dinsdag 8 februari 2011

Sober en toch........

 

Eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke en lieve reacties op mijn fotoboek. En voor het geval ik iemand vergeten ben te antwoorden. Ik heb mijn album gemaakt bij Albelli.

Deze foto staat ook in het boek, en wil hem gewoon even laten zien omdat ik hem mooi vind.

interieur 01-11 005

Ook al houd ik enorm van sobere kleuren en materialen, je moet wel oppassen dat je niet één letter gaat toevoegen. Want sober is maar één letter verwijderd van somber. En de witte kast en stoel waren dan ook een bewuste keuze, een keuze waar ik nooit spijt van heb gehad. Ze staan beide ook in het middelste en donkerste gedeelte van de woonkamer.

interieur 01-11 030

En als ik dan de andere kant opkijk en de kast in sobere kleur zie ben ik ook tevreden. Hier schijnt heerlijk het daglicht naar binnen en dat geeft me op sommige dagen ook weer wat extra energie. En 's avonds als het donker is staat de spot aan het plafond gericht op de witte stoel en kast, zodat het altijd wat extra opvalt in huis. En net datgene toevoegt waardoor het anders somber word.

Ik zag vanmiddag dat ik inmiddels 300 volgers heb dus ik zal eerdaags ook maar eens een give away gaan verzinnen.

Liefs Lia

23 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Lia...ik vind het zo knap dat je het zo rustig kan houden, ik zou bijvoorbeeld toch geneigd zijn om op de kist naast de stoel een stapel boeken neer te leggen. Een heerlijk sfeertje heb je in je huis!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn..nog even extra diep je boek induiken..
    en nog een stylingtip ook erbij :)
    Je weet het Lia, ik voel me helemaal thuis bij jou!
    En ja je hebt het mis..Gert gaat niet zelf bouwen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow 300 volgers!! ook geen wonder met jouw mooie blog, waar je velen van laat genieten:)
    en wat een heerlijke rust gaat er van je woonkamer uit!!
    dank je voor je reactie, ik ga albelli ook eens proberen!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. johh 300 volgers...maar ja je hebt ook zo'n mooie blog
    ik geniet elke keer weer
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. passie voor wonen ........
    dat heb je inderdaad ,hoe je erover verteld ,je hebt echt een passie voor wonen
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Lia,
    Wat een prachtige sfeer mooi hoor, Ik ben steeds met mijn tuin bezig maar als ik dit zie, ga ik mij maar eens meer op de binnen kant richten
    van mijn huis.Vind je kast zoooooo!!!!mooi.
    groet van Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave foto's! Vooral de bovenste. En eh...die Give Away...een uh..woonboek ;-))?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hoor LIa! En gefeliciteerd met je 300!
    Fijne avond nog!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou maar wat graag dat mooie boek van jou eens doorbladeren. Wat een sfeervolle en prachtige foto's.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer erg genieten bij jou. Sereen vind ik ook echt bij jou interieur passen.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's hoor. Ben zelf nogal van veel accesoires maar die rust vind ik ook prachtig! Fijne avond Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig zo zeg. helemaal jou en helemaal niet somber. heel mooi gestyled
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och Lia, wat moet ik neerzetten dan eigenlijk gewoon...mooi en de rust die het uitstraalt, helemaal geweldig

    Lieve groet
    Tanja

    p.s. laat me even weten als je de kortingsbon wilt, ik heb hier de code liggen, mail me maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niks sober...prachtig !!! heerlijk wonen toch ......liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik weet wel een give away? :P je boek? Nee hoor grapje net gehoord wat et kost..ga het toch eens uitzoeken..missch eerst maar eens een boek uitgeven voor mn tijdschrift aan :)
    Nu nog uitzoeken hoe ik de kosten kan drukken
    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bij mij is het alles behalve sober, voor mij juist zo leuk om dan bij jou een blik naar binnen te kunnen werpen. Maar niet alleen ik met mij 300 anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. In een woord prachtig Lia, het ziet er zo mooi uit bij je, ben onder de indruk hoor!
    Een hele fijne dag, lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb net even in je online fotoalbum gekeken, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een rust straalt er uit van jullie interieur. Wat zul je trots zijn op het prachtige boek, en ik geniet heerlijk met je mee!

    Fijne dag, lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je toch een prachtig huis. Je kleuren zijn heel mooi gekozen. De verschillende kleurnuances en materialen van tapijt, krukje, zetel vormen een mooi geheel, en alles sluit perfect bij elkaar aan. De houten vloer zorgt ervoor dat je huis extra warmte uitstraalt. Goeie keuze dus je vloer.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fantastisch deze foto's ook Lia, zo goed doordacht allemaal, en dat is de kunst die jij beheerst.
    Jou huis straalt voor iedere stresskip gewoon een therapie uit, als het ware. Zeer rustgevend!!!

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer prachtige foto's; blijf ervan genieten! Gefeliciteerd met je 300 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Knap dat je de sfeer in je huis sober kan houden. Je bent snel geneigd meerdere accessoires aan je interieur toe te voegen. Het is al heel vaak gezegd in blogland, less is more.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia