woensdag 2 februari 2011

Lente....post......

 

Kijk als ik dit zie, krijg ik toch een beetje het geval dat de lente in aantocht is. En ja, ik weet we kunnen nog genoeg winter krijgen. En hele vervelende kou, die mijn spieren geen goed doen. Maar verdorde bloemen van de hortensia met een beetje vorst erop zijn wel mooi.

012

013

017 

 

Maar vandaag kwam de post mij verblijden met een pakje van Moodz.. Als je daar nog niet geweest ben moet je echt even kijken. Maar goed, een tijdje geleden had ik bij haar meegedaan voor een give-away. En daar heb ik dit..... gewonnen.

 028

Ik heb hem dus gewonnen door mijn verhaal, en die moet ik natuurlijk ook nakomen. Dusssss.... *zucht* Maar de nagellak is van mij, dat dan weer wel. Dus Tamara héél hartelijk bedankt.

Maar er zat nog een doosje bij de post , en ik had echt niets besteld. Dus bij het openmaken zag ik dit.....

029 Mmmmm..

Al ben ik geen snoeper, ik weet wel dat ze lekker zijn hoor. En wie was de gulle gever.

034

Klink ik heel erg ontevreden als ik zeg dat ik liever iets anders had gewonnen... Een cijfer (een 1 is al goed) met een aantal nullen bijvoorbeeld. Maar goed er zijn er wel een paar hier die er goed raad mee weten.

Liefs Lia

31 opmerkingen:

  1. He gefeliciteerd met je gewonnen give away.
    En chocola zo lekker maar zo niet goed... voor mij dan

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi horloge heb je gewonnen...die komt vast heel goed terecht ;)

    En iets wat heel klein met een chocolaatje begint, kan altijd uitgroeien tot iets groots :))).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op zeker????;)))))

    Ben heel benieuwd wat je schoondochter van het stoere horloge vindt!!!

    Lief van je!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's van de Hortensia's!
    Superleuk horloge ook, apart dat 't stiftje links zit. Gelukkig heb je nog iets om weg te eten, echt een 'troost' prijs.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh....heerlijk hè die eerste puntjes groen. Hier beginnen de Hortensia's ook al te knoppen en wat een prachtige foto's van het de vorst op die verdorde bloemen.
    Gefeliciteerd met je prijs, maar ik begrijp dat je die voor iemand anders heb gewonnen, nouja de nagellak is ook leuk en ik vind die kleur prachtig.
    Ohhh.....en met die onderste doos weet ik wel raad hoor, dus als je ze echt niet kwijt kan hihi.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super foto's van je hortensia's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi
    Prachtige foto de winter:)Gefeliciteerd met uw giveaway:)ik hou chocola van belgie:)Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, ook al heb je hem dan voor iemand anders gewonnen hihihi.
    Als troostprijs heb jij dan tenminste de chocola mogen ontvangen... ook leuk!
    Je hortensia foto's vind ik prachtig!
    groetjes, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk om iets te winnen.
    Geniet van je chocolaatjes.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief dat je het aan je schoondochter geeft, het gebaar alleen al!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijs Lia, leuke prijs om te winnnen. Ik vind je bijna lentefoto's ook verschrikkelijk mooi om te zien. Stiekem een beetje verlangen en genieten van het lentegevoel.

    Fijne avond
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je gewonnen give away. Mooi stoer horloge! En mmmm....die choco...heerlijk maar kan me wel iets bij voorstellen dat je liever een 1 met ee paar nullen erachter gewonnen had ;-)!
    Laat de lente maar komen!
    fijne avond, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als je het doosje helemaal leeg eet staat er morgen op je weegschaal vast een 1 meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto`s van de hortensia! Heerlijk die kleine voorbodes van de lente!
    Ik hoop dat je schoondochter het horloge leuk vind, en jij lekker aan de chocolade. Alleen had ik ook liever iets met een 1 en nullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hier loopt ook alles uit en de foto`s zijn zekers prachtig met het wit erop,wat een lieve cadeautjes heb je gekregen en haha de chocolaatjes,ik probeer er zoveel mogelijk van af te blijven,ik at het veel,maar het kan ook hoofdpijn veroorzaken,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kadoos hier...dat horloge is superr ik had het gezien ja....en lekker je postcode prijs.......wij hadden laatste de straat prijs hier...wel 400 mensen kregen een bosje rozen....en jawel...die mochten ze bij ons halen....zuchttttttttt...liefs leuk mijn give away op jouw blog dankjewel ! liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. We "denken" gewoon lente Lia, dat houd ons aan de gang ;) TNT post was jou goed gezind!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ooh wat fijn zeg! heerlijk zo'n cadeau bij de post!
    en wat een prachtige foto's begin nu ook heeeel veeel zin te krijgen in het voorjaar.
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is even een tegenvaller Lia, hihi, kan me voorstellen dat je liever iets met veel nullen was tegen gekomen. je gewonne Give-Away vind ik prachtig! Net als het prille begin van de Hortensia's, heerlijk weer omdat te zien.

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De tuinbouwvakkers hebben vorige week alle hortensia's afgeknipt...zonde??? Ja, want ze zijn verdroogd inderdaad ook mooi. Nee, want de LENTE komt eraan hoor...YEAH...
    Mooie nageltjes EN chocola???...doen de extra nulletjes wel weer vergeten, ahum...
    It's a wonderfull world.
    Welterusten, Margotx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goed he al die kleine puntjes groen, mooie kleur nagellak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow wat een mooie fotos van je hortensias!!
    gefeliciteerd met je gewonnen give away én de chocolaatjes!! wij hebben pas een winterpakket (zak soep en een rookworst) gewonnen:)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Lia,
    wat een mooie foto's van je hortensia's, kan niet wachten tot ze echt gaan uitlopen. Mijn spieren zijn die kou en nattigheid ook allang zat. Gelukkig schijnt vandaag het zonnetje en is de temperatuur ietsje hoger. Gefeliciteerd ook met je prijs en die chocolaatjes....mmmmh.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het lijkt wel of de lente vandaag in de lucht hangt, het is hier lekker zonnig en dan met jouw foto's daarbij......en, waren de chocolaatjes lekker? ( ze zullen al wel op zijn toch?)

    Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh zeg bofferd......iets moois voor jezelf en nu ook iets om een ander mee te verblijden....
    Prachtige beelden zeg van de hortensia's....zelfs zo zijn het plaatjes...
    Fijne dag
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je foto's laten maar weer zien dat je van hortensia's seizoenenlang kunt genieten, mooi!

    En tsja, hier laten ze de straatprijzen alleen vallen op straatjes op het industrieterrein waar zo goed als geen huizen staan, laat staan dat ze de rest van het dorp dan een chocolade troostprijsje geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lia, blijft altijd leuk om wat te winnen toch? en het gaat goed komen met de chocola, dat weet ik zeker!
    Het horloge is echt gaaf! Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lente:zucht verlang er nu toch wel naar hoor, probeer net als jij elke zonnestraal op te vangen: zit je zoon in de buurt Lia:kunnen we wat tijdschriften uitwisselen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie foto's Lia! Ik moet zeggen dat de meeste 'bloemen' hier er niet zo mooi uit zien als bij jou, veel meer verregend en verlept..
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hihi...nee hoor, niet ontevreden.....je mag toch soms ook iets anders wensen ;). Wat zou dat leuk zijn hé...die 1 mét die nullen!! Wat een leuke give away, mooi horloge! Lente..lente...ik heb er zo'n zin in!! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk Lia, twee keer iets gewonnen! Geniet ervan!
    Fijn weekend!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia