vrijdag 11 februari 2011

Stapelgoed....

 

Afgelopen week heb ik een aantal prachtige oude schalen kunnen kopen. En deze komen nu dus weer mooi van pas bij het stapelen van Irma. Even bij haar kijken en je ziet wie er allemaal aan mee doet.

Maar nu dan mijn versie van het stapelen.

012

 

Zelf had ik al twee van die schaaltjes op voet met deksel. En nu ineens 4 mooie erbij. Ze zijn iets verschillend van maat en ook de oortjes zijn verschillend.

014

016 

 

En dit stroopkannetje staat nu ook in mijn kast. Deze wilde ik al heel lang en als het eens op MP stond dan ging het bieden opeens wel erg ver, of het was ineens verdwenen, of verkocht.... Maar nu had ik ook hiermee opeens geluk. Ja, soms heb je van die dagen dat alles eens goed gaat.

024

En nu ga ik eens even heerlijk relaxen, want ik kom net van de fysio vandaan, en die heeft geprobeerd om mijn hoofd eraf te halen. Kon nog net vragen of ze het er ook weer op wilde zetten. Dat is gelukt maar.... ik heb even rust nodig.

Fijn weekend

Liefs Lia

43 opmerkingen:

  1. Wat een mooie schalen Lia en net als bij mijn terrines vind ik het juist mooi dat niet alles hetzelfde is. Je hebt ook een mooi kannetje weten te scoren!!

    Nu eerst bijkomen...ze heeft je geloof ik aardig te pakken gehad!

    Een fijn weekend gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie schalen... ik zie nooit iets op marktplaats of zou ik gewoon niet weten waar ik moet kijken?
    maar jouw stapel is echt super!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bofferd ben je om zo'n mooie stapel schalen tegen te komen en je stroopkannetje is om uit en van te smullen ;)

    Laat je hoofd maar even goed bijkomen van de fysio.

    Goed weekend
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stapel schalen en oh, wat een schatje het stroopkannetje. Heerlijk bijkomen nu van die rare fysio van jou...hoe durft ze :)
    Fijn weekend,
    Liefs Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi deze witte stapel!

    ik ben blij dat je hoofd er nog op zit.
    Ik heb me ook wel eens bij de Fysio afgevraagd, wat ze eigenlijk deden.
    Kwam er soms pijnlijker vandaan, dan ik er heen was gegaan. hihi
    Maar uit uiteindelijk kwam het toch wel goed hoor!

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooo die schalen..zwijmel zeg. prachtig. en ja van dat kannetje herken ik..moeilijk aan te komen. fijn dat het je gelukt is.
    sterkte met je teruggeplaatste hoofd...
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge...je hoofd eraf.......en dat moet nu weer goedkomen....?
    Belachelijk....niet één schaal maar gewoon in één keer een hele STAPEL gescoord....?
    Hoezo jaloers........word er stapeldol van ;0)
    Geniet maar fijn van je mooie aanwinsten.
    Fijn weekend
    Liefs

    Oh ja Tamara woont niet echt in de buurt van me maar ook niet ver 40 min rijden ongeveer.
    Zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stapel is dit geworden zeg, en het stroopkannetje is ook al zo leuk.
    Sterkte met je hoofd, ik hoop dat ze je hoofd wel met de goed kant naar voren heeft terug gezet....
    Groetjes en een fijn weekend,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En zo zijn we allemaal op zoek naar "iets"! Vorige week had ik mijn stroopkannetjes gestapeld en toen reageerde je ook met de opmerking dat je daar naar op zoek was en kijk ..... een week later is het dan toch gelukt. Leuk joh! Nu is het omgekeerde aan de hand. Ik ben al een tijd op zoek naar die mooie schalen. Was van de week net te laat bij de webwinkel van Anne van Kind an Huys. Heb er later wel 2 op marktplaats gevonden en die hoop ik morgen te ontvangen. Toevallig hé! Fijn weekend Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha ha, gelukkig geen Lia zonder kop!! Wat een prachtstapel heb je!!! En een geluk dat je daar nu net 4 mooie bij hebt kunnen kopen en je stroopkannetje...mooi!!
    Fijn weekend, liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig heeft ze je hoofd laten zitten hihi. Wel lekker, althans dat vind ik als ze je nek wat oprekt.
    Wat een prachtige stapel Lia, die schalen of borden zoiets had mijn oma vroeger ook en je stroopkannetje is ook heel mooi, dat wordt pannenkoeken bakken het weekend hihi.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk joh, jouw stapel op vrijdag.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie stapel, superleuke vondst...gelukkig je hoofd weer op z'n, of is het haar, plek anders hadden we er niet van kunnen genieten!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjonge jonge wat zijn jullie allemaal aan het stapelen.....!!
    Al weer van die mooie foto's
    Het levert in ieder geval allemaal mooie plaatjes op.
    Fijn weekend groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wel leuk dat ze er je hoofd ff weer opzette ;-)
    Hoop dat het vlug allemaal weer goed aanvoelt.
    Prachtstapel trouwens! Wow!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hel mooie schalen. prachtig
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige schalen... mooi al die kleine verschillende oortjes...

    Veel succes met je los- en weer vastgeschroefde hoofd en een heel fijn weekend, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie schalen en je stroopkannetje is ook prachtig.
    Ik ben dol op stapels serviesgoed en bij jou kom ik met deze mooie kiekjes aan mijn trekken.

    Hele fijn week-end.

    Groetjes, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie stapel schalen heb je Lia!! en wat leuk dat je nu geluk had met het stroopkannetje!
    doe maar lekker rustig aan vandaag.. geef je arme hoofd en nek maar even rust..

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige schalen hoor..
    En zo,n stroopkannetje is ook heel leuk.
    Gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi je schalen Lia, wat zullen ze mooi in je kast staan.
    Rust lekker uit, en zorg goed voor jezelf.

    Heel fijn weekend
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige schalen Lia, ik ben jaloers Nu wel je hoofd werbiij houden he meid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. tssss ERBIJ moest dat dus zijn. Excuus voor deze vervuiling

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Lia,
    Die stroopkannetje,beeldschoon,en je schalen ook.
    Een hele mooie aankoop,waar je nog veel plezier van zult hebben.
    Lieve groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige stapel !!!
    Ik heb ook een aantal van deze schalen,zo mooi....
    Dat stroopkannetje ....ooit hoop ik nog eens een tegen te komen.

    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige decoraties aan die schalen.
    En het kannetje is ook zo schattig.
    Wens je een fijn weekend.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige aanwinsten!!! En wat heb ik net even ontzettend genoten van je fotoboek. Wat heb je toch een prachtig huis, met mooie en unieke spullen. Ook zo sober....

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie schalen en juist die kleine verschillen doen het hem. Prachtige stapel. Lekker als het zo meezit!
    Fijn weekend, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige schalen
    Ja soms wil het niet lukken met de dingen die je zoekt maar je kent de kreet toch ?wie zoekt zal vinden .......
    Ik zoek nml ook altijd dingen die niet 1-2-3 te vinden zijn ,maar het blijft in mn koppie zitten en rust niet voor het er is ....(erg he?)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. WEllingtons...toch??? zo'n kannetje heb ik ook....heel verweerd maar erg mooi!!!!

    Lekker uitrusten!!!

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Lia,

    Oh jij loopt ook al bij de fysio. Mijn moeder is ook al een tijdje bezig om haar knie weer wat soepeler te krijgen. Wat een mooie schalen heb je gevonden! Ze passen perfect bij je Maastrichts aardewerk!

    Een heel fijn weekend & lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Stapelgoed weekend !!! liefs van mij....❤ ❤ ❤ ❤ ❤......

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige stapel oude schalen.
    Doe maar voorzichtig hihi
    Wat een gezellige blog hierzo.
    Ik kom er ook maar eventjes bij
    hoe meer zielen hoe meer vreugd ;-)
    Fijn dat je hoofd nog zit waar ie moet zitten
    houden zo !!! FIJN WEEKEND
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Staat je neus nog in de goede richting???
    Zo te zien wel, want je stapeltjes zijn weer fantastisch...
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige stapel!

    Doe het rustig aan en geniet van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Erg mooi, het is een rustig geheel bij elkaar. Ik hoop dat je napijn wat minder is nu. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Geweldig zijn ze zucht wat een vondst :) bofkont!

    Falkenberg is aan de westkust van Zweden en wij zitten aan de zuidkust zo'n 4,5 uurtjes rijden ben daar wel geweest mooi hoor, dank je wel voor je lieve aanbod, maar dat op en neer 9 uur rijden en van de zomer is het daar wel lekker hahaha.. maar nu is het kouddd brrr.

    fijn weekend en liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie stapel ook,....je boft weer met zo`n aankoop, heb ook je boek nog eens goed bekeken, erg mooi hoor!!!!
    Groetjes en fijn weekend, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik heb ook 1 zo'n schaal, de deksel heeft nog barsten ook, ik had 'm in huis staan toen de kinderen klein waren, ach ja hoog in de kast zie je het niet. Stroopkannetje had ik nog nooit gezien! Je bent een bofkont!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik vind je stapel prachtig,wat een gelukkie dat je er nu zoveel hebt en het kannetje,echt heel lief,fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Kom ook vandaag even bij je langs om wat liefde rond te strooien bij je.......
    Fijne valentijn!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia