donderdag 24 maart 2011

Soms ontstaat iets gewoon......

 

Soms ben je bezig om iets leuks aan je huis toe te voegen, en soms ontstaat iets gewoon . Zoals deze spiegel die gewoon even naast de kast werd gezet. Deze hing eerst in de gang, maar daar kwam die grote voor in de plaats. En toen had ik nog een krukje, en zette het er ook maar even bij. En dan ben je aan het stoffen en zet je het een en ander even bij elkaar. En je hebt zomaar iets leuks. Tenminste, dat vind ik....

025

Ik had nog wat blikjes en die heb ik er ook maar bijgezet.

 

030

En omdat ik zelf niet in beeld wilde, ben ik even op het bed gaan zitten. En mijn nieuwe laarsjes liggen in het spiegelbeeld.

 

025

Ben benieuwd hoe laat deze post nu te zien is bij jullie. Want mijn posten zijn vaak pas na 5 uur op het dashboard te zien. Heb bij google help info gevraagd, en kan hier niets aan doen. Je bent afhankelijk van het interval waarmee de feed verwerkt word. (Wat dat ook mag zijn..)

Niet erg, maar wat zeg ik nu fijne avond, of goedemorgen.

lieve groet Lia

47 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,
    het is nu 21:50 en lees nu net je post maar weet niet of hij er al eerder opstond. Het is in ieder geval nog fijne avond hihi. Mooie plaatjes weer bij je en mooie laarsjes ook.
    Lieve groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,

    Ik heb je blog op mijn sidebar gezet want ik mis zoveel als ik niet oplet...het gaat allemaal zo snel..de nieuwe posts :-)

    Nou je hebt een prachtige creatie gemaakt...heerlijk he als een mooi hoekje spontaan ontstaat :-)

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk hoekje is het geworden.
    Daar kan je dan echt van genieten he
    Een fijne dag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen,
    maar dat ligt aan mij hoor. Het is inderdaad een ontzettend leuk hoekje geworden, heel erg sfeervol.

    Fijn weekend verder

    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellig hoekje hoor!! En ik heb hetzelfde probleem met mijn blog: pas na een uur of 8 komt-ie op het www....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellig hoekje! leuke foto's met die laarsjes erbij!!

    Ik zie jou post nu pas vrijdagmorgend, maar bij mij lijkt het ook zo te gaan en bij anderen...iemand maakte me er gisteren attent op, het ligt gewoon bij blogspot het gaat heel traag...

    Fijn weekend
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht van een spiegel, echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een pracht plaatje.. Start net de computer op dus voor mij is ie nu in beeld.
    Fijne dag..
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi mooi mooi, ik heb dat zelf ook vaak, dat je soms getroffen wordt door een mooi stilleven. Genieten en de zon schijnt nu zo mooi, dan krijg je van die prachtige foto's! groetjes Annebeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad ineens heb je een mooi hoekje gecreëerd. Ik vind het prachtig, dat gordijn wat je er naast ziet. Mooie tintjes... héél mooi.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is nu 8.34 en volgens dashboard is het 6uur geleden geplaatst
    klopt dat een beetje?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goedemorgen lia,

    Op mijn dashboard staat dat je post 6 uur geleden geplaats is. Ik heb het zelf toen nog niet gelezen hoor, lag toen nog heerlijk op 1 oor.
    Wat een mooi sfeerhoekje heb je weer geplaatst. Ik ben ook weg van die blikjes.
    Ik ben op het moment flink door het huis aan het ruimen, vooral op zolder. Morgen komen ze spullen ophalen voor de rommelmarkt. Ik moet alleen opletten dat ik niet te veel weggeef, want ik heb de laatste jaren te veel te snel weggegooid en daar heb ik dan later spijt van.

    fijn weekend en geniet nog even van de zon,
    martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn klok geeft nu 08.45 en mijn dashboard zegt dat je post 6 uur geleden geplaatst is! Dus voor nu is het goedemorgen, maar toen je post in beeld kwam was het blijkbaar midden in de nacht!

    De spiegel staat er super, maar ik zou bijna zeggen...wat staat er niet super in jouw huis?

    Ik wens je een heel fijn weekend!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. goedemorgen ik doe nu ook pas mijn laptop maar had laatst het zelfde probleem .
    ik dacht nog jullie zullen wel denken dat ik niet wijs ben want had afgesloten met dat ik nog in de zon ging zitten maar idereen kon hem pas lezen in de avond :)
    nouja tis niet anders we hebben er dus allemaal last van :(

    maar wat een mooie foto's en die laarzen dan ook weer net in die spiegel ,sommige van jullie moeten zich echt melden bij de athome ofzo hoor om daar foto's te maken.
    en het is een heel mooi hoekje geworden zo per ongeluk.

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al rommelend komt er gewoon weer een stijlvol plaatje tot stand..inclusief nieuw schoeisel :))
    Ik heb op het moment weinig te rommelen, allemaal stof en overal bouwspul..het is een volle boel hier.
    Maar..dit weekend gaan we DE kast in de kamer zetten, dus dan hoop ik ook weer even lekker me te verliezen in ordenen!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi plaatje Lia! Staat echt heel leuk. Ik heb ook zo'n spiegel trouwens. Alleen iets breder en minder hoog. Mooie laarzen ook.:)
    En de kleur van je muur is ook top.
    Kortom....genieten.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi plaatje, ziet er geweldig uit.

    Het is nu 9.45 en op mijn dashboard staat dat het berichtje er 7 uur geleden opstond, dus ergens tussen 02.00 en 03.00 uur vanacht?!!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen :)))
    Gaaf zo bij elkaar en wat een leuke laarsjes!!
    Fijn weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedenmorgen !!...maar ik lag vroeg op bed....dusse..... leuk hoekje lekker sfeertje......fijne dag ! liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen!
    Wat een mooi sfeerhoekje! Had al wel regelmatig allerlei blikjes voorbij zien komen op mijn favoriete webshops maar wist eigenlijk niet wat ik er mee zou moeten doen, tot nu..... Je hebt me denk ik aangezet tot het starten van een nieuwe verzameling, hihi.
    Groetjes, Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk weer en je laarsjes ook! Ik weet niet of het bij mij zo lang duurt. Wel voor ik ze binnen krijg. Maar met dit mooie weer kom ik natuurlijk ook een beetje achteraan.

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja soms gaat het vanzelf en dat levert dan de mooiste hoekjes. Prachtige spiegel trouwens.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk hoekje. En lastig hé, een spiegel fotograferen...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie 'post' met hele mooie spullen.
    En de blikjes aaaaaarrrrrggg wat mooi.
    Groetjes Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een leuk hoekje met die spiegel geworden. Kunnen we gelijk die mooie nieuwe laarzen bewonderen.
    Lastig hè, die vertraging. Ik kijk nu niet meer in het dashboard van blogspot en zie niet hoe laat je berichtje verscheen. Had ik bij mijn blog ook last van. Bij mij was de vertraging bijna een dag! Zo hinderlijk. Ik heb van alles geprobeerd maar kwam niet verder. Toen ik mijn tijd op Londen had gezet verschenen mijn berichtjes veel sneller.
    Wens je alvast een heel fijn weekend.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja, ik zag gisteren toevallig je mooie post al (omdat ik je vorige ook gemist had) en net verscheen ie pas in m'n dashboard...
    Je spiegel, schoenen en toevallige creatie is weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh super hoekje zo...en die laarsjes...gaaf zeg!
    Komt je bericht wel direct on line dan?
    Wat dat kun je nog intoetsen evt. dat ie op de juiste tijd en datum on line gaat......

    Nu fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Lia, volgensmijn dashboard is je blog om 3 uur vannacht geplaatst. Erg mooi is je hoekje inderdaad geworden. Groeten Anna Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik val met mijn Lieverds ook vaak later bij de mensen binnen...geeft nix hoor...
    Ik vind je toch wel...
    enne...ziet er heel mooi uit hoor, spontane sfeer...zelfs je laarsjes...haha...
    Zonnige groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die spiegel blijft daar vast nog wel een tijdje staan; mooi hoekje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een mooie foto's weer. Ik ga je blog volgen vind hem erg mooi.

    Fijn weekend!

    Groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi hoekje!
    Volgens mij is dit ook wel een héle mooie spiegel; bijzonder smal en hoog in verhouding of niet? Ik vind 'm prachtig, maar ik ben dan ook zooooo dol op dit soort spiegels:-)
    Fijn weekend groetjes Juth

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi hoekje Lia, lekker sfeertje maar uh je laarzen vind ik ook wel heel erg gaaf

    Fijn weekend en voor nu fijne avond
    Lieve groet,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lia,
    dit is n heeel leuk hoekje geworden, vooral zo met die blikjes!!!
    Fijn weekend!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dat heb je weer heel mooi gedaan. En een spiegel fotograferen is een vak apart voordat je het weet sta je er zelf bij op.

    Fijn weekend!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  36. toeval bestaat niet ;).....voorjaarslaarzen zien ik??:D

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Lia,

    Bij mij in het Dashboard staat dat je je berichtje 18 uur geleden geplaatst hebt. Nu is het 20.30 uur. Dus je hebt je berichtje vannacht om 1.30 uur geplaatst.
    Ik heb er zelf geen last van. Misschien ligt het toch aan de instellingen bij jou. Even kijken bij de tijden?

    Maarre... die blikjes... die vind ik zo ontzettend mooi... En die laarzen van je ook! Supergaaf...

    Ik wens je een heel fijn weekend met manlief en de rest.

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nou, hoe laat je jouw berichtjes ook plaatst, ik lees ze evengoed wel hoor! Wat even iets aan de kant zetten wel niet voor moois op kan leveren zeg... Wauw. Zo ziet het er bij mij dan echt niet uit dus!!!

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een leuk hoekje heb je ervan gemaakt. Prachtig die kleuren zo bijelkaar.
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ik had je post helemaal gemist, heb 25 blogs in mijn sidebar staan en waarschijnlijk kwam hij dus inderdaad later binnen waardoor hij ergens onderaan belandde en dus niet meer te zien was:(
    maar wat leuk zeg dat je eigenlijk door toeval een nieuw hoekje gecreeërd hebt!! heel erg leuk!!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een sfeervol hoekje Lia. Het valt nog niet mee een spiegel te fotograferen hihi.....maar het is je goed gelukt en wat een leuke laarsjes.
    Ik let eigenlijk nooit zo op de tijd (hier in blogland) maar merk wel dat ik sommige nieuw geplaatste posten van anderen soms heel erg laat in mijn sidebar zie.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik zal het eens in de gaten houden ;-)
    Maakt niet uit meid we lezen het WEL hoor !!!
    Dit is toch weer heel bijzonder: dubbel plezier hihi
    Volgens mij heb je wel wat capriolen uitgehaald om zelf niet in beeld te komen :-)
    FIJN WEEKEND Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dat is mij ook al een aantal keren opgevallen Lia, dat een post pas uren later zichtbaar is. Soms binnen een half uurtje en soms uren later??? Ben ook al op zoek geweest naar een uitleg maar kan er niets over vinden.

    Maar dat spontane ontstane hoekje is heel erg mooi, ben zelf ok gek op spiegels en juist die weerspiegelingen zijn zo mooi. Thuis kijk ik ook vaak via de spiegels, je huis krijgt daar iets extra's mee.

    En je nieuwe laarsjes, leukertjes zijn het!

    Fijne zondag,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Mooi hoor, dat zijn vaak de mooiste plaatjes als ze zo spontaan ontstaan!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Prachtige laarzen Lia!!!!!!
    hahahahaha Goedemorgen!
    Genietze
    H

    BeantwoordenVerwijderen

Van reacties word ik blij,
Dank je wel.....
Liefs Lia