zondag 13 februari 2011

Give away......

 

Ik had al eens opgemerkt dat ik ook eens een give-away zou doen, omdat ik 300 volgers toch wel heel bijzonder vind.

En wat gaat dat dan worden hoor ik jullie denken......

Wel omdat ik zoveel lieve en leuke reacties heb gekregen op mijn fotoalbum, heb ik speciaal voor degene die het gaat winnen een verkorte versie gemaakt. Want al vind ik jullie geweldig, het orginele  zou me toch een beetje te kostbaar worden.

passie voor wonen 001

Verkort betekent, iets minder persoonlijke foto's, minder pagina's maar wel met foto's die voor mijn stijl staan. En geen 30/30 maar 20/15.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties, en er moet natuurlijk een einddatum zijn, dus laten we die op Zaterdag 24 Febr houden. En voorwaarden zijn er niet echt. Alleen dat je een van mijn volgers moet zijn. En even een reactie achter moet laten als je eventueel interesse hebt. En als jullie niet mee willen doen, even goed vrienden hoor.. dus voel je niet verplicht.

Ik heb het met liefde gemaakt voor een van jullie, maar WIE..)

Liefs Lia

92 opmerkingen:

  1. Daar ben ik alweer. Ja ik doe graag mee. Wat een leuke gadget!!! Ik ga je plaatsen op m'n blog.

    Slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze reactie??? nou geweldig toch !! dit is zooooo leuk !!.....ik doe heel graag mee......lieve Lia.....dit is de een ontzettend leuke give away.....een echt hebbeding...wat ik heel graag zou willen winnen natuurlijk......ik ga duimen......maar eerst even slapen....wieweet droom ik er wel van !! hahaah!! liefs van mij................❤ ❤ ❤ ❤ ❤......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!!!! Wat een mooie give-away!! Ik heb stiekem al heel veel keer in je prachtige album gekeken..en manlief ook al een keertje laten kijken..We hebben het nu zelfs over de "Lia-stijl"...(ik wil het graag wat soberder, dus als ik aan het ruimen ben, noemt ie me Lia) Dus: ik wil meedoen, heel, heel, graag!!
    Maar volgens mij klopt de datum die je noemt niet: zaterdag is het de 26e....Maakt niks uit: tot die tijd duim ik af en toe even...
    Inde tussentijd luister ik nog even naar je heerlijke muziekje...(niet klikken dus)......................................................................................................................................................................................................................................................fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige Give-Away!! Hier doe ik heel graag aan mee. Dat is dan gelijk ook de eerste waar ik aan mee doe ;) Ik vind je boek zo mooi! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je eventueel mee wilt doen???? Lia!!! Natuurlijk doen we mee :)))
    En gelukkig niet zo'n lange wachttijd...
    Wat een lief idee van je!! Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik doe natuurlijk graag mee hoor!
    Zo'n kans kan je niet voorbij laten gaan toch?

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OH graag doe ik ook mee Lia ♥ Heb ook al een paar keer je boek bewonderd, zo mooi. Wat een lieve geste dat je ons ook een verkort exemplaar gunt ♥

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik voel me zeker niet verplicht en zeker even goede vrienden ..... maar ik doe toch wel heel graag mee. Vond je boek fantastisch en al is deze iets kleiner en iets dunner dan nog zal deze ook het bekijken waard zijn en voor veel inspiratie kunnen zorgen! Leuk bedacht trouwens om je eigen boek cadeau te doen, erg orgineel! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ftantastische gove awya. dit wordt een begin van iets moois voel ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en het is nog wat vroeg, want ik zie dat ik wat toetsen heb gemist op het toetsenbord, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Omdat ik de afgelopen week weer een mooie give away heb gewonnen, heb ik besloten dat ik voorlopig maar even niet aan give aways meedoe....maar...je voelt het al aankomen...als fan nr. 1 van je huis laat ik dat even voor wat het is...nee, dit kan ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan!!!!!! Dus ik doe mee, wat een prachtprijs Lia...geweldig leuk!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat het boek het bekijken waard is zeg. Jeetje wat een leuke Give Away Natuurlijk doe ik mee.



    Super Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heej Lia, je stapel is super met allemaal nieuwe aanwinsten, en wat gezellig je give away, ondanks onze verschillende stijl van interieur staat gezelligheid en gastvrijheid en het zoooooo waarderen van je eigen plek om je heen die zooo als een warme jas voelt op nr. 1 en geniet ik altijd als ik bij jouw kom je bent een lieverd en gezellig mens en vind het reuze gezellig met jouw in blogland en zoveel volgers dat snap ik hele maal, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lia,...Ik wil ook heel graag mee doen.. wat een leuke give away....
    Fijne zondag
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Lia,

    Da's een leuke give away. Ik doe graag mee.
    Fijn weekend,
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuk idee/kado. En zoals alle andere blogdames doe ik erg graag mee. Als ik straks uit de pyama ben zal ik het linkje op mijn blog plaatsen. (ja zondag) en wat een heerlijk nummer heb je op je blog staan. Ik blijf nog even genieten en begin alvast met duimen dat ik ook een keer tot de winnaars mag behoren.

    Fijne zondag,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Lia wat een ontzettend leuke give away, je eigen mooie boek!! ja ik doe heel graag mee:)

    fijne zondag!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia, geweldig.....ik doe graag mee met je ontzettend leuke give-away!!!!!!
    Wie wil er nu niet een woonspecial "made by Lia"?????????
    Groetjes en een fijne zondag, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige give away; daar hoef ik niet over na te denken of ik mee wil doen ;-)

    Ik ga even een link plaatsen op mijn blog!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jaaaa, ik heb even pauze in het plaatsen van posten en reageren maar dit kan ik niet voorbij laten gaan , ik doe graag mee Lia.

    Zo'n mooi boek zou een aanwinst zijn op de stapel met andere mooie woonboeken.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Maar dit is echt een geweldig kado. Ik doe heel graag mee.
    Wens je een fijne zondag.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Lia dit is een super give-away!!!
    Ik ben de laatste tijd niet zo actief meer in blogland.
    Maar ik kom bij jou altijd wel even kijken en lezen....
    Daarom doe ik graag mee, want zo'n mooi boek wie wil dat nou niet!!!

    Groetjes Carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een kans op een echte Lia tussen mijn woonboeken! Natuurlijk doe ik mee, wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weet je Lia, ik doe nooit mee aan give-aways puur omdat ik geen uizonderingen wil maken in de give aways op m`n blog te plaatsen. Ik kan gewoonweg niet altijd elk give away op m`n blog plaatsen en vind het dan zo sneu dat ik mensen passeer. maar....deze give away vind ik zo bijzonder, een eigen boekje van Lia in huis...ja dat wil ik niet overslaan maar ik geef je give away niet op m`n blog aan maar ik lees dat dat bij jou ook niet verplicht is"-)

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow wat een geweldige give away. ik vind je boek echt prachtig en doe natuurlijk graag mee..ik dacht trouwens dat ik je allang volgde maar dat was helemaal niet zo (bloos) dus dat heb ik meteen even recht gezet. succes met je give away
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. voor wie?!?!??! VOOR MIJ!!!!!!!!;))))
    ooooooooh nu weer wachten tot 24 februari!!! Mèn wat een spanning!!;)))

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhh...wat is dit een geweldig leuke Give Away Lia, ík heb al genoten van het meebladeren door je boek met die prachtige foto's dus zo'n mooi collectors-item daar wil ik wel een kansje voor wagen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hihi nouh dan neem ik ook een sprong in het diepe :-)
    Ik sluit me graag aan in de rij van belangstellenden voor je prachtige boek.
    Wat een leuke Give Away. Succes en veel voorpret !!!
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook ik doe graag mee, al kan ik jouw "give away" linkje niet plaatsen !
    maar ik blijf wel gezellig bij je buurten, groetjes BB

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Lia,

    Je kent mij niet want ik ben een stille, maar wel een trouwe lezer van jou blog. De manier van inrichten van jou huis inspireert mij zeer.
    Ik reageer nu met berichtje zodat je weet dat er misschien nog veel meer volgers zijn dan je denkt/weet.
    En eerlijk is eerlijk, ik ding natuurlijk ook graag mee voor het mooie fotoboek.
    Hopelijk ga je nog lang door met jou blog.

    fijne zondag gewenst,
    groetjes, Wilma.
    http://patchworkwilma.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goedemiddag Lia, ik wil heel erg graag kans maken op je boek. Wat een prachtige stijl heb je en als er dan een mogelijkheid is om zo'n prachtig boek te kunnen verkrijgen: Het zonnetje begint hier nu ook buiten spontaan te schijnen.
    prettige zondag verder,
    Anna Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi lia ,ik doe graag mee ,ik ben gek op mooie woonboeken en die van jou past daar prima bij !
    Lieve gr..ida

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou de 300 al gepasseerd, gefeliciteerd hoor, ik weet zeker dat er heel veel mensen genieten hier op jou blog en misschien al dikwijls het boek virtueel doorgebladerd hebben!
    Oh Lia,.....mag ik nog mee doen... ik vind het zo'n mooi boek!! Deze give away kan ik echt niet weerstaan hoor...
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Lia
    Ik doe mee:)Prachtige boek...Groetjes Karolina
    Een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Lia,
    Ik doe natuurlijk heel graag mee voor dat prachtige boek.
    Het is een hele mooie woonboek en leg hem graag tussen/op mijn andere woonboeken om dan regelmatig door te bladeren.
    Hele fijne zondag. Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Lia,
    Nou ja, laat ik dan ook maar een gokje wagen want ik vind je boek zo bijzonder! Dus ga even een link op m'n blog zetten. Fijne zondag.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. You have a beautiful blog and your pictures are always so nice.I would love to have them right here in my home.~Meme

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hallo ik heb net een give away gehad
    nu moet een ander maar de kans hebben
    tuurijk zou ik het erg leuk vinden
    want je boek is geweldig
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Lia,

    Wat een leuke give away! Ik heb erg genoten van je post ivm dit mooie fotoboek. Ik wil graag meedoen! Nog een fijne zondag gewenst! Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Of ik misschien, eventueel, wellicht mee zou willen doen ... eh nou daar hoef ik geen 3x over na te denken.

    Ik wacht nog altijd op de give-away die ik maanden geleden won maar nooit kreeg en daarom lange tijd met een boogje om give-aways heen ga, maar deze is gewoon te mooi om geen kansje te wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Moet al serieus naar beneden scrollen dus je hebt al wel door dat velen dit een geweldige giveaway vinden, zo ook mezelf! Wat een bijzondere giveaway! Ik doe heel graag mee hoor!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jeetje wat doen er al veel mee,

    Ik doe ook heel graag mee met je give-away, ik heb zo zitten genieten van je fotoalbum, zelfs Lief moest meekijken van mij.

    Superleuke give-away Lia!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke en persoonlijke Give-away.......en natuurlijk doe ik mee.
    Geweldige aanwinst als je dit boek in je kast hebt staan, om elke keer weer even in te kijken en inspiratie uit op te doen!

    Groetjes Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zet zelf even een volger die alleen per mail reageert.

    Wilga, voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een bijzondere give-away zeg, jouw droomboek! Ik waag graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat is dit een te gekke give away!!. Het is zo een mooi boek daar geniet je iedere dag weer opnieuw van. Heel graag doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Nou ja, wat denk je..ik zei het al met het uitkomen van je eigen boek..ik wil hem doooooolgraag..zou ook super handboek zijn als ik straks adviezen ga geven bij andere mensen thuis want ik vind jouw stijl super mooi dus je zou me er heeeeel blij mee maken..en ook wel een beetje omdat ik nog nooit iets van blogland heb gekregen :P
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. JAAAAA. ik doe heel graag mee!
    wat een mooi cadeau echt super!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dit wordt ELLENBOGENWERK.... Ik wil 'm ik wil 'm ik wil 'm

    whoehahaha

    Nee, zonder gekheid: Een geweldige Give Away en ik doe heel graag mee!

    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ohhh, heel erg orgineel Lia, deze Give-Away. Tsja.....en wie wil er nu niet zo'n PRACHTIG woonboek, iedereen denk ik wel. Dus ik waag ook graag een gokje op deze prachtige Give-Away.

    Heerlijke week wens ik je,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik wil je komen bedanken voor je lieve felicitaties en zie deze prachtige give-away. Hier wil ik Zekers aan mee loten. Ik vind je prachtig mooi zoals ik al eerder eens aangaf. Dus je mag me op de lijst zetten.
    Fijne dag vandaag ☼
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo Lia,
    dus stiekem toch een uitgave...
    En ik vertelde je al, dat als het in boekvorm zou worden uitgegeven, ik de eerste koper zou zijn..haha
    Ik doe graag mee met deze super give-away, ben donderdag jarig, zou een geweldig verlaat kadootje zijn..
    Ik hoop en hoop dat...
    Lieve groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Beste Lia,

    Bij deze......Het is me gelukt!!!!

    Groetjes Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  55. oooohik zie het nu pas, en doe heeeel graag mee..
    cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Lia, wil je even checken of je m'n mail hebt gehad...

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Lia, Zo'n geweldige blog en heb zelfs je huis even in het 'echt' gezien toen ik de snijplank kwam halen. echt super!! Daarom doe ik toch mee want deze kans kan ik niet voorbij laten gaan!! Geniet elke week van je stijl!! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Geweldig wat een super give away geschenk. Ik heb al enorm genoten van je boek op picasso.....maar een versie zo thuis ..

    liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hebbe Hebbe!!!

    Tja wat kan ik er nog aan toevoegen.....
    ik zou hem heel graag een plekje thuis willen geven...en als ik hem niet win/krijg neus ik af en toe nog even lekker op picasso....
    liefs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo Lia

    ik volg al een hele tijd jou blog maar als stille lezer.
    Ik hou van nederlandse blogs, ik woon in Duitsland en hier heb je toch een hele andere stijl. IK vind dat jou stijl heel leuk en misschien kan ik zo een beetje nederlandse stijl naar Duitsland halen.
    Ik hoop dat ik ook als stille lezer mee kan doen.

    De groetjes uit Duitsland
    Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Het is toch te gek...zo een mooie give away...maar uh, ik weet er al wel een mooi plekje voor hoor, midden op mijn paletten/salontafel...haha...
    Lieve groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  62. ohhhh Lia, wát een mooie give-away.Helaas heb ikzelf geen blog,maar misschien mag ik tóch meedoen(???)24 Februari is ook nog 'ns mijn trouwdag dus zou het een mooi huwelijksgeschenk kunnen zijn of niet dan?
    Liefs Harriet

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hee, heb ik dit gemist? Dit kan toch eigenlijk niet, dan doe ik nog gauw mee! Want ik vind het prachtig om in te kijken!
    Happy Valantine,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik doe graag mee, ik hou erg van je eenvoudige en sobere stijl die heel inspirerend werkt!

    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Nu hopelijk voor mij.....haha....dat zou toch bijzonder zijn........
    Had ik dit bijna toch nog gemist.....;0)
    En wat een concurrenten hier zeg, maar geef ze ongelijk, wie wil dit nu niet......
    Echt een pronkstukje tussen mijn verzameling woonboeken......
    Wish myself luck ;0)
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  66. wauw! dat is nog es een leuke Give Away!
    Ik doe mee (je weet maar nooit .....
    fijne Dag
    X Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Nou Lia, dat is pas een orginele give-away! Prachtig zeg! Nou, ik doe eigenlijk nooit mee met give-aways maar deze laat ik niet aan mij voorbij gaan.
    En 300 volgers, super! Op naar de 400!

    Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  68. O, wat zijn er al veel liefhebbers voor me.
    Ik wil ook wel kans maken op dat mooie fotoboek.
    Ik ga je link op mijn blog zetten.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een bijzondere give-away! Ik geef me daar heel graag voor op. Ik zet gelijk een linkje op m'n blog!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  70. O wat mooi...eigelijk wilde ik even niet meer meedoen aan give aways want ik heb zoveel gewonnen....maar dit kan ik niet voorbij latn gaan. Dus toch maar heel stiekum meld ik me aan:)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een prachtige give-away. Ik sluit mij graag aan bij de rest en doe héél graag mee.
    Groetjes,
    Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi, Lia, ik zou heel graag mee doen met jou give away, waarom deze late reactie, ik dacht dat hij al voor iemand bestemd was, kortom ik had het niet goed gelezen.
    Bij deze ik doe heel graag mee!
    Ik zal een link op mijn blog zetten.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hoi Lia,
    Ik heb dit nog nooit gedaan maar vind je boek zo leuk en inspirerend, net als je huis, dat ik mij toch heb aangemeld.
    Groetjes,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  74. ooh Lia wat een super leuk idee!
    Mijn jongste dochter is helemaal gek van jou sobere inrichting dus hier zal je boek zeker lam gebladerd worden!
    lieve groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  75. hoi Lia, wat een leuk idee!!
    Als stille volger en fan van je mooie huis zou ik ook graag kans willen maken op je prachtige boek! Ennn... heb het net uitgeprobeerd bij een ander blogje van je: het lukt me nu eindelijk om een reactie te zetten. Komt dat even mooi uit ;-)
    groetjes, Marlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  76. LIA, IK DOE GRAAG MEE HOOR !!
    IK PLAATS OOK EVEN EEN LINK!!
    VOLGEN DOE IK JE AL.

    MAAR WAT HEB JE EEN MOOI GEWELDIG WOONSTIJL BOEK GEMAAKT EN WAT EEN GEWELDIG IDEEE.

    WAT HEB IK GENOTEN VAN JE FOTO'S.

    LIEVE GROET,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik kom net kijken maar wil wel hééél graag meedoen! Wat een mooi boek heb je gemaakt zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hallo, heb me net aangemeld, ben nog een leek in blogland maar jou stijl is helemaal super!!!!! Alies

    BeantwoordenVerwijderen
  79. I would love to participate - your style is gorgeous! I hope I understood the rules correctly :-)

    zoya
    zoechkay@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een mooie give away.
    Ik doe graag mee. Een mooi kijkboek is altijd fijn.

    groeten,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Kan ik nog mee doen...??? Graag dan....wat een mooie give-away....spannend....
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  82. ohh Lia, dit is een prachtige give away!

    Ik doe dan ook heel graag mee!

    fijn weekend!
    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik wil ook graag mee dingen aan deze give away

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Hallo Lia,

    Graag zou ik mee willen doen indien mogelijk...

    Heb een linkje met foto op mn blogje geplaatst

    Dus kom maar op!!!!

    kijkje nemen op mn blog uiteraard....

    lieve groet,
    Dannay

    BeantwoordenVerwijderen
  85. ciao Lia,
    heb je net gevonden en je blog is met liefde gemaakt helemaal top en een leuke give away
    gr alex kom graag nog eens terug

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Love this giveaway. I'm following you now. Hope you're gonna follow back. Love
    www.rivierabrides.com

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hello Lia.
    Congratulations.
    Lovely giveaway
    Many thanks for this chance

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik wil ook meedoen!!! Lijkt me zo een super leuk boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi Lia , wat een mooie spulletjes op je blog , ik doe graag mee voor dat prachtige boek gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wie niet wacht die niet wint..... Ben altijd een groot bewonderaar geweest van je Blog en je boek is echt prachtig, dus doe ook graag mee.

    Lieve groet van Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia