maandag 14 februari 2011

Koken met een beetje extra liefde.......

 

Vandaag diverse valentijnsposten gelezen, en ook al ben ik er zelf niet zo mee bezig. Mede omdat ik hele andere dingen aan mijn zere hoofd heb, zoals een tuin (daar kom ik nog op terug) maar dit vond ik toch wel leuk.

035

Je bent gewoon met het eten bezig en gaat de aardappels schillen. En dan pak je nog een aardappel en dan......

Kijk wat ik uitgerekend vandaag vond ik mijn aardappelbak.

029

Nou, dus het eten is vandaag met een beetje extra liefde gekookt.

Fijne avond  allemaal met je geliefde, of zonen, dochters, vrienden etc etc.....

Liefs Lia

44 opmerkingen:

  1. Wat lief!! Die heb je toch wel heel gelaten en - uiteraard gekookt, want de liefde van de man gaat door de maag - aan je man gegeven :)..?

    Nog een fijne Valentijnsavond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JAAAAAAAAAAAAAAAA zo ben ik er ook eens eentje tegengekomen en die heb ik een tijdje ter decoratie in mn keuken laten liggen!!!;)
    Wens je toch en lekker avond hoor ;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lia, is dit voorbestemd of wat. Toeval bestaat niet he:):) Vind je zomaar liefde tussen je aardappeltjes. Maak er een fijne avond van.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja !! kijk nou !!! leuk !! eet smakelijk !!...Happy Valentine lieverd !!....ook al hou je er niet zo ven....hahahhaah!!..love love love Ria................... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ...... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ... .... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ .....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja voor jou ook Lia, en wat n bijzondere aardappel!
    Fijne avond nog,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha dan denk je even niet aan Valentijn en dan denkt ie aan jou!! wat lief:))

    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou dat is echt valentijnsdag zels de aarappelen
    vinden je lief
    dat is toch wel heel apart of niet dan
    toeval bestaat toch
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is met stip de mooiste valentijnspost van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijzonder. En nog wel net op valentijnsdag. Wie mag 'm straks opeten? Of delen jullie, dat is natuurlijk ook lief :)
    Fijne avond.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whahaha Lia, die is leuk!!! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn lijspreuk;

    Toeval bestaat niet!

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry, moet natuurlijk Lijfspreuk zijn!

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia,
    Nou meid, het heeft zo moeten zijn !!
    Je hebt het blijkbaar verdient hoor en terecht ook.
    EN ??? smaakte deze ook extra lekker ??

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik krijg er gewoon een beetje kippenvel van...
    Was hij lekker???
    Lieve groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  15. euhhhhhh ,je hebt toch niet iets met de aardappelboer he ???
    Aardappelboer zoekt vrouw ?? ihihhi

    Tuin ? wat ga je doen in je tuin ???

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oooh heb je hem in de puree geholpen!!! woehahaha
    uit liefde in de puree heet dat geloof ik!
    fijne avond hoor!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou zeg! En uitgerekend vandaag!

    Mijn Valantijnscadeau was hier ook een lekkere maaltijd want...de liefde van de mannen gaat nog altijd door de maag!

    Fijne Valentijnsdag nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige valentijns-aardappel!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou wat grappig dat je zo een aardappel vindt, echt heel grappig. Het moet zo zijn. En die aardappel bak *zucht*, is alles wat jij in huis hebt leuk??

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wie zou die daar stiekem voor jou in hebben gestopt.
    hij smaakte zeker extra lekker.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou ja zeg, dat is een apart gevoel op zo'n dag...wat zal het eten gesmaakt hebben. Ja, de liefde van de man..
    Fijne avond,
    x Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Op deze manier moet je wel meedoen aan Valentijn hé? Wat een toeval. Eet smakelijk Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een leuke foto voor in je volgende boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Of als kaart....voor allerlei gelegenheden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou zeg! Wat prachtig, wat speciaal op deze dag!
    Het moet extra bijzonder hebben gesmaakt.

    Happy Valentine!

    Een liefdevolle avond,
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hilarisch! Echt een heel erg leuk toeval.
    Fijne avond,
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig Lia en wat een gave aardappelbak heb je,ik wilde je een fijne valentijnsavond wenesen,maar is al een beetje laat,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nouja ...Lia, als die aardappels niet hebben gesmaakt hihi....wat een bijzonder op Valentijnsdag.
    Een liefdevolle avond.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. OOoo, geweldig Lia, en....heeft het lekkerder gesmaakt?????????
    Ben benieuwd naar je tuinverhaal...
    Groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ☺☺ Ik wist het altijd al, toeval bestaat niet!

    En voor dat ♥ moet je eens met je alt en nummeriek toetsenbord experimenteren (bij mij is het alt 3 maar ik geloof dat dat verschilt per pc)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het heeft gewoon zo moeten zijn!
    Leuk, grappig en lekker, gewoon een aardappel, maar wel een heel bijzondere gewone aardappel.
    Inderdaad met liefde gekookt.
    Fijne valentijnsdag!
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. na....dat vind ik wel heel toevallig, kan geen toeval zijn:-) nog nooit gezien een aardappel in hartvorm, heel bijzonder! Het eten heeft vast heerlijk gesmaakt;-)

    ieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oooh wat lief!
    Vreselijk laat...(soms lopen de dagen anders dan anders...)
    Maar nog een fijne valentijndag knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Haha wat grappig..en toevallig :)
    Sterkte met wat dan ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. nou das geen toeval ! happy valentine !

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hihi
    Dit doet me eraan denken dat soms, als ik een beetje een snelle hap heb gemaakt (wat meestal niet zo naar de zin is van mijn 'liefde gaat door de maag' man) en ik dan vraag 'smaakt het' dat ik dan als antwoord krijg 'ik proef de liefde niet'.
    Grin, och ja, altijd nog beter dan 'nee ik vind er niets aan'.
    Hebben jullie dat aardappeltje nog gewoon opgegeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Toeval bestaat niet zeggen ze....
    En, smaakten de aardappelen ook wat lekkerder?!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. joana van veel te veel had ook al zo'n aardappel in haar zak gevonden, typisch he? , geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Lia,
    Wat een toeval zeg! Hoop dat het een liefdevolle maaltijd is geweest.
    Liefs, Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nou ja dat is toch wel een heel bijzonder exemplaar ;-)
    of je wilt of niet: VALENTIJN zal het zijn hihi
    Deze heeft vast extra lekker gesmaakt.
    Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Lia,

    Dit is toch wel een heel mooi aardappeltje!!

    Een gezellige dag!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Toeval bestaat niet dat blijkt maar weer..
    Leuk..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wát schil jij gezellig de aardappels!Bleef 'de' aardappel ook heel met koken?....en met liefde gegeten gezien je volgende blog.Wat kent je man je toch goed!De lieverd begrijpt dat het je door merg en been gaat zo'n blauweregen.Kop op meid,over een paar jaar ben je dit verdriet misschien weer vergeten als er iets moois staat.Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia