zaterdag 12 maart 2011

Energie opdoen.......

 

De winter heeft er flink ingeslagen bij mij. Pijn in mijn hele lichaam put me momenteel helemaal uit. En heb even een vakantie ingepland voor mezelf. Even een week rust en alleen dingen doen die ik wil, en hoop dat ik dan ook weer wat energie krijg om bij jullie allemaal langs te komen. En als we dan ook nog een beetje mooi weer krijgen zoals vandaag........komt het weer helemaal goed.

Tot later...... ik ga nu de zon in met een kop koffie en een leuk tijdschrift.

002 

 

"Miss Kitty" ruikt de lente.....

006

Lieve groet Lia.

50 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte en zorg goed voor jezelf! Ik hoop dat het zonnetje zich veel laat zien. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel verstandig, even pas op de plaats... Geniet lekker van het zonnetje, liefs Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe maar lekker rustig, en geniet van het voorjaar. Ik hoop dat je je gauw weer een beetje fitter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. doe rustig aan hoor... wij zijn hier later ook nog wel
    hoop dat je genoten hebt van vandaag.. want morgen is het weer minder.. maar het wordt gelukkig niet meer zo koud
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte Lia, lijkt me vreselijk als je zo beperkt wordt door je eigen lichaam.

    Doe rustig aan en pas goed op jezelf!
    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je vandaag heerlijk van het zonnetje hebt kunnen genieten. Soms hebben we de tijd even nodig voor onszelf en jij bent tenminste zo verstandig om deze te nemen! Geniet van komende week! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken het helemaal! Aan het eind van de winter ben ik ook óp, vaak te moe om van de eerst zon te genieten. Goed dat je tijd voor jezelf maakt. Nu hopen dat het weer meewerkt. Vandaag is al binnen in ieder geval!
    Sterkte en ik stuur hierbij alvast wat virtuele zonnestralen!!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,oohhh ja, ik herken dit maar al te goed ik ben ook kapot op het moment,moe futloos nergens zin in en loop ik een trap op dan dan sta ik gewoon te hijgen en te puffen,bahhh.
    Maar vandaag was het fijn weer en dan doet de buitenlucht wel weer goed.
    Ik zou zo zeggen GENIET van je vrije tijd volgende week,gelijk heb je.

    lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat was het genieten vandaag hè! Ik heb geen tijd gehad om te zitten met datzelfde blad, maar ben wel lekker in de tuin bezig geweest. Het begin is er...maar ik moet nog heel veel :)
    Fijne week ondanks je pijn!
    Lieve groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lijkt mij dat vervelend dat je lichaam (soms) zo onwillig is, maar de enige keus die je hebt is om er naar te luisteren...waarschijnlijk ben je anders nog verder van huis.

    De Ariadne At Home heb ik al lekker doorgebladerd, maar ik ga er straks ook nog weer even voor zitten.

    Zorg goed voor jezelf Lia en neem je rust...:)

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voel me momenteel net zo, echt compleet kapot ben ik, loop er bij momenten gewoon bij te huilen van de pijn. Zou het dan toch door die winter komen... maar een vakantie voor mezelf inplannen zit er niet in, ik ben er altijd en overal nodig, moet dit gezin draaiende houden.
    Heel veel sterkte, ik voel helemaal met je mee.
    Ik denk eens aan jou als ik vijf minuutjes even wat kan rusten en hoop dan dat jij het ook rustig doet.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even fijn tijd nemen voor jezelf; is soms erg belangrijk! Heb je vandaag genoten van het mooie weer; het was hier prachtig, veel buiten geweest en de tuin weer een heel eind aan kant!

    Ondanks alles wens ik je toch een fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Verstandig dat je even rust neemt, je gezondheid staat voorop!! Hoop op meer van deze mooie dagen aankomende week.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook erg moe,heb vandaag heerlijk in de tuin gewerkt en de buxusvakken afgemaakt,mijn lief had vrijdag buxus gekocht,wat een pracht foto van Miss Kitty,ik vind trouwens haar naam geweldig,fijne avond,doe het lekker rustig aan,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rust maar even lekker een week uit!
    Ik weet helaas wat het is om laag in de energie te zitten en pijn te hebben. Even een break en de batterij opladen is dan een must!
    Hopenlijk kun je komende week lekker in het voorjaarszonnetje zitten.

    Fijn weekend, Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Doe maar lekker waar je zin in hebt en tank even bij.....niets zo vervelend als gebrek aan energie....Probeer van alles te genieten....
    Een fijn weekend
    Lieve groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och, lieve Lia, denk je nu wel even heel goed aan jezelf?
    Ik hoop dat je week je zal helpen en dat de pijn wat minder wordt. Het scheelt dat de temperaturen wat hoger zijn he... Dinsdags wordt het in ieder geval heerlijk weer. Net zoals vandaag.
    Geniet van je week, kijk de kunst af bij Miss Kitty; dan wordt het een heerlijke tijd.
    Veel liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou, Lia, n fijne week dan en rust maar goed uit!
    Geniet van je Ariadne, maar dat zal wel lukken!
    ♥Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Knap van je Lia.......mijn lijf doet ook zo'n pijn op het moment.......zal het ooit over gaan???....pfffff...maar vind het leven en de dingen die ik doe veeeeel te leuk !! ik geniet zelfs met die rotpijn.......sterkte liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hopelijk heeft het zonnetje je goed gedaan lieve Lia. Verstandig om nu even goed naar je lichaam te luisteren en het even wat rustiger aan te doen.
    Ik ga dinsdag de Ariadne kopen, kan me er nu al op verheugen.
    Lieve meis ik hoop dat het snel wat beter gaat met je.
    Liefs Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelijk heb je Lia ik ken dat gevoel:
    gewoon een beetje extra aandacht voor jezelf !!!
    GENIET van alle zonnestralen
    pak je rust en verwen jezelf een beetje ;-)
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Neem je rust. En zolang als het nodig is.
    Een knuffel voor Miss Kitty; kijk dat lieve koppie nou eens.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijne vakantie en vergeet niet te genieten!
    Vandaag was al wel een opknapdagje ik hou dat er gauw meer als deze volgen.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ik vandeweek thuis aangaf, ga jij nu gewoon doen ... heel goed; even rustig aan en genieten. Als het weer nu zo blijft als vandaag kun je weer een flink energievoorraadje op doen. Geniet van je weekend en je vakantie, groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goed van je Lia dat je even lekker de tijd voor jezelf neemt. Soms is het gewoon nodig en oh, wat doet het zonnetje dan goed werk. Die maakt alles zoveel prettiger.
    Geniet van je weekje rust en ook echt rustig aan doen hoor!!
    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Rustig aan doen. en genieten van het lekkere weer.. morgen is het weer even iets minder, maar maandag wordt het weer echt lente...
    Lekker naar buiten en energie op doen...!!
    Pas goed op jezelf.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ken het,, missch een zonnebankje?
    Mijn vader heeft elke winter last van een winterdepressie..is minder gezellig en ligt om 8 uur al op de bank te slapen..moet van de dokter af en toe een zonnebankje pakken..
    Rust maar lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik had je tuinposten gemist en zie nu pas wat een plaatje het is geworden. Jullie hebben hard gewerkt, nu wordt het tijd om ervan te genieten. Vandaag werkte het weer heerlijk mee, nne...doe rustig aan hoor, lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel veel sterkte! Geniet lekker van het mooie weer na al dat harde werken!

    Goed van je dat je dat je je grenzen aangeeft!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Doe maar lekker rustig aan en als je bent bijgeladen zien we je vanzelf weer langskomen....

    Goed op jezelf passen...

    lieve groet manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hè, wat vervelend voor je. Dit klinkt als "meer" dan alleen maar last van de winter, want daar hebben wel allemaal wel wat last van... Ik hoop voor je dat de eerste zonnestralen krachtig genoeg zijn om je wat op te laten knappen!!! En anders zit er niets anders op dan voortaan in de winter naar een lekker warm land te gaan? Dat lijkt me helemaal geen vervelende oplossing? In ieder geval ga ik straks ook lekker met een grote kop thee de Ariadne lezen...

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Roos heeft hetzelfde als jou en wij hebben ook de afgelopen week bewust even lekker uitgerust. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geniet van een weekje lekker rustig aan doen. met hopelijk veel lentezon.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat naar Lia dat die lange winter je zoveel energie en pijn heeft gekost...hopen op snel mooi weer en opladen maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. nou doe het lekker rustig aan en doe waar je zin in hebt dat is de enigste remedie om er weer bovenop te komen
    en altijd luisteren naar je eigen lichaam
    dat doe ik nu ook altijd
    morgen is er weer een dag en anders blijft het maar een dag langer liggen
    probeer zoveel mogelijk te genieten van alles om je heen
    ga lekker in het zonnetje want daar krijg je al energie van
    en als je lichaam pijn doet is verschrikkelijk ik ken het en je wilt dan zoveel doen maar het lukt dan niet
    het komt wel weer rustig aan
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Rustig aan doen Lia, geniet van je vrije week en de Ariadne natuurlijk,....heb `m ook al heerlijk doorgebladerd!!!
    lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat staat miss Kitty altijd prachtig op de foto.
    Zij is echt fotogeniek als een volleerd model.
    Lia, zorg goed voor jezelf en ga lekker in het heerlijke zonnetje, zal je vast goed doen.
    Lieve groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Belangrijk dat je af en toe luistert naar je lichaam. Doe je dit niet nou dan weten we wel wat er gebeurt. Hoop dat het weer je in de komende dagen de broodnodige energie kan geven.

    Tot gauw,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hey Lia,
    Doe net zo als Miss Kitty en hopelijk geeft het zonnetje je wat energie! Geniet ook van je eigen prachtige interieur!! Het is steeds weer tot rust komen als ik bij je kom binnen gluren!! Bij deze stuur ik je een flinke portie "pijn vrij zijn"
    Lieve groet, An ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hee lia heel veel sterkte wat vervelend zeg, maar waar komt die pijn van dan ? Liefs floor

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve Lia,

    Ik hoop dat de zon dit jaar veel voor jou gaat schijnen!!!

    Veel lieve groetjes & sterkte!

    Madelief xox

    BeantwoordenVerwijderen
  42. He bah das niet fijn , ik hoop voor jou dat het snel heel lekker warm gaat worden ! dikke knuffel xx ohhh vrijdag...het is zo een leuke film echt lachen ! ik wil weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Let op jezelf!! En wat goed van je dat je even rustig aan doet!! Ik hoop dat je deze week het zonnetje maar veel mag zien!!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Neem de tijd, geniet van de rust en luister naar je lijf.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Neem je tijd Lia en laat de zon je energie geven....

    lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik hoop dat je de rust krijgt die je nodig hebt, je kunt nu heerlijk genieten van jullie prachtige tuin. Wat een rust en netheid straalt die uit.....ik hou daar van.

    Fijne, rustige week ( voor dinsdag is 16 graden voorspelt!). Lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Lia, bij deze laat ik je even weten dat je voor mij een stylish blogger bent! Het is steeds weer inspirerend om bij je binnen te springen! Dus van mij voor jou de stylish blogger award! Bedoeling is 7 dingen over jezelf te vertellen en 7 anderen te nomineren...Natuurlijk is dit geen verplichting, je mag hem ook gewoon in ontvangst nemen hoor! Groetjes, An

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ja leuk geworden weer. Ik verander elke dag bijna wel wat, dan weer donkerder of juist lichter wat ik de volgende dag dag weer helemaal niet bij me vind passen. Net als m'n huis voller en dan toch weer leger. Wat mij nu weer niet lukt is die banner breder krijgen. Vorige keer heeft zoontje (bijna 29) het even voor me gedaan maar die is inmiddels op kamers. En ik heb al heel veel geleerd in een jaar maar nog net niet alles. Ik ben blij dat je weer wat energie krijgt. Als de zon schijnt gaat 't wel hier maar zoals vandaag moest ik gaatjes stoppen boven, heb ik nog slaapkamertje op te knappen, maar de Alabastine moet nóg aangemaakt worden, zucht..
    Gelukkig wel gezellig met m'n buurvrouw koffie gedronken. Is ook belangrijk toch?

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh Lia, ik moet toch wel lachen het is gelukkig een typefout. Zoontje is bijna 20 en ik bijna 48, nog heel piep dus nog, hahaha. A4 geprobeerd, hij wordt of niet veel anders of echt supergroot zodat er maar 2 foto's te zien zijn. Maar dat gaat nog wel goed komen. Moet nu eerst iets aan het eten gaan doen anders wordt ik te onrustig. Heb trouwens vanmiddag nog wel de gaatjes in de muur gestopt en gelijk even door het hele huis. Dus toch nog nuttig geweest vandaag. Maar bedankt voor je tip en jij ook succes met wat je nog wilt.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Lia, heel veel sterkte deze komende periode. Zelf zit ik er ook even doorheen, en dan is de lente inderdaad zeer welkom. Je hebt trouwens een prachtige nieuwe lay out gekozen voor je blog. Mijn complimenten. Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia