vrijdag 25 februari 2011

The winner is.......

 

Wat waren er veel reacties gekomen op mijn give away. Eerst wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het feit dat jullie wel een persoonlijk kado van mij zien zitten. En wie zit er straks met een kop koffie op de bank met mijn boekje.......

035

026 

 

Maar nu, hoe ga ik dit aanpakken. Ik gun het jullie namelijk allemaal, maar ja er kan er maar één de winnaar zijn. Er staan wel een aantal reacties in die verwijderd zijn en een keer een dubbele reactie. Maar om die er nu eerst weer uit te halen.... dus heb ik maar gewoon het totaal gepakt en die Random generator ingesteld.  TROMGEROFFEL.........

 011

En dan kijken wie is nummer 42...En dat is....

Colinda van de leuke blog Guusje......

En deze keer krijg je de gewonnen prijs wel thuis gestuurd. Mail even je adres aan me door en dan komt het zo snel mogelijk jouw kant op. Bedenk me nu dat ik jouw allereerste volger was, grappig....

Fijn weekend.

Lieve groet Lia

36 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,

    Wat had je een reacties........
    We wilden allemaal denk ik graag zo'n mooi Lia boek op onze stapel....

    Colinda, van harte gefeliciteerd!!!

    Fijn weekend.

    Lieve groet,
    Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Colinda! (hoewel ik 'm stiekem wel errug grag gewild had)
    En Lia, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Colinda....je hebt een super prijs gewonnen!

    Lia, ik blijf één van je grootste fans, al heb ik deze give away niet gewonnen hihi!!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. COLINDA,VAN HARTE HOOR MET JE GIVE AWAY!!

    LIA,
    IK HEB JE EEN AWARD GEGEVEN!!
    IK WEET NIET OF JE HET AL HEBT GELEZEN OP MIJN BLOG!!

    FIJN WEEKEND,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Colinda wordt de gelukkige eigenaar van Lia's original! gefeliciteerd ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Colinda!
    En wij nu maar hopen dat het echt nog een keer uitgegeven gaat worden ;-), het ziet er zo mooi uit!
    Fijn weekend,
    Groeten Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pohhhhh...die Colin zit nu op haar werk stiekem te bloggen en kan niet schreeuwen want dan wordt ze betrapt ;)!!!! De bofkont!
    Gefeliciteerd Colin!

    Fijn weekend Lia!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Colinda!

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Colinda.... weer een mooie give away!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei Colinda leuk voor je, gefeliciteerd hoor.

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Colinda! Dit boek ga je vast heeeel dikwijls bekijken! Geniet ervan!
    En Lia bedankt voor het organiseren van deze mooie give away...kan je dat boek niet gewoon 200x laten maken, die zijn vast zo verkocht!
    Fijn weekend, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PRoficiat Colinda! Wat super voor haar.
    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat Colin, supermooie give-away, wat zul je genieten!

    Lia, ik vond het een hele leuke en aparte give-away die je hebt georganiseerd.

    Fijn weekend
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh Colinda wat ben je een geluksvogel:) hier ga je vast heel erg van genieten, gefeliciteerd!!
    en wat leuk Lia dat er zoveel blogster graag met jouw boekje op de bank hadden gezeten:)

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou die Colinda springt een gat in de lucht , dat kan niet anders met zo'n mooi gewonnen boek ......

    Maar ik heb ook net een leuke give-away gewonnen en ook daar ben ik heel blij mee dus mij hoor je niet klagen .

    Kijk ik gewoon even wat vaker je blog door .....ook altijd genieten .

    fijn weekend Lia , lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben niet snel jaloers op een ander....maar nu toch wel een heel klein beetje.....;0)
    Wat een bofferd en geluksvogel is Colinda.
    Maar het is haar meer als gegund, dus das dan wel weer leuk. Van harte Colinda...wat zul je hier van gaan genieten.
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd voor Colin, ze schrijft altijd super, het is haar van harte gegund! Lieve groet en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig wat leuk voor Colinda...wat jammer voor mij....hahahahhaha!! ...liefs fijn weekend van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat, Colinda.. Wat zal jij hiermee blij zin, een prachtige mooi boek!!

    (Lia, misschien moet je er nog een paar laten drukken, 3e druk...)

    Fijn weekend
    ~Patricia~

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zat inderdaad op mijn werk toen ik een mailtje (stiekem ... foei) las, dus na werktijd huppelend en juichend naar huis, want wat vind ik dit gaaf!

    Als ik hem minstens 100x met een kopje thee erbij hangend op de bank heb bewonderd en doorgebladerd, krijgt hij een ereplaatsje ... dat staat toevallig al tijden te wachten op HET boek, laat het nou toch dit boek zijn ... als het past!

    En voor ieder die hem ook een keer wil 'vasthouden en doorbladeren' (wel heel voorzichtig dan toch haha) haal ik hem van zijn plaatsje en zet ik een kop koffie en thee met wat lekkers van de huisbakker oké? Deel ik hem toch een beetje!

    Lia, geweldig, dank je wel!
    Kus,
    Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die Colin... de bofkont!!! Stiekem baal ik wel hoor, want deze Give Away had ik zooooo graag willen winnen! Je weet dat ik jouw huis toch wel zo ongeveer de allermooiste in P-land vind (en dat is niet alleen omdat je sfeer hélemaal goed is, maar juist omdat je van dat standaardhuis met een normaal budget iets fantastisch weet te maken... met een berg geld kan iedereen in een paleis wonen. Ik heb respect voor jullie creativiteit!). Maar GELUKKIG kan ik je huis lekker blijven bewonderen via je album en blogland:-) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O ja... en natuurlijk een FIJN WEEKEND!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Colinda gefeliciteerd met je kado en Lia bedankt voor je Give Away...
    Fijn weekend.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Colinda van harte gefeliciteerd met dit prachtige boek!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Colinda, van harte met het winnen van deze prachtige Give-Away, het bijzonder fraaie en zeer stijlvolle woonboek van Lia.
    Een feestje onm zoiets te migen ontvangen.

    En inderdaad toevallig en leuk Lia dat jij bij haar de eerste volger was.

    Een fijn weekend,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van harte met het originele boek.
    Bij jouw zag ik oude boeken nu zag ik het weer in je vorige post, het zette mij aan het denken dat ik ook nog oude boeken had. Dankjewel!!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. super leuk voor colinda!!!
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gezellig dat je even aan schoof.. maar ben je een keertje echt in de buurt... schroom je niet.. je bent welkom'
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Lia,

    IK volgde je nog niet zag ik. Nu dus wel. Ik heb even je prachtige boek bekeken zeg, fantastisch joh, dat ziet er FANTASTISCH uit. Complimenten hoor. Prachtig basic allemaal en mooi vastgelegd. Ik ga je volgen dus.
    Groetjes,
    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Lia,

    Ik zie dat ik jouw mooie giveaway heb gemist. Wat jammer! De felicitaties voor Colinda. Ze zal vast blij zijn met jouw mooie boek!

    Een gezellige zondag!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig je mooieboek, ik heb er even online door heengebladerd: Genieten met je mooie pure stijle.

    Colinda gefeliciteerd,je begrijpt wij zijn allemaal stiekem jaloers :)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een bofferd is Colinda. Felicitaties voor haar.
    Ik wens je een gezellige zondag.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. He jammer nou, niet gewonnen, maar Colinda gefeliciteerd!
    Fijne dag Lia!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Lia
    Ik heb weer even terug gelezen op je blog tot aan de sneeuw van 19 december aan toe.
    En ik heb weer genoten.
    Prachtig boekje heb je ook gemaakt..helemaal op zijn lia's.

    Fijne week weer en liefs,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. snik, ik kon hem zo goed gebruiken, moet vrijdag een moodboard klaar hebben voor een 35jarige man die in een oud schoolgebouw woont..zucht..maar leuk voor colinda hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hè jammer voor mij, maar hij is gelukkig goed terecht gekomen zag ik. Colin gefeliciteerd!

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia