wel gedeelde) eerste plaats, ik vind alles in je huis echt helemaal geweldig en nu heb je het vastgelegd in een prachtig boekwerk!

    De Wonen Landelijke Stijl kan een kant en klare reportage bij je op komen halen... :)

    1000 x geweldig x heel veel complimenten, is dat genoeg :)

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goh Lia, mijn eerste indruk was toch echt dat je een woonboek gekocht had! En dat terwijl ik die foto toch ken en je het er hier notabene al over gehad hebt. Wat een mooie aanwinst! Nou lekker binnen genieten met een kopje of glaasje. Ik wens je een heerlijk weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed gedaan! En ik denk dat ik die eerste plaats van Ingrid met haar deel :)
    PRACHTIG! Wat een genot zo'n heerlijke zelfgecreeerde sfeer, je thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! wat super! je foto's zijn prachtig en dat in een boek ...stil van..
    wat een werk, en wat super zijn de foto's bij elkaar gezocht!
    blijf stil!!
    wat een inspiratie!
    dit is echt een THUIS

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia
    Prachtige in een boek de stil van Lia:)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh...Lia, wat is dit een prachtig boek geworden en wat een leuk idee om dit te doen.
    Het is echt een boek om vaak even op te pakken en door te bladeren. Ik vind de omslagfoto ook supermooi.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Lia,
    Wat is dit mooi!!!!!En een hele mooie ingetogen stylingboek echt supermooi!!!
    Een dikke compliment Lia,
    Een fijne weekend
    Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig is het geworden Lia, maar ja... dat kan ook niet anders, je maakt altijd zulke mooie foto's!
    Heerlijk om ze nu in boekvorm te hebben, is toch wel hel speciaal in je boekenkast.

    Geniet er van, wij genieten met je mee...

    Lieve groet,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. getverdikkie wat is je boek mooooooi geworden..
    Ik was al fan van Gea(G style..) haar boek, maar jij hebt nu ook een fan...
    Ik wil deze wel als het ooit in de boekhandel komt..
    dus uitgever, kijk en huiver..
    groetjes, en..geniet van je boek ,he..
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Lia, wat is het een fantastich boek geworden!

    Je maakt me erg nieuwsgierig...!

    Geniet van je eigen stijl!
    Ik geniet ondertussen hier verder.

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O prachtig zeg !
    T is net of je boek uit de boekenwinkel komt he ?
    Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldig mooi boek, Lia helemaal in je eigen stijl.
    Prachtig!!
    Volgens mij zullen er nu na jouw boek vele boeken volgen denk je niet ;) Mijn handen kriebelen ook wel om ermee aan de slag te gaan, maar de tijd...
    Ik wens je een heel mooi weekend ☼
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig Lia, wat is het een schitterend boek geworden. En wat een fantastisch idee omdat zo te doen. Daar zal je vaak met veel plezier in bladreren. Bijzonder STIJLVOL allemaal, zoals we van jou gewend zijn...

    Heel fijn weekend,
    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ziet er super uit! Wat een leuk idee toch, zag het ook al bij Gea. Heb nog een aantal fotoboeken in m'n hoofd zitten die ik moet maken maar dit is wel erg verleidelijk...heb het laatste jaar zo veel foto's gemaakt, er zitten prachtige bij.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. In 1 woord Geweldig Lia, wat zal je hier van genieten, PRACHTIGE foto's ! en wat lief dat Miss Kitty er ook in staat :-)
    fijn weekend gewenst!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtig boek is dit geworden. Een aantal jaren geleden liet ik ook vaak fotoboeken maken maar van de kleuren was ik soms niet zo tevreden. Mag ik vragen waar jij je boek liet maken? Niet dat ik zelf een woonboek zal maken hoor, daarvoor moet mij huis eerst eindelijk eens worden zoals ik 't wil en dat zit er nog niet onmiddellijk aan te komen. Ik heb wel al heel wat foto's van de tuin en van bloemen die ik wel eens in een fotoboek zou willen gieten als ik er ooit de tijd voor vind tenminste, want het is best een werk hé, zo'n fotoboek maken ;-)
    Wat moet jij supergelukkig zijn met je zelfgemaakte boek. Heerlijk genieten van de prachtige, zelfgemaakte foto's, toch wat anders dan ze gewoon op het computerscherm één voor één te bekijken.
    Groetjes en fijn weekend,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi !!!! Je hebt je boek ook klaar en wat een geweldig boek is het geworden , ben helemaal onder de indruk hoor !

    Heerlijk sober , warm , rustig ...in 1 woord prachtig .........

    Mag ik vragen waar jij deze hebt gemaakt ?

    Ben ook al weer bezig maar vind het via de apple wel erg duur dus misschien is daar waar jij het hebt gedaan ook een optie voor mij .

    nou geniet heerlijk van dit boek , deze pak je vast vaak even weer om te kijken , zou ik wel doen als ik deze thuis had ..

    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig boek is het geworden. De foto's zijn schitterend. Heerlijk genieten om daar door heen te bladeren.

    Fijn weekend en groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat kan ik nog zeggen na alle voorgaande reacties. Mooi, mooi, MOOI! Als ik alleen al zulke foto's zou kunnen maken. Echt een geweldig naslagwerk om vaak in te bladeren. Super gedaan!
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw super mooi!!! Ik sta ook in die rij hoor als het in de boekhandel komt!!
    Fijn weekend, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Helemaal super!! Ziet er mooi uit. Gelijk een leuke aanwinst om mooi neer te leggen.
    Fijn weekend,
    groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat ziet het er super uit. Ik wacht met smart op een volgende post van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Geweldig mooi......ik zou hem zo kopen als hij in de winkel lag. Echt een plaatje....

    Fijn weekend,
    Groetjes Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooi!!!! Ik sluit me aan bij de vorige reacties; prachtige platen, mooi huis, heerlijke sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hier mag je mag recht trots op zijn!

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Helemaal gaaf Lia,schitterende foto`s in je boek,ow ja als je duidelijke afspraken maakt met de bezorger is het oke,maar ik kwam gister thuis en mijn breekbare pakket was rechtovereind in een zinken vuilnisbak gepropt en daar was ik dus helemaal niet blij mee,ik heb wel zitten denken om een kastje te maken ervoor,want ik bestel best veel haha,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. oooooooh je EIGEN fotoboek!!!! hartstikke gaaf man!!!! Waar heb je dat laten maken??? Vindt het erg ERG leuk!!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat is ie mooi geworden zeg, heel mooie foto's en prachtig bij elkaar geplaatst per pagina.

    Ik ben zelf al 2 maanden bezig maar vindt het erg moeilijk om de juiste indeling te maken, ik heb inmiddels 26 pagina's af er moet hier en daar de tekst nog bij. nu dacht ik dat 26 pagina's wel genoeg zou zijn maar er moeten er echt nog een paar bij, je bent er anders snel doorheen
    ben ook benieuwd bij wie je hebt laten doen, want daar is ook zoveel mogelijk.

    Geniet ervan en bedankt dat je ons laat meegenieten

    Lieve groet,
    Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oe, ah, jeetje...prachtig..sla nog even een bladzijde om...geweldig...
    Wanneer is het te bestellen, en kwantakosta???
    You did it again...flebbergested (fout geschreven, maar je weet wat ik bedoel)
    Fijn weekend, en ik blader nog even door...
    Lieve groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Geweldig Lia wat een gaaf boek heb je gemaakt ,zou hem zo kopen als hij in de winkel lag .
    lieve gr...ida

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wow Lia wat heb je dat professioneel gedaan!!
    echt heel erg mooi!! heerlijk om naar te kijken, er gaat zo'n rust vanuit!
    ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd waar je dit hebt laten doen.. ik heb zelf al best veel boeken laten maken bij de Hema.
    Wil nu graag een tuinboek maken..

    fijn weekend en geniet van je prachtige boek:)
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo,
    In een woord Prachtig.

    groet van Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. nou graag lia..van dit boek wil ik zeker nog veel meer zien. ziet er geoon prachtig uit hoor. liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Lia,
    het is echt prachtig geworden, zo mooi om alles in een boek vastteleggen. Ga dit zeker onthouden om ook eens te doen.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Jee Lia,

    Je fotoboek ziet eruit als een professioneel woonboek. Zo mooi!! Je hebt het prachtig samengesteld, met veel oog voor kleur en stijl.

    Een fijn weekend!

    Lieve groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Helemaal geweldig Lia! Ziet er echt professioneel uit hoor!
    Fijn weekend wenst je,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wauw, dit is wel ontzettend geweldig; je eigen boek vol prachtige foto's van een heel sfeervol huis, mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. ...ZUCHT...





    Héél mooi Lia, prachtige foto's! Heerlijk dat je album nu klaar is, wat zul je dat er vaak bij pakken! Zou het, net als velen hierboven, ook meteen kopen als het in de boekwinkel lag, echt waar, tis een beauty dat boek van je!

    En net zoals anderen ook al vroegen, ben ik ook wel benieuwd waar jij voor gekozen hebt? Ik maak die albums meestal via Albelli, bevalt goed hoor, maar ik ben toch wel benieuwd waar jij 'm hebt laten maken, is het ongeveer een tijdschrift-formaat en dan ook graag wat je ervoor betaald hebt??? Wat een vragenregen hè... tsja... sorry hoor:-)

    Fijn weekend nog, ik ga morgen met 2 meiden naar Tongeren, dus ik ben benieuwd of ik nog een 'schat' vind! 7u00 staan ze op de stoep, dat is dan wel weer wat minder hè, op een zondagochtend, maar ach... we moeten er wat voor over hebben!
    Liefs Juth

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een prachtig boek heb je gemaakt, die kun je zo uitgeven!!

    Geniet lekker van je eigen boek, fijne zondag!
    yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wanneer ga je hem uitgeven? Prachtig zeg! Het wordt ook de hoogste tijd dat jij is uitgebreid in een woonblad komt te staan.

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wowww.....in één woord, PRACHTIG!!!!! Erg mooi gedaan, kun je echt trots op zijn...
    Ik wil ook graag een sfeer/fotoboek gaan maken, maar wacht even tot het voorjaar, als de tuin gaat uit lopen...
    Groetjes en geniet van je eigen woonboek, klinkt goed hé!!!!!!!!!
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ook ik vind het een geweldig boek geworden. En ook ik wil graag weten hoe je en waar je dat gedaan hebt. Een WLS of Ariadne at Home moeten nu maar eens snel gaan bellen, jij kan er zo in!

    Complimenten en nog een fijne zondag

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Lia,

    nog snel even een reactie er achteraan, last bij Just Jeanette waar je het fotoboek hebt gemaakt. Heb de software al snel even gedownload en ga ook proberen een album te maken. Binnenkort gaan we op wintersport, een mooie gelegenheid voor een eerste poging.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoe gaaf is dit dan zeg!! Echt helemaal top en een klein beetje jaloezie!! Geniet van je prachtige boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hey Lia,
    Prachtige foto's die wil ik ook wel op mijn stapel boeken, erg stoer..rustig en toch knus
    Vraagje, waar wie hoe heb je het gedaan? Ken de boeken van de Hema maar die zijn zo vaak zo dun.. en nietig..hoe krijg je zo'n echt echt boek..en is dat een beetje te betalen?
    Laat je het weten? Je mag me ook mailen
    sanne.boer88@gmail.com

    Had Gea(gstyle) ookal gevraagd maar die deed het via de MAC ja en die staat hier niet ;)

    Groetjes en een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat raar dat je zoveel tuinposten krijgt,want de gadget volgen zit niet meer op deze blog enne ehmm hoe bedoel je er is niets te zien haha,een blog vol toch met tuinposten,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wow, nou uitgever zoeken en.....laat heel Nederland en omstreken van je smaak en style genieten.....

    Ik zeg HALLOOO WLS wáár zijn jullie!!!!!!!!

    En inderdaad net wat Judith zegt, ik zou hem ook direkt kopen als hij in de winkel lag
    liefs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een schitterende foto's staan er in je boek.
    Ik heb van je foto's genoten!

    Groetjes,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Tjee meis, dat een reacties op je boek; denk dat je maar eens een uitgever moet gaan contacten! Ik heb zelfssss de neiging om je weblog-link door te mailen naar een redactie van bijvoorbeeld... De WLS!!! Zou toch zonde zijn als er niet wat meer gedaan wordt met die pracht en praal van je!

    Oké, dus toch bij Albelli... Ja, mij is dat ook altijd goed bevallen en dan blijf je al snel hangen hè:-) Ga ik daar maar weer eens kijken, maar eerst nog wat dingen in orde maken in huis, dus dat zal wel ergens in het najaar worden ofzo haha
    Tongeren was zooooooo leuk vandaag Lia, ik heb GENOTEN!!! En eerlijk gezegd bijna niets gekocht (3 dingen), maar goed, op den duur heb je zoveel en dan wordt het alsmaar moeilijker... ach ja, die andere 2 meiden hebben zich niet ingehouden, dus we zijn alsnog dubbelgevouwen tussen de handel huiswaarts gekeerd haha... Donderdag ga ik met 1 van die meiden nog een route doen, zij is nl. afgelopen najaar in haar nieuw gebouwde huis getrokken (een héél gaaf huis kan ik je vertellen) en ze heeft gewoon nog veel nodig en ik help haar daar uiteraard met alle liefde bij dat snappie wel:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Geweldig dit boek!!!!daar mag je met recht trots op zijn. Zou het zo kopen als het in de winkel lag.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hoi Lia,

    Ik woon ook in de betuwe en ik hou ook van deze stijl. Wij zijn op zoek naar een nieuwe keuken die speciaal is, geen standaard keuken. Waar hebben jullie de keuken gekocht?

    Mijn complimenten voor je eigen foto boek!

    Groeten, Jo-ann

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een prachtige foto's maak je en wat een mooi boek. Mijn complimenten. Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia