donderdag 3 maart 2011

Miss Kitty......

Onze Miss vind je steeds weer op allerlei heerlijke warme plekjes. Hoe die katten dat toch steeds weer weten te vinden, is me soms een raadsel. Ze ligt graag op de bank, en omdat die kussens heeft van veren heeft ze er na een morgen of middag een aardig holletje in gedraaid.

038

Maar pas maakte ze het wel heel erg bont. Ze mag van mij overal wel liggen, maar als wij 's avonds naar bed gaan moet ze naar beneden. En wij zoeken, want ze was nergens te vinden. En dan kun je roepen tot je een ons weegt, ze komt dan gewoon niet. Dus een noodscenario komt dan van pas, en ik neem een snoepstaaf uit een papiertje. En waar ze dan ook ligt, ze hoort het en komt als een gek naar de keuken. Zo ook nu, en zoonlief begon boven te lachen. Nou kijk maar waar ze was. Ik sla mijn dekbed terug en echt het was een en al haar. Mevrouw heeft de tempur ontdekt, en ligt heerlijk strak tussen en net onder de hoofdkussens. Met het dekbed over haar heen, en ze was echt niet te zien. Nu heb ik een keer de oplossing voor haar gevonden. Toen ik met een pittenzak in de nek op de bank zat, vond ze dat maar niets. Ze was dus echt bang voor die zak. En dat komt mooi van pas, want nu ligt die zak tussen onze kussens en durft ze niet meer IN bed. Nu maar hopen dat ze niet in de gaten heeft dat de zak achter de bank weg is, want daar wil ik ze ook liever niet hebben (zie foto) Die muur is altijd heel warm omdat daar de schoorsteen van de buurvrouw stevig in gebruik is in de winter, en dus lekker warm.  En anders moet ik er een zak bijkopen.

Hier kan ik je dus geen foto van laten zien, omdat ze al beneden was. Daarom even wat andere plekjes van haar.

eigen huis en interieur (51) DSC09158

 

En van vanmiddag toen ze even buiten van de zon lag te genieten.  Maar toch wel weer snel naar binnen wilde, toch nog een beetje fris of misschien gewoon verwend....

001

Maar ik vind het ondanks de zon ook nog erg koud. Dus we vermaken ons toch maar lekker binnen. Gezellig saampjes...

Lieve groet Lia

32 opmerkingen:

  1. Oh wat heeft Miss kitty toch een heerlijk leven.....soms wou je toch echt dat dit je leven was......zo relaxing ;0)
    Fijne middag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaaaa.....................
    da,s ps fijn !!!!
    Die heeft het heel goed bekeken niks mis mee.
    Hadden alle poezen maar zo,n fijn leven.

    Lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zoals miss Kitty haar eigen gang gaat...die trekt zich nergens iets van aan! Wij hebben ook een tempur matras, dus begrijpen doe ik haar wel...het ligt zo lekker!!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig en zo lekker eigenwijs. Onze franse bull zoekt ook altijd de zon op. En als ik hem roep om uit gaan, dan moet meneer eerst op zijn gemak rekken en strekken. Ook zo eigenwijs, maar zo gezellig. Mooie foto's!!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze hebben daar een neus voor denk ik *smile*
    Hier is het niet anders. Warme plekjes, ze weten ze altijd te vinden hoor. Een zonnestraaltje, een veren kussen noem maar op.
    Gezellig hè, met katten in huis. 'k Zou ze niet kunnen missen.
    Ik heb trouwens een nieuw blog en ga daar vanaf nu verder.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slimme kat maar hopelijk ben jij ze nu toch te slim af ;-)
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje !! en of het koud is.....pfffff....nee niks aan maar wel lekker gewandeld met man en honden heerlijk was het........liefs fijne avond van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, kan me voorstellen dat je voor de tempur gaat! Heerlijk zo lekker eigenwijs die poezen. Mooie plaatjes!
    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha het leek vanaf m'n werk als ik naar buiten keek bijna zomers..volop zon..maar dat het toch best koud was geloof ik direct! Ik moest vanmorgen flink krabben!!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze weten inderdaad altijd de heerlijkste plekjes te vinden. Je zou er zo naast willen kruipen. Fijne avond, groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja katten zijn heel eigengereid, die maak je niks wijs, maar voor sommige dingen; (bij ons een blikje met kattensnoepjes, even schudden.)
    Trappen ze ele keer weer in, of toch niet.....

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia,

    Wat een leuke & ondeugende kat hebben jullie! Wij hebben al een tijdje geen kat meer, maar als ik jouw verhaal zo lees begint het weer een beetje te kriebelen!

    Lieve groet & een fijne avond,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk eigenwijs toch die katten..geweldig eigenlijk dat ze echt hun eigen willetje hebben
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een kittig katje...en gewoon lekker verwend...
    Jij zou toch ook de lekkerste plekjes opzoeken...en ondanks de zon, was dat vandaag niet buiten, om stil te zitten tenminste....
    Miauw, knuf, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn he?
    Als je zo'n lief beetsje om je heen mag hebben.
    Ik heb er 3 en ik geniet elke dag van ze.

    Lieve groeten, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel herkenbaar....onze Ollie is ook gek van tempur...als ie de kans krijgt ligt hij in ons bed onder het dekbed.....inmiddels hebben wij hem geleerd om op het dekbed te liggen onder een plaid....het zijn schatten maar soms.......
    Onze andere kater heeft een heel ander favoriet plekje.....hij ligt het liefst op onze tv...lekker warm..denk ik :)
    Ik geniet enorm van de lieve schatten....ik zou ze niet willen missen....

    Lieve groetjes van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk eigenwijs poezebeest, gelukkig dat Guusje de trap niet op gaat en ons bed als zijn mandje gaat zien ... dat doet hij net als miss Kitty al met de bank.

    En ondanks de kou was ik vandaag erg blij met al die zonnestraaltjes, doet toch vrolijker aan dan dat grauwe weer ... en die kou neem ik er dan gewoon maar bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, wat een bijdehandje is Miss Kitty zeg, ja ze weten het wel te vinden hoor. Ik had haar weleens willen zien liggen in jullie bed als een prinsesje. Hoop dat de pittenzak de oplossing zal zijn.
    Heerlijk altijd die poezenbeesten.

    Lieve groet, Jospehine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig beest! Wij hebben er maar liefst vier en mogen ook 's nachts in bed (ééntje dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja hoor een heel herkenbaar verhaal
    Queenie ligt dus ook overal ,en overal HAAR!
    soms krijg je er een sik van
    Heb je net alles gestofzuigt ,kan je weer beginnen
    Maar ze is we lief hoor ..........ihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geef haar eens ongelijk, hier ligt Calimero ook graag onder het sprei, lekker warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijk verhaal over miss Kitty! Leuk om te lezen.
    Wij hebben hier 3 poezen om ons heen lopen en allemaal hebben ze een eigen karaktertje. Heel leuk om te zien hoe verschillend ze op bepaalde dingen reageren. Het blijft leuk en gezellig katten.
    Fijn weekend!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zijn die katten toch een heerlijk eigenzinnige wezentjes!

    Lieve groetje,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooooo ja, komt me ook bekend voor...heb er ook twee exemplaren en ik ben hun personeel - denken ze...
    Trouwens, wat een mooie foto's - mag ik je vragen wat voor een fototoestel je gebruikt?
    Zonnige groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha! Miss Kitty...(ook al zo'n geweldig naam..eh titel) Ja, onze katten kunnen er ook wat van!
    Ik ben benieuwd naar je schutting en de bomen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo herkenbaar!Nou dat pittenkussen moet ik ook ns proberen...maar denk niet dat ze daar bang voor zijn hoor!
    Fijn weekend!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind het altijd zo leuk je verhalen over Miss Kitty, wat een dametje, ze weet de mooie plekjes wel te vinden hihi. Ze lijkt op de kat van onze zoon, qua uiterlijk en ook qua streken hihi.
    Bevalt dat overigens goed zo'n Tempur matras?
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heej lia jij ook nog op hihihi ik ook HOEZO VERSLAAFD :-))
    heerlijk die poezebeesten ze weten de warme plekjes wel te vinden hoor, ik heb een witte bank grrrrr met de rug tegen een verwarmingsplaat dus je raad wel waar ze heel graag ligt, maar ben net als jij hoor liever niet op de bank.
    Het is een lieverd jullie poezebesst,
    liefs IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wens jou ook een fijne zondag. Heerlijk hè, om in het zonnetje te zitten.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Haha geweldig,wat een prachtige poes heb je en ja denk het ook,heel erg verwend,genieten toch,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Haha, wat een herkenbare situatie! Onze 2 katers zijn al net zo. En bij ons werkt de snoeptruc ook niet altijd. Grappige beesten toch he, ik vind het iedere keer weer genieten.
    Bedankt voor je mooie blog, ik geniet er iedere keer weer van. Fijne dag toegewenst, Lizzy

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia