dinsdag 22 maart 2011

Goeiesmorges.........

 

Goeiesmorges juffrouw Jannie.....in dit geval dames..... Wat er toch door je gedachten stroomt als de zon begint te schijnen. Ik krijg zoveel positieve energie van die bal die langzaam te voorschijn komt. Dus maar even vastleggen.

002

En dan nog geen 3 minuten later....

006

Het was ook erg druk in de lucht met vliegverkeer. En natuurlijk hebben we dan ook nog de vogels die een prachtig concert geven.

Het beloofd een prachtige dag te worden. Moet wel werken maar opeens is dat niet erg meer. Maar zodra het kan pik ik even een zonnestraaltje mee.

Fijne zonnige dag.

Lieve lentegroet Lia

31 opmerkingen:

  1. Je berichtje heb je om 08.20 uur geplaatst en nu komt ie pas in mijn dashboard...hier is het inmiddels 14.00 in de middag!

    De zonsopgang heb je mooi vastgelegd en het is heerlijk weer buiten! Ik moet trouwens 'ophangen' hi hi want ik krijg een sms-je van mijn vriendin...ik ga er even een bakkie doen!

    Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook, ik heb zelfs een onverwachtse lunch op een terrasje in de stad gekregen vandaag!! Heerlijk in het zonnetje. Geen dikke jas, maar gewoon een vestje en zonnebril... héérlijk!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful sky!!!!Hughs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is heerlijk buiten.. kom net uit de stad en heb maar eens een nieuwe zonnebril aangeschaft.. ik daag de zon uit.. kom maar op.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeie morgen Lia,
    Wat ben jij er vroeg bij, maar...dan kun je dus ook van die mooie foto's maken van de zonsopkomst. Ik ben zelf meer van de ondergaande zon. Heeft ook z'n charme hoor!!!
    Mooie foto's, kan ik toch even van het ochtendgloren genieten.
    Lieve groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, mooi, mooi.... Dat is een geweldig begin van de dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's Lia, het is genieten dit weer, dit hebben we toch wel even nodig die vitamientjes.

    Lieve groet,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige header heb je!!! die tinten en dat verweerde, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig Lia, schitterende foto's!

    groetjes Micelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo jij was er vanmorgen vroeg bij met je camera. Fijn hè de lente. Alle beesten ook druk in de weer, geweldig vind ik dat.
    Je hebt er prachtige foto's van weten te maken.

    Overigens, mijn dochter loopt dit jaar niet mee, ik denk dat we samen maar weer eens proberen. Misschien met een beter resultaat :-)

    Zonnige groet ☼
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat worden we verwend momenteel met dit heerlijke weer, ik heb overal zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kun je zien, zoiets simpels, zooooo mooi.
    En dat je dan net op zo'n moment een foto maakt, top toch.
    Groetjes Claudia van de kleine hornte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toevallig stond ik vanmorgen ook naar de zonsopkomst te kijken en had zoiets van hier moet je eigenlijk een foto van maken. Gelukkig heb jij het wel gedaan. Wat een geweldige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto's. Dat is toch genieten die zonsopgang. Ik heb vanmiddag even heerlijk in de zon gezeten bij een vriendin op het bankje bij haar in de voortuin. Ze woont aan een drukke doorgaande weg. Iedereen die langskomt op de fiets zwaait en is vrolijk. Heerlijk gewoon. Laten we hopen dat het weer nog even zo lekker blijft. Op buienradar te zien wel. Komt goed uit, want we moeten zaterdag de achtertuin straten.
    groetjes,
    martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik kijk ze gewoon van achter naar voor want het is inmiddels half 7 geweest ;), maar prachtig blijft het!!!

    Liefs,
    Lydna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie muziek....wordt ik heerlijk rustig van.. heb ik even nodig.. dus ik blijf nog even hangen
    je foto's zijn ook mooi!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik krijg ook een heel fijn gevoel als ik die schijnende bol s'ochtends zie.....werken, ach ja...hoor erbij....prachtige foto's.
    Lieve groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Lia... volgens mij heb je een nieuwe banner toch?! Mooi is ie!
    En dat weertje, daarvan mag je morgen op je vrije dag nog eens extra van genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een PRACHTIGE foto's heb je ervan genomen Lia, en inderdaad laat die koperen ploert [zoals ze in Amsterdam zeggen] je bruisen van energie. Wat is dit alles toch genieten hé.....

    Nog bedankt voor je lieve complimentje,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig begin van de dag. Ja, dat is echt genieten. Ik hoop dat je ook nog even in de zon hebt kunnen zitten.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeh hoe vroeg was jij er wel niet bij. Petje af hoor. Ik heb de zonopkomst gemist maar ik geniet mee met die van jouw.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend geknipt!!
    En genieten hè morgen, ik doe met je mee!!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je dat prachtig vastgelegd !!!
    GENIETEN
    Hopelijk is het je gelukt om nog wat stralen mee te pakken ;-)
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goeiesavonds Lia. Ik merk dat je humeur top was vanochtend. Ik heb vandaag ook moeten werken, maar toch kijkt het zo lekker naar buiten met het zonnetje en die blauwe lucht en iedereen lijkt wel een stuk vrolijker. Morgen een vrije dag, ik heb al een hoekie in de tuin gereserveerd....koffie en even niks....hmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja heerlijk he. Ik leef ook helemaal op. Mijn hoofd loopt over van de ideeen en ik zit vol met energie om te beginnen en tegelijkertijd wil ik niets liever dan gewoon in het zonnetje gaan zitten en genieten.
    Mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik gisteren bijna de hele dag in de tuin heb gezeten met een goed boek! Dus vandaag maar even flink aan de slag in huis... Maar die "eerste zonnestralen" heb ik toch maar mooi even meegepikt: erg lekker!

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige foto's, Lia!
    En ja ik geniet ook (tussendoor)!
    Fijne dag!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gorgeous photos!
    happy night, :)
    Rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ben stiekem jaloers, ik moet nu aan de slag maar de verleiding even helemaal niets doen: is groot! Geniet lekker met je body&mind van de heerlijke warme zonnestralen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb vandaag ook gewerkt, maar heb toch ook vanaf 14.00 uur (einde werktijd) genoten van de zon. Al wandelend mijn zoon van school gehaald en de achterdeur heerlijk opengezet. En niet te vergeten de was buiten gedroogd.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ohhh.......goeiesjavonds....hihi.....prachtig die Debiteuren-Crediteuren, maar dit terzijde, je foto's zijn ook meer dan prachtig en wat is het genieten hè met al die zon. Ik hoef je niet te vertellen waarom ik zo laat reageer hihi.....ben aan het genieten van het buitenleven, dus de afgelopen dagen stond het www op een heel laag pitje.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia